motozem_rijen





Téma: Problém se seřízením karburátoru
25.6.2018 v 13:12
Ahoj, mam problem, na jawe robby 100 mi nejdrive zacal chcat pri jizde benzin z prepadu, jelo to, ale pak to najednou zacalo strasne kourit, jak z vyfuku, tak z hadicky, ktera vede od stredu motoru, myslim ze je to odvetrani klikove skrine.

Zjistil jsem, ze je prosoupany plovak v karbecu, takze byl plovak plny benzinu a neplnil svou funkci. Zaletoval jsem ho pajkou a cinem a namontoval zpet. Uz benzin neproteka karbecem na silnici, ale porad to kouri a dusi se to, co s tim? Koukal jsem ze stejny karbec je v ctyrkolkach 110ccm atd, myslite, ze by se problem vyresil koupenim noveho? Nikde ani nemohu najit, jak ma byt nastavena jehla, smes a hladina. Dekuji moc za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 20:44 | Nahoru | #1
Ono je to malinko off-topic, nicméně možná to sem i trochu patří pro další čtenáře.

U 4T motorů se v tomto případě také může stát, že nateče do válce příliš mnoho benzínu (jiné tekutiny) a při následném kompresním zdvihu ta tekutina nemá kam utéci (zvláště pokud se jedná o nestlačitelnou kapalinu). Pak ale něco musí uhnout a nejčastěji to bývá ojnice.
Před lety jsem opravoval jeden velký stabilní motor, kde se hvízdlo těsnění pod hlavou, v sacím zdvihu to nacuclo chladící kapalinu, pří kompresním se to pokusilo jí stlačit, ale nakonec musela uhnout ojnice.

Jinak se částečně ztotožňuji s Mi3kou, akorát s tím rozdílem, že u Robbíka je filtrbox nad válcem a tedy natečení do něj není až tak snadné (dříve by to proteklo asi někde kolem gumy...).

Nicméně já bych se ještě podíval na výšku hladiny v karbecu, zvláště pokud ses vrtal v plováku. Může se totiž stát, že máš moc vysokou hladinu a některou tryskou to teče rovnou do difuzoru. Nicméně výšku hladiny neporadím...

Howgh.

(reakce na) Problém se seřízením karburátoru

26.6.2018 v 10:34 | Nahoru | #2

Sofía píše: Ono je to malinko off-topic, nicméně možná to sem i trochu patří pro další čtenáře.

U 4T motorů se v tomto případě také může stát, že nateče do válce příliš mnoho benzínu (jiné tekutiny) a při následném kompresním zdvihu ta tekutina nemá kam utéci (zvláště pokud se jedná o nestlačitelnou kapalinu). Pak ale něco musí uhnout a nejčastěji to bývá ojnice.
Před lety jsem opravoval jeden velký stabilní motor, kde se hvízdlo těsnění pod hlavou, v sacím zdvihu to nacuclo chladící kapalinu, pří kompresním se to pokusilo jí stlačit, ale nakonec musela uhnout ojnice.

Jinak se částečně ztotožňuji s Mi3kou, akorát s tím rozdílem, že u Robbíka je filtrbox nad válcem a tedy natečení do něj není až tak snadné (dříve by to proteklo asi někde kolem gumy...).

Nicméně já bych se ještě podíval na výšku hladiny v karbecu, zvláště pokud ses vrtal v plováku. Může se totiž stát, že máš moc vysokou hladinu a některou tryskou to teče rovnou do difuzoru. Nicméně výšku hladiny neporadím...

Howgh.



Jj tento scénář jsem myslel tím, že by mohl být benzín i v klikovkové skříni s olejem pokud by to prošlo přes kroužky nějak záhadně. Pokud ne, tak i ta ojnice dává smysl (taťka takhle utopil Clio čerstvě po opravě bouračky, když ho vezl do lakovny... bylo to v 97' jak byly povodně a přes silnic tekl asi 10cm potůček vody, Clio mělo sání nějak nízko za nárazníkem a cuclo si to, ojnice byly uplně do vrtule nebo popraskaný)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 2810, 2811] Jawa 100/587 Robby Kafi 84324 Dnes v 10:11 sharp
Jawa betka nebo Jawa robby Motoscoot Jawa Betka, Jawa 100/587 Robby Jarda8770 7 24.10.2020 v 23:35 DYK77
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 48 14.7.2020 v 14:00 Richie1990
Jaká je v dnešní době dobrá motorka... Jawa 125 Dandy, Jawa 100/587 Robby Vlada98 22 3.3.2020 v 11:03 mito7
Jakou motorku k AM řidičáku Jawa 50/585 Mosquito, Jawa 100/587 Robby Vlada98 4 11.5.2019 v 18:03 Massakra

TOPlist