O.
Naposledy editováno 11.06.2018 23:10:34
tak nebrzdi je relativni pojem mnedle. Spis se zacne propadat packa, ale to se mi stavalo az na okruhu, na silnici jsem s tim problem nemel.
Kazdopadne mas vice moznosti a kazda situaci vyrazne zlepsuje.
Stage 1: vymenit brzdove hadice: suzi maji OEM gumove hadice, tzn. dat "stahlflex" s palarelnim vedenim od kazdeho trmenu nahoru, je pak potreba dvojity sroub na uchyceni v pumpe
Stage 2: vymenit brzdovou pumpu za brembo RCS, atp. To pomuze vic jak trmeny, Nissin OEM pumpa je hruza. Zmizi houbovitost a zlepsi se davkovatelnost, zustane faiding (pouze na okruhu). Pak bude potreba novy dvojity sroub, pac Brembo pouziva jemny zavit
Stage 3: tremy z R6 pasuji bez problemu a jakehokoliv zasahu, podlozek, vymeny sroubu etc. V kombinaci s Brembo RCS 18x19 je to killer (pasuje na in na GSX-R 1000, kdy to pouzivaji borci na TT). Akorat pozor na gumicky v R6 trmenech, radi tvrdnou. ale repase je bez kreci.
1 reakcí na tento příspěvek upgrade brzd GSX-R 600, K9
budu rád za vyjasnění
Jinak hadice asi HEL, nema smysl se s tim bambrat sam a mas odzkousene nastaveni: naps. LINK za 1700 asi neni co resit. jen ten sroub no.
Jen projistotu, Gixxer K9 nemel volitelne ABS, ze?
ohledne toho tremu bych proto radsi sahl k nejakem z R6, ta ma taky 310 kotouc a bude to jiste pasovat. ale jinak trmeny, ani desky v tomhle segmentu se nedelaji na rozdil prumeru 310 a 320 ve smyslu zakriveni nebo tak, rozdil je pouze odsazeni, ktere je ale ruzne na vidlich, podlozka atd.
Co vim, tak z R6 na GSX-R 1000 to sedi. Je mozne, ze R1 ma to odsazeni jiz integrovane ve trmenu, pak bys musel hodit i vetsi kotouc, coz samo taky neuskodi.
Elf
1 reakcí na tento příspěvek upgrade brzd GSX-R 600, K9
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) upgrade brzd GSX-R 600, K9
Bandicoot píše: 16mm axialka a brzdilo to fakt krutopřísně, chtěl jsem hlavně vědět zda budou potřeba ty vložky či ne :) a jak veliké, díky :)
Kdyžtak necháš udělat, ne?
1 reakcí na tento příspěvek upgrade brzd GSX-R 600, K9
StiefTomas píše: Trmeny Z R1/R6 na gsxr 1000 pasují na průměr kotouče 310mm bez úprav. Pokud dáš 320mm, musíš vyrobit 5mm podložky. Ale rozdíl v brždění oproti klasickým GSXR třmenům je opravdu velký. Pokud máš 300mm kotouče, musíš dát větší průměr.
už to mám celé nějaký pátek předělané a je to pecka :))
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |