globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h
7.6.2018 v 15:02
Ahoj, prosím o radu a nazory všechny kdo jezdí na MT-09 a zažívají tento jev s řidítky okolo 180km/h vibrace-kmitání až tak že musíte radši zavřít plyn v zájmu nerozbitī si držky o asfalt.

Podotykam že nekomu se to děje a někomu ne? Proč? Důvod?

MT-09 2015 najeto 8000km, nebourano, kolo převáženo 3-krát, vůle v krku není žádná.

Diky za vaše poznatky
Předchozí
1 2 3
Následující

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 15:20 | Nahoru | #1
Řešení je jednoduché nejezdit 180km/h

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 15:24 | Nahoru | #2
Jiné plexi? Boční/horní kufry? Sjeté pneu?

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 16:12 | Nahoru | #3
Údajně je pro MT-09 dobrá přední guma Battlax S20, na rozdíl od BT-023. Asi je potřeba hned od začátku na nové pneu dodržovat přesně tlak, aby se nezačala špatně sjíždět. Kmitání může být ovlivněno i napnutím řetězu. Řízení může být sice bez vůle, ale může už mít vymačkané důlky v ložiskových kroužkách. Jestli jde řízení hladce, to poznáš, až když dáš dolů vidlice a zkusíš zahýbat samotnýma brejlema.

2 reakcí na tento příspěvek Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 16:31 | Nahoru | #4
Plexi nemam, kufry taky ne. Pneu nová michelin pilot power 3. Nafoukana na 2,4-2,5 baru.
Jinak když tam byla předešlá pneu S21 sjeta na placku od předchozího majitele, tak 210 se s tim dalo. Ale zase to nešlo do zatáček.

1 reakcí na tento příspěvek Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 16:34 | Nahoru | #5
Je fakt, že řetěz mam trochu volnější než před výměnou zadni pneu. Ale ze by to na to mělo vliv? To slysim poprvé. Ale zkusim to teda napnout více.

(reakce na) Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 17:29 | Nahoru | #6
pagos> Micheliny asi nejsou to pravé pro MT-09, zkusil bych S20 a PP3 přenechal někomu jinému:
olivierzx 06-07-2015, 01:05 AM
I have PP3 on my stock MT.
Like all the PP series they can be strange in some cases.
You must keep the tyres pressure high : 2.5 and 2.9, even in solo condition.
If you try to decrease to 2.3 / 2.6 you'll have suspension harmony problems.
At the end of the tyre life (last 30 %) the tyre temperature will vary quickly on the sides.
After a straight mile the first hard corner will give you cold sweats.
And last, you will have wobbling after 110 mph.

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 17:40 | Nahoru | #7
Bohuzel, prave jsi poznal jeden z problemu prvni verze MT09. Nova verze ma presne kvuli tomuhle delsi kyvku, ktera problem resi.

Ale taky je mozny ze mas spatny loziska v krku, nedotazeny kola, zadni kolo nakrivo, atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 17:47 | Nahoru | #8
pagos> Zkus pootočit predni pneu. Vyfouknout a třeba o 1/4 nebo 1/2 ji pootočit a znovu vyvážit. Nic není dokonalé a tím pádem i pneu má nevyvazena mista. No a je možné, že se ten nevyvazek pneu střetnul s nevyvazkem kola a i když je to dobře vyvážené, tak to dělá přesně tohle.

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 18:08 | Nahoru | #9
Musíš tu rýchlosť prekonať, potom to prestane....

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 18:37 | Nahoru | #10
Krátkej rozvor, měkkej zadek, kroutivej motor a vzpřímenej posez jsou na vině.

Zaleháváš na tom trochu nebo pořád sedíš jako svíčka? Nejdřív si pošteluj tlumiče, aby se ti to při nástupu krouťáku tolik na zádech nebořilo. Podvozek na MT09 je do 2016 nastavitelnej v rozmezí "sračka"-"bláto"-"tak akorát, ale mohlo by to bejt lepší". Pro většinovou váhovou kategorii prostě stačí utáhnout předek i zadek. Pokud to nepomůže, zkus jiný gumy. Já jezdím na Dunlop Qualifier II a až do rychlostního omezovače na 225kmh nemám žádnej problém.

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 18:53 | Nahoru | #11
Predek mam na tvrdo, zadni central ten jsem vyhodil a mam z kawy zx-6r. A ten je OK. Jinak samozřejmě nad stopade jezdím zalehlej, jinak by mě to odfouklo. Zadni tlumič z te kawy mam naladěn na moji vahu. Jinak o těch pneu to teda čumim co píšete. Kurva to v tom jsou takovy rozdily? Ja byl michelinama vzdy spokojen.

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 20:02 | Nahoru | #12
Těžko říct, já na Bridgestonech nikdy nejezdil. Dunlopy beru skrz známost a neměl jsem důvod měnit. Možná by ještě stál za zvážení tlumič řízení.

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 21:12 | Nahoru | #13
A já sem jezdil asi i na kozloj a le tohle mě motorka ještě nikdy nedělala ať sem nastavil tlumiče jak sem chtěl a gumy sem moc nikdy nedofukoval ani stim vyvažováním sem si nikdy moc hlavu nelámal jo akorát sem se snažil mít ty gumy asi o 2 desetiny víc nafouklé ,ale před 2 roky v Albánii sem zjistil až na benzince že mám v předu 1 ATM a taky nic tak ti moc neprozradím

1 reakcí na tento příspěvek Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 22:02 | Nahoru | #14
Asi to neni motorka na 180... kup si kapotu a jezdi 300.. mt-09 mam a jak se to chova nad 160 neresim konstrukcne to nedava smysl..

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

7.6.2018 v 22:52 | Nahoru | #15
Kapotu nechci. Mam to na vyblnuti okolo komina a 300 jezdit nepotrebuju. Ale do dvou kil to prostě musi fungovat jelikoz tech 180 tam je hned.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 10:04 | Nahoru | #16

Njumi píše: Asi to neni motorka na 180... kup si kapotu a jezdi 300.. mt-09 mam a jak se to chova nad 160 neresim konstrukcne to nedava smysl..



Tak tenhle vtip je dobrej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 13:30 | Nahoru | #17
Ty woe chčiju tady z toho vždyť to je rozpočtovka za pár korun co by jsi od toho chtěl

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 14:31 | Nahoru | #18
nedavno sem resil podobnej problem, nad 180-190 se to zaclo klepat. po znovuvyvazeni vse ok. street triple r, s21

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 15:29 | Nahoru | #19
Pro libac22: -takové kydaly jako seš ty mám ze všeho nejradši... taky máš od všeho klíče?

1 reakcí na tento příspěvek Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 15:37 | Nahoru | #20
Pro libac22: - chápu že cb500 asi nad stopade nejede, že se tak čertíš a sereš se nám do tvou pojmenovanych rozpoctovych motorek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 15:45 | Nahoru | #21
pagos> Já jsem spokojen , ale ty máš koukám problém to udržet na silnici Kdybych chtěl silnější tak rozhodně nejdu do rozpočtové motorky sory jako

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 15:53 | Nahoru | #22
Hele to je o tom co chces. Ja chtel 3-hrnek, rovny posez, alespon 80kw a vahu do 190kg plna. Speed ani street se mi nelibi. Tak co si potim vybrat? No a jestli to bude tou predni gumou, tak pecka. Ale jinak si myslim, ze i na te rozpoctovce dokazes napraskat treba litru. Neni ti o motce, ale o hlave.

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 15:54 | Nahoru | #23
A nemyslím na rovině....

(reakce na) Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 20:40 | Nahoru | #24
libac22> Zrovna s CB500F se někomu smát, že má rozpočtovou motorku...

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 21:00 | Nahoru | #25
Zkus nechat převažit i zadni kolo. Jednou jsem měl podobny problem okolo 220. Zkoušel jsem všechno možne a nakonec to vyřešila vyměna oleje ve vidlich. Takže ve tvem připadě bych se prvně podival, jestli maš obě vidle stejně nadstavene a potom bych vyměniil olej v těch vidlich. Myslim si, že by to mělo přestat.

Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

8.6.2018 v 22:52 | Nahoru | #26
Takovéto poučné video se dá najít, když hledáš "tank slap" a "speed wobble".


Naposledy editováno 10.06.2018 23:53:37

2 reakcí na tento příspěvek Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

10.6.2018 v 01:27 | Nahoru | #27
Pánové příští týden prezuji z PP3 na Metzeler M7RR a dam vědět. Jsem na to zvedavej...

(reakce na) Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

10.6.2018 v 08:32 | Nahoru | #28

pagos píše: Pánové příští týden prezuji z PP3 na Metzeler M7RR a dam vědět. Jsem na to zvedavej...



Já ty Metzelery jezdím min. 2 roky a zatím vše OK

(reakce na) Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

10.6.2018 v 11:59 | Nahoru | #29

pagos píše: Pánové příští týden prezuji z PP3 na Metzeler M7RR a dam vědět. Jsem na to zvedavej...


Ja je mam od loňska a jsou uplně perfektni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km/h

10.6.2018 v 12:33 | Nahoru | #30

libac22 píše: Ty woe chčiju tady z toho vždyť to je rozpočtovka za pár korun co by jsi od toho chtěl



Já chčiju též takový koment od dospělého jedince s cb500
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6
Poptavam parkovani motorky v Milovi... Yamaha MT-09 Dan75 0 19.3.2024 v 19:37 Dan75


TOPlist