Téma: Fluse do výfuku, strily a lehce pocukava navíc v motoru něco cvaka
17.6.2018 v 20:42
Čau bando, jsem v koncích, mám asi dva týdny mt-03 r.2009 motorka fluse do výfuku, střílí a občas i chcipne když pustím plyn z otáček, nad 3tis otáček se ozývá z motoru nějaký cvakani, prošel jsem fora, radil se, ale už nevím... mám tam novou svici, vzduchac, vycistenou skrtici klapku, serizeny ventily, vyměněnou hadicku mezi airboxem a blokem (byla dost rozpraskana) natankovany 100 oktanovy benzin + přísada na čištěni vstriku, paliv.systemu atd ale je to pořad stejný, měřil jsem i tlak ve valci a nevím jestli 5 baru není málo :( napadá tu ještě někoho něco ??? Předem díky ;)
Naposledy editováno 17.06.2018 21:16:21
Naposledy editováno 17.06.2018 21:16:21
1 reakcí na tento příspěvek Fluse do výfuku, strily a lehce pocukava navíc v motoru něco...
Výfuk origo, tlak měřen s plným plynem, nenašel jsem nikde kolik má mít... najeto dle budiku 30tis
Naposledy editováno 17.06.2018 23:16:08
Naposledy editováno 17.06.2018 23:16:08
Podle toho co s tim je
Pist wiseco kolem 4 - 6 + vybrus + nevim jestli s tim pistem prijdou I krouzky
Spis bych nejdriv shodil hlavu a kouknul jak jsou na tom ventily nez se posits do rozborky celeho motoru
Pist wiseco kolem 4 - 6 + vybrus + nevim jestli s tim pistem prijdou I krouzky
Spis bych nejdriv shodil hlavu a kouknul jak jsou na tom ventily nez se posits do rozborky celeho motoru
Dělal jsem GO no vlastně poloviční GO (klika a převodovka bezezměn, válce písty, hlavy po GO) a stálo mě to cca 22 tis. Ale dělal jsem si to sám, teda krom výbrusu a broušení hlavy Jo dělal jsem to na motoru Yamaha XZ 550 dvouvál vodník. Písty wiseco, byly celá sada s kroužkama a čepem
tlak 5 bar je kurevsky malo , minimum je 9 a max 11 aspon u SVčka , možna bude stačit jenom vyměnit pístní kruhy , pokud nebude valec šišatej , ale žačal bych těma ventilama
Naposledy editováno 18.06.2018 20:01:10
Naposledy editováno 18.06.2018 20:01:10
No hlavně ten motor má mechanický dekompresor ve vačce. Takže se ten tlak bude blbě měřit a spíš ho nezměříš. Koukni na ventily jaké mají vůle a na rozvoďák. Ten motor má nikasil, takže to dost vydrží.
V kompresi bych problém nehledal
V kompresi bych problém nehledal
1 reakcí na tento příspěvek Fluse do výfuku, strily a lehce pocukava navíc v motoru něco...
Kde se v lidech bere za víra, že na komplikovaný problém (vyzkoušel jsi kdeco šlo) najdeš na fóru jednoduchou odpověď. Hoď to mechanikovi,dříve než se tam něco nevratně pokurvi.
A vůbec.
Začnu opravu, neznám mám z druhé ruky, ale začnu tlakama se kterýma nemám praktické zkušenosti,potom shodim hlavu, pak vyndám kliku, abych mechanika jo zmatnul... .
Mechanik třeba nemá takové teoretické znalostí jako ty, no statistiky měl více příležitostí poučit se z vlastních chyb, a to hlavně, Na Cizích strojích.
Začnu opravu, neznám mám z druhé ruky, ale začnu tlakama se kterýma nemám praktické zkušenosti,potom shodim hlavu, pak vyndám kliku, abych mechanika jo zmatnul... .
Mechanik třeba nemá takové teoretické znalostí jako ty, no statistiky měl více příležitostí poučit se z vlastních chyb, a to hlavně, Na Cizích strojích.
(reakce na) Fluse do výfuku, strily a lehce pocukava navíc v motoru něco...
Rendll> hele mam taky mtecko a to co popisujes si myslim ze nemas zadnej problem jedno valec pocukava uplne normalne a kort tady to mt pisou to aji v recenzich sklidni se to o trosku kdyz tam das ladak neni to pak tak ucukany.Pokud ti to chcipa kdyz vymacknes spojku tak to me delalo take a mel jsem nizke volnobezne otacky a pokud ti to chcipne normalne tak to muze byt tps snimacem je to od skrtici klapky meli tady ty mtcka xtecka a r1 problem.A to cvakani me delal origo vyfuk a ne motor ale tezko rict kdyz jsem to neslysel to vase ale myslim ze to bude jak u me a tady ten motor vydrzi ledas co psali o nem recenzi a je to nejspolehlivejsi motor od yamahy a ze vydrzi aji agresivnejsi zachazeni takze si nemyslim ze mas motor v prdeli ale pisu tak jak je to u me a tvoji jsem nevidel ani neslysel
1 reakcí na tento příspěvek Fluse do výfuku, strily a lehce pocukava navíc v motoru něco...
>Julip nevím jak v Praze, ale u nás jsou všichni motoservisaci vytizeni tak, ze přijímají objednavky až na září a nemění ani vzduch v pneumatikach, nějaké zkušenosti mám, merak tlaku je určitě v poradku, ale pro klid ostatních majitelů mt-03, xt660 apod. tlakem se neporidite! Ventily serizeny a je to podstatně lepší
DĚKUJI Denny89, po serizeni ventilu je stav lepší, motor nechcipa, zlepšilo se cukání a zbytek prisuzuju povaze jednohrnku, nepříjemný zvuk vydává origo výfuk a zřejmě někde lehce prisava vzduch takže díky všem za užitečné rady, kolama dolu a zas někdy ;)
DĚKUJI Denny89, po serizeni ventilu je stav lepší, motor nechcipa, zlepšilo se cukání a zbytek prisuzuju povaze jednohrnku, nepříjemný zvuk vydává origo výfuk a zřejmě někde lehce prisava vzduch takže díky všem za užitečné rady, kolama dolu a zas někdy ;)
(reakce na) Fluse do výfuku, strily a lehce pocukava navíc v motoru něco...
Rendll> hele stim vyfukem jeste sundej ho a koukni se jestli nemas naprsklej svar mezi svodem a vyfukem jak kdyz jsem tam daval ladak tak jsem si toho vsim na origo vyfuku a aji nektery borci tady na foru psali ze jim to tam praskalo
(reakce na) Fluse do výfuku, strily a lehce pocukava navíc v motoru něco...
Julip píše: Kde se v lidech bere za víra, že na komplikovaný problém (vyzkoušel jsi kdeco šlo) najdeš na fóru jednoduchou odpověď.
Tvl tak k čemu to fórum potom je, kromě hádání se o politice?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 | Radik55 | 9 | 27.3.2024 v 14:04 Slávek-TDM |
startování Yamaha MT-03 | captur | 3 | 6.10.2023 v 00:20 assassin |
Zaseklý utahovák řetězu Yamaha MT-03 | Miloš_Gavenda | 20 | 18.9.2023 v 06:42 Robinsson |
Záhadné pískání za jízdy Yamaha MT-03 | Hexindr-MOTO | 13 | 10.9.2023 v 08:11 Hexindr-MOTO |
Vysoká teplota oleje po vypnutí mot... [1, 2] Yamaha MT-03 | Pavel1997 | 31 | 24.8.2023 v 22:38 Kubák |