bmw_r1300gs_cartec

Téma: Rumunsko - ubytovani, kempy, spani na divoko
19.6.2018 v 23:05
Chci se zeptat skusenejsich, chystame se poprve do Rumunska a chtel jsem to vzit tak trosku punk ze nebudu planovat kazdy cm trasy. Jak v tom pripade resit ubytovani? Bereme sebou stan a komplet vybavu abychom mohli nekde zakempit. Je lepsi vyhledat oficialni kemp, nebo proste zalozit tabor kde se nam libi? V jinem foru jsem cetl o psech medvedech a nvm cim vsim snad i ze Drakula objizdi kempery a pije krev ... tak jak je to doopravdy? Je mozne "na blind" najit kdykoli i nejaky ten penzion kdyz nepreje pocasi?
Diky za seriozni info

Skvělá odpověď, děkuji! 19.6.2018 v 23:27 | Nahoru | #1
Byl jsem tam dvakrát a většinou jsme spali na divoko. V kempu ani jednou, když pršelo, tak za pár korun v chatce, nebo hotelu. Vyjde to tam na fakt směšný peníz.
Jinak na divoko nikdy žádný problém s domorodci, psy ani medvědy.

20.6.2018 v 06:20 | Nahoru | #2
Bafan21> Vy sebou tahate i loď

20.6.2018 v 07:47 | Nahoru | #3
a maringotku

2 reakcí na tento příspěvek Rumunsko - ubytovani, kempy, spani na divoko

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2018 v 09:31 | Nahoru | #4
Vloni jsem byl sám na divoko a pohodička, ustlal jsem kde se dalo ..Jen jednou kolem 11 večer jsem trochu zabloudil v Cluj Napoca byla bouřka a já promočený na kost jsem nakonec našel kemp a když viděli v jakém jsem stavu tak se snažili mě natáhnou. Za místo na stan chtěl 18 E, tak jsem ho poslal někam.
O kousek dál mě ubytoval pán u sebe v garáži kde měl mimo jiné i novou koupelnu . Nic za to nechtěl, ale stejně jsem mu tam něco ráno před odjezdem nechal.

Takže jestli se ti teď nechce řešit ubytko, tak na pohodu najdeš něco po cestě. O to větší je to dobrodrůžo

Naposledy editováno 20.06.2018 09:31:57

20.6.2018 v 09:40 | Nahoru | #5
Bez lodi a maringotky, bych už ani nikam nejel...

Ale ještě přidám pár rad. Jídlo a všechno, co by mohlo medvědovi vonět schovat do igelitky do kufrů. Nenechávat zbytky a obaly válet někde vedle stanu a buď spálit, nebo taky schovat.
Toulaví psi jsou většinou neškodní, jenom škemrají o jídlo, ale za kus žvance tě budou hlídat až do snídaně.
Jenom bacha na ty pastevecké potvory, ti jsou fakt hodně ostří, hlavně když se někde na pastvině motáš kolem jejich stáda.

Naposledy editováno 20.06.2018 10:13:28

20.6.2018 v 10:53 | Nahoru | #6
Jen dodám zkušenost s medvědy ale z jiné části světa. V californských parcích kde se kempuje jsou železné bedny kam se má dávat jídlo přes noc a nikdy nenechávat v autě a už vůbec ne ve stanu nebo v kufru motorky jak píše Bafan. Takovej plastovej kurřík od givi rozlouskne jak popelka oříšek a pokud tam nebude myslivecká uniforma tak se medvěd fakt dost nasere V Rumunsku asi tyto bedny proti medvědům nebudou ale když je medvěd na blízku a práskne mu přes nos bábovka od babičky tak po ní prostě půjde a raději bych mu jí dal dobrovolně třeba necháním jídla v nějaké tašce kousek od tábořiště pověšené na větvi. Californští medvědi jsou docela hovada a za svojí cestovatelskou éru v USA jsem měl medvěda 2x asi 20-30 m ode mne. Bylo to vždy ve dne a vyplašil ho rachot Dakarky Rumunští medvědi třeba za panáčkujou za něco dobrého, ale nedivil bych se tomu že tam řádí medvědi z cirkusu co kradou i motorky

Jinak dík za info Bafan o rumunsku. Taky tam letos jedeme a rady s ubytováním a kempama pomohli Také jsem si myslel že je Rumunsko divočina kde tě očorujou na každém rohu

Myslíte, že když vezmu loď a maringotku tak utáhnu i labutě?

Naposledy editováno 20.06.2018 11:44:39

20.6.2018 v 11:02 | Nahoru | #7
MartasUS>

20.6.2018 v 11:44 | Nahoru | #8
Ubytování resim přes booking odpoledne se podívám jaká je nabídka v okolí kam dojedu
A je to cena v průměru 200 za noc

20.6.2018 v 12:11 | Nahoru | #9
Eaxx> moc pekny video, hlavne posledni koment

20.6.2018 v 12:14 | Nahoru | #10
ubytko se dá sehnat v soukromí skoro všude za pár peněz, běžně jsem platil cca 200kč na noc - btw v soukromí u domorodců dávám přednost, člověk se často seznámí, pokecá , popije a ochutná domácí kuchyni :) v některých hotelech 250-300kč noc.....jinak lze chrápat v každé škarpě :)

20.6.2018 v 22:22 | Nahoru | #11
Ahoj a kdy vyrážíte do Rumunska?

21.6.2018 v 12:38 | Nahoru | #12
Gugulek> plan je konec cervence

21.6.2018 v 20:28 | Nahoru | #13
My vyrážíme čtvrtého července do rumun.

22.6.2018 v 19:08 | Nahoru | #14
My vyrážíme 30.7. směr Sk, Rum , Bulharsko. Tak šťastnou cestu.

24.6.2018 v 11:56 | Nahoru | #15

Gugulek píše: My vyrážíme 30.7. směr Sk, Rum , Bulharsko. Tak šťastnou cestu.

taky i vsem ostatnim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rumunsko - ubytovani, kempy, spani na divoko

12.7.2018 v 14:28 | Nahoru | #16

Eaxx píše: Vloni jsem byl sám na divoko a pohodička, ustlal jsem kde se dalo ...

Fajne krátké demo video Úplně mě to navnadilo se tam vrátit. Jak vidno, těm oslům se na Alpině fakt líbí, už tam jsou hezkou řadu let....
Už jsem se dva roky nikam dál nedostal, takže mám fakt absťák...Letos jsem se už zařekl, že prostě jedu, ať se děje co se děje...Chtěli jsme dát obligátní Alpy, ale jak už to tak bývá, kámošovi do toho něco vlezlo, může až v srpnu a to ještě bez záruky. Srpen nemám sice rád, všude, hlavně v Itálii mrtě lidí.... Ale co už, teď se mi to nakonec taky úplně nehodí, počkám na srpen a když budu sám, dám si buď to Rumunsko a nebo Montenegro, kde by se mnou nikdo nejel. Stejně mám z toho západu čím dál větší obavy skrz laufy (tlumivky mám, ale nemám to debilní Ečko) a ty flastry za rychlost, co čím dál častěji chodí poštou....Projel jsem na mašině sice půl Evropy, ale nevím čím to, teď z těch západní cajtů mám čím dál většího lufta....V Rumunsku má sice taky 3 "punkte penalizare" (vlastně jenom tam a pak ještě vymyšlená pokutička u chorvatský šerifů), ale to už je ze 2012, tak to už by mělo být promlčené....

Takže všem šťastnou cestu, a sólo jezdcům zvláště

14.7.2018 v 09:42 | Nahoru | #17
Byl jsem tam v září 2016 a ubytování v Gerníku a Sv. Heleně u místních. Pak na transalpině někde kus pred Sebesem jednou v penzionu a podruhý jsme už docela pozdě večer zastavili u nějaký místní pizzerie s dotazem na nocleh, tak pán ať jedem za ním a dovedl nás k pěknýmu baraku. Ukazal nám celý vrchní poschodí s tím že je to "celý naše" a odešel, v baraku nejspíš nikdo nebyl.... . Celkrm mě to překvapilo že nechá cizí lidi takhle bez dozoru v domě
Všechno to vycházelo kolem 300kč a v banatu se platilo normálně korunama.

Jinak 22-29.7 mám dovolenou a plánuju (teda plán nemám jen vím že chcu jet ) že bych se tam zas podíval, projet si alpinu a fagaraš , pak mrknout na bahenní sopky, bicazkou soutěsku, ...
Zatím jsem sám, tak kdyby někdo chtěl, může se přidat. Jo mám 650 versyse tak spíš silnice, max rovný polnačky...

Naposledy editováno 14.07.2018 09:46:00

14.7.2018 v 10:59 | Nahoru | #18
Do Rumunska bych stan ani netáhl, pokud toto nepreferujes z nostalgie nebo tak něco... Penziony nerez a mramor nejdražší cca 300Kc...

14.7.2018 v 12:40 | Nahoru | #19
jirka-mz> Já mám v plánu vyrazit 22.7. do Michalovců, kde budu mít zrovna vnučku a v úterý podle počasí popojet přes UK do severní části Rum. Nikdy jsem tam nebyl.
Jelikož jsem už v pokročilejším věku, tak jezdím na pohodu. A vrátit se musím do 30.7. To vše za předpokladu slušnýho počasí. Nepromok nemám, protože nerad jedu v dešti. Mám SB 650.

15.7.2018 v 21:01 | Nahoru | #20
pegas56> já bych taky vyrazil až 22.7. (možná bych to zvladl i 21.7.) a chtěl bych se co nejdřív dostat do RO. ideálně někam k Sebesu, abych neco stihl projet... Času je málo 29.7. bych měl být doma, protože 30.7. bych už měl jít do práce
Jinak tempo je takový normální svižnější turistický, za hranicema je nejlepší se přizpůsobit provozu-rumuni jezdí jak ....
Déšť mě nijak nevadí, nepromoky mam.

16.7.2018 v 07:17 | Nahoru | #21
Pete-Biggy> Díky. Taky už mě osobně západ moc netáhne, profláklé místa a milion turistů :) Montenegro plánuju taky jako další cestu Ať se daří !

17.7.2018 v 17:32 | Nahoru | #22
Eaxx> na jednu stranu je to pravda, ale zas takový skotsko, irsko, západní pobřeží francie, ... to by taky nemuselo bejt špatný, tam bych jel hned.
Ono to rumunsko a albánie se taky začíná plnit turistama.

18.7.2018 v 12:58 | Nahoru | #23
Skotsko nemá chybu Byl jsem tam třikrát, z toho na motorce teda jednou, ale za to komplet až na Orkneje....A žádný problém, cajty ani nepotkáš, natož tuhletu germánskou EU buzeraci, která je bohužel čím dál častější. To není Rakousko, Německo ani Švýcarsko