bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kufr na supersport 125ccm
Jak přidělat kufr na tuto motorku, je to vůbec možné? Viděl někdo něco podobného? Fotka by byla super inspirace. Díky.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufr na supersport 125ccm

4.7.2018 v 06:44 | Nahoru | #31

kerut píše: mito7> tak jasne ze je to slovickareni supersport je/byla kategorie (tusim sestky, litry jsou superbike.. ale za slovo me neber) a z toho vzeslo oznaceni podobnych motorek, zejmena u CBR600 nebo R6.. ja bych se drzel spis nazvu sport, sportovni motorka.. dvackam se vzdycky lidove rikalo malorazka,..

..ale to mas fuk, A1 je blby no, ja myslel posadit ji na vetsi motorku.. CBF500, suzuki GS.. neco co je obe uveze i s bagazi a neodre si to pritom bricho o zem
kdyby jela sama tak proc ne ale ve dvou to bude podle me starsnej voser, a k tomu i zahul pro to mito..


Ale ona je malá (159cm) a váží jen 50 kg. Vůbec se nechce "prát" s těžší motorkou a jízdně jí Mito vyhovuje. Není problém jet na něm ve dvou (dokonce i po dálnici bez zdržování provozu), samozřejmě to není na tisíce km, ale stovky se dá. Pérování mám nastavené na nejměkčí a ani ve dvou to nikdy nedorazí (je tam progresivní přepákování).

Naposledy editováno 04.07.2018 11:40:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufr na supersport 125ccm

4.7.2018 v 13:18 | Nahoru | #32
mito7> nevim jestli si ted spravne rozumime.. ja jem taky relativne malej a lehkej 179/75 (kvuli behani ted 68 ale to je cilena podviziva, to neresme) a podle toho jsem si vybral maly VFR, CBR600 jsem jel a vejs bych do sportovni motorky urcite nesel, klidne RS250 by se zkousla - o tom zadna ale to je "na blbnuti" na uziti si jizdy, kde potrebujes lehkej stroj a ne tezkou velkou kravu, ale zas neresis kolik toho ujedes, kdyz te bolej zada a prdel tak to proste votocis a jedes domu do graze

pokud bych mel jezdit nekam "na cesty" a "ve dvou" urcite bych sel do jiny vetsi, stabilnejsi, "ucelovejsi" motorky, ..monster 750(ja vim ze neni moc cestovni ale straaasne se mi libi), VFR750F, atd.. kde si jizdu samozrejme tolik neuzijes (ono taky ve dvou co si chces uzivat, maximalne te batuzkarka profackuje az ji nekde malem vyklopis v zatacce )

uz si rozumime ? s A1 ale stejne nic jinyho nez 125 nepripada v uvahu takze je to fuk.. jedte tri autem a ona na mitu, to mi prijde nejrozumejsi

Kufr na supersport 125ccm

4.7.2018 v 13:23 | Nahoru | #33
.ježdění na moto není o rozumu.. Tímhle pohledem by bylo nejlepší jet vlakem a pak si vzít tágo..

(reakce na) Kufr na supersport 125ccm

4.7.2018 v 14:22 | Nahoru | #34
kerut> Tak jsme jezdili před 2 roky, když začínala. Dnes můžeme jet všichni 4 společně na motorkách. To není kvůli rozumu, to si to chceme užít!

Kufr na supersport 125ccm

4.7.2018 v 15:30 | Nahoru | #35
Polep si podsedlovku nejakou maskovaci paskou (americkou, nebo ja pouzival sirokou zlutou na lepeni izolaci podlah). At ji nemas od vaku odrenou. Ja si tak brasnou podrel podsedlove plasty. On se tam pri jizde dostane prach a jak se to malinko posunuje, tak.. Od te doby to pod brasnou polepim a je klid.

Kufr na supersport 125ccm

30.7.2018 v 10:51 | Nahoru | #36
Tak dovolená na motorkách se vydařila, brašny se osvědčily, najeli jsme cca 320 km každý, ale není to úplně přesné, protože nám během cesty přestali ukazovat tachometry, postupně na obou motorkách. Ještě jsem nekoukal, ale předpokládám, že se ukroutily náhony - neuvěřitelná náhoda. Já jel naložen asi o 70 kg více, než dcera se synem a bylo to znát na spotřebě, já měl průměr 4,6 l/100 km, a dcera dokonce 3,9 l/100 km. Na takhle naložené 2T je to krásná spotřeba. Pravda je, že jsme jeli na pohodu, držel jsem otáčky mezi 5 a 6-ti tisíci, a jen výjimečně při potřebě zrychlení do kopce jsem se dostal na chvilku k 8 tis. Jinak jízda většinu času se zavřenou přívěrou a motor se s tím krásně popral, až jsem tomu nechtěl věřit.

Naposledy editováno 10.08.2018 07:17:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufr na supersport 125ccm

14.8.2018 v 10:02 | Nahoru | #37

kerut píše: ze by se dvacce, byť (skoro)ostry rikalo supersport teda slysim taky prvne

jinak jezdit na sportu na "dovolenou ve dvou" mi neprijde jako uplne nejlepsi napad, a jezdit na takovou akci na (skoro)otevreny dvacce mi prijde jako absolutni blbost.. popremejslej jestli nevyuzit treba nejakou pujcovnu (nevim teda co ma dcera za papiry, Ty mas predpokladam plny..)


Co myslíš tím "(skoro)ostry" a "(skoro)otevreny"? Já jsem poladil vše co šlo vč. laďáků a sání. Plně otevřená takhle naladěná není.

Kufr na supersport 125ccm

5.9.2018 v 07:39 | Nahoru | #38
Tohle též prožívám
https://www.garaz.cz...q-no=2&source=hp

Kufr na supersport 125ccm

11.9.2018 v 12:28 | Nahoru | #39

Takhle jsme jezdili před 2 rokama a parkovali jsme na "rodiče s dětmi"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufr na supersport 125ccm

11.9.2018 v 12:52 | Nahoru | #40
mito7> ty si vyhrajes

jinac skorootevreny a skoroostry myslim vuci 125 co se jezdi na okruzich (vim ze s mitem jsi udelal kouzla vselijaka mozna i nemozna) ale ani tem dvackam v MS jsem v zivote neslysel rikat supersport.. spis se jim rika(lo) malorazky

Kufr na supersport 125ccm

11.9.2018 v 14:03 | Nahoru | #41
No to jo. Závodní okruhovka má ještě větší časování kanálků. Já používám poslední provedení válců A0401, které má snížené časování, ale zdokonalený tvar přepouštěcích kanálků, které je výkonově ve špičce nepatrně horší, ale podstatně lepší v ostatním rozsahu otáček a samozřejmě jezdí s daleko nižší spotřebou.

(reakce na) Kufr na supersport 125ccm

12.9.2018 v 08:04 | Nahoru | #42
kerut> A když se 125 ccm říkalo malorážky, tak jak se potom říkalo závodním 50-tkám a 80-tkám?
Tenkrát se ještě jezdilo i na "normálních" kubaturách. Dneska začíná být běžné, že motorky mají větší objemy než auta (i střední třídy).

Kufr na supersport 125ccm

27.9.2018 v 07:57 | Nahoru | #43
Včera mně dorazila z partsdepot sedačka a vzduchový filtr (objednáno 8.7.2018 s dodací lhůtou 3-6 dní ), současně objednaný a zaplacený zámek sedačky je stále objednán s termínem neupřesněným.

(reakce na) Kufr na supersport 125ccm

3.10.2018 v 07:30 | Nahoru | #44

kerut píše: mito7> ty si vyhrajes

jinac skorootevreny a skoroostry myslim vuci 125 co se jezdi na okruzich (vim ze s mitem jsi udelal kouzla vselijaka mozna i nemozna) ale ani tem dvackam v MS jsem v zivote neslysel rikat supersport.. spis se jim rika(lo) malorazky


Dnešní článek na motorkářích:

"Nejprve však něco pro začínající jezdce. Právě na šestnáctileté střelce myslí Kawasaki s novými čistě evropskými stopětadvacítkami. Jak už slogan „Tvá první Ninja. Tvoje první Z“ napovídá, na stejném základu tu před námi stojí jeden malý supersport a jeden malý naháč. A obě motorky vypadají sympaticky dospěle."

Taky píšou "supersport" a to má celých 15 koní!!! Ale zaráží mně 148 kg hmotnosti .

Kufr na supersport 125ccm

5.10.2018 v 08:21 | Nahoru | #45
Dnes přišel další termín dodání zámku sedačky spolujezdce z Partsdepot. Objednáno 8.7.2018 - předběžný termín dodání 30.11.2018 Dodací termín při objednávání 3-6 dní. Zaplaceno dopředu!

1 reakcí na tento příspěvek Kufr na supersport 125ccm

19.8.2020 v 12:03 | Nahoru | #46
Tak jsme absolvovali dovolenou na Raptoru (manželka sólo+bagáž) a SP 525 (já se synem+bagáž). Jeli jsme na Lipno a další výlety celkem najeto 840 km na každém z těchto strojů. Spotřeba vyšla na 4,6l/100km u SP 525 a 3,7l/100km u Raptora. Jeli jsme na pohodu, ale na dálnicích jsme to při předjíždění občas rozjeli i na 140 km/hod. Zajímavá je spotřeba oleje, kdy jsem do Raptora dolil cca 0,4l a do Mita cca 0,5l. To odpovídá poměru ke spálenému benzínu 1:77 u obou motorek. Takže elektronika to reguluje při tomto nízkém zatížení docela nízko, ale asi to tak má být.
Obě tyto motorky mají řídící počítač, který má informace o poloze šoupátka, teplotě motoru, teplotě nasávaného vzduchu, samozřejmě otáček a z těch řídí dávkování oleje, regulaci zapalování, elmag. ventilem řídí bohatost směsi ve volnoběžném kanálu a ovládá otevírání přívěry výfuku.

Více na: https://www.motorka...etail&ddid=77424
Copyright © Motorkari.cz

(reakce na) Kufr na supersport 125ccm

19.8.2020 v 12:57 | Nahoru | #47
mito7> Já nevím, jestli tak málo spotřebovaného oleje je dobře. Lupnul bych vždy deci oleje do nádrže při každém tankování, ať je to tam pro sichr ještě 1:100. Nemusí to být nic extra, stačí Alfa 2T z Mountfieldu a pod.

Kufr na supersport 125ccm

19.8.2020 v 13:35 | Nahoru | #48
Taky jsem o tom uvažoval. Dávám Motul 800 - ten řidší. Při tom nízkém zatížení (většinou do 1/2 plynu, otáčky většinou do 6000, max. na dálnici chvilkově 10 000, jinak do 8000), tak to ta jednotka vyhodnocuje jako nízké zatížení a podle toho maže - není ji možno nijak ovlivnit. Motory jsou v pořádku, ve výfuku nepatrný karbon - lehce mastný. Při nízkém zatížení by ten "oil-master" měl jít až na 1:100.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist