Když jsem měnil těsnění tak jsem koukal po nějakých vlasových prasklinách a nic jsem nenašel. Neteče to moc, je to vždy pár kapek, ale nebaví mě mít po každý jízdě zasranou botu od oleje.
Nějakej tip kromě shánění novýho víka? To chci nechat až jako krajní možnost.
1 reakcí na tento příspěvek kape olej kolem víka alternátoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kape olej kolem víka alternátoru
GeorgPohodar píše: Ahoj, pokud to ani při pořádném vyčištění nové těsnění nezvládá, tak zkus LOCTITE 5910. Dělal jsem s ním teď ventilové víko na Pegasu, kde jsou ještě v hlavě vsazené gumové segmenty. I s novým těsněním prolínal olej a tohle pomohlo.
vis co je super, kdyz ti prijede na servis motorka ktera ma v ty tenky drazce na ventilovym viku napatlanej silikon. Z toho se to neda absolutne dostat ven, takze uz ti nezbyde nic jinyho nez to prepatlat, pri dalsim sundani to opet prepatlat a to je potom takove patlani a ne prace.
w_p> okolo te gumove veci co je na svazku kabelu dek silikon, nekdy zvlast u starsich kusu uz je vymackana a netesni, takze z obou stran a cca 1-cm na hrani vika presah.
Nezne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kape olej kolem víka alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kape olej kolem víka alternátoru
gugo píše: vis co je super, kdyz ti prijede na servis motorka ktera ma v ty tenky drazce na ventilovym viku napatlanej silikon. Z toho se to neda absolutne dostat ven, takze uz ti nezbyde nic jinyho nez to prepatlat, pri dalsim sundani to opet prepatlat a to je potom takove patlani a ne prace.
w_p> okolo te gumove veci co je na svazku kabelu dek silikon, nekdy zvlast u starsich kusu uz je vymackana a netesni, takze z obou stran a cca 1-cm na hrani vika presah.
Nezne.
Já jsem o silikonu taky nic nepsal. Tohle není silikon, po ztuhnutí se to chová jako guma a když to s tím víkem sundáš a neroztrhneš, tak se to dá dát zpátky a funguje to zase jako těsnění. Pokud Ti to vadí, tak to normálně jako gumové těsnění v jednom kuse sundáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kape olej kolem víka alternátoru
GeorgPohodar píše: Já jsem o silikonu taky nic nepsal. Tohle není silikon, po ztuhnutí se to chová jako guma a když to s tím víkem sundáš a neroztrhneš, tak se to dá dát zpátky a funguje to zase jako těsnění. Pokud Ti to vadí, tak to normálně jako gumové těsnění v jednom kuse sundáš.
... je to uplne normalni silikonove plosne tesneni. Akorat zaplatis o neco vic, protoze Loctite.Zrada s vlásočnicovými trhlinami je tá, že sa niekedy odhalia, až je motor teplý a dekel priskrutkovaný (roztiažnosť materiálov a pnutie materiálov vplyvom síl utiahnutých skrutiek).
Odporúčam po jazde všetko poctivo utrieť a veľmi dobre sledovať, odkiaľ začne rosiť.
miesto potom sledovať, či je to tesnením, či nedaj Boh trhlinou.
Dekel, alebo karter môže byť krivý, oškrabaný od čistenia starého tesnenia, vtisnutý drobný kamienok, či niečo podobné pri montáži, alebo jednoducho zdeformovaný dekel...
Ak je to tesnením okolo káblov, najpracnejšie, ale najlepšie bude tesnenie vymeniť. Guma starne a silikón je nešťastné riešenie, môže narobiť problémy inde.
Veľa zdaru!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |