bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha - Sport Heritage
Rád bych, aby zde vzniklo stálé vlákno pro majitele a příznivce moderních retro motocyklů značky Yamaha pro sdílení informací, zkušeností a názorů.
Zváni jsou všichni majitelé motocyklů Yamaha řad XSR, SCR, XV a podobných, ale i ti, kterým se uvedené stroje líbí, uvažují o nich, či jen vyznávají tento styl.
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

Yamaha - Sport Heritage

23.3.2019 v 22:05 | Nahoru | #151
Tak jsem si ten štítek proti větru za ty šílené peníze nakonec koupil (hádám, že nejdražší na tom jsou ty dva poměrně masivní a složitě tvarované držáčky) a dneska jsem s tím poprvé jel. Musím říci, že je to znát, a hodně.

První dojem: Jízda ve vyšších rychlostech (100 km/h +) je subjektivně výrazně tišší. Dřívější hučení a syčení ze všech stran se změlilo v tichý, monotónní, nevýrazný svist.

Druhý dojem: Proudění vzduchu se změnilo - štítek směruje vzduch nahoru, takže větší část vzduchu hladce odtéká dále po helmě, která je aerodynamická. Trochu vzduchu mi sice pořád proudí zepředu na krk, ale mnohem míň než dříve než dříve - před nasazením štítku mi trojnásobné množství vzduchu proudilo stejnou rychlostí na hrudník a na krk současně, takže víc než 120 km/h se opravdu nedalo jet.

Třetí dojem: Kdysi jsem psal, že rychlost 100 km/h na XSR 700 je pocitově srovnatelná s rychlostí 120 km/h na SV 650. Štítek tenhle rozdíl naprosto eliminoval.

Yamaha - Sport Heritage

9.5.2019 v 18:49 | Nahoru | #152
Tak už jsem objednal i botičku na stojánek a zamlouvá se mi i (hliníkový litý) kryt hnacího kolečka, místo původního plastového.

http://shop.ymoto.cz...part/B34-FSPRC-00-00

Ovšem cena nenalezena (radši).

3 reakcí na tento příspěvek Yamaha - Sport Heritage

12.5.2019 v 18:20 | Nahoru | #153


Tak holka je od března objednaná, měla být 20 května, posunuto o měsíc
Ten štítek chci určitě taky objednat, jen nevím jestli ten hliníkový nebo průhledný, z fotek co je v katalogu příslušenství mi připadá ten hliníkový je vyšší! nemá někdo zkušenost?

Výfuk bude v sérii dole, tenhle Akrap horem je za příplatatek cca 30 000 , ale osobně se mi to lešení nelibí!

Laďák to ale bude chtít určitě, snad tam půjde laďák z Euro 3, ty Euro 4 mají už takovej
bezpohlavní zvuk

Naposledy editováno 22.06.2019 08:12:05

(reakce na) Yamaha - Sport Heritage

12.5.2019 v 19:12 | Nahoru | #154
Kedarseneb> Gratuluji k výběru! Laďák se dává až po záběhu, takže zatím můžeš vybírat. Akrap vyrábí přímo pro Yamahu ještě jeden custom výfuk na tento model, s dvojitou koncovkou dole, jako má nineT Scrambler. Ten se mi líbí víc.

(reakce na) Yamaha - Sport Heritage

25.5.2019 v 16:44 | Nahoru | #155
Kedarseneb>Já mám na XSR 700 MIVV karbon a když vyndáš vložku mezi svodem a tlumičem, tak to řve fest. Určitě si nebudeš stěžovat

Yamaha - Sport Heritage

27.5.2019 v 21:17 | Nahoru | #156
Další designové dilema: Sluší jí ty hliníkové boční kryty, nebo je hezčí s těmi původními z černého plastu?



Koupil jsem jí už ty hliníkové mřížky pod to (to byla prostě nutnost), ale jestli vyměnit celé kryty, to už si nejsem jistý. Aby to příliš nerozbilo "industriální" design, na kterém je řada XSR založena.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha - Sport Heritage

2.6.2019 v 18:23 | Nahoru | #157
Podle me lepsi s hlinikem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha - Sport Heritage

2.6.2019 v 20:44 | Nahoru | #158
Mac73> I když nádrž je červená? (loňský ročník)

(reakce na) Yamaha - Sport Heritage

3.6.2019 v 14:11 | Nahoru | #159

WildOne píše: Mac73> I když nádrž je červená? (loňský ročník)



Asi jo. Vic se mi to libi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha - Sport Heritage

16.6.2019 v 14:53 | Nahoru | #160
Kedarseneb>
Tak už je doma číča moje, Yamaha XSR 700 XTribute, dopnil jsem ji o zadní malý světlo a singl sedlo!

Ještě čekám na výfuk MIVV , hliník štítek nad světlo a malý nosič za singl sedlo!
Jinak to je motokára mezi motorkama, fakt hravá!

Naposledy editováno 14.07.2019 22:03:09

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha - Sport Heritage

2.8.2019 v 22:28 | Nahoru | #161
Zdravím. Hezky jsem si početl

Delší čas pokukuji po XSR900.
Líbí se mi hlavně ve žluté a s LED světlem od Motodemic. A ta drátová kola se k ní hodí moc!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha - Sport Heritage

3.8.2019 v 19:29 | Nahoru | #162
DavidH> nadherna! Presne tuhle bych bral

(reakce na) Yamaha - Sport Heritage

6.8.2019 v 17:41 | Nahoru | #163
Mac73>

Včera jsem jednu XSR900 vyfotil. V černé, s doplňky i LED světlem od Motodemic..

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha - Sport Heritage

6.8.2019 v 21:49 | Nahoru | #164
Ale jo. Jenze ta zluta serie anniversary ma proste mnohem vetsi smrnc
Doladis led a doplnky a proste to nema chybu!

(reakce na) Yamaha - Sport Heritage

18.8.2019 v 18:27 | Nahoru | #165
Mac73> Souhlasím
Jen info. Žlutá jde zrobit nákupem krytů nádrže v Yamaze za 18.000,-Kč pár a asi zapsat do TP.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha - Sport Heritage

21.11.2019 v 00:25 | Nahoru | #166
Kedarseneb> Ahoj, koukam ze mas i brasnu shad. Jak jsi s ni spokojen? Libila by se mi, ale nevim zda by sla i na xsr 900. Diky za info

(reakce na) Yamaha - Sport Heritage

26.11.2019 v 21:27 | Nahoru | #167
pete2> Ahoj, za ty prachy to je dobrej kup, stylovka na courání, ale na těžký věci to není!

Naposledy editováno 26.11.2019 21:30:38

Yamaha - Sport Heritage

27.11.2019 v 12:45 | Nahoru | #168
Teď je ideální čas na koupi XSR900! Model 2019 (absolutně stejný jako 2020) za akčních 229 990 Kč

https://kbrk.cz/moto...4-yamaha-xsr900.html

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha - Sport Heritage

28.6.2020 v 00:14 | Nahoru | #169
Tak mám na XSR 700 nový výfuk Leo Vince GP Duals (včetně katalyzátoru i DB killeru, nestojím o problémy s policajty) a najezdil jsem s tím zatím necelých 1000 km.

Subjektivně se mi zdá, že se snížily vibrace a že motorka jede jakoby lehčeji. Také mám pocit, že o maličko méně brzdí motorem. Ovšem překvapuje mne, že pokud je na budíku rychlost 50 km/h, mám pocit, jako bych jel 30. A pokud je na budíku 150 km/h, mám pocit, jako bych jel jen řekněme 120. Napadá někoho nějaké vysvětlení?

Je možné, že by ten výfuk až tak dalece změnil vnímání? Nebo že by mi už po necelých 10 tisících km začala prokluzovat spojka??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha - Sport Heritage

16.7.2020 v 18:59 | Nahoru | #170
WildOne> Vysvetleni mne nenapada zadny, ktery by se dalo o neco oprit, takze muzu jedine fabulovat: Neni to tim, ze tomu motoru se proste jede trochu lip? Proste netlaci ty splodiny pres Leo Vince vyfuk( mozna i pruchodnejsi-novy kat) tak tezko jako tlacil pres stock, takze slysis motor mene a vyfuk asi trochu vice diky vyladeni...
Chtel bych se zeptat jak se ti zda u toho vyfuku zmena co se tyce hlasitosti i modulace hluku ve srovnanim se stock a treba i s akrapovicem pokud jsi ho nekde slysel treba na youtube apod.
Premyslim co dat casem na moji XSR a sem na vazkach...

Yamaha - Sport Heritage

4.8.2020 v 22:39 | Nahoru | #171
Ahoj. Mám na vás prosbu, přemýšlím o SCR 950, ale nikdy jsem ten motor, testovačky na SCR ani Bolt nikde nemají, jak to jede, případně nejste někdo z Prahy, a nenechali by jste mě za poplatek kousek svézt, oproti záloze... Měl jsem Versyse 650 a nerad bych byl po koupi zklamanej, SCR se moc neprodávají, tak abych potom nevykrvácel.. Jde mi hlavně o jízdu na dálnici, občas se přesouvám i tak a mám strach ze škrtání stupačkama, nevím teda, jestli na to trpí i XV950. Jestli tam nechybí pocitově ta 6 rychlost. Ideálně, pokud někdo máte zkušenosti třeba s XV i XSR 700, nebo něčím podobným, tak porovnání.
Díky.

(reakce na) Yamaha - Sport Heritage

7.8.2020 v 23:23 | Nahoru | #172
Peterchef> Hlasitost je o trochu vyšší, ale fakt ne o moc. Při nižších rychlostech jakoby lineárně roste s otáčkami, což tě krásně vede při řazení (podle zvuku odhadneš otáčky). Pokud jde o modulaci, Leo Vince je výrazně hlubší a dunivější, oproti originálu. Nicméně, při rychlostech nad 80 km ten rozdíl přestává být znímatelný - z pohledu jezdce (nevím, jak okolí). Jel jsem i na zkušebním XSR 700 s Akrapovičem, ten mi přišel o něco hlasitější a i modulace je jiná (jakoby víc "prdí"). A každopádně stojí skoro dvojnásobek toho, co Leo Vince.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha - Sport Heritage

13.12.2020 v 19:18 | Nahoru | #173
Jarda-Bekr> čtu tady to starší vlákno... a myslím že by bylo fajn napsat takový článek o arogantních kktských zákaznících, určitě by to bylo čtivé!
Klidně se domluv s redaktory, aby to byl oficiální článek. Bude to pecka!

(reakce na) Yamaha - Sport Heritage

13.12.2020 v 21:37 | Nahoru | #174
bruttopyr> Ono je to asi všude stejné. Kolikrát se i v naší (programovací) branži stane, že celý tým něco vyvíjí, třeba i několik měsíců, a pak někdo nahoře řekne, že to celé "vlastně" mělo být úplně jinak (takže se to celé zahodí a dělá znovu) ...

Yamaha - Sport Heritage

31.3.2021 v 10:22 | Nahoru | #175
Zdar, tak jsem před pár dny četl v Motohousu 03/2021, že model XSR 700 letos končí, kvůli Euro 5. Dnes jsem se ale podíval na oficiální stránky Yamahy a nestačím se divit. Modely XSR 900, XV 950 ani SCR 950 už vůbec nejsou v nabídce, doprodávají se pouze loňské XSR 700 a XTribute.
Nevíte někdo něco bližšího? To jako vážně chtějí úplně pohřbít celou řadu Sport Heritage? Myslel jsem, že se jen prostě přepoužijí motory z nových MTček, a pojede se dál ...

Yamaha - Sport Heritage

18.7.2021 v 10:04 | Nahoru | #176
Zdravím, nemáte někdo zkušenost z kompabilitou LED modulu do předního reflektoru na BOLTA ?
Na našem trhu jsou dostupné masky se světlem CUSTOMACCES určených do HD, rozměrově by údajně mohly sedět i do XV 950 Bolt ???

Yamaha - Sport Heritage

2.10.2022 v 13:12 | Nahoru | #177
Ahoj fanoušci Yamahy- Sport Heritage. Letos jsem pořídil XSR900 2022. Je tu někdo další kdo si koupil tuto nádheru? Kupoval jsem jí na slepo. Ani jsem na ní neseděl nejel nic. Takže mé první svezení a odvážení domu z Přerova do Brna bylo o to zábavnější . Vůbec jsem nevěděl co od toho čekat. Samozřejmě v testech na yt samá chvála ale opravdu masakr. Hodně lidí me to rozmlouvalo už jen proto že jsem delal ridicak na motorku minulý rok. A jezdil jsem na motorce jen v autoskole a to za mnou v 80ti % casu sedel 130kg instruktor. Ale režim dědek ( číslo 4 na dislpeji) první jízdu s XSR vyřešil s přehledem. Teď ji mám 4 měsíce a na jinej režim než 1 nejezdím (kdyz jsem za městem). Opravdu vřele doporučuji. A co ostatni ? Najde se tu nekdo s letošnim XSR?

Naposledy editováno 02.10.2022 13:19:54

Yamaha - Sport Heritage

26.10.2022 v 10:42 | Nahoru | #178
Podle mne design té motorky naprosto zabili. Přední světlo připomíná zvon na umyvadlo a to sedlo radši nechám bez komentáře ...
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
Nějaký prodejce výfuky, podvozky Yamaha XSR 900 crestik 1 24.10.2023 v 11:37 Smrči-GSX-F
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... SuperSic58 970 16.8.2023 v 19:49 SuperSic58
Yamaha XSR 900 vs Kawasaki Z900RS Yamaha XSR 900, Kawasaki Z900RS PeťanBé 18 16.6.2023 v 13:23 jawatar
xsr 900, r7, cbr650r [1, 2] Yamaha XSR 900 Sisounek 41 16.6.2023 v 13:13 jawatar


TOPlist