Naposledy editováno 12.06.2018 12:26:25
1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)
Co můžeš udělat:
- větší karbec, ale s plochým šoupátkem, Mikuni TM34VMX, nebo krosový TM38VMX
- membránový ventil - jemnější jazýčky dovolí násátí více směsi v nížších otáčkých, tužší karbonové zase umožní vyšší otáčky
- klikovku nechat jak je
- válec je zásadní, přefuky musí fungovat tak, aby se do válce dostalo co nejvíc směsi a zůstalo v něm, ne aby se smíchala směs se spalinami. Tady je dost prostoru pro toho, kdo ví, co dělá. Big bore 150ccm nebo 165ccm je jistota.
- výfuk je ve spolupráci s časováním válce určující, jaký bude průběh točivého momentu, jaké budou otáčky
Napsal jsem o tom pár článků. Nevím, jestli jsi už na ně narazil, kdyžtak hledej na odkaze
https://www.motorkar...scr=73.5999984741211
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2876 | Včera v 00:02 tomasNJ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |