Děkuji předem za zkušenosti z používání
https://www.autokell...duct/DO-09152/565925
Naposledy editováno 22.06.2018 23:00:21
1 reakcí na tento příspěvek Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
nechce se mi to hledat, ale na You Tube znamej ruskej expert naplnil pro sichr pneu betonem!
Ale jinak; jestli nejezdis okruhy a nehlidas kazdou desetinku tak je snad nejlepsi zajet do pneuservisu a nechal si uniky sparavit
Naposledy editováno 23.06.2018 06:16:53
3 reakcí na tento příspěvek Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
Ja to foukam, taky supermarketovkou, nebo levnym nastavcem na kompresor. Jednou, jsem si rekl ze zainvestuju, koupil jsem si českej měřák tlaku od Kovo Brno, kterej stoji jak cela pumpicka. Ukazal mi jak tam mam malej tlak, tak jsem to dofoukal podle nej na 2.5 a 2.9 (podle predpisu) a v prvni rychle zatacce, kterou jsem jel jako vzdy mi poskocilo srdce. Chovalo se to tak, ze jsem ufukoval na prvnim parkovisti...
Naposledy editováno 23.06.2018 09:00:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
1 reakcí na tento příspěvek Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
Samá závada a majitel pořád shání nějaké levné a použité náhradní díly.
V tomhle případě nejde o střídání tlaků ale nejspíš o to, že prostě hujda má buď obuté ojeté gumy které ucházejí nebo disky které stojí za prd..nedá se vyloučit ani špatný ventilek.
Normální to není jelikož gumy stačí nafouknout jak už psal Skřítek jednou při obutí a pak v polovině životnosti během sezony...ještě se dá pochopit změna tlaku v rozmezí Jaro/Léto kdy se teploty změní třeba o 15° a v létě by jarní tlak mohl být zbytečně velký pro puntíčkáře.
Takže Gegouš si opraví motorku tak, aby nemusel před každým výjezdem foukat a přestane se blbě ptát
Naposledy editováno 23.06.2018 10:30:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
SVSkritek píše: No foukaní na benzine je spatne, to uz tam dojedes s ohratymi pneu a kdyz tam nafoukas predepsany tlak za studena tak za tepla uz bude moc velky. Pokud mas pneu OK, tak staci nafouknout na jare a pak v pulce sezony.
Už vidím, jak za pár km klidným tempem ohřeješ gumu natolik, abys měl nějaký měřitelný nárůst tlaku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
Gegouš> také bych volil malý kompresůrek za pár stovek, než nožní hustilku. Nebo jestli máš u parkování motorky dostupnou zásuvku, tak raději kompresor do zásuvky, dají se sehnat také už do tisícovky.
Pokud si koupíš tuhle hustilku, tak teprve začneš to dofukování nenávidět. Z vlastní zkušenosti, tuším dvakrát jsem s tím dofukoval pneu u auta a je to minimálně na pět minut relativně slušný dřiny a to jsem foukal na tlaky, aby se s tím dalo rozumně dojet na nejbližší benzinku. Hustilka samotná nebyla nijak zázračná kvalita, takže vydržela myslím dvě sezóny (ale nevím jak tahle z AutoKelly, já měl z Lidlu). Podobný je to s tím kompresůrkem do 12V zásuvky. Kolo u auta to horko-těžko nafoukne na rozumný tlaky (ale taky ne hned, počítej, že to taky pár minut bude trvat). U motorky jsou ty objemy menší, tak by to mohlo fungovat líp, ale i tak si myslím, že tahle věc není na nějaký pravidelný, dlouhodobý používání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
Musíš koukat na založené témata... uživatel má tento měsíc se ZX6 napilno
9.6.2018 20:43 Fajfka (indukční cívka) zx6r 2003
6.6.2018 17:53 Zx6r Svití FI, snížení výkonu, zvuk jako...
22.4.2018 21:43 Ukazatel teploty a sepnutí ventilátoru
Během tohoto měsíce dvě závady... a navíc 6 založených témat o co nejlevnějších dílech a 5 příspěvků taky mluví za vše...
Naposledy editováno 23.06.2018 13:43:20
t_freedom píše: SVSkritek, sered> kluci, vy byste měli vést nějaký ODBORNÝ semináře
Vid ? Ale nestiham, jako programator uz jsem naucil zedníka s 20 letou praxi stukovat a zdit, obkladace delat kamenicke rohy, montery vrat programovat ridic jednotku. Ale nemuzu byt vsude1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
Krejza píše: Už vidím, jak za pár km klidným tempem ohřeješ gumu natolik, abys měl nějaký měřitelný nárůst tlaku.
No tak bud merim pneu studenou, nez vyjedu a davam tam tlak za studena. Nebo to mam na nahrivacich a davam tam tlak, urceny pri 75 stupnich. Rozdil muze byt okolo 0,2 baru. Nebudu to delat nekde na benzince, pokud jsem zrovna nepichl...
Naposledy editováno 23.06.2018 17:49:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
SVSkritek píše: No tak bud merim pneu studenou, nez vyjedu a davam tam tlak za studena. Nebo to mam na nahrivacich a davam tam tlak, urceny pri 75 stupnich. Rozdil muze byt okolo 0,2 baru. Nebudu to delat nekde na benzince, pokud jsem zrovna nepichl...
A když budeš někde mezi, bez kompresoru, na dovolené apod.?
Nehledě na to, že poznat rozdíl jedné dvou desetin na silničních tlacích, i kdyby k tomu na cestě k pumpě došlo, je dost velké sci-fi pro téměř všechny, kdo na silnici jezdí.
Na okruhu už to rozdíl je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
Krejza píše: A když budeš někde mezi, bez kompresoru, na dovolené apod.?
Nehledě na to, že poznat rozdíl jedné dvou desetin na silničních tlacích, i kdyby k tomu na cestě k pumpě došlo, je dost velké sci-fi pro téměř všechny, kdo na silnici jezdí.
Na okruhu už to rozdíl je.
Jako ze bych jel do Italie 1000km s polopraznou, uchazejici pneu a pak si to tam nekde na tech pumpach, kde je na stodole Shell a neni tam obsluha, dofoukaval ? Zajimavej postup. Jinak jo na nejake desetine tak nesejde, hlavne smerem dolu teda. Klidne si tam nafoukam 2.5, misto 2.9. kdyz jedu sam. Ale mit tam treba 3.1 avic to uz bych nechtel. Je pravda, ze kdyz to foukam, trochu ohrate, tak tam budu mit pak mensi tlak.
Ale vsechno krome vypousteni oleje (no to je zase trochu nebezpecne) je lepsi delat na studene motorce (kontrola tlaku, chladicky, mazani retezu atd.)
Naposledy editováno 23.06.2018 19:27:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otravné nafukování pneu moto, auto na Benzinkách
Logicky je to jedno ( kromě popálení prstů ) , prostě odstavíš motorku horkou necháš schládnout a stéct olej a pak ho druhý den vypustíš...mnohem lepší než čekat deset minut u horkého a vypustit jen to co ještě nestihlo stéct po vnitřku hlavy a vršku motoru...nebo čekat půl hodiny než to steče dolů stejně jako u toho studeného motoru.
Tohle s tím teplým motorem platilo dřív v době kdy byly oleje 15w40 a ty studené ztuhly a tekly špatně zvlášť když bylo chladno. Nehledě na to, že když je hliníková vana horká a ty utahuješ vypouštěcí šroub, riskuješ mnohem víc poškození závitu než u stedené.
Naposledy editováno 23.06.2018 19:38:05