globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Komunikace se spolujezdcem
 
8.6.2018 v 00:09
Čau lidi.. potřeboval bych koupit pro sebe a přítelkyni nějaký komunikátor, který mi umožní pohodlně komunikovat s ní za jízdy.
Co by bylo dobré, aby splňoval?
1. Možnost přehrání hudby (nejlépe i pro toho druhého)
2. Nízká cena
3. Přijímání hovorů
No prostě aby mi to bylo dobrým pomocníkem na cestách..
předem díky za rady.

Komunikace se spolujezdcem

11.6.2018 v 18:12 | Nahoru | #91
Vy co máte ten Interphone, tam nefunguje stand-by režim? Přece nejedete čtyři hodiny v kuse a nekrafete, nekašlete a nefuníte si do uší.

Já teda nevim, mám jen čínu V2-500C, na komunikaci s batůžkem. Za necelou dvojku pár, a jezdíme s tim bez nabíjení celý víkend. Když chceme si něco říct, tak jeden z nás zmačkne čudlík pokecáme a zas čudlíkem někdo z nás to ukončí. U těch chytrejch interphonů to tak není?

pozn.
Powerbanku na hlavě, no ty vole.

Komunikace se spolujezdcem

11.6.2018 v 18:30 | Nahoru | #92
Zdravím všechny,
Děkuji za téma, které je pro mě teď aktuální. Aspoň ho nemusím zakládat. . Zvažuji též koupi nějakého toho komunikátoru. Měl jsem vytipovaný Interphone Sport. Cca 9 litrů. Což není zrovna málo. Ale budiž. Jsem na to finančně připraven. Z výše uvedených příspěvků ale, zjišťuji, že to asi taková hitparáda nebude. A že podstatně levnější výrobky "čínských bratří" plní svůj účel stejně,ne li lépe. Takže nasadili jste mi brouka do hlavy. Protože za ty prachy si můžu koupit čínskejch osm. . Nehledě na to, že asi všichni tušíme, kde to výše zmiňovaná firma vyrábí. .
Nemám zkušenosti s takovým zařízením, ale myslím si, že k pohodlí a bezpečnosti cestování určitě přispěje. Zejména pokud pojedeme ve skupině více motorek. Jak už tady někdo psal. Nejde mi primárně o nějaké předjíždění, ale spíš o domluvu na tankování, průjezdy měst, pauzy....atd.
Ješte bych se rád zeptal zkušených. Když budu mít puštěné např. rádio, uslyším tam i navigaci, a třeba batůžek, nebo se to musí nějak přepínat. Vím že se ptám jako debil, ale opravdu ta zařízení neznám.
Děkuji za názory a konstruktivní odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Komunikace se spolujezdcem

11.6.2018 v 20:34 | Nahoru | #93
peněz: Ty woe 350 vlákno o komunikaci

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

11.6.2018 v 20:52 | Nahoru | #94

radim2 píše: peněz: Ty woe 350 vlákno o komunikaci



Fizle, rekl jsi nekdy v zivote, neco co by nekomu jinemu prospelo? Zkus to, treba to pujde.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 10:51 | Nahoru | #95

t_freedom píše: Nechápu proč seš vždy a všude tak vehementně přesvědčený o tom, že opak tvého názoru je "nesmysl"
Já s ním prostě jezdit nemůžu, necestuju, ale baví mě zatáčky a svižná jízda. Nemám čas a ani kapacitu na kecání, nebo poslech hudby. Prostě to nejde v zájmu zachování sebe sama. Interkom jsem vyzkoušel na Korsice a po prvních 2 vyjížďkach jsme se s kámošem dohodli, že nebudem mluvit a pak to vypli.
Já ctím pravidlo, že na motorce je každej sám, odpovědný za svou jizdu a bezpečí. Nechci nikomu říkat kdy předjíždět a jestli "to uvezu pane Lórenc, nebo ne" Stejně jako ve vzduchu když lítám... Když nejsou podmínky a někdo mi chce na startu pomoc...nahoru tě tři lidi dostanou, ale pak už si v těch sračkách jen sám a je-li to nad tvý síly, jsi mrtvej.
Ale jakkoli interkom nechci, ač jsem ho odzkoušel, chápu že ho někdo na GW, Káčku nebo jiným cestovním korábu užije.



Má pravdu ten chlapec. Interkom se dá celkem dobře využít i na ostrých endurech ne jen při cestování, ale používat to, když jedu kudlu je a někdo mi řekne, že je volno a já to pošlu v nepřehledný zatáčce do protisměru. To mi může rovnou říct skoč z okna.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 11:19 | Nahoru | #96
[quote=Robinsson]Má pravdu ten chlapec. Interkom se dá celkem dobře využít i na ostrých endurech ne jen při cestování, ale používat to, když jedu kudlu je a někdo mi řekne, že je volno a já to pošlu v nepřehledný zatáčce do protisměru. To mi může rovnou říct skoč z okna.[/quote

Popravde nevim, co je na tom tak divnyho. Kdyz prvni predjedu a zkontroluju drahu, proc bych svymu motorizovanymu batohu nemohl rict, ted muzes predjizdet, nic nejede.. Ale klidne si skakej z okna.

Edit: A freedom je stara konzerva, jak ten jeho Bullterier. Jak si neco vezme do hlavy, tak ho nepresvedci ani svecena voda. A ze to mel jenom na chvilku na Korsice, kde blbnul, tak to odsoudi na veky veku...

Southman: Pokud planujes komunikaci vyuzivat ve skupine, tak si nejdriv zjisti, jake komunikatory maji lidi ze skupiny. Ne vse komunikuje se vsim. Napriklad Interphone f5 naparuje cinu jen kdyz ma v oznaceni MC (a to jeste nemusi byt 100%). Taky konference u Scaly funguje uplne jinak, nez u ciny nebo Interphonu. A v neposledni rade komunikace, telefon a navi umi asi vsechny, ale ne u vsech je to bez problemu. Napriklad, kdyz jsem pres cinu chtel navi z telefonu, musel jsem dat hudebni podkres, jinak se jednotka hodi do stand by a aktivace chvilku trva - tak pak clovek ma pokyny z navi zkraceny o prvni pulku slova a dost blbe se to posloucha.

Naposledy editováno 12.06.2018 11:24:47

Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 11:49 | Nahoru | #97
Komu není rady. .... Každý, jak myslí. ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 12:34 | Nahoru | #98
DrDNA01> Díky za radu. Tušil jsem, že to nebude tak jednoduchý....
Taky mi z toho logicky vyplývá, že když někdo ze skupiny zařízení vymění za jiné, tak to může být v háji zase... nehledě na to, že členové skupiny se mohou měnit taky, ..že jo.

Naposledy editováno 12.06.2018 12:38:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 13:17 | Nahoru | #99

Southman píše: DrDNA01> Díky za radu. Tušil jsem, že to nebude tak jednoduchý....
Taky mi z toho logicky vyplývá, že když někdo ze skupiny zařízení vymění za jiné, tak to může být v háji zase... nehledě na to, že členové skupiny se mohou měnit taky, ..že jo.



No rekl bych, ze proto byva u skupin dost oblibeny ten Interphone. Paruji se i ruzne verze a cenove si vyberes verzi, ktera Te nezruinuje. A ceka Te tam minimum prekvapeni. Ale treba se tu nekdo najde, kdo rekne, jestli se da sparovat treba Scala s Interphony.

Naposledy editováno 12.06.2018 13:18:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 13:40 | Nahoru | #100

DrDNA01 píše: [quote=Robinsson]Má pravdu ten chlapec. Interkom se dá celkem dobře využít i na ostrých endurech ne jen při cestování, ale používat to, když jedu kudlu je a někdo mi řekne, že je volno a já to pošlu v nepřehledný zatáčce do protisměru. To mi může rovnou říct skoč z okna.



Popravde nevim, co je na tom tak divnyho. Kdyz prvni predjedu a zkontroluju drahu, proc bych svymu motorizovanymu batohu nemohl rict, ted muzes predjizdet, nic nejede.. Ale klidne si skakej z okna.

[/quote]

Říkam když jedu kudlu to, že v devadesátce na dvoukilometrový rovině musíš Máně za sebou dávat povolení, že může předjíždět o tom není řeč to je kapitola sama pro sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 13:47 | Nahoru | #101

Robinsson píše: Říkam když jedu kudlu to, že v devadesátce na dvoukilometrový rovině musíš Máně za sebou dávat povolení, že může předjíždět o tom není řeč to je kapitola sama pro sebe.



Kazdy si asi tu Tvoji kudlu a asistovane predjizdeni predstavujeme jinak.

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 14:02 | Nahoru | #102

DrDNA01 píše: Kazdy si asi tu Tvoji kudlu a asistovane predjizdeni predstavujeme jinak.



ja mu uprimne receno uplne nerozumim, snazim se pochopit myslenku, ale uplne se mi to nedari . Kazdopadne to se zenou pouzivame taky, at uz v mene prehlednem terenu nebo v horskych vraceckach, kde ani nemusis predjizdet, ale obcas se hodi protismer jako zaloha (a to fakt neni dobre kdyz tam nekdo je)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 14:06 | Nahoru | #103

DrDNA01 píše: No rekl bych, ze proto byva u skupin dost oblibeny ten Interphone. Paruji se i ruzne verze a cenove si vyberes verzi, ktera Te nezruinuje. A ceka Te tam minimum prekvapeni. Ale treba se tu nekdo najde, kdo rekne, jestli se da sparovat treba Scala s Interphony.



S tím souhlasím. Asi to tak dopadne. Jenom ta životnost těch akumulátorů mě trochu zaráží. Resp. problém podbíjení. Že to sakra nemá za ty prachy nějakou ochranu. Jinak děkuji za konzultaci.

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 14:51 | Nahoru | #104

Southman píše: S tím souhlasím. Asi to tak dopadne. Jenom ta životnost těch akumulátorů mě trochu zaráží. Resp. problém podbíjení. Že to sakra nemá za ty prachy nějakou ochranu. Jinak děkuji za konzultaci.



Bych to nehrotil. Na podzim vypnu, na jaře zapnu a že bych pozoroval nějaké snížení kapacity, to bych neřekl ...

1 reakcí na tento příspěvek Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 15:36 | Nahoru | #105
Ale chce to skladovat nabitý, jikak může nastat problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 18:01 | Nahoru | #106

Vendous píše: Ale chce to skladovat nabitý, jikak může nastat problém


Přesně to mám na mysli. Prostě na to párkrát za zimu kouknout a dobít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 20:10 | Nahoru | #107

Southman píše: Přesně to mám na mysli. Prostě na to párkrát za zimu kouknout a dobít.

nebo to v zimě používat na lyže a enduro. F4ky mám přes 12 let a baterky drží. U všech komunikátorů, co mám.

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 21:32 | Nahoru | #108

prackarr píše: nebo to v zimě používat na lyže a enduro. F4ky mám přes 12 let a baterky drží. U všech komunikátorů, co mám.


A nebo...

1 reakcí na tento příspěvek Komunikace se spolujezdcem

12.6.2018 v 22:06 | Nahoru | #109
K tomu vasemu vybijeni a nabijeni. Predpokladam ze tam je nejakej LION clanek. Reinkarnoval jsem spoustu clanku z baterek od NTB ktery se me treba dva roky valely pod stolem nez jsem se knim dostal abych je vykuchal. Beznej clanek pro baterku v NTB je slozenej z cca 6-8 clanku v ruznem zapojeni, obvykle kdyz prestane "baterka" fungovat je v haji jeden clanek a zbytek je funkcni. Takze treba po 2 letech necinnosti vytahnes clanky co maj 2.4-3.6 V, nabijes a normalne to chodi dalsi rok dva, bez problemu. Pokud ten clanek nevybijes pod tech kritickejch 2-2.2V tak by nemel mit problem vydzet i pres tu zimu. Plne nabitej samozreme lepsi.
Ale pri tom kvantu co se vyrabi si myslim, ze tem co to nevydezelo , ze holt meli ten patej clanek kterej odchazi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

13.6.2018 v 06:55 | Nahoru | #110
gugo> myslím, že většina z těch, co má problém s baterkou, k tomu došla jinak: na podzim přijedou s vybitám intercomem z poslední vyjížďky, přilba letí do skříně a do jara nic. Taková baterka se přes zimu prostě vybije na nulu. A to nemluvím o těch, co to zapomenou vypnout a běží jim to v stand by režimu. Mám Bohužel zkušenosti z práce, jací jsou lidi bordeláři a flinkové. Této teorii napovídá fakt, že někdo s baterií problém má a někdo prostě ne. Moje nejstarší komunikátory mají více, jak 12 let a baterky drží. A naopak, borec, co mi baterku reklamoval přiznal, že to přes zimu nechal totálně vybít. To, co jsi psal ty, může sice být pravda, ale vzhledem k tomu, že ten intercom pracuje s 3,7V, tak tam více článků nebude, bude tam jeden.

2 reakcí na tento příspěvek Komunikace se spolujezdcem

13.6.2018 v 07:02 | Nahoru | #111
Litiové baterky rozhodně neskladovat plně nabitý. Skladovací napětí je nejlepší někde kolem 3,8-3,7V na článek popř. se samotný baterie dávají do chladu což zpomaluje chemický proces, ale celej intercom do lednice cpát asi nebudeš. Ale skladovat nabitý tak na 40-50% celkové kapacity je pro tu baterii před nějakou delší odstávkou nejlepší.

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

13.6.2018 v 07:08 | Nahoru | #112
Robinsson> říká se to, ale nevím. Podle mě je lepší mít to nabité naplno, než vybité. U mě je ještě to, že žádná odstávka se nikdy nekonala. Ty intercomy jsou v permanenci prostě pořád. A to už jich mám doma 8.
V létě motorky, v zimě lyže a enduro, Běží to prostě furt.

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

13.6.2018 v 08:38 | Nahoru | #113

Robinsson píše: Litiové baterky rozhodně neskladovat plně nabitý. Skladovací napětí je nejlepší někde kolem 3,8-3,7V na článek popř. se samotný baterie dávají do chladu což zpomaluje chemický proces, ale celej intercom do lednice cpát asi nebudeš. Ale skladovat nabitý tak na 40-50% celkové kapacity je pro tu baterii před nějakou delší odstávkou nejlepší.


Toto píšou u Li-Pol. baterií.

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

13.6.2018 v 08:44 | Nahoru | #114

prackarr píše: gugo> myslím, že většina z těch, co má problém s baterkou, k tomu došla jinak: na podzim přijedou s vybitám intercomem z poslední vyjížďky, přilba letí do skříně a do jara nic. Taková baterka se přes zimu prostě vybije na nulu. A to nemluvím o těch, co to zapomenou vypnout a běží jim to v stand by režimu. Mám Bohužel zkušenosti z práce, jací jsou lidi bordeláři a flinkové. Této teorii napovídá fakt, že někdo s baterií problém má a někdo prostě ne. Moje nejstarší komunikátory mají více, jak 12 let a baterky drží. A naopak, borec, co mi baterku reklamoval přiznal, že to přes zimu nechal totálně vybít. To, co jsi psal ty, může sice být pravda, ale vzhledem k tomu, že ten intercom pracuje s 3,7V, tak tam více článků nebude, bude tam jeden.



pokud je ten komunikator navrzenej dobre , tak vetsnou ochrana proto vybiti clanku pod kritickou mez je uz soucasti nabijeciho modulu. Dobrej clanek by mel zustat na tech 2V i nekolik let. Pokud to ale dokaze ten komunikator vybit uplne do mrte, tak pak je to asi jasny.

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

13.6.2018 v 10:29 | Nahoru | #115
MartasUS> Jj, přesně tak...

2 reakcí na tento příspěvek Komunikace se spolujezdcem

13.6.2018 v 21:32 | Nahoru | #116
Nedelej to zkurvis si cely pocit z jizdy

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

13.6.2018 v 22:19 | Nahoru | #117

irmscher1000 píše: Nedelej to zkurvis si cely pocit z jizdy


Tomu rozumím a chápu to. Ale na delších cestách je nějaká domluva s kolegy potřebná a příjemná.

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

14.6.2018 v 00:20 | Nahoru | #118

irmscher1000 píše: Nedelej to zkurvis si cely pocit z jizdy

to je osobní zkušenost, nebo předpoklad? Používám intercomy řadu let a tento pocit nemám, tak se ptám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace se spolujezdcem

14.6.2018 v 07:24 | Nahoru | #119

Robinsson píše: Má pravdu ten chlapec. Interkom se dá celkem dobře využít i na ostrých endurech ne jen při cestování, ale používat to, když jedu kudlu je a někdo mi řekne, že je volno a já to pošlu v nepřehledný zatáčce do protisměru. To mi může rovnou říct skoč z okna.


Tomu se říká důvěra, a je to fajn, když víš, že můžeš předjíždět a víš že nic nejde. Ale co čtu tvoje příspěvky, ty musíš odporovat na vše. Vyzkoušej, je to fajn věc

BTW: Jedna vtipná situace, jeli jsme dvě motorky, kamarád první sám já za ním ale ve dvou. On stihl předjet před zatáčkou, já ale ne. On mě hlásil do intercomu co a jak a já začal v zatáčkách předjíždět, najednou na mě začala křičet, že předjíždím kam nevidím... . Pak jsme ji seznamili s tím, že to na helmě je intercom

(reakce na) Komunikace se spolujezdcem

14.6.2018 v 15:55 | Nahoru | #120

Dodo_Terra píše: Tomu se říká důvěra, a je to fajn, když víš, že můžeš předjíždět a víš že nic nejde. Ale co čtu tvoje příspěvky, ty musíš odporovat na vše. Vyzkoušej, je to fajn věc

BTW: Jedna vtipná situace, jeli jsme dvě motorky, kamarád první sám já za ním ale ve dvou. On stihl předjet před zatáčkou, já ale ne. On mě hlásil do intercomu co a jak a já začal v zatáčkách předjíždět, najednou na mě začala křičet, že předjíždím kam nevidím... . Pak jsme ji seznamili s tím, že to na helmě je intercom


Já toto zkoušel, ale nedělám to tak ve velké míře. Ne kvůli sobě, ale kvůli těm, co předjíždím. Víš jak se oni cítí? Zažil jsem to v Rumunsku, kdy jsem předjížděl v nepřehledné levé a kamioňák to málem ze strachu poslal do příkopu. Netušil, že mám info, že nic nejede. Dělám to spíše v menších zatáčkách, kde je vidět jen částečně. V nepřehledných vyloženě nepřehledných ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist