Téma: Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno
1.7.2018 v 23:25
Zdravim,
Mam Guzzi V7, rocnik 2011, na tachometru cca 10 000 a zacala me trochu trapit. Koupil jsem ji v 8 000, vymenil olej, nechal seridit ventily, podtlaky, klapky a nove svicky. Od toho jsem najel cca 500 km bez problemu, predevsim po dalnici. Ted jsem se byl projet o vikendu a motorka zacala divne cukat, jakoby vynechavat, po cca hodine jizdy a to v rozmezi mezi 3,5 a 4 tis. otacek na jakemkoliv kvaltu. Toto se deje pri konstantnich otackach, ne pri akceleraci. Stejne tak u vyssich a nizsich otacek tento problem neni. Potom co jsem motorku nechal cca pul hodiny schladnout tento problem ustal a znovu se objevil zase po cca hodince jizdy. Zaroven u toho mi neustale chcipala pri dojezdu na krizovatku na neutral. To jsem vyresil zvysenim volnobeznych otacek na cca 1100 podle servisniho manualu. Predtim byly po zahrati na cca 1000. Setkali jste se nekdy s podobnym problemem nebo tusite odkud vitr vane? Jeste bych dodal, ze tam mam ladaky Arrow a predchozi majitel udajne jezdil jen na 100 oktanovy benzin. Predem dekuji za tipy.
Naposledy editováno 13.08.2018 14:24:05
Mam Guzzi V7, rocnik 2011, na tachometru cca 10 000 a zacala me trochu trapit. Koupil jsem ji v 8 000, vymenil olej, nechal seridit ventily, podtlaky, klapky a nove svicky. Od toho jsem najel cca 500 km bez problemu, predevsim po dalnici. Ted jsem se byl projet o vikendu a motorka zacala divne cukat, jakoby vynechavat, po cca hodine jizdy a to v rozmezi mezi 3,5 a 4 tis. otacek na jakemkoliv kvaltu. Toto se deje pri konstantnich otackach, ne pri akceleraci. Stejne tak u vyssich a nizsich otacek tento problem neni. Potom co jsem motorku nechal cca pul hodiny schladnout tento problem ustal a znovu se objevil zase po cca hodince jizdy. Zaroven u toho mi neustale chcipala pri dojezdu na krizovatku na neutral. To jsem vyresil zvysenim volnobeznych otacek na cca 1100 podle servisniho manualu. Predtim byly po zahrati na cca 1000. Setkali jste se nekdy s podobnym problemem nebo tusite odkud vitr vane? Jeste bych dodal, ze tam mam ladaky Arrow a predchozi majitel udajne jezdil jen na 100 oktanovy benzin. Predem dekuji za tipy.
Naposledy editováno 13.08.2018 14:24:05
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno
nemáš někde skříplý hadice přívodu paliva...popř odvzdušnění nádrže ???
Senzor polohy škrtící klapky to má, už jsem i našel kde to je. Takže nejdřív mrknu na konektor a tak okolí jestli to není jen v bordelu a potom odšroubuju a multimetrem přeměřím jestli je odporová dráha lineární, bez hluchých míst? Sorry za možná trochu blbý dotazy, ale při přechodu z Jawy je to na mě trochu kulturní šok, tak se raději ptám než se trochu otrkám do toho hrábnout
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno
Pise, ze to nedelalo hned po servisu. A pokud nejsi uplna lama, tak to promerit zvladnes, na youtube najdes plno navodu (how to test a throttle position sensor).
Me po zahrati treba cukala a vynechavalo zapalovani a byl to vadnej (novej, holt Cina) kondenzator na rozdelovaci, ale to delalo pri vsech otackach. Pokud je tam ale jen nejaky nemenny pasmo otacek a nezalezi na kvaltu (cili mnozstvi paliva), tak bych to videl na nakej senzor a jako prvni bych sel po ty skrtici klapce.
Zkus vyměnit oboje svíčky. Na dálnici těch 500 km po servisu jsi to asi víc točil a teď jsi jezdil, než Ti to začalo vynechávat na něco nižší otáčky, a hapruje Ti to při konstantních otáčkách ? Tipuji zapalovací svíčky, skoro bych se vsadil, že jedna z nich bude vadná.
Naposledy editováno 03.07.2018 18:27:26
Naposledy editováno 03.07.2018 18:27:26
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno
Aktualizace 8.7. Mrkl jsem na TPS senzor. Ma zakaple srouby, tak jsem si ho nechal na jindy. Pak jsem zkontroloval svicky. Foto je prilozene. Zda se mi podle barvy, ze mam chudou smes. Prohodil jsem levou s pravou. Ve ctvrtek jsem najel 150 km na pohodu, rychlost mezi 80 - 90, zadny vytaceni motoru a vsechno v pohode. Dnes jsem jel po dalnici a po cca 70 km rychlosti cca 130 zase ten samy problem. Motor cukal, ze se na tom nedalo ani jet a chcipalo to a kdyz uz nechciplo, tak to melo velmi nekonzistentni otacky, protoze litaly mezi cca 900 a 1500. Tato nekonzistentnost se projevovala celkem dost pri klepani na TPS senzor. Dale po cca 30 minutach pauzy byl motor docela dost horky - neudrzel jsem na nem ruku. Zitra to hodim zpet do servisu. Jeho jmeno zverejnim, ale az tento problem uzavru at mu neudelam zbytecne negativni reklamu nebo naopak
Vyřešeno, koupil jsem nový TPS senzor, zresetoval přes guzzidiag a cukání je v čudu. Takže s největší pravděpodobností vydřená dráha potenciometru. Něco jsem googloval na netu a našel podobné závady, které se děly mezi 10 a 30 tis. km. Senzor značky FACET za 1010 Kč na místo originálu za cenu přes 5000 Kč.
Jinak motorka byla na seřízení v Donar motoservis Brno a po tomto servise to začalo blbnout. Borec nejdřív ať to nevozím, že se zeptá známých co s tím a že se ozve. Neozval se a následně už ani nebral telefon, takže další servis a seřízení buď sám a nebo jinde. Ná druhou stranu musím zde vyzdvihnout První Kozí ze Sušic. Obrátil jsem se na majitele přes email s popsáním problému a několika dotazy a vše mi zodpověděl a poradil na co se podívat. Takže rozhodně doporučuji a lituji, že to k němu mám přes půl republiky.
Děkuji všem za předchozí nápady a tipy.
Jinak motorka byla na seřízení v Donar motoservis Brno a po tomto servise to začalo blbnout. Borec nejdřív ať to nevozím, že se zeptá známých co s tím a že se ozve. Neozval se a následně už ani nebral telefon, takže další servis a seřízení buď sám a nebo jinde. Ná druhou stranu musím zde vyzdvihnout První Kozí ze Sušic. Obrátil jsem se na majitele přes email s popsáním problému a několika dotazy a vše mi zodpověděl a poradil na co se podívat. Takže rozhodně doporučuji a lituji, že to k němu mám přes půl republiky.
Děkuji všem za předchozí nápady a tipy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolik V mají nové AGM akumulátory a... [1, 2] Moto Guzzi V7 Racer | LuckyGhost | 32 | 27.2.2023 v 07:42 mito7 |
Chod motoru u MG V7 Moto Guzzi V7 Racer | LuckyGhost | 26 | 2.9.2022 v 11:49 killabees |
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... | Mates019 | 14 | 5.6.2022 v 22:09 MarioV2 |
Moto Guzzi V7 racer 2014 - domácí s... Moto Guzzi V7 Racer | LuckyGhost | 16 | 6.5.2022 v 16:30 Koudy01 |
Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Café, Moto Guzz... | matesxxx | 0 | 26.2.2020 v 11:00 chibi88 |