Téma: Přední světlo - praská žárovka
1.7.2018 v 15:56
Ahoj,
Již potřetí mi praskla žárovka v předním LED světle. Byl vadný regulátor dobíjení, tak jsem ho vyměnil a doufal jsem že to bylo jím, ale praskla opět. Pomůže nějaký odpor nebo jak by jste postupovali?
Děkuji za rady
Již potřetí mi praskla žárovka v předním LED světle. Byl vadný regulátor dobíjení, tak jsem ho vyměnil a doufal jsem že to bylo jím, ale praskla opět. Pomůže nějaký odpor nebo jak by jste postupovali?
Děkuji za rady
1 reakcí na tento příspěvek Přední světlo - praská žárovka
Žárovka v LED světle?
Je to klasická vláknovka?
Nejlépe jaký tip? H4,H7,H1?
Zkus být konkrétní.
Jinak doporučím měřit.
Žárovka nemá ráda přebíjení a vibrace...
Je to klasická vláknovka?
Nejlépe jaký tip? H4,H7,H1?
Zkus být konkrétní.
Jinak doporučím měřit.
Žárovka nemá ráda přebíjení a vibrace...
pokud máš dobíjení v pořádku a nepřebíjí to -zkusil bych tady toto-https://www.obautodily.cz/propojovaci-odpory-ke-svetlum-s-zarovkou-h7-original-1-kus-5161cz111/ -jinak kdysi jsem měl stejný problém se skutrem-dělalo to od novoty-koupil nový regulátor... tahal k regulátoru a ke světlu nové kabely,jiná baterie-jezdil také s voltmetrem..všechno marné..možná že se něco dělo se střídavou složkou z alternátoru..nějaká špička.. dělal jsem všelico a nakonec jsem přerušil kabel k žárovce a vložil diodu plastovou z alternátoru Fabie- v propustném směru k žárovce-vlastně jsem použil ty diody dvě je tam kablík pro dálkové vlakno a druhý kabel je pro tlumené vlákno-dal jsem přes to pak smršťovací bužírku kterou jsem samozřejmě natáhl předtím než jsem tu diodu tam zaletoval...nehřálo se to a byl klid..mi to pomohlo no-to co nahoře doporučuji tehdy nebylo...jak já byl neskutečně nasra.ý jak mi žárovka opět klekla
Naposledy editováno 04.07.2018 13:34:03
Naposledy editováno 04.07.2018 13:34:03
1 reakcí na tento příspěvek Přední světlo - praská žárovka
a dáváš si pozor abys nešáhl na skleněnou část při montáži?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední světlo - praská žárovka
homat píše: a dáváš si pozor abys nešáhl na skleněnou část při montáži?
To je asi u LED trochu mimo, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední světlo - praská žárovka
t_freedom> vzhledem k tomu, že žárovku popisuje jako H4 55W, tak asi ne
1 reakcí na tento příspěvek Přední světlo - praská žárovka
Mno... riešiť praskajúce žiarovky odporom, je ako liečiť chorý zub Ibalginom.
Dobíjanie. Žiarovky neľúbia prepätie. V sieti by sa malo napätie pohybovať v rozmedzí 12,5-14,7V. Počas behu motora by malo byť napätie13,7-14,7V. Ideálne je 14,4V.
Napätie odporúčam merať na voľnobehu a pri zvýšených otáčkach, okolo 3000/min. Bez záťaže a s plnou záťažou (vše vypnuté/ zapnuté svetlá, prípadne pripojená GPS)
Po meraní budeš mať istotu, či nie je problém v základe- dobíjaní.
Ak tam problém nebude, ďalšie na paškál je vedenie. Je potrebné skontrolovať odpor vedenia. Odpor by mal byť v rozmedzí 0,1-0,5 ohmu. odpor merať na všetkých vodičoch, kladných, aj záporných. Začni celým vedením, napríklad plus pól batérie, vodič k žiarovke. Až bude odpor vyšší, meraním medzi konektormi ísť vylučovacou metódou. Môj tip je zaoxidovaný konektor pod nádržou, ale aj priam vyhriaty konektor žiarovky (bežná vec, keď je vyhriaty konektor, odpaľuje každý mesiac žiarovku, či za 2€, alebo za 10€).
Logicky, konektor vymeniť, alebo riadne vyčistiť.
Vada môže byť aj vo vodiči, mierne pricviknutom, predratá izolácia, oxidácia v mieste prerušenia izolácie oderom, alebo (prekliatou) napichovacou odbočkou.
Budeš potrebovať náradie, na sundanie nádrže a iných zavadzajúcich dielov, multimeter, čistič kontaktov, pevné nervy a pol dňa času (ak budeš hľadať dlho).
Veľa zdaru!
Dobíjanie. Žiarovky neľúbia prepätie. V sieti by sa malo napätie pohybovať v rozmedzí 12,5-14,7V. Počas behu motora by malo byť napätie13,7-14,7V. Ideálne je 14,4V.
Napätie odporúčam merať na voľnobehu a pri zvýšených otáčkach, okolo 3000/min. Bez záťaže a s plnou záťažou (vše vypnuté/ zapnuté svetlá, prípadne pripojená GPS)
Po meraní budeš mať istotu, či nie je problém v základe- dobíjaní.
Ak tam problém nebude, ďalšie na paškál je vedenie. Je potrebné skontrolovať odpor vedenia. Odpor by mal byť v rozmedzí 0,1-0,5 ohmu. odpor merať na všetkých vodičoch, kladných, aj záporných. Začni celým vedením, napríklad plus pól batérie, vodič k žiarovke. Až bude odpor vyšší, meraním medzi konektormi ísť vylučovacou metódou. Môj tip je zaoxidovaný konektor pod nádržou, ale aj priam vyhriaty konektor žiarovky (bežná vec, keď je vyhriaty konektor, odpaľuje každý mesiac žiarovku, či za 2€, alebo za 10€).
Logicky, konektor vymeniť, alebo riadne vyčistiť.
Vada môže byť aj vo vodiči, mierne pricviknutom, predratá izolácia, oxidácia v mieste prerušenia izolácie oderom, alebo (prekliatou) napichovacou odbočkou.
Budeš potrebovať náradie, na sundanie nádrže a iných zavadzajúcich dielov, multimeter, čistič kontaktov, pevné nervy a pol dňa času (ak budeš hľadať dlho).
Veľa zdaru!
jawakain> jenom doplním... Nerozporuju v základu, ale měření na místě nemusí vést vždy k výsledku. Já skončil s tim, že jsem voltmetr páskama dal na nádrž a jel... Teprve po 3km najednou regler dal 18V na dvě minuty a pak zase 14,7V...takhle se to střídalo co pár kilometrů. Na místě bylo vše ok.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
díly na suzuki gsx 400FW rok 86 Suzuki GSX 400 FWS | Pepek78 | 3 | 4.4.2022 v 14:10 Pepek78 |
Náhradní díly Suzuki GSX 400 FWS | gargi199 | 3 | 7.8.2020 v 12:40 Ondros |
start po 3letech Suzuki GSX 400 FWS | Suzannah | 18 | 10.9.2016 v 21:16 scaryrider |
Prodej GSX 400 FWS - za kolik by se... Suzuki GSX 400 FWS | DoBuky | 9 | 3.4.2012 v 21:48 DoBuky |