bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: M1100 mapping / změny zpřevodování
13.6.2018 v 00:05
Zdravím majitele tohoto krasavce. Chci se zeptat jestli už někdo řešil to, co jsem kdysi nakousnul ve své recenzi M1100S = nevrlé a ucukané chování motoru pod 4000 ot./min a nevhodné sekundární zpřevodování 15/39. Kamarád má stejnou konfiguraci jakou jsem poznal tj.Termignoni pravděpodobně s čipem + filtrem a přes poměrnou nezkušenost s řízením motocyklu ho nas.rají stejné věci. Měnil někdo z vás sekundární převod? (třeba větší rozeta) Projevilo se to mimo změny max.rychlosti na pružnosti motoru a použitelnosti jednotlivých zařazených rychlostí? Co případné ladění na dynu a hrátky s palivovými mapami? Má někdo zkušenost? Jedná se mi o dosažení přijatelné elasticity motoru. Kde může být zakopaný pes když majitelé s Termignoni kitem tvrdí jak není motor pružný?!

1 reakcí na tento příspěvek M1100 mapping / změny zpřevodování

13.6.2018 v 14:35 | Nahoru | #1
Jestli by nestačilo ten motor pořádně seřídit. Poslal jsem ti zprávu.

Naposledy editováno 13.06.2018 14:57:24

M1100 mapping / změny zpřevodování

13.6.2018 v 15:23 | Nahoru | #2
Na mapy a ladeni mohu doporucit Repremoto v Opavě, jen tam radeji případně predem zavolej..

Me ted jinou mapou vyresil dve veci co mo vadily a spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek M1100 mapping / změny zpřevodování

13.6.2018 v 16:23 | Nahoru | #3
Nebo ti tou jinou mapou ten problém jenom zamaskovali aby se tolik neprojevoval.

(reakce na) M1100 mapping / změny zpřevodování

13.6.2018 v 16:26 | Nahoru | #4

milor píše: Jestli by nestačilo ten motor pořádně seřídit. Poslal jsem ti zprávu.



jak se serizuje motor? kdyz pominu serizeni vstrikovani = jina mapa

(reakce na) M1100 mapping / změny zpřevodování

13.6.2018 v 16:38 | Nahoru | #5

milor píše: Nebo ti tou jinou mapou ten problém jenom zamaskovali aby se tolik neprojevoval.



Asi nejsem úplně schopen posoudit, jestli je problem vyresen nebo zamaskovan, ale funguje to..

M1100 mapping / změny zpřevodování

13.6.2018 v 18:46 | Nahoru | #6
Dal jsem na SF dopředu 14ku a je to mnohem lepší.Ještě se používá krabička viřazující lambdu.Prý to učesá chod motoru.Někde to mám vyfocený.Taky jsem čel že některý DUC se musí doladit po koupi.Myslím klapky apod.A zkus zda ti funguje přívěra.Na místě(v garáži)při tůrování to nepoznáš.Až za jízdy při zátěži.

Naposledy editováno 13.06.2018 18:46:40

M1100 mapping / změny zpřevodování

13.6.2018 v 23:19 | Nahoru | #7
Mám ho taky a zatím jsem neexperimentoval s ničím a v poho.
Jasně je to ucukaný po městě a do 4000, ale to mi přijde jako vlastnost. Jinak si kup asi něco jiného.
Já se naučil spojkovat a hrát si s plynem a užívám si to.

Experimentovat se určitě dá, vím že někdo upravuje mapy a hodně se zkoušelo upravovat rozety i poměr mezi nima

Ale to už na úrovni něco stojí a chce to odborníka a ne vrtala, ten udělá víc škody než užitku.

M1100 mapping / změny zpřevodování

14.6.2018 v 07:29 | Nahoru | #8
Mam m1100s a konfiguraci termignoni+racing ecu+KN vzduch filtr. Pod 4000rpm cuka, tak to jednoduse na ty otacky (pod 4000) nenechavam jezdit. Od 40000 pak rve az skoro do omezovace jak silene a to mi absolutne vyhovuje.

1 reakcí na tento příspěvek M1100 mapping / změny zpřevodování

14.6.2018 v 10:45 | Nahoru | #9
Díky pánové za rady . Utvdili jste mne v přesvědčení, že se nejdříve prubne ta 14-tka dopředu a pak se v případě nespokojenosti majitele pustíme do klapek. JiriII: SF848 jsem kdysi zkoušel a je to supr nářadí na kterém jsem podobný problém neměl (dnes jezdím Speed Tripla ). zelva0007: to mne právě hrozně sralo, držet v každé vracečce dvouventil 11-ti kilo na spojce a v 4000ot/min a výše. Vím že pak jede slušně, ale ty zbývající použitelné otáčky 4-8t) jsou mi na tak velký a výkonem nepředimenzovaný motor prostě málo.

Naposledy editováno 14.06.2018 10:46:35

(reakce na) M1100 mapping / změny zpřevodování

14.6.2018 v 12:36 | Nahoru | #10
opic26> Tak na vracecky to moc neni, ale ja na cele projizdce vetsinou potkam dve vracecky, takze to neresim. A i na to se da zvyknout. Ta motorka je proste skvela od cca 60-180kmh (pak uz nema ten mocny tah)

M1100 mapping / změny zpřevodování

26.6.2018 v 11:14 | Nahoru | #11
To sis koupil blbou motorku . Velky V2 jsou ucukany ve spodnich otackach prakticky vsechny. Da se to trochu odladit, ale porad je to uplne neco jineho nez tri nebo ctyri valce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 9 22.3.2024 v 09:04 Johnny796
Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100... [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 1100 Alexandr 107 27.11.2020 v 10:14 Alexandr
Smyk předního kola na rovném místě ... [1, 2] Ducati Monster 1100 Alexandr 41 21.11.2020 v 17:41 Alexandr
Monster 1100 (2009) řídicí jednotka Ducati Monster 1100 Alexandr 7 19.6.2020 v 10:07 Anti
Rozvody Monster 1100 Ducati Monster 1100 Alexandr 3 31.5.2020 v 23:32 Ivos


TOPlist