Téma: Po 1000 km KO variátor+válečky Reklamace
9.7.2018 v 11:11
Zdar. Po 1000 kilometrech se mi takto rozpadly válečky, těleso variátoru má vymačkané uložení a natrhnul se řemen. Je možné že jsem něco udělal blbě, nebo je to špatně vyrobené? Dá se to případně reklamovat, nebo jak by jste postupovali? Podotýkám že mimo ten řemen bylo vše jako sada (variátor, přítlačný talířek a válečky), bylo to levné, ale i tak mě to zarazilo.
tak to je maso :D jsem na začátku roku jen pro sichr rozhodil variator u me majesty abych zjistil jak na tom vlastně protože jsem na něj od koupi před 20k km nesáhl a v podstatě válečky byly jen lehce ošoupané :D :D řemen taky v pohodě bez prasklinek
tyhle levný varce jsem měl ve skútru dva - oba šly ven poté, co začaly dělat blbý zvuky. problém byl vždycky v tom kompozitu kluznýho ložiska. Pak jsem sehnal taky levnej, ale s jiným matrošem ložiska (nemá tak měděnou barvu, ale víc do stříbrna) a bez problémů.
jen bych neřekl,že to umí udělat takovej Saigon... co dýlka kluznýho pouzdra na kterým to jezdí, respektive tloušťka těla variátoru? V extrému by se díky moc velký vůli mohly otočit válečky...
jen bych neřekl,že to umí udělat takovej Saigon... co dýlka kluznýho pouzdra na kterým to jezdí, respektive tloušťka těla variátoru? V extrému by se díky moc velký vůli mohly otočit válečky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
unika olej Piaggio Skipper 150 | Hanys036 | 0 | 22.8.2016 v 21:26 Hanys036 |
Projizdka Piaggio Skipper 150 | Hanys036 | 6 | 3.7.2016 v 09:46 selkie |