globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přehřívání
30.6.2018 v 15:10
Po nastartování do 2 minut začne vařit to samé dělá i při výjezdech.Nemohu zastavit a na delší dobu jak 1 min.aniž by nezačla vaři.PS. nemá větrák ,ale to dříve nevadilo.-nějaký nápad_-_____-----_

1 reakcí na tento příspěvek přehřívání

30.6.2018 v 15:22 | Nahoru | #1
čerpadlo- vrtulka se točí ?

(reakce na) přehřívání

30.6.2018 v 20:55 | Nahoru | #2
gorkin> To je v poho pred 10 mt se dělaly ventivy gufera cerpadla prostě celková kontrola.Vent-nepodfukují komprese ok má to prd najeto a žádný velký točení.
PS dal jsem větrák ze skůtra 5 minut běžela na volnoběh a stejně vodu vyházela to není dobrý.

přehřívání

30.6.2018 v 21:19 | Nahoru | #3
víčko chladiče.
a dále je nutnost mít v chladiči frydex a né vodu-má mnohem vyšší bod varu.

1 reakcí na tento příspěvek přehřívání

30.6.2018 v 21:20 | Nahoru | #4
5 minut na volnoběh uvaří asi každé enduro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přehřívání

30.6.2018 v 22:56 | Nahoru | #5
Dolph-cz> Nemrzka tam je.Troch jsi mě uklidnil jen jsem si myslel,že po montáži větráku,který beží stále se ta mrcha při volnoběhu uchladí.

(reakce na) přehřívání

1.7.2018 v 00:21 | Nahoru | #6
xm-milan> s větrákem by se už uchladit měla.....i když nevím,co jsi tam dal.

každopádně vyměň víčko,je to častá bolest,nic na něm nenajdeš a stejně je může být vadné.

přehřívání

1.7.2018 v 08:09 | Nahoru | #7
Jak píše kolega víčko by to mohlo dělat, zkus dát s větsi hodnotou, ještě se podívej jestli pumpa fakt běží. Čistě teoreticky by to ještě mohl dělat špatně nastavený karbec, já sem kdysi rypal do směsi na exc a motorka začala vařit jak sem se někde zahrabal a trápil to na místě, je ale pravda že to i blbě -hůř jelo, po seřízení zase ok

přehřívání

1.7.2018 v 08:32 | Nahoru | #8
predpokladam, ze vodu v oleji ani olej ve vode nemas....

nastartuj motorku a otevri tlakove vicko, pokud je hladina klidna a vylozene to nebubla, tak tento test zopakuj i se zahratym motorem. Samozrejmesi dej bacha aby te neohodila horka voda, klidne to muzes nechat otevrene a pocakt chvilicku nez se motor zahreje...
Muzes mit prasklinu ve valci ktera za studena je zavrena a za tepla se otevre a natlakuje ti to vodni okruh. Pokud by tak bylo, tak voda zacne bublat driv nez bude ve varu, budou to takove velike bubliny.

pak mas jeste jeden test na to tlakove vicko, pokud neni viditelne spuchrele a popraskane nektere z tesnicich krouzku a nebo neni viditelne na vicku nebo sedlech pro vicko, bordel, kterej by zpusoboval netesnost, tak pak okruh natlakuj pres prepadovou hadicku.
Nechce se mi to dohledavat, nevim jestli to ma expanzku nebo ne... cross masiny nemaji, ale i pres to tam bejva dvoucestne tlakove vicko.
Takze pres tu hadicku ze ktere ti chcije voda ven, foukni kompresosem nebo nejakou pumpou tlak o trochu vetsi nez jakej mas uvedenej na tom vicku. Kuprikladu 0,9 mas na vicku, tak tam dej 1,1 nebo 1,2bar.
Tim jsi urcite pochopil, ze musis mit pumpu s merakem a nebo na kompresoru merak. Nejde o zadnou extra presnost. Proste jen ten okruh natlakujes na hodnotu o trochu vyssi nez pri ktere otevira vicko. Tlakuj to pomalu a opatrne,obzvlast pokud pouzijes kompresor. Pak oddelej tu hadicku, tim se ti vypusti tlak mezi kompresorem/pumpou a tlakovym vickem. No a kdyz ted takto natlakovany okruh otevres (vickem) tak by to melo slysitelne puknout jak se razove uvolni tlak z okruhu. Nekdy to vyhodi trochu vody ven pri tom otevirani.

Takto natlakovanej okruh by mel vydrezet s prehledem i pul hodiny, mozna i vic, ale to jsem nezkousel. Pokud ti tlak unika tak mas vadne vicko a nebo nekde netesnost.
Takze treba pak endoskopickou kamerkou uvidis jak ti prolina voda do valce.
Toto mereni je jen orientacni, nezjistis pri jakem tlaku to vicko otevira,ale vetsinou kdyz je vicko vadne tak se to takto projevi tim, ze to tlak neudrzi a proste to i pomalu vysici ven a treba za pet minut otevres okruh naprosto bez tlaku.
Pak vymenis vicko a udelas to znovu a pokud ani tak to tlak neudrzi tak mas problem jinde.
Tyhle dva testy se trochu prolinaji a vzajemne se potvrzuji, proto je dobre udelat oba dva aby jsi nemusel hned pulit motor a nebo kupovat vicko.
Tlakove vicko muzes dat i z jine motorky, pokud bude pasovat prumerem a bude mit stejnej tlak. Takze si ho muzes pujcit od kamose a opet ho nemusis hned kupovat.
Kdyz bude vysledek stejnej tak vis, ze vickem to neni.

dve minuty od nastartovane studene motorky by to varit rozhodne nemelo. Ja nakopnu moju suzu a jdu se teprve dooblect, coz trva tak ty 2-5 minut, navic jen minutu trva nez vypnu sytic.

přehřívání

2.7.2018 v 14:45 | Nahoru | #9
Dobrý den přátelé.
Děkuji mnohokrát za snahu a inspiraci. na víčku jsem také myslel ale nenapadlo mě to napumpovat pumpičkou a změřit dobrý nápad děkuji. Dnes jsem to všechno znovu prošel ve válci endoskopem nic není znát pro jistotu jsem zkontroloval časování ventilu vše sedí dle manuálu a jsou také dle manuálu. Větrák jsem tam pravda na implantoval z jakéhosi skútru, tak nedokážu posoudit jaký rozdíl mezi originální. Byl to jen takový zoufalý pokus předtím než objednám originál, který na model z roku 2005 bude komplikované namontovat protože jsou tam trošičku jinak na této straně hadice. kontroloval jsem svíčku izolátor je bílý Tím myslím opravdu bílý ne do žluta Pravdou je že svíčka tam běhala asi tak hodinu.

ještě jsem přišel na jednu věc že když zapojím snímač polohy vačky a prudce přidám plyn tak to někdy škytne a chcípne Myslím tím tedy z volnoběhu přijde mi to jako kdyby to šlo předstih někam nesmyslně dopředu. s ním jsem proměřil po celé dráze ukazuje bohužel hodnoty mezi piny se mi nepodařilo dohledat zatím to nechám odpojené a uvidím .pokud se mi podaří problém vyřešit dám určitě vědět Děkuji moc Milan.

přehřívání

12.7.2018 v 20:02 | Nahoru | #10
Tak jsem vyměnil víčko stav se rapidně zlepšil.Sousedi měli keci na kravál tak jsem to pořádně netestnul,ale dám jí v sobotu a uvidím.Dik za rady.

Vše ok víčko bylo řešení.

Naposledy editováno 16.07.2018 17:35:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ovládaní světel domino Husqvarna TE 510 HanyBany1 2 1.4.2024 v 09:32 krokoš
husqvarna 2006 polepy Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 510... Folby 11 5.1.2021 v 00:48 ondrejsed
Ukrajina enduro off off Husqvarna TE 510, Gas Gas Contact 280 xm-milan 4 23.7.2020 v 19:00 xm-milan
Beta RR 4T 525 Racing VS Husqvarna ... Beta RR Enduro 525, Husqvarna TE 510 pipipitrs 8 9.8.2019 v 20:14 pipipitrs
Hřídel řazení Husqvarna TE 510 ronron 1 16.1.2019 v 10:32 MDUCH


TOPlist