bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
4.6.2018 v 04:53
Motorka mi včera upadla ze stojanku, koukam na to a nevím čím ani začít. Nezná někdo nějakého odborníka, co mi to za hubičku vyklepe,povaří plasty, abych mohl za týden zas jezdit a dokončit aspoň plánovaně sezonu.





Naposledy editováno 12.06.2018 21:06:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 18:43 | Nahoru | #181
KapitanMasakr> Tak jako je tam vidět pokrok od dob s vydechlým dvouválem. To zase jo.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 18:48 | Nahoru | #182

kratasss píše: No video teda nic moc v zatáčkách se ani na toho faroša nechytáš akorát ti to jede na rovince přesně jak jsem si myslel.. ale to šlo vidět už podle te přední gumy.. Ale zrychlení ze zatáček super, ale tak je to RR to je jasný, ale like za odvahu postnout sem tvoje video

Koudy01> já ti to teda vysvětlím.. gumy právě vypovídají všechno o umu a rychlosti jezdce, jak píšeš... Stačí se podívat na gumy a hned máš obrázek jak dotyčnej jezdí.. Kdo má poser proužek prostě nemá motorku pod kontrolou! A tak to prostě je! Ale každej někdy začínal.. A o rychlosti a tahání vypovídá jakou má ta guma strukturu.. To že má někdo gumy sjetý do kraje zdaleka, ale neznamená že je na limitu motorky, jak píšeš..! A ani to neznamená že je na limitu gumy..! Možná tomu nebudeš věřit, ale při jízdě v zatáčce se pneumatika stlačuje tzn. že po kraji gumy muže jet někdo v 48° náklonu ale stejně tak i v 58° náklonu a gumy bude mít i tak do kraje protože pneumatika tě drží na kraji a přes kraj gumy hodně dlouho... Jediný kdy se blížíš limitu pneu je když jedeš po kraji na přední pneumatice, která má vždy záměrně vyšší profil do vyššího náklonu než zadní.. Ale pokud máš poser proužek na zadní pneu a jezdíš prostě bez náklonu tak nemáš motorku pod kontrolou a nedokážeš reagovat na nečekaně utahlou zatačku, překvapení na silnici, na nájezd do zatáčky vyšší rychlostí než jsi chtěl apod a v neposlední řadě si ani dotyčnej nemůže užít zatáčku



Hele k tomu mám relativně nový poznatek Dokud jsem měl na 954 obuté SuperCorsy a vzadu vyšší profil 55 místo 50 tak jsem bez problémů v každé druhé zatáčce jel po okraji přední gumy cca 2 roky, teď jsem na technickou přezul cestovně sporovní Diablo -obyčejné nejlevnější- žádné Rosso r .2014 ( ze skladu ) a zadní do okraje není problém ale jak se opřu o tu teď placatou zadní gumu v zatáčce musím moc tlačit na předek a stejně nejsem na okraji gumy a mám poserproužek cca 1.5 cm na přední taky
Něco je rukama a něco je v gumách ale rozdíl v pneu je každopádně citelný...nicméně důvod proč jsem psal zakladateli tématu byl ten, že s Pirelli SC může na okraj i průměrný jezdec a ta guma drží i když má blbou stopu a geometrii kol v zatáčce ( málo/moc ) kontra...

Naposledy editováno 05.06.2018 18:57:16

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 18:48 | Nahoru | #183
Chcete si pořádně zablbnout, zatáčet na limit motorky i jezdce a přitom bezpečně? Zkuste motoslalom, ani tam nepotřebujete supersportovní hektolitry, stačí vám i nějaká osminka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 18:55 | Nahoru | #184

kratasss píše: Kdo má poser proužek prostě nemá motorku pod kontrolou! A tak to prostě je!



A co kdyz treba nema potrebu litat mezi autama a v provozu pouziva motorku ciste jako dopravni prostredek a ve volnym case lita na okruhu a ma to pod kontrolou vic, nez si dokazes vubec predstavit ?

Naposledy editováno 05.06.2018 18:56:44

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 18:58 | Nahoru | #185

kizdnoH píše: KapitanMasakr> Šmudlíku, mít tvoje ego, tak už mám ty motoškoly tři, jak jsem ukecanej a jezdim si jen tužku...



Vypadaš rozumě a vidím, že tě můj názor aspoň trochu zajima.

Zrovna sem dojel z oběda, poprvé se vždy jen Kocham provozní rychlosti. FB už tam dávno dělal kolečka a byl natěšenej jak nevím, já neměl ani ideál horké pneu a pustil jsem se sním jen proto, že to ve vesnici potom co viděl BMW hned otočil a schválně doražel a provokoval :) a něco ti o tom pojezdu povim.

Bojím se tu 3x míst na rozbití držky kde to radši necham a jedno z ních bylo přestně kde sem ho pustil, tam sem bawo sešrotoval na totalku. A zajel bych to tam z bezpečnosti jen o trošičku víc.

Jinak. . . .

Vážně mi nebylo v ten den vůbec dobře, nevysedaval, špatně si nadjižděl, malo klopil, malo tahal v prudšich, vůbec, ale vůbec nechodil před na brzdy ATP už je fakt něj zpomalovačka + aktivní pomocník ...bliká :).

Byl sem posraně nastidly z posrané Klímy z auta na 18, vůbec se necejtil a vůbec se mi nechtělo, video postnul jen pro to, že sem nic lepšího nestihl natočit - ---když sem se cejtil v neděli ---- já to mám a věř tomu, že bys jako odbornikovej závodník minimálně věděl a aspoň trochu smeknul. Ale k mému neštěstí každička větší věcička, co sem u sebe měl je na sračky.....

Nechci tady vůbec dělat ramena, rad se svezu i s fichtlařema, když se necejtim, není radno se přeceňovat.
Pokud by ses chtěl reálně zajímat o me jezdecké uměni, tak tohle bylo jen sranda cvičeni a k opravdovým pojezdum na hraně šílenosti došlo až v tu neďeli, ale abys tomuhle uvěřil musel by sis odsud najít určitého svědka, co par kousku pojezdu viděl a buď si jistý, že bys po vylíčení jeho podrobných detajlu uvěřil P. S. patři tam i tento odborný maník :)

Věř, nevěř je tomu tak a nechci se dohadovat, poletům zdar

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 19:32 | Nahoru | #186
BlackSabbath> Nechci borcovi škodit, nic mi neudělal a přece jen bylo těch 7 stupňů + tvrdolini, co se chytaj až horký.
Snad každému se stal nějaký kiks ale ty případy všude okolo mne tomu prostě dávaly neskutečný grády. Pokud si opravdu pořídil RR s tím jeho jezdeckým stylem se nejspíš nedožije konce léta.

Co se tyče mne nakonec to není tak růžový ten idiot při příjezdu na fotce pateře nic neviděl, ale dnes mi bylo řečeno, že tam mám otoky a dost hnute krčni obratle a chybělo opravdu málo k tomu abych si podlomil vaz a na místě tam bez jediného škrabnuti zůstal. Mám K.O krk ze vnitř, z venku, ze všech stran + záda. Nemít HRB a kvalitní lehkou přilbu už nejsem. Byla to už moc velká rychlost a to to byl ten nejmírnější možný pad na zadek a škrt o hrb, přesto mě ty síly malém urvali hlavu, taková je realita

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 19:39 | Nahoru | #187
koudy01> však to vůbec nevadí, že máš poser proužek.. já ti jen odpověděl na to co jsi se ptal.. Každej kdo jezdí chvilku a nebo hodně opatrně měl nerovnoměrně sjetý gumy a poser proužky, ale to není nic špatnýho, jen jsem ti vysvětlil to co jsi chtěl vědět. A to je to, že pneumatiky o jezdci prozradí hodně aniž by jsi ho viděl vůbec jet...

Rn01> jj určitě souhlasím profil pneu dělá hrozně moc a taky to jak je sjetá jak říkáš na placku... A vepředu uplně do kraje bývají pneu ze silnice sjetý málo kdy.. A i mezi výrobci se dost liší profil a výška gumy při stejným rozměru..

dejf.> Pak je to naprosto v pořádku a ideální naprosto vzorovej stav! Tak by to mělo být

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 19:41 | Nahoru | #188

Dablicek200Mph píše: KapitanMasakr> Tak jako je tam vidět pokrok od dob s vydechlým dvouválem. To zase jo.



Si musíš zase počkat na tu H2r chce to postupovat krůček po krůčku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 20:20 | Nahoru | #189

KapitanMasakr píše:

Co se tyče mne nakonec to není tak růžový ten idiot při příjezdu na fotce pateře nic neviděl, ale dnes mi bylo řečeno, že tam mám otoky a dost hnute krčni obratle a chybělo opravdu málo k tomu abych si podlomil vaz a na místě tam bez jediného škrabnuti zůstal. Mám K.O krk ze vnitř, z venku, ze všech stran + záda. Nemít HRB a kvalitní lehkou přilbu už nejsem. Byla to už moc velká rychlost a to to byl ten nejmírnější možný pad na zadek a škrt o hrb, přesto mě ty síly malém urvali hlavu, taková je realita



Realita je taková že se pleteš chlape. Ten člověk co tě řešil ve špitále není idiot ale doktor. Otoky nevznikají lusknutím prstů. Proto nešli pravděpodobně na prvním rentgenu vidět hned anebo bylo potřeba řešit závažnější věci než otok. V páteři je toho k pokaženi opravdu hodně. Škoda že tam nebyl i psychiatr, mohl ti hned diagnostikovat problém v meziuší. Realita je taková, že ty jsi malém zařval, báwo je na sračku a jediný výstup s téhle epizody je že guma byla "sjeta" a doktor je idiot. Ale neklesejme na mysli protože "záda 200+" Výraz idiot je tady trefný, ale určitě ne na doktora.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 20:34 | Nahoru | #190
torvik> Ten druhy odborník to zkoumal z těch samých fotek z neděle

Beztak mi to promiň není radno se zbitečně uchylovat k vulgarismum, vzhledem k letitym zkušenostem s tímto oddělením a k tomu co mi provedli nikdy nepřestanu na tuto nemo koukat z patra. A višco za těch par let se vůbec nic nezměnilo, jak jsem to tam viděl z první ruky semka už nikdy víc.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 21:01 | Nahoru | #191

KapitanMasakr píše: BlackSabbath> Nechci borcovi škodit, nic mi neudělal a přece jen bylo těch 7 stupňů + tvrdolini, co se chytaj až horký.
Snad každému se stal nějaký kiks ale ty případy všude okolo mne tomu prostě dávaly neskutečný grády. Pokud si opravdu pořídil RR s tím jeho jezdeckým stylem se nejspíš nedožije konce léta.

Co se tyče mne nakonec to není tak růžový ten idiot při příjezdu na fotce pateře nic neviděl, ale dnes mi bylo řečeno, že tam mám otoky a dost hnute krčni obratle a chybělo opravdu málo k tomu abych si podlomil vaz a na místě tam bez jediného škrabnuti zůstal. Mám K.O krk ze vnitř, z venku, ze všech stran + záda. Nemít HRB a kvalitní lehkou přilbu už nejsem. Byla to už moc velká rychlost a to to byl ten nejmírnější možný pad na zadek a škrt o hrb, přesto mě ty síly malém urvali hlavu, taková je realita



Pokud nás krk K.O.,tak bys normálně nefungoval,měl jsem podvrtnutý krční obratel a abych mohl vstát z postele,tak jsem musel sedět 5 min,abych se mohl vůbec postavit a to jsem se vymlátil na kole ve 30 km/h, davsl jsem se 14 dní do kupy,myslím,že pohádek je už zde dost a chtělo by to trochu reality do života

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

5.6.2018 v 21:36 | Nahoru | #192
Taky to pěkně bolistkuje,

radši se budu muset z rehabilitovat při opravě mašiny.
Nevím si rady s hnutejma řiditkama, nejspíš brejle, vidle asi jedna ko možná půjde jen trubice a vršek, nádrž se vytahá, pod sedadlový rám novej, RáM oukej jen tyvole dostal facku od zvohlyho řidítka a je tam kraped ďoliček, to by jeho ergonomii nemělo vadit aneb styl Kawasaki, motor jak novej a par drobnosti, jako ráfek předního kola.

V hlavě mi plave ... Okruhovka - to by bylo do 40 tis.

Díly ..... možná i 100 + ? -_-

Z5 na silnici .... no :) Tak tohle je už záležitost pro opravdového srdcaře.

Naposledy editováno 06.06.2018 00:23:20

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 00:22 | Nahoru | #193
Nechci ti brát iluze ,ale začal bych od měření na stolici jestli je to schopné ještě někdy držet jednu stopu. pak se můžeš rozmyslet co dál.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 00:31 | Nahoru | #194
andrewsb> Nejrozumnějši je zkusit hodit na inzerat a počkat na rozumnou nabídku.

Kdyby to nedostalo tu herdu na předek poradim si uplně se všim, ale takhle . . . . ty brejle jsou kolosalně zdevastovaný, jak se mi to vůbec takhle mohlo povédst byl to opravdu dosti kuriozní pád. A to motorka nechytla žadnou překažku . Stolec nepotřebuje je to silak,ale kawasaki by byla jen kulička .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 07:48 | Nahoru | #195

KapitanMasakr píše: andrewsb> Nejrozumnějši je zkusit hodit na inzerat a počkat na rozumnou nabídku.

Kdyby to nedostalo tu herdu na předek poradim si uplně se všim, ale takhle . . . . ty brejle jsou kolosalně zdevastovaný, jak se mi to vůbec takhle mohlo povédst byl to opravdu dosti kuriozní pád. A to motorka nechytla žadnou překažku . Stolec nepotřebuje je to silak,ale kawasaki by byla jen kulička .


Nejsem teda odborník - neživim se tim, ale pár motorek už jsem skládal. A protože mám osobně S1000R, tak to tak trošičku znám a nerad ti budu brát iluze, ale třeba znám 1 RRko osobně, který trefilo na předek asi v 15km/h auto na měkký nárazník, vidle OK, brejle OK, rám KO... A z vyprávění jich znám i víc. Ten rám u BMW totiž funguje jako deformační zóna. Takže to takovej silák jak píšeš, fakt neni...

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 07:54 | Nahoru | #196
když se podíváte schválně jakou páku tvoří samotné vidle na krk rámu, tak je velice pravděpodobné, že to rám může chytnou taky. Moje FZ1 taky jednou lehla na přede (ne mě) a vidle jsou rovnané, a veškerá síla se vymlátila na ose spodních brýlí a dokud se to nerozložilo, nešlo to vůbec poznat, pak už to nešlo složit zpátky. Jinak jen brýle stojí 12tis (spodní) na moji motorku, takže než investovat do náhradních dílů, asi bych prověřil jestli je ten rám cajk, bez toho nakoupíš díly co ti budou k prdu,když Ti motorka pořád někam bude padat

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 08:24 | Nahoru | #197
Čocku ti tu už naložili jiní, takže pro mě ztráta času se přidávat...
Ale na druhou stranu si mi aspoň prodloužil život o pěkných pár dnů ne-li měsíců, páč takový záchvaty smíchu při čtení tohoto vlákna jsem neměla už dlooohou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 08:43 | Nahoru | #198
Hančaa> Tak jestli se chceš stát nesmrtelnou, je tu od včera ještě jedno vlákno, kde typek hledá hjundaeee

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 08:46 | Nahoru | #199
Artepx> Aaa uuuuž to sjíždím

Naposledy editováno 06.06.2018 08:50:30

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 08:51 | Nahoru | #200
me by jen zajimalo jak je to s tema gumama? to ojeta guma mene drzi nez neojeta vsak vzorek to ma jen kvuli vode ne? nebo davaj kvalitni prilnavej material jen na povrch a po ojeti povrchu je uz guma nahovno?

Naposledy editováno 06.06.2018 08:51:54

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 09:10 | Nahoru | #201
WHTRDR> To záleží na typu gumy. Třeba u slicků se vzorek až tak moc neřeší (pokud je teda nesmeteš za půl hodiny a já třeba vzadu nemám ani kontrolní body, takže to ani moc poznat nejde) a počítají se hlavně cykly, kolikrát se guma dostala na provozní teplotu. I z toho důvodu téměř naprostá většina lidí na slicky používá nahříváky, aby počet cyklů co nejvíc minimalizovala.

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 09:21 | Nahoru | #202
blbost, podle mě má každá pneu ten TOP stav tak 300km, pak to postupně degraduje. I když je složení gumy pořád stejné až na dráty, přijde mi že ty nej vlastnosti jsou tam pouze do 500km, je to jen pocit, ale to by mohli raději více rozebrat okruháři, kteří se blíží mnohem víc limitům samotných pneu. Moje zkušenost je taková třeba u sportovních pneu, že kolem 50% vzorku je pneu znatelně jiná než když byla nová. Jasné je, že se mění R zaoblení, ale celkově i vlastnosti na vlhkém povrchu apod.

Naposledy editováno 06.06.2018 13:35:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 10:25 | Nahoru | #203
KapitanMasakr> hodil bych to na díly, minimálně o motor bude zájem určitě, a třeba zadní kolo taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 10:53 | Nahoru | #204

Stev píše: KapitanMasakr> hodil bych to na díly, minimálně o motor bude zájem určitě, a třeba zadní kolo taky.



Tak tak, o motor, prevodovku, zajem bude.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 11:01 | Nahoru | #205

SLEEPER píše: Tak tak, o motor, prevodovku, zajem bude.



A o "SC skoro na ceste" možná taky,ne? Když to teď nemá na co obout....

Naposledy editováno 06.06.2018 11:01:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 11:59 | Nahoru | #206

KapitanMasakr píše: andrewsb> Nejrozumnějši je zkusit hodit na inzerat a počkat na rozumnou nabídku.

Kdyby to nedostalo tu herdu na předek poradim si uplně se všim, ale takhle . . . . ty brejle jsou kolosalně zdevastovaný, jak se mi to vůbec takhle mohlo povédst byl to opravdu dosti kuriozní pád. A to motorka nechytla žadnou překažku . Stolec nepotřebuje je to silak,ale kawasaki by byla jen kulička .



No jestli jsou KO brýle a i vidle. Tak máš 100% jistotu, že je i rám křivý. Ten rám vydrží méně než vidlice.

Takže nic nemusíš měřit, rovnou sháněj i rám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 12:05 | Nahoru | #207

dakarista píše: No jestli jsou KO brýle a i vidle. Tak máš 100% jistotu, že je i rám křivý. Ten rám vydrží méně než vidlice.

Takže nic nemusíš měřit, rovnou sháněj i rám



Možná tím KO myslí ty udřené kusy

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 12:29 | Nahoru | #208
Sranda to tu číst. Pobavil nejen KapitánMasakr

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 15:33 | Nahoru | #209

kubacech píše: Možná tím KO myslí ty udřené kusy



Dorazy jsou OK ta ohromná POWER ohnula obě řidítka, jedno natahla tak, že se toho rámu dokázalo dotknout i s dorazem.
Trochu to vypadá, jako by se vidle hnuli v brylych tohle se vod voka, když je zvohejbany úplně všechno na co se podivam dost špatně rozeznava. Na jistotu je jedna vidle uhoblovaná mezi šroubovanim brejli je mezera stejna, ale stejně je to děsnej voser.

Motor půjde nastartovat, zpeněžit z toho jen motor mi přijde vice, než komické. Kovošrotu na lopatu ji určitě jen tak nepoložim, začinam mít lehkou vizi rozdupané okruhovky splňující hlukové limity mostu, ale nic není jisté.

Naposledy editováno 06.06.2018 15:34:37

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

6.6.2018 v 16:00 | Nahoru | #210


První fakt jak jsem slíbil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 589 Dnes v 20:26 Ozzy_
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37
BMW S 1000 RR, BMW S 1000 R bajker2 11 18.8.2020 v 22:56 HMS
Tak je tady bmw S1000rr [1, 2] BMW S 1000 RR Driffter 57 2.7.2020 v 16:51 Páprda


TOPlist