bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: upgrade brzd GSX-R 600, K9
11.6.2018 v 23:06
Čus lidi, mám čerstvě 600 gixero K9ku, vím že gixera do L1 modelu prakticky nebrzdí, proto zjišťuju info jak je to s brembo nebo R6/1 třmeny. Vím že se gixa na tyto třmeny předělávají, můžu poprosit nějaké info? měl by tam sedět monoblok R6 06+ a R1 04-06 tuším? rozteč sedí? a jak je to s těmi distančními podložkami, tam trochu plavu, diky

O.

Naposledy editováno 11.06.2018 23:10:34

upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 10:22 | Nahoru | #1
Ahojky,

tak nebrzdi je relativni pojem mnedle. Spis se zacne propadat packa, ale to se mi stavalo az na okruhu, na silnici jsem s tim problem nemel.

Kazdopadne mas vice moznosti a kazda situaci vyrazne zlepsuje.

Stage 1: vymenit brzdove hadice: suzi maji OEM gumove hadice, tzn. dat "stahlflex" s palarelnim vedenim od kazdeho trmenu nahoru, je pak potreba dvojity sroub na uchyceni v pumpe

Stage 2: vymenit brzdovou pumpu za brembo RCS, atp. To pomuze vic jak trmeny, Nissin OEM pumpa je hruza. Zmizi houbovitost a zlepsi se davkovatelnost, zustane faiding (pouze na okruhu). Pak bude potreba novy dvojity sroub, pac Brembo pouziva jemny zavit

Stage 3: tremy z R6 pasuji bez problemu a jakehokoliv zasahu, podlozek, vymeny sroubu etc. V kombinaci s Brembo RCS 18x19 je to killer (pasuje na in na GSX-R 1000, kdy to pouzivaji borci na TT). Akorat pozor na gumicky v R6 trmenech, radi tvrdnou. ale repase je bez kreci.

1 reakcí na tento příspěvek upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 12:23 | Nahoru | #2
určitě jdu do třmenu bez debat, pancéřky jsou taky v planu, radial nissinka pumpa postačí, zapojení třmen separe do pumpy jsem měl i na minulém stroji a super..ale koukam že hadice budu asi potřebovat aby bylo spodní benjo vertikalne pootočené o 90°? dělá se to vím že ty pancéřky moc otáčet nejdou, díky

upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 12:34 | Nahoru | #3
na netu jsou ale dost rozporuplné názory někde píšou že je potřeba mít 320 mm kotouče aby se dalo použít bez podložek, na 310 mm kotouče (což by měli mát gixa v zakladu, pokud ne opravte mě) jsou potřeba podložky..ale někde píší že 1,5mm někde že 3 mm, aby se v tom jeden vyznal.....pak píší že gixa mají 300 mm kotouče a musí se třmen trochu zbrousit aby desky sedly hezky na kotouč...tak babo raď

budu rád za vyjasnění

(reakce na) upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 13:25 | Nahoru | #4
Bandicoot> prave ta pumpa je tam nejslabsi clanek. kdyz vymenis tremeny, tak si skoro nepomuzes. Ty pumpy maji velkou toleranci mezi piskem a komorou a vsechna kapalina se vraci pres tesneni zpet do vyrovnavacky misto aby tlacila na pistek. Co bys mohl udelat, nechat si ji prelapovat na 19mm pistek....

Jinak hadice asi HEL, nema smysl se s tim bambrat sam a mas odzkousene nastaveni: naps. LINK za 1700 asi neni co resit. jen ten sroub no.

Jen projistotu, Gixxer K9 nemel volitelne ABS, ze?

ohledne toho tremu bych proto radsi sahl k nejakem z R6, ta ma taky 310 kotouc a bude to jiste pasovat. ale jinak trmeny, ani desky v tomhle segmentu se nedelaji na rozdil prumeru 310 a 320 ve smyslu zakriveni nebo tak, rozdil je pouze odsazeni, ktere je ale ruzne na vidlich, podlozka atd.

Co vim, tak z R6 na GSX-R 1000 to sedi. Je mozne, ze R1 ma to odsazeni jiz integrovane ve trmenu, pak bys musel hodit i vetsi kotouc, coz samo taky neuskodi.

Elf

upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 13:39 | Nahoru | #5
jel jsem MT09 s nissin pumpou s třemeny z R1 a to byla pecka...takže do pumpy vrglat nebudu, možná časem :)

Naposledy editováno 12.06.2018 13:40:17

upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 14:51 | Nahoru | #6
neni Nissin jako Nissin, nevim presne, co je na MT09.

ale jinak jasny, jak myslis.

1 reakcí na tento příspěvek upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 15:11 | Nahoru | #7
16mm axialka a brzdilo to fakt krutopřísně, chtěl jsem hlavně vědět zda budou potřeba ty vložky či ne :) a jak veliké, díky :)

upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 15:41 | Nahoru | #8
tak ten nema s OEM Suzuki nic spolecneho, je to radialni 19mm (prumer) x 21mm (rameno sily --> osa otaceni po pin pistu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 23:06 | Nahoru | #9

Bandicoot píše: 16mm axialka a brzdilo to fakt krutopřísně, chtěl jsem hlavně vědět zda budou potřeba ty vložky či ne :) a jak veliké, díky :)


Kdyžtak necháš udělat, ne?

(reakce na) upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.6.2018 v 23:38 | Nahoru | #10

BlackSabbath píše: Kdyžtak necháš udělat, ne?



asi jo, přijdou třmeny to rozměřím a nějak to pořeším :)

upgrade brzd GSX-R 600, K9

21.6.2018 v 13:30 | Nahoru | #11
Tak po pročtení snad všech fór po celém světě a a debatování, prvně pujdu do pumpy, mám nabídku na Brembo 17 rcs viz:

RCS 17

bude 17ka stačit?

nebo popř jít do 19ky? viz:

RCS 19

diky za radu

Naposledy editováno 21.06.2018 13:31:08

1 reakcí na tento příspěvek upgrade brzd GSX-R 600, K9

12.9.2018 v 11:29 | Nahoru | #12
Trmeny Z R1/R6 na gsxr 1000 pasují na průměr kotouče 310mm bez úprav. Pokud dáš 320mm, musíš vyrobit 5mm podložky. Ale rozdíl v brždění oproti klasickým GSXR třmenům je opravdu velký. Pokud máš 300mm kotouče, musíš dát větší průměr.

(reakce na) upgrade brzd GSX-R 600, K9

13.9.2018 v 11:54 | Nahoru | #13

StiefTomas píše: Trmeny Z R1/R6 na gsxr 1000 pasují na průměr kotouče 310mm bez úprav. Pokud dáš 320mm, musíš vyrobit 5mm podložky. Ale rozdíl v brždění oproti klasickým GSXR třmenům je opravdu velký. Pokud máš 300mm kotouče, musíš dát větší průměr.



už to mám celé nějaký pátek předělané a je to pecka :))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist