bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém se seřízením karburátoru
25.6.2018 v 13:12
Ahoj, mam problem, na jawe robby 100 mi nejdrive zacal chcat pri jizde benzin z prepadu, jelo to, ale pak to najednou zacalo strasne kourit, jak z vyfuku, tak z hadicky, ktera vede od stredu motoru, myslim ze je to odvetrani klikove skrine.

Zjistil jsem, ze je prosoupany plovak v karbecu, takze byl plovak plny benzinu a neplnil svou funkci. Zaletoval jsem ho pajkou a cinem a namontoval zpet. Uz benzin neproteka karbecem na silnici, ale porad to kouri a dusi se to, co s tim? Koukal jsem ze stejny karbec je v ctyrkolkach 110ccm atd, myslite, ze by se problem vyresil koupenim noveho? Nikde ani nemohu najit, jak ma byt nastavena jehla, smes a hladina. Dekuji moc za rady.

Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 13:25 | Nahoru | #1
A nebude to spíš ještě následek toho díravýho plováku? Jakože zbytky benzínu ve výfuku... Další věc taky ohledně toho odvětrání klikovky - asi bych vypustil olej a dal novej (nebo to aspoň zkontroloval), páč jestli byl třeba válec zaplněnej nespáleným benzínem, tak jestli se to nějak nedostalo pod píst?

Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 13:35 | Nahoru | #2
edit, beru zpět :)

Naposledy editováno 25.06.2018 13:36:32

1 reakcí na tento příspěvek Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 13:44 | Nahoru | #3
??

(reakce na) Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 13:50 | Nahoru | #4

Fichtloš píše: ??



Nic, psal jsem původně, že nechápu, proč si někdo ve stejnou dobu otevře dotaz na jawamanii i na m.cz... Akorát na jawamanii to bylo včera a vcelku prd ses tam dozvěděl, takže jsem to "smazal"

Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 14:48 | Nahoru | #5
No proto jsem dal dotaz jeste sem.. kdyz nikdo neporadil a je to jedno kam das kolik dotazu, na kazdy strance jsou ruzni lide, nejsou vsichni kdo maji oba weby

Naposledy editováno 25.06.2018 15:30:29

Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 18:38 | Nahoru | #6
Nenateklo ti to filtrboxu? Mě se jednou stalo, že nezavíral plovák a benzín natekl do filtrboxu. Když jsem vypnul benzín, tak jsem dokázal ujet ještě snad kilák ne-li víc na to co bylo ve filtrboxu nateklé

1 reakcí na tento příspěvek Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 20:44 | Nahoru | #7
Ono je to malinko off-topic, nicméně možná to sem i trochu patří pro další čtenáře.

U 4T motorů se v tomto případě také může stát, že nateče do válce příliš mnoho benzínu (jiné tekutiny) a při následném kompresním zdvihu ta tekutina nemá kam utéci (zvláště pokud se jedná o nestlačitelnou kapalinu). Pak ale něco musí uhnout a nejčastěji to bývá ojnice.
Před lety jsem opravoval jeden velký stabilní motor, kde se hvízdlo těsnění pod hlavou, v sacím zdvihu to nacuclo chladící kapalinu, pří kompresním se to pokusilo jí stlačit, ale nakonec musela uhnout ojnice.

Jinak se částečně ztotožňuji s Mi3kou, akorát s tím rozdílem, že u Robbíka je filtrbox nad válcem a tedy natečení do něj není až tak snadné (dříve by to proteklo asi někde kolem gumy...).

Nicméně já bych se ještě podíval na výšku hladiny v karbecu, zvláště pokud ses vrtal v plováku. Může se totiž stát, že máš moc vysokou hladinu a některou tryskou to teče rovnou do difuzoru. Nicméně výšku hladiny neporadím...

Howgh.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 21:22 | Nahoru | #8
Vona to zasejc taková věda nebude. Jak si plovák zaletoval,tak jsi ho udělal o ten cín těžší a teď máš vyšší hladinu. Tak bych jí myslel nastavit, ale píšeš, že neznáš hodnotu. Kup nový plovák a máš po starostech.

(reakce na) Problém se seřízením karburátoru

25.6.2018 v 21:44 | Nahoru | #9
Čau, když ti to tak teklo a kouřilo i z hadičky odvěrání, tak zkontroluj olej, jestli se ti tam taky nedostal benzín okolo pístu. Ideální by bylo olej vyměnit, dát nový plovák a nastavit hladinu, jak má být. Jinak budeš bezvýsledně laborovat.

Problém se seřízením karburátoru

26.6.2018 v 00:30 | Nahoru | #10
Dekuju za info, ale novy plovak se neda sehnat, cinu tam je trochu, to to nemohlo ovlivnit.. ja nevim no.. zkusim prihnout plisek na plovaku... doufam ze to neohlo tu ojnici teda...

(reakce na) Problém se seřízením karburátoru

26.6.2018 v 10:34 | Nahoru | #11

Sofía píše: Ono je to malinko off-topic, nicméně možná to sem i trochu patří pro další čtenáře.

U 4T motorů se v tomto případě také může stát, že nateče do válce příliš mnoho benzínu (jiné tekutiny) a při následném kompresním zdvihu ta tekutina nemá kam utéci (zvláště pokud se jedná o nestlačitelnou kapalinu). Pak ale něco musí uhnout a nejčastěji to bývá ojnice.
Před lety jsem opravoval jeden velký stabilní motor, kde se hvízdlo těsnění pod hlavou, v sacím zdvihu to nacuclo chladící kapalinu, pří kompresním se to pokusilo jí stlačit, ale nakonec musela uhnout ojnice.

Jinak se částečně ztotožňuji s Mi3kou, akorát s tím rozdílem, že u Robbíka je filtrbox nad válcem a tedy natečení do něj není až tak snadné (dříve by to proteklo asi někde kolem gumy...).

Nicméně já bych se ještě podíval na výšku hladiny v karbecu, zvláště pokud ses vrtal v plováku. Může se totiž stát, že máš moc vysokou hladinu a některou tryskou to teče rovnou do difuzoru. Nicméně výšku hladiny neporadím...

Howgh.



Jj tento scénář jsem myslel tím, že by mohl být benzín i v klikovkové skříni s olejem pokud by to prošlo přes kroužky nějak záhadně. Pokud ne, tak i ta ojnice dává smysl (taťka takhle utopil Clio čerstvě po opravě bouračky, když ho vezl do lakovny... bylo to v 97' jak byly povodně a přes silnic tekl asi 10cm potůček vody, Clio mělo sání nějak nízko za nárazníkem a cuclo si to, ojnice byly uplně do vrtule nebo popraskaný)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Jawa betka nebo Jawa robby Motoscoot Jawa Betka, Jawa 100/587 Robby Jarda8770 7 24.10.2020 v 23:35 DYK77
Jaká je v dnešní době dobrá motorka... Jawa 125 Dandy, Jawa 100/587 Robby Vlada98 22 3.3.2020 v 11:03 mito7
Jakou motorku k AM řidičáku Jawa 50/585 Mosquito, Jawa 100/587 Robby Vlada98 4 11.5.2019 v 18:03 Massakra


TOPlist