globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsxr 600 , karburatory
12.6.2018 v 08:08
Cau chlapy. Potrebuji poradit. Mam problem s gsxrem. Kdyz nastartuje , normalne běží. Pri přidání plynu jde do otáček normalne. Pri ubrani plynu, otáčky klesají ale pomalu. Ale kdyz se zahřeje , tak samovolně zvedne otáčky na 3000 a uz tam zůstanou. Mel jsem to dva mesice v servizu a servizak pry neprisel na to čím to muze byt. Pry podtalaky delal 50 krat, zkousel ji seridit ale porad nic. Mate nekdo s tim zkušenost? Dekuji za kazdou radu. Motorka je manželky, a ta uz je s toho nešťastná. A kdyz nešťastná manzelka, trpí cela rodina:), však to znáte:))
P.s. Vložil bych sem video ale neumim to:(
Je to 1999,karbec

Gsxr 600 , karburatory

8.7.2018 v 13:46 | Nahoru | #31
Tady jsem nasel obrazek k testovaci procedure hladiny karburatoru. Delal jsem to tak, ze jsem si vsechny karby jako celek vyndal, upevnil do sveraku ve stejnem sklonu jako na motorce a podavaci hadici je plnil benzinem z trychtyre (vetsi vahu by test mel, kdyby se to plnilo pres podavaci cerpadlo benzinu pod tlakem). Po vycisteni sedel a jehlovych ventilu mi to hezky drzelo a ani to nekaplo. Nastesti jsem nemusel ohybat plisky na plovakach, protoze tim by se to dalo asi hodne rozhasit.

Pozn.: ten obrazek je ze 750 ale u 600 bude ta hladina benzinu hodne podobna.




Gsxr 600 , karburatory

9.7.2018 v 14:01 | Nahoru | #32
A to kvuli ty hladině muze chcat i prez tahlo sitiče?

Gsxr 600 , karburatory

9.7.2018 v 14:03 | Nahoru | #33
Na podzim jsem kupoval na wemotu celou tu repas sadu na karbce. V tom je i kominek a jehla. Myslim ze to je prave na tu hladinu. Nebo se mylim?

Gsxr 600 , karburatory

9.7.2018 v 15:29 | Nahoru | #34
Myslíš toto?:


Jinak jo, jestli je tam tohle, mělo by to řešit veškeré netěsnosti karbů i správnou plovákovou hladinu. Přesto bych se ale přesvědčil, jestli právě tam není nějaká bota.
1. funkce jehlového ventilu (možný výskyt nečistot)
2. funkce palivového kohoutu na nádrži (při vypnutém motoru a vypnutém čerpadle z něj nesmí kapat benzín)
3. celkovou těsnost vaničky a těla karburátoru.
4. složení volnoběžné trysky v pořadí 1. Tryska, 2. Pružinka, 3. Podložka, 4. Gumička (jednou jsem to měl přeházené)

Ten systém sytiče už si přesně nepamatuju, ale nebylo těžké to rozebrat.

Gsxr 600 , karburatory

9.7.2018 v 21:06 | Nahoru | #35
Ten sytic jsem prave nerozebiral. Nedostal sem se tam s žádným verkcajkem:(. Ma ty hlavní trysky se musim mrknout, delal jsem to poprve tak je mozni ze jsem to přecházel. Co mi ale nejde do hlavy je ze motorka jezdi s zadny benzin neteče. Pak stoji den v garazi, taky ani kapka. A druhy den prijdu a s toho chce jak blazen. Prece kdyby netesnili nebo jinac byli poškození karbce tak teče furt. A kohout to nema. Ma to čerpadlo v nádrži. Měnil jsem tsm tu membránu pod čerpadlem proto ze chcalo i s vypnutým klíčem. Tyden, dva dobry a ted s niceho nic to vypada ze zase chce:(

Gsxr 600 , karburatory

9.7.2018 v 22:31 | Nahoru | #36

Je to normalni?😩

Gsxr 600 , karburatory

9.7.2018 v 23:12 | Nahoru | #37

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 00:21 | Nahoru | #38
Tak jsem to teda rozebral. Pocitam podle toho ze prvni válec byl plny benzinu, tak problem bude v prvnim karbci. Volnobeznou trysku jsem vyndal a byla poskladana spravne- tryska,pruzinka,podložka,tesneni.
Ta jehla v kominku bez bordelu a volny chod.
V uzavřeným stavu jsem naměřil šuplerou vzdalenost 8.3 mm. Podle manuálu 7mm+-1mm. Muze 0.3 mm delat bordel?
A benzin trychtiřem tam vubec nejde, asi musi byt nejaky podtlak nebo co, nevim.
A “kohout” i bez zapnutyho čerpadla poušti benzin. I kdyz jsem vymenil v nem membránu. Tak nevim kde jeste muze byt problem:(

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 16:01 | Nahoru | #39
hlavne netoč motorem , nejdřív vyndej svíci aby případný benzín který maš ve valci mohl ven , potom vypust všechen olej z motoru protože budeš mít benzín i tam pokud ti natekl do valce

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 16:30 | Nahoru | #40
K romu prvnimu obrazku/foto - to je odbzdusneni nadrze, a prepad, nevim ted presne ktera hadice je ktera, ale dejme tomu ze v teto poloze ti benzin vali ven prepadem.
K tomu palivovemu kohoutu - ja kdyz mam sklopenou nadrz a vyndanou hadici tak mi z kohoutu ani nekapne. Mel jsem ho kdysi taky v cudu a presne takto mi zaplnil benzinem valce. Tehdy jsem daval novej kohout za 2200kc (bolelo to penezenku ale funguje dodnes).

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 17:50 | Nahoru | #41
Ja ale nechapu proc ten kohout to poušti. Dal jsem tam novy tesneni i novou membránu.

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 17:53 | Nahoru | #42
Benzin z válce jsem oddal hadickou a svíčka je krasne palena, neni mokra. Je pravda ze jsem jeste nezkusil podivat na ten benzin v oleji. Minuly rok se mi to stalo a mel jsem plny olej benzinu. Startér se ani ne protocil( naštěstí).

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 17:56 | Nahoru | #43
petr.machy> Tak ze myslis ze za to vsechno muze ten podelanej kohout? I za zaplneni prvního válce benzinem i za zvýšený volnobeh? Pokud by to bylo jen tim tak to je poloviční bolest. Ja uz jsem uvazoval o novych karbcech a to je masakr:(

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 18:01 | Nahoru | #44

Tohle jsem tam daval. Je mozni ze jsem neco podelal pri výměně?
A ten cely kohout se da koupit jen na partsdepod?

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 18:36 | Nahoru | #45
Ja jsem mel presne takove priznaky pred deseti lety. Za vsechno mohl ten kohout. Tehdy jsem si to daval ke znamemu do servisu, ani nevim, kde ten kohout sehnal. Asi to bylo z parts depot nejspis. Tou dobou jsem mel jeste na sve moto karby z 600 (nevim proc) takze da se rict ze potud je to stejne. Za jizdy se to hltilo, volnobeh taky houpal atd. Pote co ho vymenil to jelo zase krasne( plus serizeni karbu). Takze kohout muze zpusobit nemale problemy a v tvem pripade si myslim zes na to kanul prave timto.

Jeste je mi divny ze se ti karby svevolne nenaplni. Ja to zkousel na honde cbf 600s, na suzuki gs500e i na moji moto a z trychtyre mi to larby vzdy naplnilo. V privodni hadici benzinu je takove plastove sitko a to se muze vzpricit a ucpat privod. jinak me nic nenapada.

Na te membrane v podstate neni co zkazit, takze jestli nefunguje, zkusil bych kouknout proc(je mozny ze jsou tam netesnosti atd.) .

Ta hladina karbu je taky ok. Tak az se zprovozni ten kohout , bude to zaklad uspechu

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 19:04 | Nahoru | #46
Te karbce kdyz jsem krmil s nastartovanim tak normalne sali. Ale kdyz jsem je vyndal vcera a zkusil je naplnit samospadem s trychtire tak nic. Ani kapka, vsechno zůstalo v hadici.
Ok, verim tomu ze kohuot muze za to ze zalje karbce kdyz neni zapnutý klíček. Ale za zvýšený volnobeh to asi nebude. Vzpomněl jsem prave, ze jsem mel sundanou nádrž a zkousel jsem ten volnobeh, v kolika stupních se zvedne. A dolejval jsem to prave prez trychtyř.

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 19:07 | Nahoru | #47
P.s. Za jizdy to prave asi stíhá spalovat, jede to dobre. Akorat kdyz pak vymacknes spojku nebo hodis na křižovatce neutrál tak zacne řvát na 3000 otáčkách. Jinac pochcala se vzdycky az v garazi druhy den. Za to asi bude moct ten kohout.

Naposledy editováno 10.07.2018 19:08:13

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 19:29 | Nahoru | #48
A jeste kdyz uz to mas takhle shozeny, zkusil bych pro klid duse zmerit vule na ventilech. Pokud mas sparovy merky tak na sacim ma byt vule 0,1 az 0,2 a na vyfukovym 0,2 az 0,3mm.

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 19:34 | Nahoru | #49
Merky nemam, a hlavne mam strach se pouštět do motoru. Nikdy jsem to nedelal, mam strach ze to dokurvim jeste vic:)

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 20:28 | Nahoru | #50




1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 20:28 | Nahoru | #51
Kdyz tak koukam na prurez toho kohoutu, tak jediny duvod proc by netesnil je bud maly pritlak pruziny, nebo netesnici dosedaci plocha sedla ventilu. Takze pruzinka musi byt silna aby tesnila, ale zarovem slaba, aby s ni podtlak pohnul( pokud je v cajku ta tesnici plocha). Jen teoretizuju, protoze kohout jsem rozebrany nikdy nemel.




(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 20:35 | Nahoru | #52
petr.machy> teoretizuješ správne, koľkokrát stačí tú pružinku len v prstoch trochu ponaťahovať a je po probléme.

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 20:44 | Nahoru | #53
Dale kdyz koukam na ten karbec, taky v prurezu(tenhle je ze 750) tak hladina se drzi o prepazku na tele karburatoru. nevim co s tim udela, je-li moto ve sklonu na stojanku. Takze podle me by karbec nemel poustet nic. Ten palivovy kohout je tam jako pojistka. On je vlastne pri chodu motoru neustale otevreny podtlakem od volnobehu az po maximum otacek.

Presto v mem okoli hodne klukum na ruznych strojich, vcetne me pri spatnem palivovem kohoutu motorka strasne blbla.

Ted co s tim, myslim ze jsem ti v hlave udelal asi maglajz vetsi nez na zacatku .




1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 21:16 | Nahoru | #54
A jeste do tretice. Problem byl na valci c. 1, protoze jak moto stala na stojanku, stalo se z toho nejnizsi misto soustavy. Vsechen benzin tekl tedy tam. Takze to jednoznacne ukazuje na ten palivovy kohout.

Tak jako tak bych zmeril, jestli vsechny ventily maji alespon nejakou vuli. Ja mel tehdy jeden bez vule a to mi po ohrati totalne rozhasilo volnobeh(mel jsem benzin v airboxu a to vim, ze si psal, ze tvuj airbox je suchej).

Jeste se mi pri testu karbu stalo, ze jsem zkousel plnit uz naplnenej karbec. Proto mi nebral benzin z trychtyre, ale to se asi stane jenom me .

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 21:18 | Nahoru | #55
Ten maglajz v hlave uz mam druhou sezónu:)). Motorka ujede 100 kilaku a pak stoji dva mesice bud v servizu nebo rozebrána v garazi. Pak ujede dalsich sto a zase stoji dva mesice. A pak je po sezóně:(
Coz o to. Moje kawa jezdi bez problemu uz 9 let, ja jsem v poho. Ale poslouchat kazdy den manzelku ze je smutna ze nemuze jezdit, je opruz. Asi byla velka chyba ji to kupovat:)))

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 21:20 | Nahoru | #56
Ten manuál mam taky. Ale neumim anglicky ani koukat:))). Nevim jak změřit ten kohout jestli funguje nebo ne:(

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 21:31 | Nahoru | #57

petr.machy píše: A jeste do tretice. Problem byl na valci c. 1, protoze jak moto stala na stojanku, stalo se z toho nejnizsi misto soustavy. Vsechen benzin tekl tedy tam. Takze to jednoznacne ukazuje na ten palivovy kohout.

Tak jako tak bych zmeril, jestli vsechny ventily maji alespon nejakou vuli. Ja mel tehdy jeden bez vule a to mi po ohrati totalne rozhasilo volnobeh(mel jsem benzin v airboxu a to vim, ze si psal, ze tvuj airbox je suchej).

Jeste se mi pri testu karbu stalo, ze jsem zkousel plnit uz naplnenej karbec. Proto mi nebral benzin z trychtyre, ale to se asi stane jenom me .


No ja mel ted rozebrány prvni a ctvrty karbec a byli suchý. Ponivadz jsem je jakoby odkalil aby nechcálí na zem. Proto ze kdyz jsem videl louží pod motkou tak jsem sundal nadrz a ono furt chcalo s karbcu. Tak jsem je odkali vsechny. Proto by meli byt suchý:)

Naposledy editováno 10.07.2018 21:33:20

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 21:42 | Nahoru | #58
Kohout nesmi v klidovem stavu ani kapnout. Zkousel jsem muj a pouhym vysatim pusou podtlakovou hadickou z nej zacne tect benzin. Tak bych rekl ze to ma fungovat spravne. V manualu na to maji vakuovou pumpu, ale pro jednoduchost to staci takhle.

Jinak jsem chtel rict, tim ze byl zaplaven prvni valec tak to tudy jen odteklo, protoze to bylo na stojanku v tu chvili nejnizsi misto. Za jizdy ve vodorovne poloze to muze delat nejakej jinej klidne. Svicka mela peknou barvu. Takze bych zkoukl i ty ostatni i ostatni karby.

Pokud potrebujes pomoc s prekladem, dej vedet do zprav. Nejsem kdovijakej anglictinar, ale vzdycky to nakonec nejak prelouskam .

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 22:01 | Nahoru | #59
Zkusim ted natáhnout tu pruzinu v kohoutu, uvidime co to udela. A moc Dekuji ti za ochotu;)

Gsxr 600 , karburatory

10.7.2018 v 22:05 | Nahoru | #60
Jojo, hodne stesti. budu prubezne sledovat, protoze me to fakt zajima, v cem je zakopanej pes.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist