globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
9.6.2018 v 08:47
Chtěl bych se s Vámi o něco podělit. Než mě začnete odsuzovat, čtěte prosím.... Asi před rokem jsem hnal z práce a bylo dost vedro. Najednou motorka začala postupně slábnout až jsem při dojezdech ke křižovatce přestal cítit odpor motoru, kompresi. Myslel jsem že mám podpálené ventily. V servisu po rozebrání řekli že ventily těsní a vůle jsou ok.
Nechali přeměřit válec a přišli stím že kroužky nevypadají přichycené ale válec je vyběhaný. To mě dorazilo a začal jsem beznadějně shánět válec a písty. Sehnal jsem levně ale po novém přeměření řekli že jsou ještě horší jak ten můj válec. Naštěstí se mě povedlo to vrátit kupci. Řekli že zbývá poslední varianta zkusit dát nové kroužky nebo Nikasil, tak jsem zvolil první levnější variantu, kroužky za pouhých 5tis. . Nebudu psát ostatní ceny jako těsnění pod válec, hlavu, práce atd. ale ranec. Po dokončení se nějaká ta komprese vrátila ale žádná sláva, asi jako bych přesedlal na pětistovku a míň. Už jsem se pomalu smiřoval stím že takhle hold budu muset jezdit protože ani najetí tisíce kilometrů moc nepomohlo, ropzhodl jsem se vyzkoušet něco jako Lubrifilm, něco do oleje. Těchto výrobků existuje spousta např. Metabond, různé plechovky pod názvem Doktor motor atd. nepoužitelné většinou pro motorku, protože obsahují keramiku a klouže pak spojka. Nebo obsahují Chlor a ten ničí motor. Nakonec jsem mezi spousty výrobků vybral REWITEC Powershot S. Horší je že se člověk nikde moc nedočte jestli je to dobrý a videa také moc nejsou, tak jsem se nechal ukecat texty. Kde nejslibněji vypadala věta že...výrobek REWITEC dokáže obnovit výkon motoru a tlak oleje na původní hodnoty. Navíc byl tento přípravek přímo určen pro motorky s mokrou spojkou. Říkám si to pětikilo mě nezabije, už stála daleko víc, už nemám co ztratit . Když to přišlo říkám si musím vytáhnout 60ml oleje a nahradit ho tímto. Nakonec jsem zjistil že mám risku kousek nad půlkou, takže v pohodě, bez odebrání. Ten Rewitec vypadal jak vyjetej volej. Říkal jsem si jestli mě ty ku.. neposlali vyjetej volej za pětikilo tak ať si mě nepřejou. Zahřál jsem motorku, toto protřepal a nalil to tam. Nechal jí na volnoběh asi 10minut. Pak jsem jel 10Km pro benzín. Nejdřív mě přišlo že jde řazení trochu víc ztuha, pak se to srovnalo. Zatím beze změny, během cesty zpět asi v půlce cesty jsem si najednou uvědomil že skoro neslyším motor. Musel jsem si otevřít helmu abych ho slyšel. Když jsem dojel, hodil na stojan, chodím a poslouchám a musel jsem se smát, jak má najednou až skoro trapně tichej chod. Motor měl zvuk jak tichá babeta a bylo slyšet jen tikání ventilů a bublání z koncovky, berte to s nadhledem. To byl první efekt. Dalšíma jízdama jsem jezdil spíš v klidu ale začal jsem pociťovat zesílení tlaku. Během stovky(Km/h) motor začal tak správně jakoby drnčet a ne jako předtím jak skůtr bez síly. Dostávám se do finále. Olej mám hned pod spodní riskou,měřeno na stojanu, takže v pohodě. Nyní mám najeto kolem sto kilometrů a dostavuje se jedna zajímavost, předtím když jsem to prohnal nebo víc vytáčel, pomalu se spíš vytrácela komprese a když bylo horko nechtělo se jí taky moc, nyní čím víc to roztancuju tím víc hned zesílí komprese, asi jako by se to buď vyhlazovalo nebo něčím potahovalo, nevím, ale asi to potřebuje teplo a tření. Teď když dojíždím ke křižovatce na pětku a pustím plyn, cítím jak mě protitlak motoru rve ruce do řidítek, to mě kdysi štvalo že z toho bolej ruce, nyní se na to těším protože cejtím jak stoupá komprese. Ostaní kvalty taky super, jak to roztahuju, mám skoro problém udržet řidítka, fakt mazec. Předtím když jsem cestou z práce dojížděl k baráku a dával kvalty dolů jelo to stále dál a dál jak skůtr. Nyní už stačí jet na pětku a pustit plyn a je to jako když zmáčknu brzdu. Tak jo, díky za pozornost a pokud k tomu budete chtít napsat svou zkušenost tak klidně, jen bych chtěl říct že toto píšu pro ty co by měli podobnej problém a byly v beznaději jako já. Teď se mě moje kočka vrací zpět a jsem za to rád. Kompletní Revitalizace by měla být ukončena po ujetí 1500Km. Pak se má dát nový olej. Nano povlak by měl vydržet asi sto tisíc nebo kolik tam psali. Pak doporučujou opakovat, ale tou dobou už tady nebudu ps olej měním po 2500Km dřív Motul nyní Bel-Ray, neklouže po něm spojka. Nechci tomu výrobku dělat reklamu, nemám za to nic, ale třeba to někomu pomůže se stejným nebo jiným problémem. Jinak dělaj to i do auta. Stojí litr, ale ten jsem nezkoušel takže nevím.

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

9.6.2018 v 19:26 | Nahoru | #1
Podle mě to bude spíš těmi kroužky, že to zase "začalo" jezdit. Ten zázrak, co jsi tam nalil, bych řekl, že tomu pomohl tím způsobem, že jen zvýšil viskozitu oleje nebo něco v tom smyslu, a tím se vymezily možné vůle v motoru. Tudíž bych řekl, že výměnou oleje budeš na půli cesty zpět tam, kde jsi byl. Ale třeba se pletu, nikdy jsem nic takového nepoužil a ani nemám potřebu, takže pak klidně napiš co se změnilo nebo nezměnilo. Sám tomu moc nevěřím, ale nemyslím si, že už jen z principu to musí být šmejd. Nové vynálezy často vznikají nějakým omylem, byť je ta pravděpodobnost vždycky mizivá.

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

9.6.2018 v 20:10 | Nahoru | #2
MEK0TA> Možná máš pravdu. Každopádně tam píšou že tato Nano složka nemění vizkozitu ani vlastnosti oleje. Vytváří to jen v místech tření kovů hladký povrch a dlouhodobé ošetření, snižuje tak opotřebení, tím pádem i zvyšuje těsnost kroužků a dalších součástí. Dnešní Nano technologie dokáže spoustu věcí. Už jen ten impregnační spray na oblečení, když jsem vyděl jak to dokáže ochránit nastříkanou plochu a vše po něm sklouzne, ale to už jsem zas jinde. Strávil jsem tejden hledáním přípravku který by mohl pomoct a přitom nezačla klouzat spojka, nebo to neublížilo ještě víc motoru. Ta pětistovka byla proti tomu zadarmo. Kdo je s motorem spokojený a maká mu jak hodinky ať toto vlákno klidně ani nečte i když to doporučujou i pro nové motory. Třeba to jednou někdo zkusí a za pár let až to bude známější, se mě popřípadě zastane. Dyštak to za nějakej čas smažu, aby to někoho neprovokovalo, že jsem se chtěl podělit o zkušenost s přípravkem za pětikilo kterej vrátil mému motoru výkon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 raull80 10 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq


TOPlist