globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno
1.7.2018 v 23:25
Zdravim,
Mam Guzzi V7, rocnik 2011, na tachometru cca 10 000 a zacala me trochu trapit. Koupil jsem ji v 8 000, vymenil olej, nechal seridit ventily, podtlaky, klapky a nove svicky. Od toho jsem najel cca 500 km bez problemu, predevsim po dalnici. Ted jsem se byl projet o vikendu a motorka zacala divne cukat, jakoby vynechavat, po cca hodine jizdy a to v rozmezi mezi 3,5 a 4 tis. otacek na jakemkoliv kvaltu. Toto se deje pri konstantnich otackach, ne pri akceleraci. Stejne tak u vyssich a nizsich otacek tento problem neni. Potom co jsem motorku nechal cca pul hodiny schladnout tento problem ustal a znovu se objevil zase po cca hodince jizdy. Zaroven u toho mi neustale chcipala pri dojezdu na krizovatku na neutral. To jsem vyresil zvysenim volnobeznych otacek na cca 1100 podle servisniho manualu. Predtim byly po zahrati na cca 1000. Setkali jste se nekdy s podobnym problemem nebo tusite odkud vitr vane? Jeste bych dodal, ze tam mam ladaky Arrow a predchozi majitel udajne jezdil jen na 100 oktanovy benzin. Predem dekuji za tipy.

Naposledy editováno 13.08.2018 14:24:05

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

1.7.2018 v 23:47 | Nahoru | #1
Ma to senzor polohy skrtici klapky? Pokud jo, sel bych nejdriv po nem.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

2.7.2018 v 08:34 | Nahoru | #2
nemáš někde skříplý hadice přívodu paliva...popř odvzdušnění nádrže ???

(reakce na) Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

2.7.2018 v 10:29 | Nahoru | #3

gorkin píše: nemáš někde skříplý hadice přívodu paliva...popř odvzdušnění nádrže ???



To bych ale mel problem i pri pridani plynu a predevsim jizde ve vyssich otackach ne?

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

2.7.2018 v 11:07 | Nahoru | #4
Pokud to dela jen v urcitym rozmezi otacek, na vsechny kvalty, tak to privodem paliva neni. Koukni na ten senzor.

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

2.7.2018 v 21:25 | Nahoru | #5
Senzor polohy škrtící klapky to má, už jsem i našel kde to je. Takže nejdřív mrknu na konektor a tak okolí jestli to není jen v bordelu a potom odšroubuju a multimetrem přeměřím jestli je odporová dráha lineární, bez hluchých míst? Sorry za možná trochu blbý dotazy, ale při přechodu z Jawy je to na mě trochu kulturní šok, tak se raději ptám než se trochu otrkám do toho hrábnout

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

2.7.2018 v 21:49 | Nahoru | #6
Pokud to před servisem jezdilo v pořádku, tak bych se obrátil na ně. A hrát si s tps senzorem jen tak není nejlepší nápad, pokud nevíš jak. Kde to bylo v servisu?

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 09:43 | Nahoru | #7
Pise, ze to nedelalo hned po servisu. A pokud nejsi uplna lama, tak to promerit zvladnes, na youtube najdes plno navodu (how to test a throttle position sensor).

(reakce na) Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 09:44 | Nahoru | #8
Nebo nekde pujcit funkcni a zkusit projet.

Naposledy editováno 03.07.2018 09:44:57

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 10:04 | Nahoru | #9
Teď přes svátky na to mrknu a kdyžtak napíšu progres.

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 10:38 | Nahoru | #10
Není to jen benzínem?

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 10:43 | Nahoru | #11
Liju sice oproti bývalému majiteli 95 na místo stooktanu, ale už jsem několik nádrží projel a vždy jsem bral jen na Benzině a jednou na OMV.

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 11:08 | Nahoru | #12
Tak to nebude benzínem

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 11:56 | Nahoru | #13
Me po zahrati treba cukala a vynechavalo zapalovani a byl to vadnej (novej, holt Cina) kondenzator na rozdelovaci, ale to delalo pri vsech otackach. Pokud je tam ale jen nejaky nemenny pasmo otacek a nezalezi na kvaltu (cili mnozstvi paliva), tak bych to videl na nakej senzor a jako prvni bych sel po ty skrtici klapce.

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 18:25 | Nahoru | #14
Zkus vyměnit oboje svíčky. Na dálnici těch 500 km po servisu jsi to asi víc točil a teď jsi jezdil, než Ti to začalo vynechávat na něco nižší otáčky, a hapruje Ti to při konstantních otáčkách ? Tipuji zapalovací svíčky, skoro bych se vsadil, že jedna z nich bude vadná.

Naposledy editováno 03.07.2018 18:27:26

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 19:21 | Nahoru | #15
JJ přesně točil jsem to víc než těch 4000, takže jsem neměl moc příležitost to poznat. Ano hapruje to při konstantních otáčkách, při akceleraci nikoliv. Svíčky mi měnili před těmi 500 km, ale taky na ně mrknu teda.

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

3.7.2018 v 21:08 | Nahoru | #16
Koukni rovnou i na svickovy kabely.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

8.7.2018 v 22:26 | Nahoru | #17
Aktualizace 8.7. Mrkl jsem na TPS senzor. Ma zakaple srouby, tak jsem si ho nechal na jindy. Pak jsem zkontroloval svicky. Foto je prilozene. Zda se mi podle barvy, ze mam chudou smes. Prohodil jsem levou s pravou. Ve ctvrtek jsem najel 150 km na pohodu, rychlost mezi 80 - 90, zadny vytaceni motoru a vsechno v pohode. Dnes jsem jel po dalnici a po cca 70 km rychlosti cca 130 zase ten samy problem. Motor cukal, ze se na tom nedalo ani jet a chcipalo to a kdyz uz nechciplo, tak to melo velmi nekonzistentni otacky, protoze litaly mezi cca 900 a 1500. Tato nekonzistentnost se projevovala celkem dost pri klepani na TPS senzor. Dale po cca 30 minutach pauzy byl motor docela dost horky - neudrzel jsem na nem ruku. Zitra to hodim zpet do servisu. Jeho jmeno zverejnim, ale az tento problem uzavru at mu neudelam zbytecne negativni reklamu nebo naopak

(reakce na) Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

9.7.2018 v 07:44 | Nahoru | #18
Zkus jít po tom TPS, nejlépe s Guzzidiag, ten ti ukáže všechny hodnoty co budeš potřebovat.

Jinak samozřejmě servis v Sušici, určitě by i poradili, pokud bys tam nechtěl hned jet.

Naposledy editováno 09.07.2018 07:49:47

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

13.8.2018 v 14:50 | Nahoru | #19
Vyřešeno, koupil jsem nový TPS senzor, zresetoval přes guzzidiag a cukání je v čudu. Takže s největší pravděpodobností vydřená dráha potenciometru. Něco jsem googloval na netu a našel podobné závady, které se děly mezi 10 a 30 tis. km. Senzor značky FACET za 1010 Kč na místo originálu za cenu přes 5000 Kč.
Jinak motorka byla na seřízení v Donar motoservis Brno a po tomto servise to začalo blbnout. Borec nejdřív ať to nevozím, že se zeptá známých co s tím a že se ozve. Neozval se a následně už ani nebral telefon, takže další servis a seřízení buď sám a nebo jinde. Ná druhou stranu musím zde vyzdvihnout První Kozí ze Sušic. Obrátil jsem se na majitele přes email s popsáním problému a několika dotazy a vše mi zodpověděl a poradil na co se podívat. Takže rozhodně doporučuji a lituji, že to k němu mám přes půl republiky.
Děkuji všem za předchozí nápady a tipy.

Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno

13.8.2018 v 19:39 | Nahoru | #20
Já v Sušici koupil a jezdil na servis i přes to, že to mám 220 km..
Sice byly zkušenosti takové i makove, ale určitě je to jeden z těch lepších..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolik V mají nové AGM akumulátory a... [1, 2] Moto Guzzi V7 Racer LuckyGhost 32 27.2.2023 v 07:42 mito7
Chod motoru u MG V7 Moto Guzzi V7 Racer LuckyGhost 26 2.9.2022 v 11:49 killabees
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2
Moto Guzzi V7 racer 2014 - domácí s... Moto Guzzi V7 Racer LuckyGhost 16 6.5.2022 v 16:30 Koudy01
Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Café, Moto Guzz... matesxxx 0 26.2.2020 v 11:00 chibi88

TOPlist