Téma: Vyfuky V&H vs Origo a lambda
31.5.2018 v 16:46
Zdravím přátelé, řeším menší problém a potřeboval bych jen ujisti nebo poradit. Chystam se na víkendovou do Dánska přes Německo a všichni víme jak tyhle země jsou alergické na nehomo výfuk. Jedna se o Honu VTX1800 f2. Budu schazovat výfuky Vance & Hines a dávat originální. Mám tam power-commander, k&n filtr a tyhle výfuky a všechno to je sladěný na brzdě. Takže tam jsou origo lambdy, žádná chyba nevyskakuje, nestřílí a spotřeba je úměrná, prostě všechno OK. Kdyz jsem chtěl sundat lambdu tak na jednom výfuku (každá roura jedna lambda na jeden válec) ta lambda je asi dána přes závit, protože když ji šroubuje ven, tak se osově vyhne a rvu to celou silou - tudy cesta nevede (nechci zkurvit zavit a schanet novou lambdu za 6500-8500kc a nebo resit nejakou zavitovou vlozku do výfuku). Když ji odpojim tak motorka startuje běží (neprojizdel jsem to, tak nevím jestli bude střílet nebo ne) ale na palubovce mi vyskocila chyba fi. Rozumim vstřikování atd. Ale jde mi o to, jestli když to odpojim sundám výfuky (tu jednu lambdu nechám v tom výfuku) nahodim origo, tak mi bude svitit chyba fi, a bude to pro motor velky problem kdyz s tim takhle najedu kolem 3tis km za vikend? A dalsi otazka co me pak napada jak na technickou? Sice to bude tichý, emise neměří tak lambda nebude vadit, ale bude tam svitit ta porucha coz technikovi bude vadit. Vím ze existuji i různý emulátory či co, ale spíše mi jde o ten motor, protože jeden valec nebude mít správné informace. Tak mi jde právě o ten dopad na motor, prostě potřebuju vysvětlit jestli to zakhle přežije a nebo jestli se začne všechno kurvit. Díky.

Vyfuky V&H vs Origo a lambda

31.5.2018 v 18:00 | Nahoru | #1
Motorka pôjde aj bez lambdy a zmes paliva pôjde aká je nastavená palivovej mape a nebude ju regulovat podľa obsahu kyslíka. Ale ako to pôjde s tým powercomanderom neviem. Akurát si môžeš zničiť katalyzátor ak by šla veľmi bohatá zmes. A radšej by som asi odpojil obe a tak skúsil.

Vyfuky V&H vs Origo a lambda

31.5.2018 v 19:31 | Nahoru | #2
Zkusím, odpojím obě a zkusim to o vikendu projet. Me šlo čistě o ten motor, nejakou dobu poruchu fi vydrzim, jen me zajimal dopat. Nevím co to s tim udela / neudela.

Vyfuky V&H vs Origo a lambda

31.5.2018 v 20:00 | Nahoru | #3
Originál to až tak nevadí, rj si dopočíta zmes (aspoň na aute nie je problém, okrem emisii) Len neviem čo to spraví s powercomanderom.

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuky V&H vs Origo a lambda

31.5.2018 v 21:40 | Nahoru | #4
PC vyžaduje odpojené lambdy.

(reakce na) Vyfuky V&H vs Origo a lambda

31.5.2018 v 22:29 | Nahoru | #5
milor> to je divný, protože když jsou zapojený tak všechno v pořádku, ale jakmile odpojím hned se mi rozsvítí porucha fi. A to jsem s PC nic nedelal.

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuky V&H vs Origo a lambda

31.5.2018 v 22:33 | Nahoru | #6
PC dle mně žádné lambdy nepotřebuje, já jsem v sadě u V-vé řady PC měl konektor ze záslepkou a v manuálu pokyn lambdy zaslepit. Kontrolka chyby tudíž nesvítí.
U mého modelu lambdy stejně nebyly, takže mám doma 2 zbytečné navíc. Když budeš šikovný, tak podle schéma moto zjistíš, kde vrazit dva odpory, akorát to nebudeš mít origo se záslepkou. Když tak napiš, pošlu ti je.

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuky V&H vs Origo a lambda

1.6.2018 v 06:33 | Nahoru | #7
VTXka je standardně bez lambd a katalyzátoru. Měly by být snad jen u provedení pro Kalifornii, kde maj přísnější státní emisní předpisy, takže je tam i jiná ŘJ + ještě nějakej bazmek na zachytávání benzínových výparů z nádrže, ten by měl být před zadním kolem. Zbytek USA, CAN a EU by měl být jiný, bez lambd. Takže ty lambdy slouží jen k ochraně katalyzátoru před zničením. Jestliže nebude jedna funkční, tak řídící jednotka by měla přejít do nějakýho nouzovýho režimu - je otázkou, nakolik se to pak bude hádat s odladěným PC, protože to asi pojede na jinou něž standardní mapu a celý odladění bude nejspíš v háji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyfuky V&H vs Origo a lambda

1.6.2018 v 10:39 | Nahoru | #8

zolikvtx píše: PC dle mně žádné lambdy nepotřebuje, já jsem v sadě u V-vé řady PC měl konektor ze záslepkou a v manuálu pokyn lambdy zaslepit. Kontrolka chyby tudíž nesvítí.
U mého modelu lambdy stejně nebyly, takže mám doma 2 zbytečné navíc. Když budeš šikovný, tak podle schéma moto zjistíš, kde vrazit dva odpory, akorát to nebudeš mít origo se záslepkou. Když tak napiš, pošlu ti je.



To vím kam je vrazit, ale úplně přesně nerozumím co tím je myšleno, jestli máš ty odpory který vrazím do konektoru po lamde a nebo jestli to je ještě něco jiného.

(reakce na) Vyfuky V&H vs Origo a lambda

1.6.2018 v 10:44 | Nahoru | #9

charlie.vtx1800 píše: VTXka je standardně bez lambd a katalyzátoru. Měly by být snad jen u provedení pro Kalifornii, kde maj přísnější státní emisní předpisy, takže je tam i jiná ŘJ + ještě nějakej bazmek na zachytávání benzínových výparů z nádrže, ten by měl být před zadním kolem. Zbytek USA, CAN a EU by měl být jiný, bez lambd. Takže ty lambdy slouží jen k ochraně katalyzátoru před zničením. Jestliže nebude jedna funkční, tak řídící jednotka by měla přejít do nějakýho nouzovýho režimu - je otázkou, nakolik se to pak bude hádat s odladěným PC, protože to asi pojede na jinou něž standardní mapu a celý odladění bude nejspíš v háji.



Pravdu máš, jeto pro Kalifornii a opravdu před zadním kolem mám nějaký odlučovač benzínových par. Lamdy tam opravdu mám a jsou funkční. Myslíš, že si tím můžu rozhodit celej ten PC když pojedu bez jedný lambdy? Nebo i ten PC tam bude držet nějaký základní hodnoty aby to běželo? Takový nic moc, protože úplně přesně nevím co by se mělo stát a testovat to na motoru se mi taky úplně nechce.

Vyfuky V&H vs Origo a lambda

1.6.2018 v 12:42 | Nahoru | #10
Pokud chceš mít zapojené lambdy, tak je ti celý PC k ničemu. Potřebuješ eliminátory lambda sondy, aby PC mohl upravovat směs.

(reakce na) Vyfuky V&H vs Origo a lambda

4.6.2018 v 23:14 | Nahoru | #11
Mr.Palda> Mám origo protikus, do kterého je zalisovaný a připájený odpor - je to v postatě záslepka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Velký cruiser Honda VTX 1800, Kawasaki VN 2000 Classic Kalanis 14 28.9.2018 v 09:04 Kalanis
Výběr Choppra [1, 2, 3] Honda VTX 1800, Kawasaki VN 2000, Yamaha XV 1900 Mid... Rudla666 61 26.9.2018 v 09:30 Kalanis
vtx 1800 vs vtx 1300 Honda VTX 1800 avon 19 31.8.2018 v 00:54 ToxikSVK
VTX 1800 R - laděné / otevřené výfuky Honda VTX 1800 xxFANYxx 4 19.7.2018 v 23:25 zolikvtx
Drážky po obvodu kotoučů Honda VTX 1800 zolikvtx 11 25.6.2018 v 22:44 zolikvtx

TOPlist