Zjistil jsem, ze je prosoupany plovak v karbecu, takze byl plovak plny benzinu a neplnil svou funkci. Zaletoval jsem ho pajkou a cinem a namontoval zpet. Uz benzin neproteka karbecem na silnici, ale porad to kouri a dusi se to, co s tim? Koukal jsem ze stejny karbec je v ctyrkolkach 110ccm atd, myslite, ze by se problem vyresil koupenim noveho? Nikde ani nemohu najit, jak ma byt nastavena jehla, smes a hladina. Dekuji moc za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Problém se seřízením karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek Problém se seřízením karburátoru
U 4T motorů se v tomto případě také může stát, že nateče do válce příliš mnoho benzínu (jiné tekutiny) a při následném kompresním zdvihu ta tekutina nemá kam utéci (zvláště pokud se jedná o nestlačitelnou kapalinu). Pak ale něco musí uhnout a nejčastěji to bývá ojnice.
Před lety jsem opravoval jeden velký stabilní motor, kde se hvízdlo těsnění pod hlavou, v sacím zdvihu to nacuclo chladící kapalinu, pří kompresním se to pokusilo jí stlačit, ale nakonec musela uhnout ojnice.
Jinak se částečně ztotožňuji s Mi3kou, akorát s tím rozdílem, že u Robbíka je filtrbox nad válcem a tedy natečení do něj není až tak snadné (dříve by to proteklo asi někde kolem gumy...).
Nicméně já bych se ještě podíval na výšku hladiny v karbecu, zvláště pokud ses vrtal v plováku. Může se totiž stát, že máš moc vysokou hladinu a některou tryskou to teče rovnou do difuzoru. Nicméně výšku hladiny neporadím...
Howgh.
1 reakcí na tento příspěvek Problém se seřízením karburátoru
Sofía píše: Ono je to malinko off-topic, nicméně možná to sem i trochu patří pro další čtenáře.
U 4T motorů se v tomto případě také může stát, že nateče do válce příliš mnoho benzínu (jiné tekutiny) a při následném kompresním zdvihu ta tekutina nemá kam utéci (zvláště pokud se jedná o nestlačitelnou kapalinu). Pak ale něco musí uhnout a nejčastěji to bývá ojnice.
Před lety jsem opravoval jeden velký stabilní motor, kde se hvízdlo těsnění pod hlavou, v sacím zdvihu to nacuclo chladící kapalinu, pří kompresním se to pokusilo jí stlačit, ale nakonec musela uhnout ojnice.
Jinak se částečně ztotožňuji s Mi3kou, akorát s tím rozdílem, že u Robbíka je filtrbox nad válcem a tedy natečení do něj není až tak snadné (dříve by to proteklo asi někde kolem gumy...).
Nicméně já bych se ještě podíval na výšku hladiny v karbecu, zvláště pokud ses vrtal v plováku. Může se totiž stát, že máš moc vysokou hladinu a některou tryskou to teče rovnou do difuzoru. Nicméně výšku hladiny neporadím...
Howgh.
Jj tento scénář jsem myslel tím, že by mohl být benzín i v klikovkové skříni s olejem pokud by to prošlo přes kroužky nějak záhadně. Pokud ne, tak i ta ojnice dává smysl (taťka takhle utopil Clio čerstvě po opravě bouračky, když ho vezl do lakovny... bylo to v 97' jak byly povodně a přes silnic tekl asi 10cm potůček vody, Clio mělo sání nějak nízko za nárazníkem a cuclo si to, ojnice byly uplně do vrtule nebo popraskaný)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Jawa betka nebo Jawa robby Motoscoot Jawa Betka, Jawa 100/587 Robby | Jarda8770 | 7 | 24.10.2020 v 23:35 DYK77 |
Jaká je v dnešní době dobrá motorka... Jawa 125 Dandy, Jawa 100/587 Robby | Vlada98 | 22 | 3.3.2020 v 11:03 mito7 |
Jakou motorku k AM řidičáku Jawa 50/585 Mosquito, Jawa 100/587 Robby | Vlada98 | 4 | 11.5.2019 v 18:03 Massakra |