Téma: Gsxr 600 , karburatory
12.6.2018 v 08:08
Cau chlapy. Potrebuji poradit. Mam problem s gsxrem. Kdyz nastartuje , normalne běží. Pri přidání plynu jde do otáček normalne. Pri ubrani plynu, otáčky klesají ale pomalu. Ale kdyz se zahřeje , tak samovolně zvedne otáčky na 3000 a uz tam zůstanou. Mel jsem to dva mesice v servizu a servizak pry neprisel na to čím to muze byt. Pry podtalaky delal 50 krat, zkousel ji seridit ale porad nic. Mate nekdo s tim zkušenost? Dekuji za kazdou radu. Motorka je manželky, a ta uz je s toho nešťastná. A kdyz nešťastná manzelka, trpí cela rodina:), však to znáte:))
P.s. Vložil bych sem video ale neumim to:(
Je to 1999,karbec
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 08:28 | Nahoru | #1
Někde to bere faleš, tipuju to na příruby.

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 08:52 | Nahoru | #2
FiZzeR> Zkousel jsem striknout okolo sprej a nic. Navic si myslim ze by to dělalo i za studena. Ale ono to dela jen az se zahřeje na cca 70*

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 08:56 | Nahoru | #3
Jeste jeden dotaz, kdyz uz jsem tady:). V nádrži je pal.čerpadlo. Kdyz klíček je vypnuty tak benzin by nemel jit, je to tak? Ale ja kdyz sundaval nádrž , tak mne furt tekl benzin z hadicky az vytekla cela nádrž. Je to mozni? Nebo bude nejaky problem v cerpadlu?

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 09:04 | Nahoru | #4
Jsi si jistý, že je tam čerpadlo? U tak starého modelu? Jestli jo, tak pardón, jen mi to přijde málo pravděpodobné. K těm otáčkám - pravděpodobně ty karburátory servisák neseřídil pořádně, pokud není nic poškozené, musí to normálně jet. Provedl bych nejprve seřízení ventilů, případně bych vyčistil nebo i vyměnil vzduchový filtr, teprve potom bych se věnoval karburátorům - výška hladin, volnoběžná směs, jestli vše sedí podle servisního manuálu, jestli se třeba nezasekává sytič, a nakonec bych seřídil podtlaky. Pak to musí fungovat.

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 09:11 | Nahoru | #5

Mad.max píše: Jeste jeden dotaz, kdyz uz jsem tady:). V nádrži je pal.čerpadlo. Kdyz klíček je vypnuty tak benzin by nemel jit, je to tak? Ale ja kdyz sundaval nádrž , tak mne furt tekl benzin z hadicky az vytekla cela nádrž. Je to mozni? Nebo bude nejaky problem v cerpadlu?



Fakt je v nádrži? Co tak pamatuju, tak tyhle starší kousky měly solenoidový vzadu za motorem.

Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 10:09 | Nahoru | #6
To je divné, sevisák /ak to fakt vie, by mal na to prísť/. Keď padajú pomaly otáčky, tak je bohatá zmes. A ak robil aj synchro, tak by to malo poriešiť veľa, aj tie voľnobežné otáčky, v kľude ich stiahni na potrebné /pri zahriatej motorke/.
Ak vytečie benzín, tak je zlé tesnenie palivového kohúta.
V kľude to môže mať elektrické čerpadlo /na XJ to už dávali od 97meho/.

Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 10:50 | Nahoru | #7
Nikdy si to neviem zapamätať, asi to bude naopak, ak to pomaly klesá, tak je chudobná zmes.
Ešte pre tie zdvihnuté otáčky. Náhodou pri potočení riaditkami od jedného konca na druhý sa nehýbu otáčky? Lebo v kľude ak boli vonku karburátory aj s napojenými lankami od plynu, sa mohli pretočiť a teraz to viacej ťahá na plynovom lanku.

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 11:01 | Nahoru | #8
MEK0TA>

Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 11:20 | Nahoru | #9
Lanka to nebudou. Stoji to na miste a dela to. Karbce byli venku, cistil jsem je a daval novy kominky a tesneni.

Gsxr 600 , karburatory

12.6.2018 v 11:22 | Nahoru | #10
Otáčky se zvednou sami, a uz napadnou dolu vubec. A to na motorku ani nesahnu:(

2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

13.6.2018 v 09:32 | Nahoru | #11
sundej karbce a zkontroluj těsnění mezi přírubou a hlavou , nejlepší je rovnou vyměnit , vypada to že to ma spojitost s tepelnou roztažností materialu
na zkoušku to mužeš na prasaka maznout silikonem

Gsxr 600 , karburatory

13.6.2018 v 10:34 | Nahoru | #12
presne, je to chudobné, niekde je možno malá prasklinka, ktorá, ako sa to zohreje, sa zväčší a potom to tadiaľ cucá falošný vzduch a je to chudobné.
Ak si už nebudeš vedieť dať rady, tak by som tiež pozrel tesnenia č. 20 z tohto nákresu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 600 , karburatory

13.6.2018 v 10:43 | Nahoru | #13
zdenysrx6> To prave mne taky napadlo, ze po zahřátí ty priruby se roztahnou a zacnou pridavat valesni vzduch.
Kdyz tam striknu éter tak by se meli jeste zvednout otáčky? Dneska to zkusim

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

13.6.2018 v 10:48 | Nahoru | #14
Chlapi, kde jeste ,krome Partsdepot, schanite nahradni dily? 1100,- za jednu prirubu se mi zda az moc:(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 600 , karburatory

13.6.2018 v 10:52 | Nahoru | #15

Mad.max píše: Chlapi, kde jeste ,krome Partsdepot, schanite nahradni dily? 1100,- za jednu prirubu se mi zda az moc:(



muzes ji zkusit vyrobit :D

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

13.6.2018 v 11:26 | Nahoru | #16
assassin> Kdyby byli ze železa tak je vyrobim, o tom nepochybuj:))) ale s gumou neumim;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 600 , karburatory

14.6.2018 v 00:02 | Nahoru | #17

Mad.max píše: zdenysrx6> To prave mne taky napadlo, ze po zahřátí ty priruby se roztahnou a zacnou pridavat valesni vzduch.
Kdyz tam striknu éter tak by se meli jeste zvednout otáčky? Dneska to zkusim



přesně když tam střikneš eter ,nebo start spray tak se otačky ještě zvednou

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

14.6.2018 v 07:11 | Nahoru | #18

zdenysrx6 píše: přesně když tam střikneš eter ,nebo start spray tak se otačky ještě zvednou


Vcera jsem to zkousel, a nic. Za studena nebo do cca 80* vubec zadna reakce na eter. Znamena to ze valesnak neprisava. Ale od 90* to se zvedá samo i bez eteru:( a na ten eter to vubec nereaguje:((. Jsem v koncích, uz nevim co to muze delat. V 50* to krasne vrci na 900 ot. Ma nekdo dalsi nápady?

Naposledy editováno 14.06.2018 07:13:00

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

14.6.2018 v 12:54 | Nahoru | #19

zdenysrx6 píše: sundej karbce a zkontroluj těsnění mezi přírubou a hlavou , nejlepší je rovnou vyměnit , vypada to že to ma spojitost s tepelnou roztažností materialu
na zkoušku to mužeš na prasaka maznout silikonem


Myslis ze by se tam ten sprej treba nedostal mezi hlavu a priruby, a proto to nereagovalo?

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

14.6.2018 v 16:50 | Nahoru | #20
Startuješ se sytičem nebo bez? jak vypadají svíčky? jak se projevuje při jízdě - nějaký díry ve výkonu, zaváhání, dušení?

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

14.6.2018 v 18:39 | Nahoru | #21
Martin.z.brna>
Svíčky jsou novy, servisak rikal ze pali dobre. Startují ze syticem a pak ho stahnu. Jezdi s tim manzelka. Kdyz jsem ji ptal tak rikala ze to jede dobre. Jedine kdyz pak vymackne spojku tak ji zvednou otacky. Ja bych to rad projel ale ze zdravotních duvodu nemuzu:(

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

15.6.2018 v 12:01 | Nahoru | #22
Příčin by mohlo být několik. Dle toho, co jsem zažil já se svým SRADem (teda myslim že máš taky srada, akorát kubaturu 600ccm).

- Nesaje to falešný vzduch nejen přírubama, ale třeba prasklou hadičkou podtlaku z palivového koohoutu, nebo některý moto mají pro usnadnění měření podtlaků vyvedené hadičky ze sacího potrubí. Já to tak třeba mám a jednou jsem zapomněl po měření hadičku zaslepit.

- Špatná vůle na sacím ventilu způsobuje naprosto náhodnou nestabilitu volnoběhu a je to pak neseříditelný. To už je ale stav, kdy to dojde celkem daleko a když ventil podfukuje zpět do sání a pozná se to i tak, že je v airboxu po jízdě benzín. To je pak na sundání hlavy a zkouknutí celkového stavu ventilů, nebo v lepším případě pomůže jen seřízení vůlí pomocí podložek. Mě to dělalo po zahřátí taky. NEjspoíš se ventil roztáhl, tím byl bez jakékoliv vůle a pak to bylo na volnoběh neseříditelný.

- Pokud seš si jistej složením karbů (je dobře složen šroubek volnoběžné směsi 1.ŠROUBEK, 2. PRUŽINKA, 3. PODLOŽKA, 4. TĚSNĚNÍ) dále nastavení hladin a správná funkce jehlových plovákových ventilů.

Ty příruby teoreticky mám na půdě, pokud se bavíme o SRAD 600, možná i celej airbox pokud bys chtěl, nechám ti to zadara kdyžtak. Ale jak řikám, musím pohledat na půdě.

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

18.6.2018 v 00:21 | Nahoru | #23
petr.machy>
Muze ten zvýšený volnobeh něčemu ublížit? Když necham manzelku dojezdit sezónu a na zimu to zas strčim nekam do servisu? Nechci aby mašina zase celou sezónu stala v servisu jako loni:(

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

18.6.2018 v 12:37 | Nahoru | #24
Nejspíš krátkodobě se nic nestane. Já doufám, že to u tebe bude jen nějaká kravina. A protože to má vcelku stabilní průběh, tak se zdá, že to bude jen netěsnost a s tím způsobené sání falešného vzduchu. Způsobí to tedy nejspíš drobné ochuzení směsi. Ale opravdu je to jen spekulace od stolu.

Já jsem například na mé 750 jezdil na karbech z 600 (trvalo mi cca 5let, než jsem se dozvěděl, že to nějaký moula přede mnou vyměnil). Jezdilo to na chudou směs tedy několik let. Všiml jsem si toho, až co mi začly blbnout ty ventily (možná právě následek toho).

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

19.6.2018 v 01:19 | Nahoru | #25
petr.machy> Dekuji. Holt necham manzelku dojezdit sezónu tskhle s v zime pak to dam nekam do servisu. Ale nevim kam. Uz jsem vyzkoušel snad vsechny opravari v okoli a D žádným jsem nebyl spokojeny:(

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 600 , karburatory

19.6.2018 v 20:29 | Nahoru | #26
Skoda, ze nejsi z okoli Tabora, jednoho opravdu dobryho tady znam.

(reakce na) Gsxr 600 , karburatory

19.6.2018 v 22:07 | Nahoru | #27
petr.machy> Dobry, vetsinou nemaji cas. Proto ze jsou dobry;)

Gsxr 600 , karburatory

5.7.2018 v 15:35 | Nahoru | #28
Tak vcera zas problem:(. Z nicěho nic z karbcu zacal chcat benzin znovu. Ze štelovaciho šroubu s prvního karbce a z táhla sitiče. Mne uz s ty motorky jebne😞

Gsxr 600 , karburatory

5.7.2018 v 20:18 | Nahoru | #29
zkontrolovat jehlový ventily + plovaky , ale nejlepe koupit nový

Gsxr 600 , karburatory

7.7.2018 v 23:32 | Nahoru | #30
Presne tak. vypada to, ze ti ten zmineny karbec nedrzi spravnou plovakovou hladinu(vlastne kdyz ti kape, je to skoro jistota). Nejspis budou v haji plovakove ventily, konkretne gumicka na jeho spicce. Test hladiny karburatoru se da provest jednoduse. Na vypust pod vypostecim sroubem dole na vane karburatoru se napoji pruhledna hadicka. Povoli se sroub, jako kdyby si chtel karbec vypustit a v hadicka ti na principu spojenych nadob ukaze skutecnou hladinu v karbu. Vetsinou je to zabordeleny takze to netesni. Nekde v manualu v sekci Fuel system bude tato procedura popsana. Dostaly se mi ted do ruky karby, kde byl takovej humus, ze ventil byl zadrenej a nemohl se volne pohybovat. Prehazel jsem ventily z jinych karbu a vycistil to a hladina byla OK.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Supersport a alpské zatáčky Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 1000 Moto_ 10 21.9.2018 v 14:49 sancho66
upgrade brzd GSX-R 600, K9 Suzuki GSX-R 600 Bandicoot 13 13.9.2018 v 11:54 Bandicoot
Hukot od předního kolečka Suzuki GSX-R 600 Destorik 7 12.9.2018 v 13:03 Scoman
Nejlepší volba motorky pro chlapa 198cm [1, 2] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600, Honda CB 600F Ho... ThePauli 35 8.9.2018 v 14:35 digitl
Rovnani rafku [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 600 retez24 93 1.9.2018 v 11:00 RUTAN

motozem_zari
Objednat reklamu
TOPlist