globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rovnani rafku
9.6.2018 v 16:11
Zdravím, mám na GSX-R po nehodě kopnuty rafek do strany cca 1-2cm do boku. Co myslíte nechat srovnat nebo sehnat jiný ? Je riziko u rovnaní ze se treba ohne zpátky nebo při jízdě praskne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnani rafku

14.6.2018 v 10:23 | Nahoru | #1

Varánek1 píše: DrDNA01>

Je to jen muj názor a asi jsem posera, ale mám to takhle nastavené. A možná je to divné,ale myslel jsem certifikace a samozřejmě že je to i o referencích. Asi jsem deformovanej prací. živím se jako programátor a obraběč kovu. Vyrábím věci pro zdravotnictví a leteckého prumyslu a podle toho soudím že když má někdo certifikát a dalších spousty atestací tak ten výrobek musí být 100%. U nás neexistuje aby vyšel z výroby jediný zmetek který by dostal zákazník. Tak se omlouvám jestli mé názory jsou zcestné.



Neprenasej certifikace potrebne pro zdravotnictvi do oprav aut a motorek. To je proste blbost. Uz jen proto, ze nastesti neexistuje zakonem dana certifikacni autorita a zakonem dane pozadavky na certifikace, tak je to v tom zdravotnictvi. Auta opravuje kazdej Pepik ze vsi. Ale je to dobre, protoze, kdyby kazdy opravar potreboval certifikat, jak v tom zdravotnictvi, stat by mel svuj auto-moto-SUKL, tak bychom za opravy auta taky platili to, co za lekarsky vykon. A to by nikdo z nas nechtel.

(reakce na) Rovnani rafku

14.6.2018 v 10:31 | Nahoru | #2

DrDNA01 píše: Neprenasej certifikace potrebne pro zdravotnictvi do oprav aut a motorek. To je proste blbost. Uz jen proto, ze nastesti neexistuje zakonem dana certifikacni autorita a zakonem dane pozadavky na certifikace, tak je to v tom zdravotnictvi. Auta opravuje kazdej Pepik ze vsi. Ale je to dobre, protoze, kdyby kazdy opravar potreboval certifikat, jak v tom zdravotnictvi, stat by mel svuj auto-moto-SUKL, tak bychom za opravy auta taky platili to, co za lekarsky vykon. A to by nikdo z nas nechtel.



Asi žiju trochu jinde. Že auta opravuje každý z prominutím kdo má do prdele díru to je vidět i na kvalitě oprav, ale já myslel že na opravy rámu motorek a opravy ráfku by mělo něco takového být. A máš pravdu že zdravotnictví a letecký prumysl je jinde. já musím vést protokol ke každému kusu od testu materiálu po hotový kus v podstatě takový rodný list. Bez toho nevyrobíš ani šroubek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1

TOPlist