Chcípe při nízkých otáčkách a pomalé jízdě např. odbočování, jízda po kruháči. Občas se jako by vlní tzn. jako bych ubírala plyn a přidávala, ale jen jemně a občas. Do kopců při plném výkonu táhne dobře, bez problémů. Co je špatně? Benzín, elektrika, svíčka...???
Moje symptomy:
1.Klepání , hlavně když nechce chytit a přidám plyn nebo když přidám plyn a roztáčím z nízkých otáček - tam bude myslím nutná úprava napínáku. Už rozebírám.
2.Savage za studena startuje celkem OK. Po chvíli jízdy nebo i stání na stojanu se začnou měnit otáčky volnoběhu - snižují se , motor ztrácí pravidelný chod , pokud nepřidám plyn tah zhasne. Při jízdě pak musím držet stroj pod plynem , aby nechcípal.
Někdy moto nechce nastartovat - třeba po kratičké jízdě 3km a třech hodinách odstávky. Vypadá to na přechlastání.
Přikládám to dvěma příčinám:
Palivový ventil - může být už NOk membrána - objednal jsem obyčejný ventil v číně.
Rozhozené časování vlivem volnějšího řetězu - uvidíme po opravě napínáku.
3.To Tebou avizované zavlnění taky znám , gumy mám nafoukané na provozní tlak.
Tady taky nevím proč a dělá to jenom někdy , hlavně pokud je na cestě podélná "drážka " jakoby moto uhnulo.
Naposledy editováno 03.07.2018 11:24:42
Někdy začátkem června jsem u jedné "skvělé" čerpačky nabral benzin a cca po 30-40 km začala střelba z výfuku a po ubrání plynu chcíplo. Naštěstí jsem byl téměř doma a ještě to chytlo, tak jsem se docukal domů. Na elektrodách svíčky byla sazová koule, vypustil jsem natankovaný benzín a vytekla žlutá až oranžová tekutina, která byla cítit po benzinu. (možná proto že se se zbytkem v nádrži smíchala).
Po vypláchnutí nádrže a karburátoru a samozřejmě nová svíčka, sice jezdím, ale mám podobný popisovaný problémy.
Při pomalé jízdě (rozbitá silnice, cesta a pod.) začne chcípat a musím ji také přidržet plynem. Jakmile situace dovolí a přidám, jakoby nepatrně pocukne a jede normálně než musím zase jet déle pomalu (vypadá to, než se vyjede komora v karbeci, zdá se mi že nepřitíká dost paliva). Takže při víc jak 1/3 výkonu jede normál.
Zkusil jsem jet na polohu kohoutu na plnění karburátoru a přestalo to chcípat, jede normálně akorát při ubrání poprskává, ne že by vyloženě střílela, ale není to pořád to co to bylo.
Vzhledem k tomu, že to jede na plnění přikládám to taktéž k membráně, ale spíše si myslím že to bude membrána v karburátoru. Kohout otvírá už při mírném podtlaku.
Co se týče zavlnění při podélných nerovnostech, tak to mi vyřešila nová zadní pneu. Od té doby OK.
Nevíte někdo jestli jde koupit do savage membrána bez šoupěte, tedy jestli to vůbec jde nějak vyměnit na šoupěti, ještě jsem to neměl rozdělané.
Napište jestli jste se už zbavili problému a co pomohlo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage | Zvukostroj | 6 | 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj |
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage | Pegas21 | 3 | 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM |
Laďáček Suzuki LS 650 Savage | Bupo | 2 | 21.11.2022 v 10:30 ldoktor |
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage | Majsik | 1 | 29.7.2021 v 10:04 grooll |
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage | Štemb | 114 | 22.12.2020 v 18:17 assassin |