globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
4.6.2018 v 04:53
Motorka mi včera upadla ze stojanku, koukam na to a nevím čím ani začít. Nezná někdo nějakého odborníka, co mi to za hubičku vyklepe,povaří plasty, abych mohl za týden zas jezdit a dokončit aspoň plánovaně sezonu.





Naposledy editováno 12.06.2018 21:06:51

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 14:52 | Nahoru | #391

matt píše: assassin> tak to potom je ten povozek dost dobrej
jj oktavka a kor naftova je na předek hrozně težká a je to uhoupané

ale dost trosku mimo téma aby se kapitán masakr nezlobil, že mu tu plácáme blbosti



jop, nalozil jsem kombika po strechu a jedu smer Duba :) tak nejsem uplne OT

kapitan je nejvic, jeste jsem ted koukal na foto a jedinej dil co je na te moto celej je padak :D

Naposledy editováno 28.06.2018 14:54:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 15:21 | Nahoru | #392

assassin píše: s jumpym nevim, ale ona prazdna "dodavka" docela jede... kazdopadne pokud nebude pilot na motorce o level lepsi, tak mu na okresce ujedes temer s kazdym autem. cim horsi cesta, tim je pravdepodobnost vyssi. jediny co muze dat motorce sanci je provoz.

neni tu rec o zavodeni na naky rychly trase s dobrym povrchem ala duba... kde motorka vyuzije akceleraci

aspektu je mnomeh vic, treba mokro, trochu lepsi auto... pneumatiky co aslespon z dalky pujdou srovnat s pneu na moto (vetsina lidi jezdi na autech naky praskacky za "par tisicovek" - kdyz obuju na auto sportovni gumy, nema v zatacce motorka sanci

BTW venku krasne prsi, kdo chce muzem to zkusit motorka vs naftovej kombik


Hele, assassine, to už jsme jednou řešili
Samozřejmě, že pokud to bude roztřískaná silnice posypaná šotolinou, může se jít motorka vysrat. Na karlovarce jsem nedávno potkal MB CL500. Jako jo, jelo mu to kurevsky a Fazer ze sebe vydával všechno, aby tomu při akceleraci napráskal, ale nedal mě, ačkoli jel jak bezmozek 80-100km/h přes všechny vesnice co potkal. Ve vesnici mě vždycky předjel a za vesnicí jsem ho zase měl.
¨
Na vodu ti seru, už mě nejednou předběhlo v zatáčce zadní kolo, takže na to mrdám. Ale jestli chceš mermomocí zkoušet na té dubé tvoje Volvo proti mému Fazeru, můžeme se domluvit

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 15:42 | Nahoru | #393
Jako chtít "závodit" naftovým volhem Doma je S70, taky naftová 2.5...a první zatáčku jsem měl pocit jak kdybych seděl na hozeným kladivu a to auto jízdní vlastnosti prostě nemá. Aspoň tahle starší verze by při rychlým agresivnějším ježdění smrděla škarpou.

Paradoxně bych možná i řekl že motorka využije tu akceleraci právě spíš na pomalejší, než rychlejší trase. Protože jak se jede rychle, auto má výhodu ve stabilitě, může jet plynule a udržovat "setrvačnost" v zatáčkách. Kdežto většina pilotů na motorkách už ve vysokých rychlostech zajedno nic nepředvedou, ovladatelnost motorky jde do kopru dřív...a na motor to díky odporu vzduchu už taky není taková sláva.

Prostě umím si představit v reálu při různých variantách, různé výsledky...a neviděl bych to tak jednoznačně a to i v případě horšího (do nějaké míry hrbolatosti) povrchu. Moc záleží na pilotovi a na autě proti kterému se jede...ale to už taky shrnul assassin...

Naposledy editováno 28.06.2018 15:44:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 16:00 | Nahoru | #394

Krovak píše: Hele, assassine, to už jsme jednou řešili
Samozřejmě, že pokud to bude roztřískaná silnice posypaná šotolinou, může se jít motorka vysrat. Na karlovarce jsem nedávno potkal MB CL500. Jako jo, jelo mu to kurevsky a Fazer ze sebe vydával všechno, aby tomu při akceleraci napráskal, ale nedal mě, ačkoli jel jak bezmozek 80-100km/h přes všechny vesnice co potkal. Ve vesnici mě vždycky předjel a za vesnicí jsem ho zase měl.
¨
Na vodu ti seru, už mě nejednou předběhlo v zatáčce zadní kolo, takže na to mrdám. Ale jestli chceš mermomocí zkoušet na té dubé tvoje Volvo proti mému Fazeru, můžeme se domluvit



Duba je moc rychla a moc provozu... na tu nemam ve volvu vykon... technicka okreska budou silnicky na krivoklatsku, Karlstejn, ale treba i mnisek... nejlepe teda smerem z kopce...

jak jsem psal, zalezi na podminkach, nektere hraji pro auto, nektere pro moto... ja s tebou klidne prohraju na suchu, a vyhraju na mokru :D

ten s CL500 nejspis nejel co auto umi jestli jsi ho za vesnici dojizdel, kolik ti realne jede fazer po okresce ? jakoze na kolik se to na nejaky delsi rovince (treba jako jsou na dube) rozjede? ja mam s 328 na tehle rovinkach na dube 170-180 ... o kolik vic tam jede ten fazer? auta ala CL500 leti pres 200 uplne jinak nez sestka... jde o to ze vetsina beznejch ridicu neni zvykla jezdit takhle rychle a malo kdo je tak vymytej aby jel po okresce 170+ a vetsina vymekne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 16:04 | Nahoru | #395

Kocandak píše: Jako chtít "závodit" naftovým volhem Doma je S70, taky naftová 2.5...a první zatáčku jsem měl pocit jak kdybych seděl na hozeným kladivu a to auto jízdní vlastnosti prostě nemá. Aspoň tahle starší verze by při rychlým agresivnějším ježdění smrděla škarpou.

Paradoxně bych možná i řekl že motorka využije tu akceleraci právě spíš na pomalejší, než rychlejší trase. Protože jak se jede rychle, auto má výhodu ve stabilitě, může jet plynule a udržovat "setrvačnost" v zatáčkách. Kdežto většina pilotů na motorkách už ve vysokých rychlostech zajedno nic nepředvedou, ovladatelnost motorky jde do kopru dřív...a na motor to díky odporu vzduchu už taky není taková sláva.

Prostě umím si představit v reálu při různých variantách, různé výsledky...a neviděl bych to tak jednoznačně a to i v případě horšího (do nějaké míry hrbolatosti) povrchu. Moc záleží na pilotovi a na autě proti kterému se jede...ale to už taky shrnul assassin...



asi to bude S60 ... to je jeste platforma jako V70 II rekl bych, proste volvo ne ford. ja kdysi s 328 zavodil s S60 t5 a mel jsem co delat se ho udrzet, mel jsem problem se vejit na silnici a S60 na pohled s prehledem... ale mel tam ten elektronickej podvozek jako ma verze R, 4x4 a 60koni navrch = velkej rozdil.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 16:19 | Nahoru | #396

assassin píše: asi to bude S60 ... to je jeste platforma jako V70 II rekl bych, proste volvo ne ford. ja kdysi s 328 zavodil s S60 t5 a mel jsem co delat se ho udrzet, mel jsem problem se vejit na silnici a S60 na pohled s prehledem... ale mel tam ten elektronickej podvozek jako ma verze R, 4x4 a 60koni navrch = velkej rozdil.

vidíš tys jel strop, ale nevíš jeslti on jel hranu (teď záleží jakou... svoji nebo auta?)

e: fazer taky umí víc než ho dokázeš využít na normální silnici

Naposledy editováno 28.06.2018 16:20:42

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 16:29 | Nahoru | #397
To je sakra rozdíl...proto si umím představit různé varianty. Jak je to čistá předokolka s těžším motorem a ideálně před nápravou, je to podle mě konec. Ostatně to vidím u alfy, ta sedí o 40mm níž, 225 gumy, má hodně rychlý řízení a nenaklání se, motor na to že to je předokolka uloženej ještě dobře...a stejně, přijde užší zatáčka a ten výkon nepřeneseš. Tam kde bys u bavoráku dal nohu na zem a ještě by ti to přišlo málo, tak s předohrabem si musíš s plynem hrát a bojuješ s nedotáčivostí.

A když se to rozhejbe...je to samozřejmě lepší, ale to že se to "odvaluje" po předku je prostě hrozně znát a nic moc s tím nevymyslíš.
TypeR, rencek sport se svorem a lešením místo sedaček a podobně na druhou stranu jsou auta který na hodně točitý trati těžko najdou konkurenci...bohužel i z řad zadokolek (nic adekvátně konkurenčního se nevyrábí).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 16:34 | Nahoru | #398
Krovak> A nebylo to tak, že ty jsi jel hranu a on jednou rukou psal SMS a ani o tobě nevěděl? Jestli jsi někdy jel v něčem silnějším, tak sám víš, že má každej druhej vocas touhu závodit a každej třetí si opravdu myslí, že s tebou závodí. A 80km/h v obci v podobném autě je skoro normal, spíš obdivuji, že s tím někdo dokáže jet míň : )

Btw. Jumpy a 170 km/h na okresce taky pobavilo : )

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 18:33 | Nahoru | #399

assassin píše: Duba je moc rychla a moc provozu... na tu nemam ve volvu vykon... technicka okreska budou silnicky na krivoklatsku, Karlstejn, ale treba i mnisek... nejlepe teda smerem z kopce...

jak jsem psal, zalezi na podminkach, nektere hraji pro auto, nektere pro moto... ja s tebou klidne prohraju na suchu, a vyhraju na mokru :D

ten s CL500 nejspis nejel co auto umi jestli jsi ho za vesnici dojizdel, kolik ti realne jede fazer po okresce ? jakoze na kolik se to na nejaky delsi rovince (treba jako jsou na dube) rozjede? ja mam s 328 na tehle rovinkach na dube 170-180 ... o kolik vic tam jede ten fazer? auta ala CL500 leti pres 200 uplne jinak nez sestka... jde o to ze vetsina beznejch ridicu neni zvykla jezdit takhle rychle a malo kdo je tak vymytej aby jel po okresce 170+ a vetsina vymekne.


Mníšek, Hrob, Moldava... to je v prdeli, tam je to tak na motarda, aspoň některé úseky. Křivoklátsko a Karlštejn to samý, silnice nic moc. Ten s CL rozhodně jel co to auto umí, protože Fazer ho dával jen taktak. Kamarádovi na šestce na férovku na rovině ujel. Dojížděl jsem ho jen díky provozu, jinak nechat si ho ujet ve vesnici na prázdný silnici, nemám šanci ho dohnat. Na dubé čéče nevím, moc na tacho nečumím, ale 200+ určitě. Jinak tenhle byl vymytej dost, já tam letěl i 240 (to už mě nasral a řekl jsem si, že takhle ne ) a jakmile jsem zpomalil, on hned za mnou

Btw, nemám šestku

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 18:40 | Nahoru | #400

PetrS píše: Krovak> A nebylo to tak, že ty jsi jel hranu a on jednou rukou psal SMS a ani o tobě nevěděl? Jestli jsi někdy jel v něčem silnějším, tak sám víš, že má každej druhej vocas touhu závodit a každej třetí si opravdu myslí, že s tebou závodí. A 80km/h v obci v podobném autě je skoro normal, spíš obdivuji, že s tím někdo dokáže jet míň : )

Btw. Jumpy a 170 km/h na okresce taky pobavilo : )


Skutečně nepsal. A já hranu nejel, pouze jsem se pak přepl do módu "Seru na provoz, oni uhnou" a "Tam se ještě vejdu"

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

28.6.2018 v 22:43 | Nahoru | #401
Krovak: a jo uz to vidim, ja si jen matne pamatuju zes mel 6ku, ted koukam, uz litr, to je jina... to asi nadoraz jel :D

Matt: jo jak hodne se kdo priblizuje k limitu se tezko soudi. to s tim vyuzitim... to je prave o co tu jde. jet autem smykem dokaze kde kdo, tzn da se pomerne snadno priblizit limitu. na motorce brzdit, nebo jet zatacku na hranici prilnavosti pneumatik vubec neni snadny... a prave to je ten rozdil.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

29.6.2018 v 11:22 | Nahoru | #402

assassin píše:

ten s CL500 nejspis nejel co auto umi jestli jsi ho za vesnici dojizdel, kolik ti realne jede fazer po okresce ? jakoze na kolik se to na nejaky delsi rovince (treba jako jsou na dube) rozjede? ja mam s 328 na tehle rovinkach na dube 170-180 ... o kolik vic tam jede ten fazer? auta ala CL500 leti pres 200 uplne jinak nez sestka... jde o to ze vetsina beznejch ridicu neni zvykla jezdit takhle rychle a malo kdo je tak vymytej aby jel po okresce 170+ a vetsina vymekne.



jo. Ani ta duba neni tak extra rychla, az na asi tri mista. Takze ve finale ridic i obycejnejsiho auta, kerej se prave neboji letet po okresce treba 170, na dube ve vetsine pripadu motorce staci / ma navrch.

A tech 170 s Jumpym po okreskach. No nevim, nejak si to nedokazu predstavit. To musely bejt na ty trati asi hodne dlouhy rovinky.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

29.6.2018 v 17:56 | Nahoru | #403

assassin píše: Krovak: a jo uz to vidim, ja si jen matne pamatuju zes mel 6ku, ted koukam, uz litr, to je jina... to asi nadoraz jel :D ...


V poho, jsi zaspal jen 7 let

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

1.7.2018 v 00:51 | Nahoru | #404
Kurva, musím si udělat značku, nebaví mě to furt hledat!

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

18.8.2018 v 17:23 | Nahoru | #405
Opraveno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

18.8.2018 v 21:07 | Nahoru | #406
KapitanMasakr> super, ještě něco stihneš. Kolik ta sranda stála? A po sezoně jí můžeš ještě jako nebouranou střelit, akorát jsi profláklej.... dělám si prdel, hlavně, že si to rozchodil... a moto taky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

18.8.2018 v 22:27 | Nahoru | #407
miki83> Ja ji prodal za docela nulový peniz, už jsem na takhle nabourané jezdit nechtěl, foto pana co ji sestavil.
Ja chtěl novějši model, tak by oprava a prodej bouračky za nějakych 140 byla ztrata času.

Neni to 100%, ale je to pojizdne.

Ja spiš pujdu do nafukovaciho hubíka, než teď shanět moto.

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

18.8.2018 v 23:19 | Nahoru | #408
KapitanMasakr>

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 07:32 | Nahoru | #409

KapitanMasakr píše: miki83>

Ja spiš pujdu do nafukovaciho hubíka, než teď shanět moto.



Spis si kup nafukovaciho subíka.

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 07:52 | Nahoru | #410
Kdyby ji chtěl někdo koupit. Prý opravena z malého pádu

Inzerat

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 08:43 | Nahoru | #411
Tolik stranek o tom jaky to byl zavratny crash, a pri prodeji jde o nevelky pad a drobnou kosmetiku?
To urcite bude uplne jina motorka, mistni Rossiho legendarni bracha by se prece nezachoval jako typicky zmrd.

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 08:44 | Nahoru | #412
... ja ji beru...

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 09:01 | Nahoru | #413
Zlatý český ručičky a pak, že to nepůjde opravit

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 09:03 | Nahoru | #414
Takže opět typický překupník bude slavit úspěch Koupí bouranou lemru za pár šupů, sám na ní jezdit nebude ( podle poser pruhu na zadním kole je to asi i dobře ) ale se ziskem kolem 30-50 tis jí vesele prodá novému majiteli jako upadenou leštěnku
A pro jistotu ještě rozprodá i ty rozsekané díly z x tisíc... pán je "karaktér"

https://www.motorkari.cz/profil/?uid=10178

Tak pane překupník hodně štěstí s tým pertinaxom

Naposledy editováno 20.08.2018 09:09:31

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 09:59 | Nahoru | #415
Tak je i zde - https://www.motorka...1000-rr-1328502.html

Ale na fotkách vypadá krásně - a je pouze po kosmetice.....

2 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 10:04 | Nahoru | #416
Ta v inzerátu je jiná - teď jsem si toho všimnul - má jiné barvy. To NEBUDE ta Masakrova !

Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 10:06 | Nahoru | #417
Spíš bych to taky viděl že ze 2 vraků udělal jednu lehce padlou ze stojánku

1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 10:07 | Nahoru | #418
Tak jestli je opravena dobre, proc ne. Vsechno de. Ale kdyby si aspon nesral do huby tim " "po nevelkém pádu" a "drobna kosmetika"...

(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 10:29 | Nahoru | #419

parezi píše: Ta v inzerátu je jiná - teď jsem si toho všimnul - má jiné barvy. To NEBUDE ta Masakrova !



Ale má tam tu zmuchlanou nádrž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava

20.8.2018 v 10:45 | Nahoru | #420

parezi píše: Ta v inzerátu je jiná - teď jsem si toho všimnul - má jiné barvy. To NEBUDE ta Masakrova !


Tak kdyz se to po nehode lakovalo, tak si muze dat jaky barvy chce ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 Včera v 23:12 Ariete
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37
BMW S 1000 RR, BMW S 1000 R bajker2 11 18.8.2020 v 22:56 HMS
Tak je tady bmw S1000rr [1, 2] BMW S 1000 RR Driffter 57 2.7.2020 v 16:51 Páprda


TOPlist