Téma: kape olej kolem víka alternátoru
2.7.2018 v 22:56
Dámy a pánové, potřebuju radu. Začal mi kapat olej kolem víka alternátoru, tak jsem koupil a vyměnil těsnení. Myslel jsem že to přestane, ale kapalo to dál, sice míň ale pořád. Zjistil jsem že to teče okolo vývodu kabelů statoru, tak jsem to v okolí na prasáka zadělal silikonem na motor a doufal že je po problému, ale jak jsem dneska dojel do práce tak koukam a pod motorkou zase kapky a bok víka od oleje.
Když jsem měnil těsnění tak jsem koukal po nějakých vlasových prasklinách a nic jsem nenašel. Neteče to moc, je to vždy pár kapek, ale nebaví mě mít po každý jízdě zasranou botu od oleje.
Nějakej tip kromě shánění novýho víka? To chci nechat až jako krajní možnost.

kape olej kolem víka alternátoru

2.7.2018 v 23:10 | Nahoru | #1
Musíš to udělat pořádně. Nesmí zůstat zbytky z předchozího těsnění, mít to důkladně odmaštěné a stranu s gumou na kable dát na silikon. Musí se to umět, jinak to dej zkušenějšímu.

1 reakcí na tento příspěvek kape olej kolem víka alternátoru

3.7.2018 v 00:03 | Nahoru | #2
Ahoj, pokud to ani při pořádném vyčištění nové těsnění nezvládá, tak zkus LOCTITE 5910. Dělal jsem s ním teď ventilové víko na Pegasu, kde jsou ještě v hlavě vsazené gumové segmenty. I s novým těsněním prolínal olej a tohle pomohlo.

kape olej kolem víka alternátoru

3.7.2018 v 09:03 | Nahoru | #3
Hele já to dělám takto: demontáž ,sundám těsnění, odmastím jak motor tak víko(nechám cca 5-10 min oschnout a otřu papírovým kapesníkem), potom nanesu silikon na motory (je jedno jakej) nechám 5-10 min zavadnout a pak víko namontuju na motor a olej nalívám druhej den (kvůli zaschnutí). Na GSXR děláno 2 x a bez problému.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kape olej kolem víka alternátoru

3.7.2018 v 09:32 | Nahoru | #4

GeorgPohodar píše: Ahoj, pokud to ani při pořádném vyčištění nové těsnění nezvládá, tak zkus LOCTITE 5910. Dělal jsem s ním teď ventilové víko na Pegasu, kde jsou ještě v hlavě vsazené gumové segmenty. I s novým těsněním prolínal olej a tohle pomohlo.



vis co je super, kdyz ti prijede na servis motorka ktera ma v ty tenky drazce na ventilovym viku napatlanej silikon. Z toho se to neda absolutne dostat ven, takze uz ti nezbyde nic jinyho nez to prepatlat, pri dalsim sundani to opet prepatlat a to je potom takove patlani a ne prace.

w_p> okolo te gumove veci co je na svazku kabelu dek silikon, nekdy zvlast u starsich kusu uz je vymackana a netesni, takze z obou stran a cca 1-cm na hrani vika presah.
Nezne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kape olej kolem víka alternátoru

3.7.2018 v 09:51 | Nahoru | #5
gugo> jeste lepsi je lovit smrkance silikonu z mazacich kanalu. To prepatlat nemuzes .

(reakce na) kape olej kolem víka alternátoru

3.7.2018 v 10:15 | Nahoru | #6
Medved> no to je fakt, ale tak kdzy uz dojde na tohle tak to by to nekdo musel dovalit ze to nemaze. Ale takhle ti dovali motorku na kontrolu ventilu, ty mu das nejakou kalkulaci a pak to viko sundavas 3x protoze to proste nekde uchcava. Zvalst u nekterych motorek vyborna prace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kape olej kolem víka alternátoru

3.7.2018 v 13:23 | Nahoru | #7

gugo píše: vis co je super, kdyz ti prijede na servis motorka ktera ma v ty tenky drazce na ventilovym viku napatlanej silikon. Z toho se to neda absolutne dostat ven, takze uz ti nezbyde nic jinyho nez to prepatlat, pri dalsim sundani to opet prepatlat a to je potom takove patlani a ne prace.

w_p> okolo te gumove veci co je na svazku kabelu dek silikon, nekdy zvlast u starsich kusu uz je vymackana a netesni, takze z obou stran a cca 1-cm na hrani vika presah.
Nezne.



Já jsem o silikonu taky nic nepsal. Tohle není silikon, po ztuhnutí se to chová jako guma a když to s tím víkem sundáš a neroztrhneš, tak se to dá dát zpátky a funguje to zase jako těsnění. Pokud Ti to vadí, tak to normálně jako gumové těsnění v jednom kuse sundáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kape olej kolem víka alternátoru

3.7.2018 v 16:55 | Nahoru | #8

GeorgPohodar píše: Já jsem o silikonu taky nic nepsal. Tohle není silikon, po ztuhnutí se to chová jako guma a když to s tím víkem sundáš a neroztrhneš, tak se to dá dát zpátky a funguje to zase jako těsnění. Pokud Ti to vadí, tak to normálně jako gumové těsnění v jednom kuse sundáš.

... je to uplne normalni silikonove plosne tesneni. Akorat zaplatis o neco vic, protoze Loctite.

(reakce na) kape olej kolem víka alternátoru

3.7.2018 v 17:01 | Nahoru | #9

Medved píše: ... je to uplne normalni silikonove plosne tesneni. Akorat zaplatis o neco vic, protoze Loctite.



Přesně

kape olej kolem víka alternátoru

3.7.2018 v 23:52 | Nahoru | #10
Ten Loctite,čo sa vyššie spomína, je skutočne dobrý. Tesnenie by som ani nedával, mať ten tmel, mám s ním veľmi dobré skúsenosti, každý cent zaňstojí.

Zrada s vlásočnicovými trhlinami je tá, že sa niekedy odhalia, až je motor teplý a dekel priskrutkovaný (roztiažnosť materiálov a pnutie materiálov vplyvom síl utiahnutých skrutiek).
Odporúčam po jazde všetko poctivo utrieť a veľmi dobre sledovať, odkiaľ začne rosiť.
miesto potom sledovať, či je to tesnením, či nedaj Boh trhlinou.
Dekel, alebo karter môže byť krivý, oškrabaný od čistenia starého tesnenia, vtisnutý drobný kamienok, či niečo podobné pri montáži, alebo jednoducho zdeformovaný dekel...

Ak je to tesnením okolo káblov, najpracnejšie, ale najlepšie bude tesnenie vymeniť. Guma starne a silikón je nešťastné riešenie, môže narobiť problémy inde.

Veľa zdaru!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kartcross /// CBR600RR [1, 2] Yamaha FZR 600, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6,... Klouczech 36 Včera v 12:14 Herman17
GSX-R 600 K4 tlumiče Suzuki GSX-R 600 petrnewmen 2 14.10.2018 v 23:04 daviscz
nej cas BRNO Suzuki GSX-R 600 Remi-la-bo 19 9.10.2018 v 08:14 Remi-la-bo
Supersport a alpské zatáčky Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 1000 Moto_ 16 29.9.2018 v 18:56 pavel_x
upgrade brzd GSX-R 600, K9 Suzuki GSX-R 600 Bandicoot 13 13.9.2018 v 11:54 Bandicoot

TOPlist