bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tečou vidle
4.6.2018 v 20:38
Zdarec. Nevíte náhodou co je přesně tohle za problém? Napadlo mě gufero ale to je asi nahoře vidlice.
Předchozí
1 2
Následující

Tečou vidle

4.6.2018 v 20:55 | Nahoru | #1
Tady si můžeš počíst, taky mi na Hornetu tekly vidle

1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle

4.6.2018 v 21:27 | Nahoru | #2
No Ti zřejmě tečou z horní polohy

Naposledy editováno 04.06.2018 21:27:38

Tečou vidle

4.6.2018 v 23:07 | Nahoru | #3
Přetěsnit , naplnit, teď jsem si to nechával dělat a nic drahého. Hlavně chování motorky se zlepšilo o sto procent.

Tečou vidle

5.6.2018 v 05:09 | Nahoru | #4
A na kolik tě to cca vyšlo?

1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle

5.6.2018 v 06:24 | Nahoru | #5
Servisak chtel 3500.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

5.6.2018 v 12:26 | Nahoru | #6
Lochmik> Materiál asi 1000kc a dělá to cely den?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

5.6.2018 v 12:46 | Nahoru | #7

Gahan37 píše: Lochmik> Materiál asi 1000kc a dělá to cely den?



Když se to dělá pořádně, tak to trvá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

5.6.2018 v 13:15 | Nahoru | #8
Pokud nejsi kopyto tak se vidle dají udělat na pohodu. Není tam nic moc na zkurvení tedy pokud na všechno nejdeš kladivem nebo flexou. Je to skládačka. Kup nová gufera a nový olej a jedno odpoledne si s tím pohraj, ale fakt záleží jestli jsi nějak technicky zručný a nebojíš se. Vygůgli si kolik oleje se musí do každé vidle nalít a hurá do toho.
Já dělal vidle poprvé taky system pokus omyl a jebal se s tím X hodin. Dnes vím přesně co mne čeká a od doby kdy sundám přední kolo tak za hodku ho dávám zpět na přetěsněné vidle s novým olejem a odjíždím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

5.6.2018 v 13:37 | Nahoru | #9

MartasUS píše: Pokud nejsi kopyto tak se vidle dají udělat na pohodu. Není tam nic moc na zkurvení tedy pokud na všechno nejdeš kladivem nebo flexou. Je to skládačka. Kup nová gufera a nový olej a jedno odpoledne si s tím pohraj, ale fakt záleží jestli jsi nějak technicky zručný a nebojíš se. Vygůgli si kolik oleje se musí do každé vidle nalít a hurá do toho.
Já dělal vidle poprvé taky system pokus omyl a jebal se s tím X hodin. Dnes vím přesně co mne čeká a od doby kdy sundám přední kolo tak za hodku ho dávám zpět na přetěsněné vidle s novým olejem a odjíždím



... no, a to je právě to o čem mluvím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

5.6.2018 v 14:44 | Nahoru | #10

FiZzeR píše: Když se to dělá pořádně, tak to trvá.

je u bandita složitější postup než Vfr nebo cbf? Aby jsem měl srovnání... když je to i bez kapot

(reakce na) Tečou vidle

5.6.2018 v 15:22 | Nahoru | #11
Gahan37> Všecho je to víceméně to samý, akorát supersporty s krouťátkama jsou o fous složitější. Ale není to jen o těch kapotách (i na sportech jdou často vidle v pohodě vyndat bez demontáže kapot), všechno to rozebrat, vyčistit, udržet čistý, nic neztratit, dobře to poskládat, dobře odvzdušnit, dát správnou hladinu (né tam nalít vygůglený množství) prostě fakt chvíli trvá, navíc občas je potřeba i vyrobit nějakej přípravek a tak. I taková zdánlivě banální věc jako utažení brejlí, usazení vidlí má svoje náležitosti, jasně jde to dělat i bez toho a spousta lidí to ani nepozná, ale není to úplně košér.

Prostě těch 3500 co tu píše je sice dost, ale určitě to není nemorální zlodějina (teda za předpokladu, že jen nevyškubl trubky, nenamlátil šroubovákem gufero, nenalil tam emdvatéčko baj voko a nenapastil to zas dohromady a neutáhl osu dvoumetrovou trubkou, což je oblíbená kratochvíle vidláckých garážistů )

Naposledy editováno 05.06.2018 15:25:46

Tečou vidle

5.6.2018 v 15:53 | Nahoru | #12
Coz o to, vidlackej garazista... Usadit a srovnat to v brejlich nebyl u meho CBR schopny ani nejmenovany autorizak hondy v praze... Natoz spravna hladina oleje... O poradnym spasovani vsech novych origo plastu pri montazi ani nemluve... Spary jak u Skody 120...

Naposledy editováno 05.06.2018 15:53:45

(reakce na) Tečou vidle

5.6.2018 v 18:26 | Nahoru | #13
Dandis88> Už jsem ti tu, hned na začátku debaty, poslal odkaz ve kterým najdeš všechno, co potřebuješ. Tak co furt řešíš ?

Naposledy editováno 05.06.2018 18:27:11

(reakce na) Tečou vidle

5.6.2018 v 22:49 | Nahoru | #14

FiZzeR píše: ... no, a to je právě to o čem mluvím


Moje řeč Jak tu vždycky vidím jak někdo píše že to má za půl hoďky s lahváček a cigárem v ruce hotové, tak se jen směju

1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle

6.6.2018 v 10:05 | Nahoru | #15
Fizzer a misch638....... Koukám že to moc žerete a jistě jezdíte do servisu i s prasklou žárovičkou Žádný složitý proces to není a stačí jen u toho přemýšlet. Množství a druh oleje je v manuálu každé mašiny a plastová odměrka stojí pár korun v kuchyňských potřebách. Stačí jen nebýt lojza a na všechno jít silou. Před x lety mi začala klouzat spojka tak sem jen koupil lamely a nové těsnění a bezhlavě jsem otevřel víko a lamely vyměnil a víko zavřel. Do dnes spojka maká v pohodě a to nejsem mechanik a nikdy jsem to před tím nedělal. Tyhle věci jsou jen skládačky a stačí jen používat květák. Holt někdo to má a někdo ne.
Že vy dva voláte i malíře na vymalování bytu a instalatéra na kapající kohoutek

edit: BTW: 3500Kč je super cena pokud se s tím člověk nechce srát, bojí se toho a nebo to neumí

Naposledy editováno 06.06.2018 10:14:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

6.6.2018 v 11:21 | Nahoru | #16

MartasUS píše: Fizzer a misch638....... Koukám že to moc žerete a jistě jezdíte do servisu i s prasklou žárovičkou Žádný složitý proces to není a stačí jen u toho přemýšlet. Množství a druh oleje je v manuálu každé mašiny a plastová odměrka stojí pár korun v kuchyňských potřebách. Stačí jen nebýt lojza a na všechno jít silou. Před x lety mi začala klouzat spojka tak sem jen koupil lamely a nové těsnění a bezhlavě jsem otevřel víko a lamely vyměnil a víko zavřel. Do dnes spojka maká v pohodě a to nejsem mechanik a nikdy jsem to před tím nedělal. Tyhle věci jsou jen skládačky a stačí jen používat květák. Holt někdo to má a někdo ne.
Že vy dva voláte i malíře na vymalování bytu a instalatéra na kapající kohoutek

edit: BTW: 3500Kč je super cena pokud se s tím člověk nechce srát, bojí se toho a nebo to neumí



No, spíš se nám dost často dostávají do rukou motorky po kutilech domácích Víš pane odměrko, že ti v cartridgi zůstane klidně decka a půl oleje? A že množství oleje v manuále může (ale taky nemusí) platit pro úplně suchou vidli? Jo, běžnej jantar zpravidla nepozná že mu vidle chodí jinak, pokud mu teda na prvním větším drncáku neprostřelí gufera Jedinej opravdu závaznej údaj je hladina.

To samý montáž vidlí, hrozně mě fascinuje jak jsou schopní někteří jedinci dorvat šrouby na brejlích, přitom utahovací moment je zpravidla 25-35 Nm Taky teču, když vidím jak v některých pneuservisech nasaděj osu, na druhý straně utáhnou svěrný šroubky spodku vidle (aby se jim to při utahování neprotáčelo), utáhnou osu a pohoda, tím to končí A majitel se pak nestačí divit, že mu vidle špatně chodí a proč má po sezóně vydřený futra Ožvejkaný zátky vidlí, štelování odskoku co na každý noze chodí jinak apod už ani nekomentuju [lol]

Jako není to věda, opravdu ne, ale i tak je tam toho dost co zkurvit Pokud nejsi úplně levej, jdi do toho, nemám s tím žádnej problém. Pokud ale jo, tak nezávidím tomu, kdo si po tobě koupí motorku [lol]

Btw, vyoperovat si slepák je taky brnkačka, přesto to radši nechám na doktorovi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

6.6.2018 v 12:27 | Nahoru | #17

FiZzeR píše: No, spíš se nám dost často dostávají do rukou motorky po kutilech domácích Víš pane odměrko, že ti v cartridgi zůstane klidně decka a půl oleje? A že množství oleje v manuále může (ale taky nemusí) platit pro úplně suchou vidli? Jo, běžnej jantar zpravidla nepozná že mu vidle chodí jinak, pokud mu teda na prvním větším drncáku neprostřelí gufera Jedinej opravdu závaznej údaj je hladina.

To samý montáž vidlí, hrozně mě fascinuje jak jsou schopní někteří jedinci dorvat šrouby na brejlích, přitom utahovací moment je zpravidla 25-35 Nm Taky teču, když vidím jak v některých pneuservisech nasaděj osu, na druhý straně utáhnou svěrný šroubky spodku vidle (aby se jim to při utahování neprotáčelo), utáhnou osu a pohoda, tím to končí A majitel se pak nestačí divit, že mu vidle špatně chodí a proč má po sezóně vydřený futra Ožvejkaný zátky vidlí, štelování odskoku co na každý noze chodí jinak apod už ani nekomentuju

Jako není to věda, opravdu ne, ale i tak je tam toho dost co zkurvit Pokud nejsi úplně levej, jdi do toho, nemám s tím žádnej problém. Pokud ale jo, tak nezávidím tomu, kdo si po tobě koupí motorku

Btw, vyoperovat si slepák je taky brnkačka, přesto to radši nechám na doktorovi



Prakticky si odpověděl sobě ale i mne. Prostě stačí nebýt debil a člověk si udělá ledasco

(reakce na) Tečou vidle

6.6.2018 v 19:03 | Nahoru | #18
MartasUS> Jako většinou na tom nic není a stačí použít selský rozum a logiku. Ale na druhou stranu je na tom dost věcí co se dají posrat jak už bylo řečeno.
Ono hlavně je rozdíl v tom že ty máš svoji motorku, udělal sis na ní tlumiče, spojku.. a teď ti přijde že je to hračka. Ale každá motorka je trochu jiná a má to trochu jinak. Ruku na srdce, kolik těch tlumičů si už udělal? Já dělám každý týden min. jedny, někdy i několikery za den. A u některých motorek se fakt chytám za hlavu co na tom kdo doma dokázal vymyslet za paskvily. A taky je rozdíl mezi klasickou konvenční vidlí bez jakékoli možnosti nastavení a USD vidlicí na které se nastavuje předpětí pružiny a tlumení při stlačení i roztažení. Jen k demontáži a montáži je potřeba speciální přípravky a hlavně při skládání správně vidlici nastavit(tím nemyslím nastavení tlumení) Jinak právě to nastavení tlumení nebude fungovat. A to se ani nebavím o lapování trubek, které tu zatím nikdo nezmínil a už vůbec ne o více kartridgových tlumičích, existují např. i čtyřkartridgové tlumiče a u těch s nářadím co máš doma v dílně neuděláš opravdu nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tečou vidle

6.6.2018 v 23:08 | Nahoru | #19
MartasUS: Jo, vyměnit gufera ve vidlích není nic složitého. A devět z deseti amatérů strhne při navlíkání gufera přes hrany trubky břit a pak se hrozně diví, že jim nové gufero protéká víc než staré a vypláznou za opravu kupu peněz v servisu.

Ono na tom fakt nic moc není, ale pro laika není až tak jednoduché domyslet všechny možné důsledky chybného postupu. Na druhou stranu dneska na Youtube existuje hromada videonávodů pro úplné lamy, čeho se vyvarovat. Akorát na ně spousta machrů nekouká.

Tečou vidle

7.6.2018 v 18:11 | Nahoru | #20
Tak to jsem kurva rád, že nepatřím mezi těch devět amatérů, jsem to navlíkal přes mikrotenovej pytlík

1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle

8.6.2018 v 09:59 | Nahoru | #21
Hele a je tu někdo komu se stalo, že po nahození nové trubky vidlice to teče i s novejma guferama?

1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle

8.6.2018 v 10:00 | Nahoru | #22
Třeba sem ho taky 2x strhnul

(reakce na) Tečou vidle

8.6.2018 v 10:11 | Nahoru | #23
RAMIR> Nedals ho opačně?

Tečou vidle

8.6.2018 v 12:20 | Nahoru | #24
ne, ale jak to čtu asi sem to fakt pokaždý strhnul : já to pokaždý šoupnul totiž rovnou na tu trubku jak už tu někdo psal a nikdy nic, dělal sem to tak pokaždý a co mám nové trubky tak je to na jedný na hovno, takže počítám, že má nahoře asi hranku, protože origo a ty nové jsou v kvalitě opracování dost odlišné

Neprodává někdo nějakou málo jetou šprcku? že bych měl na konci trubky ochranu

(reakce na) Tečou vidle

8.6.2018 v 20:43 | Nahoru | #25
FiZzeR> Sám bych to lépe nenapsal.
Ono, pokud si ceniš svůj čas, 3,500 není tak moc. Když na to profika předem upozornis, záležitost 2 noci v servisu. Sám to budeš mít na stole rozebrány mesic a přesto ti bude vrtat v hlavě.
PS: Mám pocit, žes to přelil, a gufera provalil.

(reakce na) Tečou vidle

8.6.2018 v 21:20 | Nahoru | #26

RAMIR píše: Hele a je tu někdo komu se stalo, že po nahození nové trubky vidlice to teče i s novejma guferama?


Jo stalo se mi u vfr400....křivý trubky

1 reakcí na tento příspěvek Tečou vidle

9.6.2018 v 09:33 | Nahoru | #27
no doufám, že trubkama to nebude, ovalitu jsem měřil, ale jen na konci tak snad uprostřed nebude oválná

ještě mě napadlo, že by to přece mnohem dřív vadilo vrchním, futrům co jsou pod guferem, než guferu ne :D futra sem taky dával, takže je to dost těsný, ale jezdí to v nich v pohodě

Naposledy editováno 09.06.2018 09:59:55

(reakce na) Tečou vidle

9.6.2018 v 10:15 | Nahoru | #28
RAMIR> Těžko říct mam k té 400 3 páry vidlí a prosáklo to u všech....ale to se zjistilo až po složení a zatížení. Už jsem to vyřešil

Tečou vidle

9.6.2018 v 10:37 | Nahoru | #29
mě to taky teče pokaždý až když přijedu jinak to po složení může stát týden a nic když ujedu třeba 65 km tak už jsou na spodku kapky a namazanej brzdič

Tečou vidle

9.6.2018 v 15:00 | Nahoru | #30
Neďaleko odomna ,servis za to pýta 105 euro. Teraz robil kolegovi na intruderovi , platil 125, lebo bolo treba leštiť trúbky - mal na nich drážky. Kolega potvrdil ze to je iná motorka na predku , po výmene oleja. Chalan hovoril o 3-4 hodinách roboty. Takze tých 3500 CZK nieje asi prehnaná suma. Olej dáva Bell Ray.
Ja si to dám tiež vymeniť , nieže by som to nerozobral ale keď to aj treba nastavovat, nech to urobí ten čo s tym robí.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 2 Dnes v 07:17 Pedl
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 21 Včera v 23:36 chesterfield
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist