globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: stržený závit
3.6.2018 v 16:53
Dobrý den,
Vlastním ktm exc 250 f 2008.. mám ji asi čtvrt roku a neměl jsem na ni čas. Když už jsem si čas udělal a provedl menší údržbu , všiml jsem si že mi prosakuje ventilové víko. Po rozborce jsem zjistil že je přilepené na silikonu a 2 ze 3 šroubu drží na jednom závitu čili ztržené a přilepené lepidlem.(dárek od původního majitele) Otázka zní : nechat v servise přehodit to pouzdro vačky které stoji 7000 nebo vyvložkovat sadou helicol nebo M8 ale zas kdo ví co je to za materiál? (přidám obrázek).. za každou radu co mi ušetři peníze budu nesmírně rád. Díky a ať stroje jezdí bez poruch :)


Naposledy editováno 03.06.2018 16:53:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stržený závit

4.6.2018 v 21:55 | Nahoru | #1

kerut píše: cim mensi pocet pevne spojenych kusu tim logicky spolehlivejsi - nejaky "lepeni" vlozky nepovazuju za pevny spoj nybrz za lehci prasarnu, kov ma proste krystalickou mrizku lepidlo do nej nijak nedifunduje (jako napr do dreva, papiru nebo tkaniny) a spojuje se "na pevno" proste svaropvanim, technologicky i pevnostne je vzdycky nejlepsi zavit v masivu odlitku/obrobku...

..a M7 jde sehnat docela normalne, ..dokonce i v Ti



Nesouhlasím, díky většímu průměru tyhle vložky drží lépe než originál šrouby v původní slitině. Jako bonus jsem ji ještě neviděl strhnutou. A ani je nemusíš lepit, to jsi tady vytáhl ty....pro mě je větší prasárna mít mezi x šrouby M6 jeden nebo dva M7.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stržený závit

4.6.2018 v 22:06 | Nahoru | #2
V_i_c_i> nic Ti nebani preriznout vsechny BTW nejvetsi prasarna je z konstrukcniho predepisovat zavit kterej jde snadno strhnout (samozrejme ze na vine je primarne utahovac ale..) bud navrhnu dostatecne vetsi nebo vic, jedna vec je sroubovat most kde jsou ty srouby defakto ve funkci nejtu, a druha vec je motorka ktera musi bejt dostatecne "vyndavaci a zastamdaci" lepe receno opakovane bez problemu rozebiratelna.. neni to auto aby se to koupilo jako "pouhy dopravni prostredek k cestovani z bodu A do bodu B", nechalo dobehnout casovanou zivotnost a za par let vymenilo

(reakce na) stržený závit

4.6.2018 v 22:29 | Nahoru | #3

V_i_c_i píše: Nesouhlasím, díky většímu průměru tyhle vložky drží lépe než originál šrouby v původní slitině. Jako bonus jsem ji ještě neviděl strhnutou. A ani je nemusíš lepit, to jsi tady vytáhl ty....pro mě je větší prasárna mít mezi x šrouby M6 jeden nebo dva M7.



...taky nesouhlasim a to zásadně...helicoil už nikdo nestrhne...při přeříznutí na větší závit může opět dojít ke stržení a pak???...vložku helicoil není potřeba lepit...výroba/předělávka šroubu bude daleko náročnější...jinej rozměr šroubu...prostě nevidím jedinej negativní argument proč nepoužít vložku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc-f 2009 chlazení+startování KTM EXC 250 F Peťkooo 10 3.4.2024 v 13:27 Pedl
Cena za Ktm exc-f 250 KTM EXC 250 F Palucha 8 16.3.2024 v 06:14 Palo-1
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 10 2.6.2022 v 15:44 doktorM


TOPlist