bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motorem
14.6.2018 v 13:49
U BMW se tím u novinky moc nechlubí, ale takhle se svolává, když motory vyrábí čínský Loncin a pro zbytek motorky jsou dodavatelé dílů kdoví odkud.
http://www.motocicli...roblema-motore-70057

Naposledy editováno 14.06.2018 13:50:17
Předchozí
1 2
Následující

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

14.6.2018 v 20:08 | Nahoru | #1
Veď o to ide, azijska moto za nemecké ceny /veď ta nová 850 je drahšia ako Tracer/.

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

14.6.2018 v 21:44 | Nahoru | #2
Jo jo, za chvilku budou úplně všechny motorky jen skurvená čína, Jawa už v tom slušně plave... Výroba motocyklů skončila už dávno.

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

14.6.2018 v 23:29 | Nahoru | #3
Někteří to vědí už roky, já ne, takže mě dneska opravdu trošku zarazilo, že BMW chce nějakých 350 klacků za něco echt německého, a přitom to jiný číňan dokáže pod značkami jako je Benelli se ziskem prodávat za polovinu.

1 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

14.6.2018 v 23:44 | Nahoru | #4
kohlstein: no a jel jsi na tom? kamarad ji ted testoval a neprislo mi to srovnatelny s cinanem za polovic...

muzes tu uvahu rozsirit o italskou hondu... atd atd..

Naposledy editováno 14.06.2018 23:45:31

1 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 00:59 | Nahoru | #5
No vidíte a nad čínskou Jawou ohrnujete nos a on zatím BMW taky To je překvápko a to to ještě stojí fakt ranec

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 06:52 | Nahoru | #6
Vždyť i u první generace f800gs se zadíral vyvažovací hřídel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 12:01 | Nahoru | #7
assassin> Osobně nemám důvod na něčem takovém jezdit, snad jen v případě výletu do Rumunska si to na pár dní půjčit v Bukurešti.
Pokud je tedy veřejným tajemstvím, že motor dělá Loncin a většina ostatních komponent je z cenově optimalizovaných krajin, jako je Indie, tak s tou cenovkou je to podvod. Nemám problém s podobně velkou Hondou NC, která je za lidových 200k.U Japonců věřím, že si dodavatelskou kvalitu opravdu hlídají, nebo se o to alespoň snaží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 12:08 | Nahoru | #8
Kohlstein> no tak jestli je pro tebe novinka to, ze se do motorek a aut davaj komponenty nebo konsktrukcni celky vyrobene v cine, nebo v indii.. tak to potom budes muset asi zacit jezdit na cisnkejch motorkach a v cinskym aute, protoze ceny vsech evropskejch automobilek jsou prestreleny :D

ono nejde ani tak o to kde se to vyrobilo, ale kdo a jak to vyvinul. kdyby to byla splacanina postavena na kopii stareho japonskeho motoru a bmw by si na to jen lepilo nalepku - chapu srovnani s jawou.

Jasne, japonci si ohlidaji kvalitu od dodavatelu, ale u BMW to neumi :D tak se podivej na svolavacky a problemy japonskejch vyrobcu... treba na problemy nove afriky....

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 12:09 | Nahoru | #9

udinar píše: No vidíte a nad čínskou Jawou ohrnujete nos a on zatím BMW taky To je překvápko a to to ještě stojí fakt ranec



jj je to taky jen cina s prelepenym znackem, mohl bys mi rict kterou cinskou motorku bmw takhle rebranduje? ja si to GS za pulku s jinou znackou rad koupim...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 13:33 | Nahoru | #10
assassin> Tyhle plus mínus osmistovky jsem moc nestudoval, ale např. indická GS 310 mě připadne, co se týká provedení, jako zbytečně těžká změť poohýbaných jeklů, plocháčů a humpoláckých odlitků. Opět, za ty prachy je to podvod.
Když se podívám na motor té GS 850, tak jediný německý díl je asi víko s nápisem BMW, zbytek jsou hrubé odlitky postříkané černou barvou.

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 13:45 | Nahoru | #11
Kohlstein> uz jses nekdy dival na vyrobni stitky veci co mas doma?
Tyhle tragedi co vracej gumy protoze tam neni jejich modla made in germany jsou vtipny
Videl jsi nekdy jak probiha kontrola kvality? Rework dilu?
Japonskej inzenyr je pro tebe neco svatyho co? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 13:55 | Nahoru | #12

Kohlstein píše: assassin> Tyhle plus mínus osmistovky jsem moc nestudoval, ale např. indická GS 310 mě připadne, co se týká provedení, jako zbytečně těžká změť poohýbaných jeklů, plocháčů a humpoláckých odlitků. Opět, za ty prachy je to podvod.
Když se podívám na motor té GS 850, tak jediný německý díl je asi víko s nápisem BMW, zbytek jsou hrubé odlitky postříkané černou barvou.



tak ja tam nic takoveho nevidel. 310 jsem ale osobne nezkousel. GS850 jsme meli pujcenou minuly tyden "v plne palbe" a taky jsem tam nezaznamenal co pises. kamarad ma motoservis takze srovnani mam... rozhodne nemuzu rict, ze je bawo odflaknuty, nebo ze ma srovnatelne provedeni jako levny (nedej boze cinsky) motorky...

Naposledy editováno 15.06.2018 13:55:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 15:17 | Nahoru | #13
assassin> Půjčovat je jedna věc, najezdit s tím něco věc druhá, ale už sis takovou motorku někdy rozebral? Tam teprve poznáš kvalitu zpracování. Jak nové GS LC, tak Tiger, tak Afrika, u všeho by se ti chtělo plakat, na čem všem tě ojebali, kdybys to viděl pěkně do šroubku rozebrané...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 15:21 | Nahoru | #14

Buracek píše: assassin> Půjčovat je jedna věc, najezdit s tím něco věc druhá, ale už sis takovou motorku někdy rozebral? Tam teprve poznáš kvalitu zpracování. Jak nové GS LC, tak Tiger, tak Afrika, u všeho by se ti chtělo plakat, na čem všem tě ojebali, kdybys to viděl pěkně do šroubku rozebrané...



jak rikam, chodim pomahat kamaradovi do servisu... co je tam tedy tolik ojebane? jaka motorka za srovnatelne penize to ma lepsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 15:53 | Nahoru | #15
Buracek> Hele, uvědomuješ si, že tohle říkáš člověku, kterej se celej život hrabe v motorkách, jezdí na motorkách a ještě tady kdo-ví-kolik let dělá moderátora?

Jinak, problém s výrobou BMW v Číně není ani tak o reálnejch parametrech, ale spíš o tom jak emotivně vnímáte značku BMW (asi hodně vysoko), značku "vyrobeno v Číně" (asi hodně nízko) a teď se nemůžete popasovat s tím, že jsou tyhle dvě věci propojený.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 16:01 | Nahoru | #16

Bozo píše: Buracek> Hele, uvědomuješ si, že tohle říkáš člověku, kterej se celej život hrabe v motorkách, jezdí na motorkách a ještě tady kdo-ví-kolik let dělá moderátora?

Jinak, problém s výrobou BMW v Číně není ani tak o reálnejch parametrech, ale spíš o tom jak emotivně vnímáte značku BMW (asi hodně vysoko), značku "vyrobeno v Číně" (asi hodně nízko) a teď se nemůžete popasovat s tím, že jsou tyhle dvě věci propojený.



tak ja to nemyslel tak, ze by nemel pravdu, jen me to zajima. me prijde ze ty novy motorky docela slusne funguji a konstrukce je docela promyslena. tak bych rad vedel co tam vidi jinak lidi co na to plivou. Ja nejsem zadnej extra nadsenec do bmw - ale v soucasny dobe (a plati to uz dlouho) funguje, ze to co dostanes odpovida cene - nejsou znacky co ti to same prodaji za polovic, protoze to nejsou "kurvy" nebo nejsou znacky co ti za stejny penize dodaji nejakej super engineering. jo na tehle "rozpoctovejch" motorkach je videt, ze jeto seriova vyroba se snahou mit rozumne naklady. delat nakej priblblej drzacek na cnc je zbytecny a jen to zvysuje naklady. par drahejch motorek uz jsem videl a nemyslim si, ze by byly nejak extra promyslene.

daji se koupit levne motorky - ale tam jde docela snadno poznat kde se setrilo a cinan (tzn motorka ne vyrobena cinskou fabrikou, ale komplet produkovana v cine) dokaze usetrit na vyvoji, kdyz okopiruje neco co ostatni pracne (a draho) vymysleli.

Naposledy editováno 15.06.2018 16:01:54

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 16:13 | Nahoru | #17
jak tu bylo řečeno ten první motor co dělalo kymco to byl taky slušněj průser

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 17:46 | Nahoru | #18
assassin> Zajímavé, jak aktivita moderátora stoupne, když by jméno sponzora mohlo dojít úhony. Nic ve zlém, je to tak samozřejmě správně.
Co se týká náročnosti vývoje BMW Motorrad, informace nemám. Ale zkušenost z automotive mě přesvědčila o jednom. Značka, tedy to, co považujeme za výrobce, je velmi často přeprocesovaná, všichni mají klapky na očích, hledí si jenom svého a na nějakou velkou invenci tam není prostor. Skutečný vývoj se pak hodí na preferovaného, tedy rozumně levného dodavatele. Diletanti značky nejsou schopni řádně specifikovat požadavky lidem u dodavatele, a nakonec to skončí u subdodavatele dodavatele, který, místo aby se soustředil na výrobní technologii, musí řešit vyrobitelnost a design dílu.
U těchto středních GS, které nejsou to pravé BMW, ale spíš něco pro doplnění portfolia, to mohlo být klidně tak, že přijela delegace do Loncinu, řekli, že chtějí motor, jaký měla Tenéré někdy před dvaceti lety, protože boxer není pro každého, k tomu vyřešit nějaké euro emise. Kein problem, vymění se pár powerpointových prezentací a do roka to vrčí u Loncinů na dvorku. Podobná delegace přijede do Indie, udělejte nám motorku bez motoru, něco jako byla Africa před dvaceti lety, takovou zvětšenou třistadesítku, tu už přece umíte, hlavně nezapomeňte na LED osvětlení.

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 18:31 | Nahoru | #19
Kohlstein> to je moc pěkná spekulace... A nebo to bylo úplně jinak?:) Číňan dnes umí všechny úrovně kvality. Záleží kolik je zákazník ochoten zaplatit.

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

15.6.2018 v 18:38 | Nahoru | #20
assassin> Vezmu to od povrchu, tys neviděl ten napůl leštěnej šusplech, napůl eloxovaný šrouby a jak je možný, že po x měsících stání v temperovaném prostoru nová afrika začne reznout? Jak je možný, že právě dovezená z prodejny přijede s šusplechem plným chladící kapaliny? Zastoupení tvrdí, že se to plní u nich a servisní technik to vlastně ani neví? A kdo vůbec přemýšlel nad výrobou top japonského cestovního endura, když na to nejdou dát chlupatý gumy, protože se nevejdou pod blatník. U nového Triumphu se zase trhají kabely o větrák na chladiči... U BMW je taky spousta takových fakt debinlích dětských nemocí, prostě se ve výrobě více hledí na kvantitu, než na kvalitu a spousta dřív kvalitně zpracovaných částí se nahrazuje levnějšími. Proč mají tedy v továrně BMW paletu motorů na nové LC?
Jinak já ty značky jako takové nehaním, osobně si myslím, že na cestování nic lepšího není a BMW i tak disponuje určitou kvalitou, hlavně rychlou a velkou dostupností náhradních dílů a dostupností servisní sítě. Jako velkou výhodu taky vidím obrovskou škálu doplňků, ať už originlních, tak jiných výrobců, jako TT, Wunderlich atp. Ale prostě bych si takovou novou motorku nekoupila. Máme doma 10 let starého fazera a servis Yamahy nás jen utvrdil, že kvalitnější a poctivěji vyrobenou motorku už dnes neseženeme.
A není to jen výroba motorových vozidel, to samé šizení funguje v potravinářství i v ostatních průmyslových výrobách.

Naposledy editováno 15.06.2018 18:38:50

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

16.6.2018 v 20:29 | Nahoru | #21
No Booooože, Čína.

V tej krajine dokážu vyrobiť od hnoja, po hitech vecičky, už len ide o to, ktokoľko bude ochotný zaplatiť.
Že si niekto dáva niečo vyrábať v Číne? No a? Veď tam vyrábajú všetko.
Ako príklad uvediem airsoftové zbrane.
Japonské Tokyo Marui bolo Čínskou CYMA predbehnuté už dávno cenou, kvalitou, spracovaním a spoľahlivosťou. Ano, CYMA je kópia, ale vyrobená poctivejšie, ako japonský originál...

A teda môj názor je, že sa proste stala chyba, no nič hrozné.

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

17.6.2018 v 09:32 | Nahoru | #22
...jsem rád, že mám svého poctivého Dakárka z roku 2005 :)
A pokud z nás dělají blbce ...tak proč to kupovat? Kvůli tomu, že to má lepší palubní počítač? Digitální tacháč/otáčkoměr? Nebo že chci ukázat že mám na to???
Nejlepší by byl bojkot a ať si to prodávají v číně a tichomoří!!!
Však oni by si to rozmysleli a začali dělat vše optět v německu/rakousku / např. motory rotax...

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

17.6.2018 v 11:14 | Nahoru | #23
assassin> Ale vždyť jo. Možná maj malý BMW nějaký citlivý místo, ale to bychom se museli bavit trochu v detailu, ne jen vykřikovat, že všechny malý BMW jsou sračka, protože jsou dělaný v Číně a že je to podvod. To je kravina z tolika důvodů, že nemám čas a ani chuť se k tomu dál vyjadřovat.
A pokud si můžu trochu zafilozofovat o ceně motorek, tak taky souhlas, jen doplním základní marketingový pravidlo. Značka (tj. jméno, brand) má svojí cenu. Tepláky bez tří pruhů stojej polovinu toho, co tepláky se třeba pruhama. Není na tom nic špatnýho, takhle to prostě ve světě funguje (u všeho a u všech). Motorky BMW chtějí lidi, co mají prachy, tak si v BMW můžou dovolit nasadit tu cenu trochu výš než konkurence. Rozumný člověk si tohle dokáže uvědomit a dokáže si zvážit jestli mu to za to stojí.
A ještě trochu hlubší filozofie, co teda tvoří hodnotu značky. Tak jsou to mrtě vlivů, ale dá se říct, že v éře globalizace je víceméně jedno, kde se daná věc vyrábí. (Tuhle mě trochu překvapilo, když jsem na mým novým kole objevil nálepku "Made in Cambodia".)

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

17.6.2018 v 11:30 | Nahoru | #24

Kohlstein píše: assassin> Zajímavé, jak aktivita moderátora stoupne, když by jméno sponzora mohlo dojít úhony. Nic ve zlém, je to tak samozřejmě správně.
Co se týká náročnosti vývoje BMW Motorrad, informace nemám. Ale zkušenost z automotive mě přesvědčila o jednom. Značka, tedy to, co považujeme za výrobce, je velmi často přeprocesovaná, všichni mají klapky na očích, hledí si jenom svého a na nějakou velkou invenci tam není prostor. Skutečný vývoj se pak hodí na preferovaného, tedy rozumně levného dodavatele. Diletanti značky nejsou schopni řádně specifikovat požadavky lidem u dodavatele, a nakonec to skončí u subdodavatele dodavatele, který, místo aby se soustředil na výrobní technologii, musí řešit vyrobitelnost a design dílu.
U těchto středních GS, které nejsou to pravé BMW, ale spíš něco pro doplnění portfolia, to mohlo být klidně tak, že přijela delegace do Loncinu, řekli, že chtějí motor, jaký měla Tenéré někdy před dvaceti lety, protože boxer není pro každého, k tomu vyřešit nějaké euro emise. Kein problem, vymění se pár powerpointových prezentací a do roka to vrčí u Loncinů na dvorku. Podobná delegace přijede do Indie, udělejte nám motorku bez motoru, něco jako byla Africa před dvaceti lety, takovou zvětšenou třistadesítku, tu už přece umíte, hlavně nezapomeňte na LED osvětlení.



Takže abych to shrnul. Názor assasina nemá váhu, protože je za to zaplacenej. A v BMW to dělaj špatně, protože jsem chvíli dělal v TPCA v Kolíně a tam to tady dělali blbě.
OK, tak jo.

1 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

17.6.2018 v 16:40 | Nahoru | #25
Nevíte někdo o jakou závadu se jedná?

2 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

17.6.2018 v 18:13 | Nahoru | #26
závadu tají, přeložit: https://www.motorra...-gs-2018.756500.html

s loncinem spolupracují od 2005, smlouvu na 850motory mají od 2013 a stejně kvalitu neuhlídají a ještě podraží? Dobře jim tak. U "premiové" značky a motocyklů "vyšší střední" kubatury by si zákazník jistě rád připlatil za serióznější původ. Ale to by ještě o další rychlé zisky přišli manažeři bmw. Že odevzdali další práci mimo eu a hrozí třeba i odčerpání techologií je teď nezajímá. Ani pověst značky. Uvidíme jak si povede komplet skútr z číny bmw400.
Ale jak to vypadá, půlka lidí to neřeší a ještě omlouvá, tak si to asi bmw může dovolit

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

17.6.2018 v 18:16 | Nahoru | #27
dave-lister> Pokusil jsem se ten odkaz v prvním příspěvku hodit do překladače a nic konkrétního jsem tam nenašel. "Možné problémy s motory Loncin, u italských dealerů se plánují nějaké úpravy, u již prodaných kusů se doporučuje svolávačka před nájezdem 1200 km."

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

17.6.2018 v 18:34 | Nahoru | #28
bledemon> Já je neomlouvám. BMW je mi ukradený, tu značku nemám nijak zvlášť rád, ale přijde mi mimo se pohoršovat nad tím, že je něco vyráběný v Číně. O ničem to nesvědčí. Čína to je přes miliardu lidí. Dělaj se tam věci od totálních šuntů po naprostou špičku.

1 reakcí na tento příspěvek Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 10:14 | Nahoru | #29
ZDE již v českém znění... Motor vyráběný ať už kdekoliv mimo "domov", je vždycky o průser. Přes kontinent ta výroba cizí firmou nikdy nebude 100% a tak kvalitní, jako v domovské továrně a je-li vada v součástce motoru a jestli se oni domnívají, že by mohla v budoucnu něco způsobit, tak je to velký průser. A vzhledem k tomu, že mlží a že již několik nových majitelů dostalo výměnou úplně nové motorky, tak to bude sakra velký průser ve výrobě. To že umí na východě vyrábět kvality od 0 do 100 neznamená, že se jich nedotkne pohyb na trhu. I u nich se bude výroba přizpůsobovat trhu a bude se nahrazovat levnějšími součástky vzhledem k rostoucí kvantitě výrobků.

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 10:47 | Nahoru | #30

Kohlstein píše: assassin> Osobně nemám důvod na něčem takovém jezdit, snad jen v případě výletu do Rumunska si to na pár dní půjčit v Bukurešti.
Pokud je tedy veřejným tajemstvím, že motor dělá Loncin a většina ostatních komponent je z cenově optimalizovaných krajin, jako je Indie, tak s tou cenovkou je to podvod. Nemám problém s podobně velkou Hondou NC, která je za lidových 200k.U Japonců věřím, že si dodavatelskou kvalitu opravdu hlídají, nebo se o to alespoň snaží.



Zadna znacka se nevyhne svolavackam a problemum s kvalitou. A podvod? Jakej podvod? Copak ty nemas hlavu aby sis rozmyslel jestli ti to za ty prachy stoji nebo ne?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
Pojeď do Italie [1, 2] BMW F 850 GS lábuss 35 31.3.2024 v 20:22 Rohal
Pujcovna Bmw BMW F 750 GS jfh271947 2 28.2.2024 v 10:43 FaktNeníCoŘešit
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
F850GS / F750GS Decat BMW F 800 GS, BMW F 850 GS, BMW F 750 GS TomasNBK 17 11.12.2023 v 19:58 TomasNBK


TOPlist