jsem novopečený motorkář.Koupil jsem si v 56 letech vn 800.Když jsem ji kupoval tak mě kladli na srdce že mám vypínat mašinu zásadně klíčkem. No a když u mě byli kamarádi motorkaři tak mě řekli že mám vypínat mašinu chcípakem jinak dokurrr řídící jednotku.Tak jsem z toho prase.Jestli může někdo seriozně poradit budu rád.
1 reakcí na tento příspěvek vypínání motorky
Já ho používám když zaparkovávám v prudkém kopci. Na jedničku vyjedu na místo, levou rukou držím spojku, aby to nechcíplo, pravou brzdu, abych nesjel,
a než bych balancoval s motorkou jednoruč s nohou na zadní brzdě, tak si v klidu vypnu chcípákem, pustím spojku, pak brzdu, a pak můžu v klidu na klíček.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |