bmw_r1300gs_cartec





Téma: Koupě CRF1000L Africa Twin
24.6.2018 v 20:32
Ahoj,
Africa Twin je už v prodeji nějaký ten pátek, občas se objeví nějaký pěkný kousek na bazaru. Zvažuju koupi buď nové nebo jeté. Tady ve fóru jsem dohledal že Africa trpí na korozi špicí v kolech, korozi rámu, prý praská nějaká část lešení, samovolně chcípá za jízdy, chcípá při studeném motoru. Jsou tyto závady u těch nových už odstraněné? Někde jsem četl že špice by měli dávat nerezové. Vyplatí se tedy koupit novou?
Na prodejně mají jen modelové roky 2017 za zajímavé ceny, modelový rok 2018 mají objednaný už od loňského prosince. Prý by měl dostat přístrojovku podobnou z Adventure sport, výfuk by měl být dvoukomorový....Máte někdo víc informací?
Předchozí
1 2 3
Následující

Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 20:55 | Nahoru | #1
Mám novou, najeto necelé 2 tisíce, zatím žádný problém. Prý už ty porodní bolesti by měly být odstraněny. Pristrojovka je stejna jako u Adventure, nova má širší stupačky, elektronický plyn se čtyřmi režimy výkonu, a větší nastavení kontroly trakce a
nastaveni brzdění motorem.
Kamarád má 2017 a oběma se nám zdá, že ta nová jde víc za plynem.
Jo a kontrola trakce je udělaná líp, při zásahu tolik hraju ba motorkou.
Taky jsem řešil to co ty a jsem rád, že jsem si koupil tu novou.

Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 20:58 | Nahoru | #2
2017 a žádný problém, najeto cca 6400 km a moc se s ní nemazlim... Velice mne baví...

Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 21:23 | Nahoru | #3
Africa Twin modelový rok 2018 bude asi dost žádaná, protože 2017 prodávají všude s velkou slevou.
Špice v kolech máte nerezové?
Počkám si na nazor někoho kdo má 2016 a 2015.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 21:54 | Nahoru | #4
Ja mam model 2016, najeto 34 tis a jedine co jsem resil byly sdruzene spinace na riditkach. Draty v kolech jsem menil spis preventivne. Zadna rez, zadne chcipani ani po nastartovani ani za jizdy. Jo leseni take ok, protoze na nem vozim Zumo 595 tak jsem ho zpevnil. Jo vlastne, ted resim ohnuteho policajta, nastupuji pres stupacku a v Bosne s nalozenou masinou jsem ho krapet ohnul. Vcera jsem koukal na 2018 a policajt pruzi stejne jak u 2016. U sportky je pevnejsi ale stejne krapet pruzi.

(reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 22:09 | Nahoru | #5
ipetr> Dráty ti měnili v záruce, nebo si je kupoval sám? Koukal jsem že jeden drát stojí cca 175kč. Na obě kola to vychází na cca 10tisíc. Navíc 2016 a 2017 mají stejné číslo, kdo ví zda budou kvalitnější.

Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 22:15 | Nahoru | #6
Draty mi menili na zaruku. Nedavali mi tam nerez, ta je az na modelu 2018 ale ty draty co mi tam davali maji lepsi povrchovou upravu. Stejne tak sdruzene ovladace jsou od 02/2017 jine nez jsem mel ja. Ovladace mi tam davali ty nove.

3 reakcí na tento příspěvek Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 22:32 | Nahoru | #7
Jinak byl jsem na testovani v Bele pod Bezdezem, tak jsem pojezdil model 2018 jak zakladni tak sportku. Sportka ma lepsi podvozek, coz je v terenu opravdu znat, na silnici jsem rozdil nepocitoval. Vykonovy rozdil jsem fakt necitil. Kontrola trakce kterou standardne vypinam, nevim 7 stupnu zbytecnost. Palivove mapy, mozna pro nekoho za mokra, jinak jsem nemel potrebu si s tim hrat. Chapu prodava to. Vadila mi pristrojovka, moc udaju, blba citelnost. Nakonec jedine co se mi libilo bylo automaticke vypinani blinkru. Jinak zmen je ale mnohem vic, jak na ramu tak na motoru. Treba Lion baterie za 12 tis na kterou musis mit spesl nabijecku je take vyhra...

Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 22:41 | Nahoru | #8
Já bych se bez kontroly trakce a ABS taky obešel. Bohužel to bez toho neprodávají. Ty dnešní budíky - display se mi taky nelibi. Raději bych tam měl dva klasické budíky. Žádný jiný informace za jízdy nepotřebuju.
Adventure sport se mi taky líbí, akorát z toho skoro nedosáhnu na zem. U běžný verze stojím na špičkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 22:42 | Nahoru | #9

ipetr píše: Jinak byl jsem na testovani v Bele pod Bezdezem, tak jsem pojezdil model 2018 jak zakladni tak sportku. Sportka ma lepsi podvozek, coz je v terenu opravdu znat, na silnici jsem rozdil nepocitoval. Vykonovy rozdil jsem fakt necitil. Kontrola trakce kterou standardne vypinam, nevim 7 stupnu zbytecnost. Palivove mapy, mozna pro nekoho za mokra, jinak jsem nemel potrebu si s tim hrat. Chapu prodava to. Vadila mi pristrojovka, moc udaju, blba citelnost. Nakonec jedine co se mi libilo bylo automaticke vypinani blinkru. Jinak zmen je ale mnohem vic, jak na ramu tak na motoru. Treba Lion baterie za 12 tis na kterou musis mit spesl nabijecku je take vyhra...



za tech 12tis vas honda asi trochu natahla a navic jde nabijet uplne "normalni" chytrou nabijeckou...

Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 22:51 | Nahoru | #10
Myslím že brzo půjde koupit kompatibilní baterie například od Varty nebo Exide za běžnou cenu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 23:54 | Nahoru | #11

assassin píše: za tech 12tis vas honda asi trochu natahla a navic jde nabijet uplne "normalni" chytrou nabijeckou...



Jo, hlavně v zimě si to dobíjení užiješ až, až . Těch pár gramů navíc mě už nezabije, raději vezmu baterku, která funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

24.6.2018 v 23:58 | Nahoru | #12
ipetr> o to, kolik má stupňů ta kontrola trakce ani nejde, ale s tím elektronickým plynem dokáže omezit výkon plynuleji, než ta stará, která jenom zavře privod paliva a chová se to tak, jako omezovač.

(reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

25.6.2018 v 00:25 | Nahoru | #13

Mr.Dreamer píše: Jo, hlavně v zimě si to dobíjení užiješ až, až . Těch pár gramů navíc mě už nezabije, raději vezmu baterku, která funguje.



Tech par gramu jsou treba 3kg :) ja jsem tady cetl spoustu temat o problemech s "baterkama ktery fungujou", ja s lion nemam problemy uz spoustu let...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

25.6.2018 v 10:39 | Nahoru | #14
Bafan21> Ono ta kontrola trakce neumí přibrzdit zadní kolo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

25.6.2018 v 10:44 | Nahoru | #15

dave-lister píše: Bafan21> Ono ta kontrola trakce neumí přibrzdit zadní kolo?



zadna kotrola trakce nebrzdi kola. ani u auta ani u motorky. u aut hrabe do brzd ESP, to zadna (aspon pokud vim) motorka nema.

Koupě CRF1000L Africa Twin

25.6.2018 v 11:39 | Nahoru | #16
Jak píše assassin, neumí. Při prokluzu jenom omezí výkon motoru. U té nové to poznáš jenom zablikáním kontrolky na palubovce, ta stará zaškube jak omezovač otáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

25.6.2018 v 11:43 | Nahoru | #17
assassin> Běžně se u Mercedesů při prokluzu kol přibržďují kola. U starých aut s plynovým lankem to snad bylo u všech aut.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

25.6.2018 v 11:51 | Nahoru | #18

dave-lister píše: assassin> Běžně se u Mercedesů při prokluzu kol přibržďují kola. U starých aut s plynovým lankem to snad bylo u všech aut.



ano ale pribrzdovani protacejiciho se kola je tzv elektronicka uzaverka diferencialu. u auta ta "trakce" zavisi i na prenosu momentu jednotlivymi koly pohanene napravy - jelikoz je tam diferencial. tam ma brzdeni vliv i na trakci.

u motorky je pohanene jen jedno kolo a jeho brzdeni nema z hlediska trakce smysl

Naposledy editováno 25.06.2018 11:54:42

1 reakcí na tento příspěvek Koupě CRF1000L Africa Twin

25.6.2018 v 21:06 | Nahoru | #19
V Motocentru Tass mají dvě nové Afriky s automatem za 299 000kč. Může tam být nějaký háček?
Africa Twin

(reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

25.6.2018 v 21:21 | Nahoru | #20

assassin píše: u motorky je pohanene jen jedno kolo a jeho brzdeni nema z hlediska trakce smysl


Pribrzdovani zadniho kola zadni brzdou jako pseudo kontrola trakce se pouziva u obycejnych motorek, ktere maji ridici jednotky ABS, antiwheelie, launchcontrol, protiprokluzu, brzdneho momentu, ...., palivovych map a vypinani blinkru prachsproste sdruzene do jednoho mista, a to pod helmou

(reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

25.6.2018 v 23:59 | Nahoru | #21

dave-lister píše: V Motocentru Tass mají dvě nové Afriky s automatem za 299 000kč. Může tam být nějaký háček?
Africa Twin



Mám taky automat 2017, doporučuji, dobrá volba, imho lepší než manuál.. (těžký terén neřeším, tam to bude asi jinak) rukou se řadí lépe než nohou, cvak, cvak a i v zatáčce, před ztačkou cvak, cvak palcem podřadíš a nahoru si řadí sama.... A na řazení nohou... mám druhou motorku a DCT je a říkám to nerad.... lepší. Je to automat a zaroveň manuál, že si řadiš úplně sám.

Háček tam není......jsou i v záruce, nové, vykoupeny tušim z DE, přímo od dealera Hondy... vůbec se toho neboj. Ten kluk je solidní, znám ho. A záruku uznají i zde....v CZ v Hondě. Musí...
Cena je super, nic lepšího neseženeš. A ty zavady už u 2017 moc nejsou. Mě to nechcípe ( tomu komu jo, stačí vypustit "hadičku" z airboxu a je to cajk. DCT nechcípe, občas slyším že si lehce prdne do vejfuku, ale je to dvouvál, takže není potřeba řešit. Dráty kol jsou už 2017 cajk, holt se musíš o to starat a občas to umejt.
Ohledně hrazdy....ano je potřeba pokud na ní pověsíš navigaci, tak koupit výztuhu.
Za 299 tkč bych fakt neváhal, ten rozdíl dáš do vybavy a budeš spokojen. Mohu poradit s výbavou....

Naposledy editováno 26.06.2018 00:09:37

1 reakcí na tento příspěvek Koupě CRF1000L Africa Twin

26.6.2018 v 17:44 | Nahoru | #22
vzal jsem novou 2018 u dealera,chtěl jsem černou ale u nás nebyla,přivezli jí z Rakouska ze skladu do 3 dnů,udělali dobrou cenu,přidali centrální stojan a zásuvku a servis do druhého dne,normálka čekačka 6 týdnů na servis(ověřeno),kdybych koupil jinde tak si před létem pěkně počkám

Naposledy editováno 26.06.2018 17:46:19

(reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

26.6.2018 v 22:16 | Nahoru | #23
Jarmil33> Tak já zase na to tolik nespěchám. Klidně počkám rok až budou 2018 na bazaru. U dealera mi taky říkali že můžu s motorkou kterou měli vystavenou ihned odjíždět. :D Ale nechci nic uspěchat, chci zvážit všechny možnosti a rozhodnout se co bude pro mě lepší. Jestli nová nebo ojetá.
Jinak čekačka 6 týdnů je v pohodě, na auta se čeká půl roku i rok.

Naposledy editováno 26.06.2018 22:17:21

1 reakcí na tento příspěvek Koupě CRF1000L Africa Twin

28.6.2018 v 15:33 | Nahoru | #24
Jenže r.v 2018 nebude zásadně levnější oproti nové, už jen kvůli výbavě, když tam bude a taky a to je otázka, kolikrat to leželo, ne že by to hodně vadilo.... pokud to má ochranné prvky.

Dobrá volba je za 299 ty verze DCT a jsou nové.Ale nic ti necpu....2018 budou za rozumnou cenu až za dva roky nejdříve.

(reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

28.6.2018 v 19:48 | Nahoru | #25
T.E.CH> Jen co trochu vyčistím garáž jdu pro ní. :D

Koupě CRF1000L Africa Twin

1.7.2018 v 23:04 | Nahoru | #26
jaké na ní máte kufry? Zajímá mě horní kufr a uchycení.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě CRF1000L Africa Twin

2.7.2018 v 06:52 | Nahoru | #27

(reakce na) Koupě CRF1000L Africa Twin

2.7.2018 v 08:49 | Nahoru | #28
yeuop> já boční nechci, jen horní. Jaký největší se dá a za kolik pořídit?

Koupě CRF1000L Africa Twin

2.7.2018 v 10:42 | Nahoru | #29
Na horní kufr bych koupil tuto plotnu. Kufr bych koupil buď od Milánka nebo Big Husky.
Plotna

Koupě CRF1000L Africa Twin

2.7.2018 v 15:06 | Nahoru | #30
to netusim, ja mam jenom ty bocni, horni je pro mne nesmysl
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist