bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Conti Road Attack 3
14.6.2018 v 14:25
Máte někdo zkušenost s Conti Road Attack 3 ? Nebo porovnání s jiným pneu?
Vloni ježděna sada Pirelli Angel GT dala 16k km až na dráty na zadním. U letos nasazených Michelin Pilot Road 3 začala po 10k km zadní podkluzovat a přední je sjetá na značky minimální hloubky vzorku, takže další sadou Michelin nebude. Ve výběru mě limituje zadní 18" 160/60, mnoho nových modelů pneu je jen 17". Do užšího výběru se mi dostaly následující sady v ceně +- 6k Kč:
Pirelli Angel GT (vloni dobrá zkušenost)
Conti Road Attack 3
Metzeler Roadtec Z8 Interact
Předchozí
1 2 3
Následující

Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 14:34 | Nahoru | #1
S Conti zkusenost nemam, ale GT mi vzadu dala 11tis.km na draty..
16tis.km je z říše snů

1 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 15:53 | Nahoru | #2
Jenže guzzi žere zadní gumu víc než ta jeho motka...

(reakce na) Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 16:04 | Nahoru | #3
spike-cz> vsak proto jsem odpovedel jak jsem odpovedel..
I na stejne moto mohou mit dva jezdci dost odlisny najezd, zalezi taky jak kdo taha..

Proto mi tento dotaz pripada zbytecny.

Všechny znacky pneu z kategorie sport/touring mi vydrzi dost podobne km...

Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 16:06 | Nahoru | #4
Mě taky +- stejně.

Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 16:27 | Nahoru | #5
Jezdím výletním tempem a solo nebo jen s kufry, proto takový nájezd. Překvapilo mě klouzání zadní Pilot Road 3 i když zdaleka není na konci hloubky vzorku, předchozí Angel GT "držela" víceméně stále stejně až do úplného konce. Dotaz mířil na porovnání s Angel GT, ne na absolutní výdrž, je mi jasné, že je daná jak stylem jízdy tak motorkou jako takovou a jejím zatížením pilotem, batůžkem a bagáží.

edit: Na Conti Road Attack 3 jsem nenašel uživatelské zkušenosti, např. na www.tyrereviews.co.uk není k tomuto typu ani jeden záznam.

Naposledy editováno 14.06.2018 16:32:11

Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 16:49 | Nahoru | #6
Já měl asi tři sady GT, predtim jsem jezdil Z6, vcera jsem se rozhodl zkusit (risknout) zmenu a obul Metzeler roadsmart 01, zitra na nich frcim do Albanie, tak jsem sam zvedav jestli v chovani zaznamenam nejaky rozdil..
Ty GT jsou sazka na jistotu

2 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 17:33 | Nahoru | #7
já bych se těm vietnamským konti vyhnul obloukem, motocyklové pneumatiky continental jsou pěkné mrdky, na maxiskůtru na obou kolech mám po 3500 km nerovnoměrně sjeté plošky, přední kolo při ostřejším průjezdem zatáčkou po srovnávání rozkmitá málem jsem se zabil

KONTI obejít obloukem, pirelka je tutovka ale rychleji ubývá

Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 18:10 | Nahoru | #8
V čerstvém Motocyklu 6 je test cestovních pneu.

Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 19:11 | Nahoru | #9
Jezdim Contiroad attack 2 už 4 rokem a jiné bych nechtěl, vyrobeno v Německu. Nájezd tak do 9 tis. ale zase mě vždy podržely. V zatáčkách na mokru i suchu drží jak přibité až na hranu, zkoušel jsem spoustu jiných pneu, ale s těmito zatím největší spokojenost. Asi záleží na jakou motorku ti sednou, chce to prostě odzkoušet.

Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 20:06 | Nahoru | #10
Mne sa CRA2 neľúbili, málo vydržali /jednozmesovka/ a moc vyfrkovali vodu.
Na Metzeler /to je asi jedno aký model/ sa nedá povedať zlého slova.

Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 20:30 | Nahoru | #11
Conti road attack 3 vyhrává všechny testy, asi to bude fajn guma. Jen se divím že si z TOP gumy Angel GT šel do generačně starších Michelin 3. To je nejméně povedená guma z té jejich série. jinak to jsou dobré gumy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 20:49 | Nahoru | #12

CRF1000 píše: já bych se těm vietnamským konti vyhnul obloukem, motocyklové pneumatiky continental jsou pěkné mrdky, na maxiskůtru na obou kolech mám po 3500 km nerovnoměrně sjeté plošky, přední kolo při ostřejším průjezdem zatáčkou po srovnávání rozkmitá málem jsem se zabil

KONTI obejít obloukem, pirelka je tutovka ale rychleji ubývá

Sport Attack 2-3, Road Attack 2-3 a Race Attack Competetion, Race Slick, Rain Slick jsou vyráběny pouze v Reichu, jiné modely jsou pak vyráběny jinde, většinou Korea, ale to jsou už staré modely. Třeba i slavná předni Rosso II od Pirelli, se vyrábí poslední dobou v Číně, ale když to byl Top model tak se dělala pouze v Reichu a tak to dělá i Continental, top modely si drží u sebe a starší pustí do výroby kdekoliv... Nějaký Conti Motion, Twist atd... jsou gumy tak na zalepení rozměrové řady výrobce a na výkonej bajk si je dá jen magor co šetří nebo to prodává, či je chce jen spálit na letišti

Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 21:40 | Nahoru | #13
Ahoj, Road Attack 3 som obul na Z900, nakolko povodne gumy nemali dobru odozvu a strasne smykali, rozdiel noc a den. Uz po par km mozes odriet stupacky, fantasticky feedback a super ovladanie v pomalych zakrutach. Stupacku som obrusil aj na kruhovom objazde pri obchode a to ma pneu este rezervu. Nakolko nechodim na okruhy, za mna fantasticka pneu ! Neviem aka bude zivotnost, ale podla vsetkeho je to viac sportova ako turisticka pneu.

Conti Road Attack 3

15.6.2018 v 10:23 | Nahoru | #14
já jezdil Z6, Z6 inreact i Z8 a pak jsem koupil na zkoušku na R1100R Roadsmart 2 a mužu říct super. trochu tupější předek s aggiliou ale po pár km si zvykneš a nájezdok, po 9tkm ještě neploškovatěla s tím šlq motorka do světa a uvažuju nad nima na aktuální 1150gs

(reakce na) Conti Road Attack 3

15.6.2018 v 11:28 | Nahoru | #15

dewwil píše: Sport Attack 2-3, Road Attack 2-3 a Race Attack Competetion, Race Slick, Rain Slick jsou vyráběny pouze v Reichu, jiné modely jsou pak vyráběny jinde, většinou Korea, ale to jsou už staré modely. Třeba i slavná předni Rosso II od Pirelli, se vyrábí poslední dobou v Číně, ale když to byl Top model tak se dělala pouze v Reichu a tak to dělá i Continental, top modely si drží u sebe a starší pustí do výroby kdekoliv... Nějaký Conti Motion, Twist atd... jsou gumy tak na zalepení rozměrové řady výrobce a na výkonej bajk si je dá jen magor co šetří nebo to prodává, či je chce jen spálit na letišti



Na takovýhle píčoviny, co píše CRF1000, nemá cenu reagovat. Mám třetí sadu SportAttack a jsou to super gumy.

Conti Road Attack 3

15.6.2018 v 12:27 | Nahoru | #16
Za mě zadní Conti Road Attack jednou a už nikdy více, první kus reklamované po nějakých 700km, výměna za jiný kus a ten zase po necelých 6000km sjety na plátno. Jinak před tím metzeler a to bylo relativně v poho akorát maj asi tvrdší směs protože byly klouzavý a po Conti jsem nasadil Bridgestone a ty jedu už třetí a příště koupím zase, nájezd 9-11k

Conti Road Attack 3

15.6.2018 v 12:41 | Nahoru | #17
Road atack 2 mi vydržely 5500 km a byly na plátno... děkuji, nechci

Conti Road Attack 3

15.6.2018 v 19:58 | Nahoru | #18
Omg.. hlavne neporovnavajte RA3 so starsimi modelmi. V tomto pripade prebehol riadny R&D a tieto gumy patria medzi TOP cestne pneu. Na druhej moto mam Bridgestone S21, co su viaczmesove pneu, ale taky pocit istoty, aky davaju v naklonoch RA3 nemaju. Myslim si, ze pokial nejazdis agresivne, tak vydrzia dlho, ale hlavne poskytnu fantasticky pocit istoty a rychlo sa ohreju.

1 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3

15.6.2018 v 20:58 | Nahoru | #19
Ja mam asi blbej dotaz..
Jak poznate ze uz se ty nejake konkrétní pneu ohraly a drzi?
Ja prostě jedu tak nejak normalne a po cca 6 km uz tomu verim, ale jak jsou ohrate nevim

2 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3

15.6.2018 v 21:20 | Nahoru | #20
Road attack 3 mám asi 1000 km na Street triple. V Německu vyhráli test v roce 2017 i v roce 2018 takže ty kecy o nekvalitě bych bral s rezervou. Jsou vyrobeny v Německu.
Každopádně z sportovně cestovních pneu jsou nejvíc sportovní takže výdrž tomu bude odpovídat - rozuměj že nenajdeš tolik jako na Angel Gt.
Moje postřehy :
Traction skin - úprava pneu z výroby není hladká - po 10 km jsem s nima jel jako s původním pneu, takže žádný zajizdeni.
Pneumatiky drží a drží a drží. Ze zatáčky full gas a ani náznak zaváhání. Jedinej problém je mezi riditky a sedačkou.
Kdyz jim naloží tak ta guma zmolkuje víc než ostatní výrobky ale není to na škodu. Das 10 až 15 km v klidnější tempu a jsou hladký.
Geometrie ty pneu je opravdu spíš sportovní - vzadu mám pořád tak 3 mm do krajů a to se snažím neloudat.
Na běžný silnici je nedostaneš do kolen - troufnu si říct že 95 procent všech jezdců je tam nedostane.
Za mě v příštích minimálně 5 letech nebudu kupovat nic jinyho.
Zkuste je vy všichni co jste napsali ty bláboly a přitom jste na nich nejeli.

Omlouvám se píšu z telefonu.

Conti Road Attack 3

15.6.2018 v 21:24 | Nahoru | #21
Ještě si dovolím k tomu ohřátí. Dneska jsem jel a k nejbližšímu pěknýmu úseku je to cca 5 km. Tam už jsem tahal. Takže souhlasím s tím že tomu prostě věřím. Fakt je to jistota kterou jsem na ničem jiným ještě neměl.

Conti Road Attack 3

15.6.2018 v 22:55 | Nahoru | #22
Já lítám na SportAttack 3 a vážně nejlepší guma z těch sportovních co drží na suchu jak na kolejích a když se někde zmokne tak drží hodně dobře i na vodě, nemusím jet pak jak posranej v dešti jak na Rosso Corsa apod... Prostě Continental šel hodně dopředu a kdo viděl testovací oddělení u Conti a jejich Contidrom tak pochybovat nemusí. Že nemají takový nájezdy Road Attack 3 jako jiný turistický gumy je pochopitelný, když to obujou v klidu i na BMW S1000RR na okruhu a no problém, nejsou to holt puky co pak zouváš proto, že už jsou na moto druhou-třetí sezonu...

(reakce na) Conti Road Attack 3

16.6.2018 v 07:16 | Nahoru | #23
dva_hrnce> Nepovím to u cestovních. Tam prostě sednu a jedu, že bych měl potřebu nebo si všiml, že nedrží při tahání ihned, to vůbec. To už spíš potřebuju trochu zahřát a protáhnout se já jako jezdec.
Když je těsně nad nulou, tak moc nedrží, ale to ani po několika kilometrech nemusí, v teple ok.

U sportovních a závodních to už znát je, ty studené dost kloužou.

(reakce na) Conti Road Attack 3

16.6.2018 v 17:41 | Nahoru | #24
Pavel_76> Můžu poprosit o recenze kolik najedes km na zadni gumu? Přemýšlím ze bych ty Contiky dal na R1. Sportovni gumy tipu M7 RR zmizí vzadu moc rychle. Diky

2 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3

16.6.2018 v 20:36 | Nahoru | #25
Jak říkám já je jezdím teprve asi 1000 km ale na doporučení dvou kluků co jezdej dost svižně. I při tom jejich způsobu jízdy kdy vyhazujou sadu protože zadek je na krajích na 1mm hloubky vzorků dáváji 5500 až 6000 km. (R6 a S1000r) Takže ume bych očekával 7 až 8000. Ale na YouTube je pod jménem Kurvenradius jeden manik že Švýcarska co testuje gumy sám za sebe a jezdí na superdukovi ten na nich da 3500. Tak si vyber. Ale zase by se od něj dalo vzít nějaký měřítko od jinejch gum co znáš.
Za mě prostě pecka největší, těm guma můžu ja věřit na 100 procent když vidím tři výše jmenovaný lidi a jejich styl jízdy a oni ti řeknou že prostě nikdy žádnej problém s těma guma a nebyl. To já jsem možná na 80 procentech toho co ta guma umí.

Conti Road Attack 3

16.6.2018 v 20:41 | Nahoru | #26
Jinak chválím a souhlasím s tím co píše Dewwil.
Continental jde dopředu jak svina a když se podíváte na testy sportovních pneu tak sportattack 3 je absolutní vítěz při testech na silnici. To že celý test nevyhravaj závisí na výsledcích z okruhu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti Road Attack 3

16.6.2018 v 21:20 | Nahoru | #27
Pavel_76> 6000km na sportovně cestovní gumu je málo. Když na sportovní M7 RR dám 5000. Jo s tím dukem toho maníka ty videa jsem viděl. Má trošku jiný krouták než já...d, ale 3500km je nesmysl na takovou gumu.

(reakce na) Conti Road Attack 3

16.6.2018 v 22:05 | Nahoru | #28

Pavel_76 píše: Road attack 3 mám asi 1000 km na Street triple. V Německu vyhráli test v roce 2017 i v roce 2018 takže ty kecy o nekvalitě bych bral s rezervou. Jsou vyrobeny v Německu.
Každopádně z sportovně cestovních pneu jsou nejvíc sportovní takže výdrž tomu bude odpovídat - rozuměj že nenajdeš tolik jako na Angel Gt.
Moje postřehy :
Traction skin - úprava pneu z výroby není hladká - po 10 km jsem s nima jel jako s původním pneu, takže žádný zajizdeni.
Pneumatiky drží a drží a drží. Ze zatáčky full gas a ani náznak zaváhání. Jedinej problém je mezi riditky a sedačkou.
Kdyz jim naloží tak ta guma zmolkuje víc než ostatní výrobky ale není to na škodu. Das 10 až 15 km v klidnější tempu a jsou hladký.
Geometrie ty pneu je opravdu spíš sportovní - vzadu mám pořád tak 3 mm do krajů a to se snažím neloudat.
Na běžný silnici je nedostaneš do kolen - troufnu si říct že 95 procent všech jezdců je tam nedostane.
Za mě v příštích minimálně 5 letech nebudu kupovat nic jinyho.
Zkuste je vy všichni co jste napsali ty bláboly a přitom jste na nich nejeli.

Omlouvám se píšu z telefonu.



Psal si, že Conti Road attack 3 vyhrály test i v roce 2018. Já nikde vysledky tohoto testu a test samotný nenašel. Zajímalo by mě jak tam zkončil Bridgestone T31

Naposledy editováno 16.06.2018 22:06:28

Conti Road Attack 3

16.6.2018 v 22:33 | Nahoru | #29
V Motorrad letos asi nebude ale třeba tady je test letošní Bohužel je to německý ale myslím že se to dá okoukat. Jinak je tam taky řečeno že mezi těmhle guma a nejsou žádný špatný, jen si musíš říct co by ti vyhovovalo nejvíc. Komfortní, stabilní gumy na cestování nebo spíš sportovnější.
Jinak s tím najezdem 6500km jak jsem psal. Ber to tak že ty ses na plátně, oni mění pneu dle vyhlášky. Rozuměj ty gumy budou mít na těch bocích minimálně 1,5 mm. (a ani se jim nedivím - taky bych raději prezul než celý léto spravovat moto po bouracce.)
S tím najezdem ti tu asi nikdo neporadí. My nevíme jak jezdíš. Obecně by ale měly road attack vydržet výrazně víc než m7r při stejným způsobu použití.
Předpokládám podle toho co píšeš v jinem tématu o pneu, že máš m7rr na plátně na středu, takže to že jsem napsal o těch 6500km u CRA3 neber jako dogma.
Na fóru o Street triplech a daytonach jsou lidi co na těch gumach dali 9000 i víc ale to už bude extrem.

Conti Road Attack 3

16.6.2018 v 22:46 | Nahoru | #30
No Metzelery M7 RR mají zatím 2800km a mám tam 3.2mm. Co ti na to mám říct. Ale pak to ubývá rychleji. Myslim si že dám 5-5500 na plátno, ale tak není dobrý jezdit. Jak říkáš. 4500 km a limit 1,6mm. Já vím, mám R1 a řeším kolik dají gumy. Měl bych tam dát gumy které podrží. Mě by prostě na mou jízdu stačily ty CRA3 nebo T31. Jezdím abych dojel domů a neženu se na silnici za max náklonama. Už jsem jednou chytl na Zx-6r olej na silnici a je jedno jestli máš Diablo rosso corsa II nebo Angely. Deš stejně na hubu
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS Martin50 11 6.2.2024 v 17:20 FrancisR
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS Martin50 3 19.1.2024 v 10:21 xbabka
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS novekostatko 15 14.2.2023 v 22:13 Brůča.
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS Obdélník 9 7.4.2022 v 08:46 FrancisR
Přední víko motoru BMW R 1100 RS Obdélník 5 25.2.2022 v 10:36 Tazitaz


TOPlist