Téma: Cukani při brzdění
11.6.2018 v 17:59
Ahoj, mám kawasaki zx6r rok 2003, a při brzdění se začne cukat, nevíte co s tím je i při dobrzdovani když vezmu lehce za brzdu tak je taky citit cukani. Nemůže to být stuhlima pistkama?

Naposledy editováno 19.06.2018 17:54:15

Cukani při brzdění

11.6.2018 v 18:06 | Nahoru | #1
EE!!! asi kotouče jsou zvněné

1 reakcí na tento příspěvek Cukani při brzdění

11.6.2018 v 18:07 | Nahoru | #2
Zvlněné ,,,,,Křivé

(reakce na) Cukani při brzdění

11.6.2018 v 19:37 | Nahoru | #3
Mirek-JM> tak to bude asi fakt těma Kotoucema, jaky bych měl koupit plavouci nebo by stačili náky obyčejný třeba za dvojku kotouč?

2 reakcí na tento příspěvek Cukani při brzdění

11.6.2018 v 20:29 | Nahoru | #4
na ninju si ho vystrihni z kartonu

(reakce na) Cukani při brzdění

11.6.2018 v 21:24 | Nahoru | #5
Uzivatel507> užitečná ráda . Děkuji ti.

Cukani při brzdění

12.6.2018 v 12:07 | Nahoru | #6
u kotouče za dvojku se ti muže stat že při prvnim zabrždění se ti taky zvlní ,i když nevim o nikom kdo by dělal NOVÝ kotouče za dvojku , u jetejch je stejný nebezpečí že už budou křivý. Kotouče se daj srovnat lisem , popř. pokud je nějaká rezerva nechat zabrousit když nejsou moc křivý , ale nejlepší řešení je jít do novejch , cenově se to mota 3 - 4tis/kus , zaleží kde je koupíš a kde je koupíš najdeš zde na foru , temat je tu dost a dost , stačí pohledat

1 reakcí na tento příspěvek Cukani při brzdění

12.6.2018 v 13:45 | Nahoru | #7
Nemusí jít vůbec o křivost...ale můžou bejt v jednom (nebo více) místech probroušený o pár stovek víc/míň a to pak vytváří to cukání ... destička lehce povolí a zase přitlačí... což vytváří nestejnoměrnou brzdnou sílu...a začne to cukat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukani při brzdění

12.6.2018 v 14:32 | Nahoru | #8

t_freedom píše: Nemusí jít vůbec o křivost...ale můžou bejt v jednom (nebo více) místech probroušený o pár stovek víc/míň a to pak vytváří to cukání ... destička lehce povolí a zase přitlačí... což vytváří nestejnoměrnou brzdnou sílu...a začne to cukat.


A tomu ale neveris ze se kotouc opotrebovava timhle stylem.... Nebo ano? :D

(reakce na) Cukani při brzdění

12.6.2018 v 14:35 | Nahoru | #9

Uzivatel507 píše: A tomu ale neveris ze se kotouc opotrebovava timhle stylem.... Nebo ano? :D



Teoreticky může. Říká se tomu high spots.
Nebo taky zahnilý nejty, kotouč nemá kam uhnout, křiví se a časem se probrzdí do křiva.

A pak jsou takový kotouče, který nejsou ani křivý, ani probrzděný, ani nemaj highspoty, ani nemaj zahnilý nejty, a stejnak kopou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukani při brzdění

12.6.2018 v 21:55 | Nahoru | #10
Uzivatel507> má na tebe vůbec smysl reagovat? ... Jo, věřím, vím a mám to odzkoušený... Po 50tkm, opotřebení tloušťky lehce přes 50%... Přenejtování nepomohlo... Až výměna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukani při brzdění

12.6.2018 v 22:18 | Nahoru | #11

t_freedom píše: Uzivatel507> má na tebe vůbec smysl reagovat? ... Jo, věřím, vím a mám to odzkoušený... Po 50tkm, opotřebení tloušťky lehce přes 50%... Přenejtování nepomohlo... Až výměna.


ne nema... proste krivy kotouce...

(reakce na) Cukani při brzdění

12.6.2018 v 22:54 | Nahoru | #12
Uzivatel507> myslit si můžeš co chceš... Jestli znáš jen to, ok. Ale to že s něčím nemáš ty zkušenost, neznamená že to není...

1 reakcí na tento příspěvek Cukani při brzdění

13.6.2018 v 10:44 | Nahoru | #13
začalo m ito taky dělat....má smysl nechat to lehce srovnat na soustruhu? slyšel jsem, že to někomu pomohlo....kotouče nejsou pod stanovenou míru.....zajímavé je, že moto má najeto jen cca 25000 km....kolik je životnost kotoučů?

(reakce na) Cukani při brzdění

13.6.2018 v 23:07 | Nahoru | #14
Italy777> víš jak to je s kilometry na tachu v ČR.
Moje bremba měly 4,45 mm z 5mm, tedy lehce pod půlku stanovenýho minima a začaly kopat.
Jak psal FiZzeR, stačí aby zatuhly nejty a je to, jedno kolik maj. Na soustruh určitě ne, ale cokoli s tim budeš chtít dělat, budeš muset přenejtovat (jinak to těžko přesně upneš) a výsledek je nejistej s nákladem cca. 80CZK za jeden nejt. Já to zkoušel a jen jsem vyhodil prachy.

(reakce na) Cukani při brzdění

14.6.2018 v 06:08 | Nahoru | #15

Uzivatel507 píše: na ninju si ho vystrihni z kartonu



Nieeeee! Kartón je na hovno, mindža potrebuje z plechu, ale pozor! nie pozinkovaného, zinok zaserie dubové brzdové doštičky a brzdí to na hovno...

A teraz k téme: Kúp normálne kotúče, plávajúce, aké tam majú byť a nevymýšľaj hlúposti. Bavíme sa o brzdách, tu sranda končí, tu nešetri!

...ak na to nemáš, jazdi Jawu 250... tam pakne stoja 300 kaček... bubny má doma každý a za flašku kolo z káry zmontuje...

1 reakcí na tento příspěvek Cukani při brzdění

14.6.2018 v 13:40 | Nahoru | #16
Ještě mě napadlo jeslí to nemůže být sjetou gumou? Už na ní není skoro vzorek.

(reakce na) Cukani při brzdění

14.6.2018 v 14:00 | Nahoru | #17
draxis> Může, ale spíš nebude.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ZX636R - 2005 - číslo motoru Kawasaki ZX-6R Ninja MrKlocak 17 17.8.2018 v 22:28 Kohlstein
Kde se dá sehnat supersport bez papírů? Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... SuDi 14 17.8.2018 v 21:27 jackjons
ZX6R - udrzba na 40000 km Kawasaki ZX-6R Ninja Vlado32 7 12.8.2018 v 14:06 Vlado32
kufry na zx9 / zx6 Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja enusim2 0 9.8.2018 v 09:13 enusim2
ninja 636 2005 pri naštartovani za... Kawasaki ZX-6R Ninja peti8383 2 30.7.2018 v 18:16 peti8383


TOPlist