Téma: Snížení výkonu na 35 kW - postup
30.5.2018 v 13:24
Zdravím,
je tady někdo, kdo absolvoval snížení výkonu na 35 kW "svépomocí"?
Jde o to, že se tím v tuzemsku zabývá několik firem, které si za to řeknou přes 8 000 Kč (cena zahrnuje škrtící sadu, montáž a zápis do TP).
Otázka je, jak může postupovat běžný smrtelník, který si koupí onu sadu přímo od Alpha technik (3 100 Kč i s dopravou)? Jde mi především o to, jestli má smysl se s tím zabývat sám nebo to dát rovnou do servisu.
Prosím o seriózní odpovědi a nejlépe od někoho, kdo s tím má zkušenosti!
Děkuji
je tady někdo, kdo absolvoval snížení výkonu na 35 kW "svépomocí"?
Jde o to, že se tím v tuzemsku zabývá několik firem, které si za to řeknou přes 8 000 Kč (cena zahrnuje škrtící sadu, montáž a zápis do TP).
Otázka je, jak může postupovat běžný smrtelník, který si koupí onu sadu přímo od Alpha technik (3 100 Kč i s dopravou)? Jde mi především o to, jestli má smysl se s tím zabývat sám nebo to dát rovnou do servisu.
Prosím o seriózní odpovědi a nejlépe od někoho, kdo s tím má zkušenosti!
Děkuji
Bezpochyby ti jde o to, abys měl těch 35kW v techničáku , že? V tom případě , máš jako běžný smrtelník smůlu .
Změnu výkonu ti na úřadě zapíšou jenom na základě certifikátu , který ti vystaví jedna z těch firem ,které si za to říkají tolik peněz.
Pokud se obejdeš bez zápisu do TP , postupuj dle přiloženého návodu...
Změnu výkonu ti na úřadě zapíšou jenom na základě certifikátu , který ti vystaví jedna z těch firem ,které si za to říkají tolik peněz.
Pokud se obejdeš bez zápisu do TP , postupuj dle přiloženého návodu...
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu na 35 kW - postup
Ano, musí to být zapsané v techničáku, protože bych si nerad kvůli 2 kW nechal sebrat papíry na všechno.
To není moc potěšující zpráva. Ty firmy vystaví ten certifikát na základě čeho? Nejde to nějak přes STK resp. Dekru?
To není moc potěšující zpráva. Ty firmy vystaví ten certifikát na základě čeho? Nejde to nějak přes STK resp. Dekru?
Kynklačka> Vystaví ti to na základě toho , že oni a jenom oni jsou "autorizovaný" servis . Aspoň co se týče montáže škrtící sady Alphatechnik . Prostě jenom oni mají TO razítko , které úřad uznává .
Další varianta je zkusit oslovit servis Honda , možná existuje nějaká "tovární" sada za lepší peníze...nevím... můžeš to zkusit . Kdysi jsem četl , že to u některých modelů uměla Kawa a nestálo to moc. Jak to je u Hondy netuším.
Anebojak jsi napsal, můžeš zkusit Dekru , ale při těch cenách , které mají na tom finančně o moc líp nebudeš...
Varianta , že si to sám namontuješ , a někdo ti to omrkne , řekne že je to cajk a odjíždíš o 200,- lehčí s papírem , je v téhle zemi nereálná...
Další varianta je zkusit oslovit servis Honda , možná existuje nějaká "tovární" sada za lepší peníze...nevím... můžeš to zkusit . Kdysi jsem četl , že to u některých modelů uměla Kawa a nestálo to moc. Jak to je u Hondy netuším.
Anebojak jsi napsal, můžeš zkusit Dekru , ale při těch cenách , které mají na tom finančně o moc líp nebudeš...
Varianta , že si to sám namontuješ , a někdo ti to omrkne , řekne že je to cajk a odjíždíš o 200,- lehčí s papírem , je v téhle zemi nereálná...
Ahoj, vložil bych se do příspěvku, ale vlastně s opačným "problémem" a to s odstraněním toho omezovače, to jde předpokládám také jen u těchto firem s kouzelným razítkem? Má někdo zkušenost na kolik co cca výjde - dostat původní hodnotu do TP?
To jsem absolvoval asi před rokem na TA 600 pro syna. Servis s tím kulatým razitkem po objednání a zaplacení zálohy namontuje na počkání restrikce do sání, toto zapíše i do velkého TP a s tímto se potom na úřadě vymění malý TP za nový se sníženým výkonem. Na motorce je štítek a na sání je plomba s číslem, které je uvedeno ve velkém TP. Při porušení plomby servis za 500 dá novou a její číslo zapíše opět do velkého TP. Stálo to těch zmiňovaných 8500, ale pokud by si to clovek o jednal přímo od Alphatechnik, tak montáž je banalita, ale nezlegalizuje to. V praxi to na výkonu nejde poznat, po tech letech už to stejně tento výkon nemá, ale je to legální pro A2. Zrovna to máme rozdělené, žralo to litr oleje na 1000, tak přikládám foto, jak to vypadá v reálu.
To jsem absolvoval asi před rokem na TA 600 pro syna. Servis s tím kulatým razitkem po objednání a zaplacení zálohy namontuje na počkání restrikce do sání, toto zapíše i do velkého TP a s tímto se potom na úřadě vymění malý TP za nový se sníženým výkonem. Na motorce je štítek a na sání je plomba s číslem, které je uvedeno ve velkém TP. Při porušení plomby servis za 500 dá novou a její číslo zapíše opět do velkého TP. Stálo to těch zmiňovaných 8500, ale pokud by si to clovek o jednal přímo od Alphatechnik, tak montáž je banalita, ale nezlegalizuje to. V praxi to na výkonu nejde poznat, po tech letech už to stejně tento výkon nemá, ale je to legální pro A2. Zrovna to máme rozdělené, žralo to litr oleje na 1000, tak přikládám foto, jak to vypadá v reálu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | Včera v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp | gryzli | 12 | 19.1.2024 v 18:51 Pedl |
motul 5000 10w40 nebo motul ester 5... [1, 2] Honda XL 600V Transalp | mardock | 44 | 1.12.2023 v 21:26 Zelinář |