bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsxr 600 , karburatory
12.6.2018 v 08:08
Cau chlapy. Potrebuji poradit. Mam problem s gsxrem. Kdyz nastartuje , normalne běží. Pri přidání plynu jde do otáček normalne. Pri ubrani plynu, otáčky klesají ale pomalu. Ale kdyz se zahřeje , tak samovolně zvedne otáčky na 3000 a uz tam zůstanou. Mel jsem to dva mesice v servizu a servizak pry neprisel na to čím to muze byt. Pry podtalaky delal 50 krat, zkousel ji seridit ale porad nic. Mate nekdo s tim zkušenost? Dekuji za kazdou radu. Motorka je manželky, a ta uz je s toho nešťastná. A kdyz nešťastná manzelka, trpí cela rodina:), však to znáte:))
P.s. Vložil bych sem video ale neumim to:(
Je to 1999,karbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 600 , karburatory

11.7.2018 v 13:10 | Nahoru | #61
Mad.max> Ahoj,ja som mal podobný problém,len bolo toho viac...
Najskôr som vymenil palivový kohút,nepomohlo,objednal som z japonska sadu do karburátora-komplet,ihly,tesnenia,výška hladiny...,zložil a tam kde chcal benzín predtým,to bolo ok,ale chcal z prvého karburátora.Nakoniec boli v hajzli gumičky,ktoré spájajú jednotlivé karburátory.Salo to falošný vzduch a za boha to nechcelo ísť.
Po výmene gumičiek ide všetko ako má.
Držím palce

Gsxr 600 , karburatory

11.7.2018 v 13:32 | Nahoru | #62
Tak že. Vcera jsem zkousel ten kohout. Roztahl jsem v tom pruzinu a zatim vypada ze to drzi. Nic neteče. Jen kdyz zapnu čerpadlo tak to teče ( i bez zapojeneho podtlaku). A nebo jen podtlakem bez zapnuteho cerpadla. Doufam ze to je spravne. Ale myslim ze tam byl problem jiny nez pružina. V horní půlce kohouta je miniaturní dírka ktera prochází telem ven z boku, a v membrane taky takova. Myslel jsem ze patri dírka na dírku( v zadnem manuálu jsem to nenasel jak tam patri). Ted jsem tu membránu otočil asi o 90* a kohout přestal téct. Doufam ze problem s kohoutem uz je vyřešen.
Vyndal jsem svíčky. Treti a čtvrtá svíčka byli v pohode. Ale druha byla od oleje, ani nebyla utazena, povolil jsem ji rukou( nevim jestli to ma vliv). V oleji benzin neni, nesmrdi po benzinu ani nestoupla hladina oleje.
A dostáváme se ke karbcum. Rozebral jsem vsechny a vypadali stejne. Čistota, hladina a tak. Ale. Vymontoval jsem stelovaci šrouby na volnobeh(ty uplne vespod). Prvni a druhy správní poradi( šroub,pruzinka,podložka,tesneni). Ale treti a ctvrty... katastrofa. Ne ze byli prohození podložka s tesnenim, oni byli uplne spřičeni na storc. Nevim jsk se to mohlo stat, nevim co s tim delal servisak( pokud vubec neco s tim delal). Myslíte ze by ty dva šrouby mohli zapříčinit ty vyšší otacky na volnobeh?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 600 , karburatory

11.7.2018 v 14:31 | Nahoru | #63

Forstwirt píše: Mad.max> Ahoj,ja som mal podobný problém,len bolo toho viac...
Najskôr som vymenil palivový kohút,nepomohlo,objednal som z japonska sadu do karburátora-komplet,ihly,tesnenia,výška hladiny...,zložil a tam kde chcal benzín predtým,to bolo ok,ale chcal z prvého karburátora.Nakoniec boli v hajzli gumičky,ktoré spájajú jednotlivé karburátory.Salo to falošný vzduch a za boha to nechcelo ísť.
Po výmene gumičiek ide všetko ako má.
Držím palce


Ano. To uz mne taky nekdo rikal ze to muze delat prave ono. To jsou jediní gumicky ktery jsem jeste nevymenil. Pač s žádným vercajkem co mam jsem se tam nedostal.
Tak ze rikas rozpulit karbce a vymenit gumicky a je po problemu? Dekuji, zkusim to. Jen musim sehnat nekoho kdo ma lepsi nářadí nez ja:)

Gsxr 600 , karburatory

11.7.2018 v 14:40 | Nahoru | #64

Je toto ono, co mam vymenit? Ma to byt cela trubička s gumičkama nebo jen gumičky?

Gsxr 600 , karburatory

11.7.2018 v 15:29 | Nahoru | #65
........Rozebral jsem vsechny a vypadali stejne. Čistota, hladina a tak. Ale. Vymontoval jsem stelovaci šrouby na volnobeh(ty uplne vespod). Prvni a druhy správní poradi( šroub,pruzinka,podložka,tesneni). Ale treti a ctvrty... katastrofa. Ne ze byli prohození podložka s tesnenim, oni byli uplne spřičeni na storc. Nevim jsk se to mohlo stat, nevim co s tim delal servisak( pokud vubec neco s tim delal). Myslíte ze by ty dva šrouby mohli zapříčinit ty vyšší otacky na volnobeh?

Více na: https://www.motorka.../?t=205375&pgr=3
Copyright © Motorkari.cz

ano mohli by

Gsxr 600 , karburatory

11.7.2018 v 20:20 | Nahoru | #66
Tyjo, zajimavej posun v pripadu . Ty gumicky na sroubech stelovani volnobehu urcite spatne jsou. Nedokazu posoudit jak moc to muze ovlivnit chod motoru, ale vzhledem k tomu, ze je zde vsechno s presnosti na setiny mm, a jeste to netesni kolem sroubku, tak to mohlo byt klidne ono.

Gsxr 600 , karburatory

11.7.2018 v 21:12 | Nahoru | #67
To parts depod patri taky babisovi? Za tu gumicku cca 3mm v průměru chteji 93,- výrobní cena asi 1 haléř. Ty kraso:/

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

11.7.2018 v 21:13 | Nahoru | #68
S co ty gumicky mezi karbcema? Jsou to oni, co mam objednat? Pisou tam ze je potřeba tri kusy. Tak nevim:(

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

11.7.2018 v 22:18 | Nahoru | #69
Mad.max> ja som kupil podla priemeru v prislusenstve do vodovodnych baterii

Gsxr 600 , karburatory

12.7.2018 v 10:03 | Nahoru | #70
Ty ceny nahradnich dilu me (ne)bavi . Taky si myslim, ze v tomto pripade jde o jedboduche tesneni bez specifickeho tvaru a staci jenom aby guma odolala benzinu, takze snadna a lacina nahrada v kteremkoliv obchode s tesnicimi materialy.
Napriklad gumicky do prednich brzdicu maji natolik specificky tvar, ze jdou sehnat nejspis jem v origo za peknou palku.
Zlaty cinani, kde treba na ctyrkolku sezenes vse do posledniho sroubku a za velice pekny penize.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 600 , karburatory

12.7.2018 v 16:39 | Nahoru | #71

Mad.max píše: Ano. To uz mne taky nekdo rikal ze to muze delat prave ono. To jsou jediní gumicky ktery jsem jeste nevymenil. Pač s žádným vercajkem co mam jsem se tam nedostal.
Tak ze rikas rozpulit karbce a vymenit gumicky a je po problemu? Dekuji, zkusim to. Jen musim sehnat nekoho kdo ma lepsi nářadí nez ja:)


Je to tady ta trubička?
Uz nekdo pulil karbce od sebe? Včera jsem se chtel do toho pustit ale kdyz jsem videl kolik tam pružinek a tak, tak sem se zarazil. Nevim jestli do toho mam jit a nebo radsi svěřit nejakymu odborníků. Nevim jstli bych to pak spravne složil zpatky:(.
Na netu jsem nenasel zadne video. Vsechny jen sinchronizace nebo vymena tesneni v plavakove komoře. Ale zadne kde bych je polili od sebe. Nevíte o nějakým videu? Kdyz tak odkaz. Dekuji.

Gsxr 600 , karburatory

12.7.2018 v 19:42 | Nahoru | #72
Letos jsem je mel rozdelany abych je poradne vycistil. Mel jsem to lehci v tom, ze jsem mel po ruce nekompletni karby coz mi poslouzilo jako navod. Ale bylo to jednodussi nez se to navenek zda. Odstrojil jsem vsechny mozne uchyty(drzak plnoveho lanka, listu ovladani sytice, senzor natoceni klapky, solenoid ventil na spodku). Dale jsem oddelal kryty membran a s pruzinkou i soupatkem je vytahl ven. Karby drzi pohromade pomoci dvou dlouhych sroubu a ty kdyz se vyndaji, tak se rozdeli od sebe. Jednotlive sroubky s pruzinkama urcujici vzajemnou polohu klapek pro synchr mi tam sly zpet dat pekne. Pridrzel jsem pruzinku sroubovakem, vsunul tam a kdyz nedojde k otoceni sroubku, nic se nerozhasi. Pokud si nejsi jistej, tak bych si kazdej krok fotil. Vesmes je to jednoduchy v tom, ze se to 4x opakuje. Zavity trysek nejdou prohodit a jedine co se muze dat blbe jsou hadicky. Ale zase v manualu je peknej obrazek, jak to ma byt vsechno pohromade. Taky pozor na priskripnutou membranu. Cely mi to i s cistenim tak 2,5 az 3 hodiny trvalo. Nebal bych se toho. Taky jsem to letos delal poprve takhle od sebe.

Naposledy editováno 12.07.2018 19:52:59

Gsxr 600 , karburatory

12.7.2018 v 20:04 | Nahoru | #73
Tady jsem nasel video, sice se jedna o jine karburatory, ale ten princip a mechanicke provedeni karburatoru Mikuni je hodne podobnej a pro predstavu, co te ceka by to melo jako ilustracni video stacit .

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

12.7.2018 v 20:09 | Nahoru | #74
Mad.max> Ja mám GS 750l,fakt je ten.že to vyzerá zložito,ale rozobral som to a zložil úplne v pohode.Rob si fotky priebežne a v prípade problému sa môžeš pozrieť ako to bolo pred rozobratím.Na schéme si označil správne miesto,kde sú spojené.

Gsxr 600 , karburatory

12.7.2018 v 22:47 | Nahoru | #75
Dik. Jdu na to:)

Gsxr 600 , karburatory

12.7.2018 v 23:48 | Nahoru | #76

Dik chlapy za rady. Fakt jsem netušil ze za pul hodky to rozeberu. Zitra koupim snad tesneni a doufam ze i dam dohromady:)

Gsxr 600 , karburatory

13.7.2018 v 14:32 | Nahoru | #77
Dnes jsem u nas v mototechne nakoupil o-kroužky. Vyšlo mne to na 32KČ. V Parts depod bych zaplatil 1200,- to jsou kurvy zlodejsky:/. Udelal jsem to nakonec sam. Servisak na mne sere:))). Ted jeste se naucit delat sinchronizaci a podtlaky:). A snad manzelka zacne mne zase milovat😂😂😂

Gsxr 600 , karburatory

14.7.2018 v 11:46 | Nahoru | #78
Tak to zatim vypada dobre. Ta synchronizace karburatoru je celkem jednoducha. Ja jsem si vytahnul vystupy podtlaku saciho potrubi hadickama na pristupny mista ze vsech ctyrech valcu. Pripoji se na to budiky. Pak si nastavis volnobeh stelovacim bowdenem na cca 1900 otacek/min. Rucicky na budikach docela kmitaji, tak se utahnou skrticima ventilama prutoku na budikach az je rozkmit rucicek minimalni. A pak uz muzes stelovat podtlaky pomoci sroubku s pruzinkama mezi jednotlivymi karby. Jede se zleva doprava (u jinych motorek to muze byt jinak). Leva klapka se bete jako referencni, podle ni nastelujes druhou zleva a uz bys mel mit dva stejne podtlaky. Pak zase treti zleva aby mela hodnotu jako ty dve predchozi atd.
Jde o to, aby ty podtlaky mely priblizne stejnou hodnotu a ne treba 0,2 na jednom a 0,6 na druhym.
Tuto metodu jsem si objevil sam, takze me muze nekdo opravit pokud delam neco spatne.






Naposledy editováno 14.07.2018 11:50:37

Gsxr 600 , karburatory

14.7.2018 v 12:00 | Nahoru | #79
Samozrejme uz se mi taky stalo, pri me bezmocnosti a nemohoucnosti, ze jsem si budiky zapojil v opacnem sledu, nez jsou karby. To pak clovek steluje jak chce a porad je to malo . Nebo jsem taky meril podtlak a nezapojil si hadicku do palivoveho kohoutu, takze mi to tudy bralo fales . Ale parkrat to udelas a priste uz si das bacha .

Gsxr 600 , karburatory

14.7.2018 v 18:36 | Nahoru | #80
Chlapi. Jak se pozná podpaleny ventil? Ted byl u mne kamos aby me poradil jak skontrolovat ventily. A pry vypada ze jeden je podpaleny. To sami mne rikal servisak co to zkousel sestelovat, ze to zní jakoby byl podpaleny:(. A popřípadě , kolik pak muze stat cca takova sranda to dat dohromady?jestli se to vubec pak vyplatí, anebo rovnou to hodit ze skály? A muze vubec byt podpaleny ventil kdyz ma najeto necelý 19000?

Gsxr 600 , karburatory

14.7.2018 v 18:50 | Nahoru | #81
Ted jsem zkontroloval ventily a myslim ze jsou dobry. Sací mezi 0.10-0.20 a výfukový 0.20-0.30. Tak jsk poznal ze jeden je podpaleny?

Gsxr 600 , karburatory

14.7.2018 v 19:57 | Nahoru | #82
Podpaleny ventil = ztrata komprese. Takze jedine zmerit kompresni tlaky, nebo jen tak orientacne pri toceni starterem je slyset, ze ten jeden valec je bez komprese. Vetsinou se ventil podpali v dusledku spatnych vuli ventilu(zustava otevreny a mezi ventilem a sedlem proudi spaliny i kdyz nemaji a poskodi se ventil nebo sedlo). Na valci u podpaleneho ventilu je vetsinou cerna svicka.
Pokud mas v poradku vule ventilu, tak by se nemel jen tak podpalit. Motorka pak jede chvilema na tri valce.
Jinak pokud by byl podpaleny, je to v kazdem pripade na sundani hlavy, vyndani ventilu, zabrouseni a znovu serizeni vuli. pak uz muzes rovnou udelat i gufera na ventilech a dal jsou tim jsou pak naklady na nove tesneni u hlavy a nejspis i kapalinu a pokud se dostane do oleje tak i olej. Me to tehdy zabrousil znamej asi za 600 za praci. Nejvetsi pakarna byla nasazovat ventily zpatky. Tam by se pak asi vyplatilo udelat poradnej pripravek kterej ti drzi stlacenou pruzinu ventilu a ty tam pak muzes dobre nacpat ty pulmesice. Ale snad to budes mit v cajku.

Gsxr 600 , karburatory

14.7.2018 v 20:06 | Nahoru | #83
Zitra se za mnou staví kamos i s budikama s koukne na to. Je Automechanik tsk snad tomu rozumí:). Doufam ze to bude v pohode. Jinac uz to hodim fakt ze skály

Naposledy editováno 14.07.2018 20:06:54

Gsxr 600 , karburatory

14.7.2018 v 20:19 | Nahoru | #84
Verim tomu ze to bude v cajku. Jeste mame Hondu sestikilo a tam nakrouceno 55000km a na ventily nebylo treba sahnout. Ja toho srada koupil tehdy levne ale bylo tam vsechno v prdeli od motoru az po elektriku, nekdo to pred prodejem lepil horkou jehlou a taky mi furt stala v garazi.

Gsxr 600 , karburatory

14.7.2018 v 22:45 | Nahoru | #85
Zitra napisu jsk to dopadlo. Ale fakt uz mam nerva s ty masiny. Ja mam zrxo a nikdy nebyl zadny problem. Ale ta suza mne zacina pit krev.(

Gsxr 600 , karburatory

15.7.2018 v 21:43 | Nahoru | #86
Tak je hotovo😄. Uz drzi volnobeh, otacky krasne rychle padají , benzin nikde nechče. V kohoutu stacilo roztáhnout pruzinku a pootočit membránu o 90stupnu. V karbcech vymenit o-kroužky na tribickach mezi nima, plus tesneni na sitičech. A pridat pul otacky na volnobeznem šroubu. S uz zase přede jako kote. Dekuji vsem za rady. Dost jste mne pomohli. Kam se hrabou rádoby servisy. Dik kluci.

Gsxr 600 , karburatory

16.7.2018 v 07:13 | Nahoru | #87
No vidis tak si to zvladnul. Pak clovek zjisti, ze kdyz si to dela sam, tak tomu venuje patricnou peci, zatimco v mnoha seevisech (ne ve vsech, cest vyjimkam) se toho chteji co nejdriv zbavit aby to zmizelo. A podle toho to tak vypada na moto. Dle predchoziho slozeni karbu to byl i tvuj pripad.

Naposledy editováno 16.07.2018 07:14:47

Gsxr 600 , karburatory

16.7.2018 v 17:31 | Nahoru | #88
Mala otazecka. Co s tim je kdyz motka nejde vytočit do omezovace? Maximalne do 11000 a tam zustane. Přitom červení je až ve 13000. Ne ze by mne to nejak vadilo, mlada stejne nevytaci ji do červeného, ale přes to...

Gsxr 600 , karburatory

16.7.2018 v 20:55 | Nahoru | #89
špatně nasazena 1 membrana? sundej filtr , nastartuj , přidavej a sleduj jestli se ti zvedají všechny membrany stejně

Gsxr 600 , karburatory

20.7.2018 v 10:49 | Nahoru | #90
Ještě mě napadla asi blbost, ale jednou jsem po montáži airboxu zpět nezapojil přední hadici (u krku řízení) a bez ní to jelo blbě. Je to na první pohled schovaný, že to člověk ani nevidí. Anebo, jestli se při skládání neprohodily nějaký hadičky, ale jinak nevim. Třeba na volnoběh bez zátěže to musí jít do omezovače i na 1/4 plynu (si myslim já).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist