Téma: Offroad/Enduro v Rumunsku - 11-18 srpna 2018
25.6.2018 v 23:50
Ahoj,
Hledáme parťáka/parťáky na offroad/enduro do Rumunska - oblast hor Muntele Mic a Tarcu. Ubytování je zařízené v penzionu ve vesnici Poiana Marului nedaleko Caransebes (cena 27e/noc a polopenzi). Termín je také daný - 11.8.-18.8.2018 - šlo by to asi případně o něco zkrátit, pokud by to někomu přišlo moc dlouhý. Jsme 2 a bohužel nikomu z našich známých se tento termín nehodí a protože máme předběžně rezervováno ubytování pro 4-6 lidí a protože nám to přijde ve dvou takové divné (občas se v lese hodí ruce navíc a i kvůli večernímu posezení u piva ), tak hledáme nějaké parťáky (minimálně jednoho, max. čtyři). Jezdíme výlety po okolí na lehkých endurech (Gas Gas 300/Beta 390) - výjezdy, sjezdy, občas po tratích místních enduro závodů (Regiment 13), výlety po horách (např. Tarcu přes 2000mnm), lesní a horské cesty, občas potoky (spíš nechtěně ), atd..- ráno odjezd, odpoledne/večer návrat na penzion. V oblasti jsme již byli, takže to tam již docela dobře známe, ale i tak určitě objevíme nějaké nové cesty. Nejsme profíci, ale pro začátečníky to také není (pro představu o naší úrovni jezdíme offroad maratony tady v ČR a v kategorii pohárových (hobby) veteránů dojíždíme vetšinou v první 10). Samozřejmě to Rumunsko není o rychlosti, ale o spíš o zručnosti a zdolávání lehkých či těžších překážek a jasně, že se nedá srovnávat nějaké místní zavody s Rumunskem. Jinak původem jsme motokrosaři, až věkem jsme přešli více k enduru. Je nám lehce přes 40, ale na věku nezáleží . Pokud by měl někdo zájem, tak mi napište a sdělím další podrobnosti. A asi by bylo dobré se domluvit a někde se společně svézt na nějaké enduro trati, abychom se trochu poznali a trochu porovnali úroveň - asi by nemělo smysl, abychom na tom byli hodně rozdílně - ať už bychom byli my na horší úrovni a nebo naopak .

Tak zatím a enduru zdar.

Honza

Naposledy editováno 25.06.2018 23:53:47

26.6.2018 v 07:56 | Nahoru | #1
27 Euro za noc v rumunsku? To jakoze vam ma nekdo dalsi zaplatit dovolenou a jeste budete delat prijimaci enduro ritual ? Prehnany ne? Nehledate partaky ale zakazniky...

26.6.2018 v 11:05 | Nahoru | #2
píše to dobře hledá kámoše co mu s kámošem zaplatí ubytko. těch 27e jsi fakt napálil. ale co třeba se nekdo najde

26.6.2018 v 12:24 | Nahoru | #3
27e za ubytko se snídaní a večeří je normální cena...ale byl jsem v té oblasti jen 8x

u ukrajinských hranic je levněji, v banátu taky - nikde jinde jsem v rumunsku nespal

26.6.2018 v 13:31 | Nahoru | #4
Popravdě jsem nečekal, že tu někdo bude řešit cenu a už vůbec by mě nenapadlo, že by mě někdo podezříval, že to dělám pro peníze - musím říct, že mě to dost zamrzelo. Z té ceny nemám ani euro - cenu můžu to doložit emailem od majitele, nehledě na to, že se bude platit až na místě, tudíž platba přes mojí osobu vůbec nejde. Vloni jsme byli v jiném penzionu za 21e a nestálo to za nic. Tohle mi bylo doporučené, tak bychom to chtěli zkusit - jedná se o Pensiunea Florina v Poiana Marului - můžete si to najít - jen pozor, že asi nikde jsem nenašel cenu, kde by byla zahrnuta polopenze - tuto cenu jsem dostal jen emailem. Parkrát jsme byli ubytování v Turnu Ruieni, kde je cena 25e (mimochodem můžu doporučit), ale protože tam známý byl teď na začátku června, tak jsme vybrali vesnici přes kopec, abychom měli trochu jiné možnosti na vyjížďky.

Ještě k poznámce o přijímacím rituálu - nejedná se o žádný přijímací konkurz nebo tak něco - jen mi přislo rozumné poznat se dříve než s někým vyjedu na týden pryč. A taky si myslím, že pro obě strany je dobré vidět, jak kdo zvládá motorku, aby to pro někoho pak nebylo třeba zklamání, že na nás musí někde čekat a nebo, že jezdíme moc lehké trasy a nebo naopak. Samozřejmě bychom nikoho nikde nenechali a vždy počkali, s tím není žádný problém, to je úplně jasné a věřím, že by to fungovalo i obráceně, ale obecně je dobré, když jsou jezdci na shruba podobné úrovni.

5.7.2018 v 23:10 | Nahoru | #5
Vypadá to jako parádní dovolená, tak az na tom svým enduru něco natrenuji, tak se některou další sezónu ráda přidám. Zatím těch pár sjetych kopců se zatnutyma zubama na tuhle parádu nestačí. Každopádně si to užijte a najdete fajn partaky

16.7.2018 v 22:47 | Nahoru | #6
Hoši, vy co podezíráte a kritizujete cenu,tak pro vysvětlenou: v Poiana Marului je tato cena (s jídlem ) jak uvádí vrnak.jan 27 - 30€ běžná,to samé např přes kopec v Borlové.Je to tam profláklý,tak jsou takové ceny.To se musím zakladatele téma zastat. Moje parketa platit takovou sumu to ovšem není.V Turnu Ruieni máme známé kde jim bez jídla stačí 10€.Ubytko je trochu sparťanské,ale takhle jsme před 10 lety začínali. Kolik času mi zabere udělat si na vařiči snídani? 30min.max. a na večeři si udělám na co mám chuť ten týden to jde zvládnout s vlastním vařením a ta cena je někde jinde.
Poslední roky jezdíme na sever ke zmiňovaným hranicím Ukrajiny a jsme spokojení. Snídaně samoobsluha a strava během dne po obchodech nebo restauracích - těch rybáren kde ti udělají pstruha,kuřecí,nebo vepřové je spousta a na privát se vracíme najezení,někdy když se kecá do noci si druhou večeři uděláme v 22h.opět svépomocí je i možnost venkovního grilu. Byli roky že byla o nějaké parťáky nouze a taky jsem sháněl,tak kluky chápu,vím v jaké jsou situaci a podle mého tu výzvu napsal dobře,uvidí sami jaké budou mít štěstí na lidi.
Mě dorůstají synkové a manželka se taky ráda sveze s námi,tak já to mám vyřešené takto + se k nám někdo přidá. Letos přelom dubna / května jsme byli v Baia Sprie 12 dní a nemělo to chybu. Vracíme se tam v září přesně měsíc po vás 11. - 18.září

1 reakcí na tento příspěvek Offroad/Enduro v Rumunsku - 11-18 srpna 2018

1.8.2018 v 23:08 | Nahoru | #7
Takže se opravdu nenajde nikdo, kdo by se vydal s námi? Jedeme už příští sobotu .

(reakce na) Offroad/Enduro v Rumunsku - 11-18 srpna 2018

3.8.2018 v 14:19 | Nahoru | #8
vrnak.jan> V tento termín mám obavu že tam bude strašné vedro

1 reakcí na tento příspěvek Offroad/Enduro v Rumunsku - 11-18 srpna 2018

3.8.2018 v 14:46 | Nahoru | #9
No co tak sleduji predpovedi, tak je tam ted mnohem lepsi pocasi nez tady - do 25st, obcas sprchne, proste idealni - samozrejme se to ale muze zmenit...

(reakce na) Offroad/Enduro v Rumunsku - 11-18 srpna 2018

5.8.2018 v 07:14 | Nahoru | #10
Pokud předpověď vydrží, tak budete mít ideální podmínky! Užijte si to! Před lety jsme byli kolem Brebu Nou, Poiana Marului a Tarcu v říjnu. Podle domácího tam nepršelo tři měsíce a bylo to peklo. Potoky vyschlé a všude jen prach....

vrnak.jan>

Naposledy editováno 05.08.2018 07:56:59

6.4.2019 v 02:20 | Nahoru | #11
Nabízí se 2 volná místa v autě na týdenní pobyt / jízdu v Rumunsku.
Termín: 1.5. - 8.5.2019 (dohoda) - jsou tam dva státní svátky,ušetří se dovolená
Lokalita: sever RO, Baia Mare (80Km za Maďarskem)
Terén si vybere hobbík i pokročilý. Jede nás víc,jenom jedno auto je takto neobsazené,vhodné pro dva kámoše.
Informace popř. předám ,doplním.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Gas Gas EC300 zapojeni blinkrů Gas Gas EC 300 R Los.Karlos 0 4.6.2023 v 18:09 Los.Karlos
Gas Gas servis/originální díly Gas Gas EC 300 R Valdemar 2 18.10.2021 v 07:26 Frantas
Ktm exc 300 vs tm en 300 Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, KTM E... Crmkar 12 23.2.2021 v 21:06 Beranidlo