Děkuji předem za zkušenosti z používání
https://www.autokell...duct/DO-09152/565925
Naposledy editováno 22.06.2018 23:00:21
BožíJezdec píše: Já mám zadní gumu třikrát píchlou a za celou sezónu to neušlo ani o kousek. Začal bych výměnou ventilku.
Ted jsem nasel na Dunlopu, i kdyz to je asi mysleny spis pro auto tyres
Even in ideal conditions they lose about 0.069 bar or 1 pound per square inch (psi) per month – and that’s a figure that rises with the temperature. So check your tyre pressure at least once a month, and while you’re at it have a good look at your treads.
To je vic, nez jsem si myslel . Ale jinak pisou,
Do it when tyres are cool because tyres heat up as you drive and that can affect your reading.Try first thing in the morning.
Naposledy editováno 24.06.2018 01:28:15
Manometr na tom ukazuje vyloženě špatně, ale mám starej osvědčenej měřák, takže napumpuju a pak kontroluju tím.
1 reakcí na tento příspěvek Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
Svobtom píše: Vy jste fakt ale hajzli už maže profil
slabší kus, nízká úroveň sebevědomí a psychické odolnosti.
2- oprav si úniky, nerieš pumpu
3- ak už nejakú riešiť chceš, chalani ti vyššie dobre radia, kúp elektrickú, na 12V, skontrokuj odchýlku a máš to.
PS: kúp lacnú, ja som si kúpil drahú a vydržala málo, druhú som kúpil v nemenovanom obchode za 9,99€ a fachá už roky, hoc znie, už ako šrotovník...
SVSkritek píše: Rn01> Jo, to asi jo, ja delam kompromis, projedu se, necham to chvili odstat, nez to ma tak 50 stupnu a pak to vypustim.. Ale stejne mas rozdil mezi naplni sucheho a mokreho motoru i 0,5L, tak je to spise takova filozoficka debata...
Vypustím teplý olej po vyjížďce a podle času nechám vykapat buď přes noc nebo klidně 2-3 dny. Nic to nestojí a nějakou tu decku navíc z toho dostanu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
Rn01 píše: SVSkritek> Tak třeba já zásadně vypouštím olej studený...tedy kromě diferenciálu u aut a převodového oleje u motorek s oddělenou náplní.
Logicky je to jedno ( kromě popálení prstů ) , prostě odstavíš motorku horkou necháš schládnout a stéct olej a pak ho druhý den vypustíš...mnohem lepší než čekat deset minut u horkého a vypustit jen to co ještě nestihlo stéct po vnitřku hlavy a vršku motoru...nebo čekat půl hodiny než to steče dolů stejně jako u toho studeného motoru
Vecny dotaz:
teoreticky bych predpokladal, ze po behu motoru je bordel +- obsazen v oleji stejne a neni nikde sedly. U studeneho bych opet teoreticky predpokladal, ze na dne vany utvori vrstvu tezsich sedlin, kterou nemusim pri vypousteni efektivne dostat ven.
Takze pointa dotazu:
usazuje se u znecisteneho oleje na dne bordel, nebo zustava rozpusteny v oleji a tedy muzu vypoustet za studena?
Ma to nekdo vyzkousene, treba zabordelenej olej nalit do skla co to po par dnech na dne udela?