Jsem úplně úplný začátečník a nemám ani zkušenosti se slabšími motorkami. Po dlouhém hledání první motorkyod BMW GS650, Aprilie Pegaso, Bandita, mě uhranulo GSR-ko 600 limitka od Yoshimury. Přečetl jsem si zde vaše zkušenosti a recenze na tento stroj a protože jsem nehledal závodní stroj, ale spíše něco co by se mi hodilo na delší trasy, kde mi neupadnou záda, či nemusí řidič jinak trpět, bylo GSR 600 vhodným kandidátem. Vzhled je vskutku nádherný (jako nováček nemůžu porovnat s jinými), už v v seriové stříbrné barvě se mi zalíbila, v barvách Yoshimura uhranula.
Ale proč vůbec píšu, zajímá mě jak se správně o tento konkrétní stroj postarat, doporučené intervaly, značky náplní, filtry, na co si dát pozor, co si hlídat, popř. jak se projevují nejčastější vady atd. Najdou se majitelé, kteří by mi poradili jak se o ní řádně starat?
Asi mě pár lidí vyfuckuje, protože jistě nejsem první s takovýma otázkama, beru na vědomí, neprojel jsem všechny témata, které by mi asi odpověděly, takže se předem omlouvám, pokud tohle vlákno bude někomu vyloženě vadit. Díky a opatrně na cestách
Olej - nekoukej az tak na znacku, ale na to, aby plnil pozadavky uvedene v manualu.
Filtry normal proverene znacky, nehledej v tom vedu.
Starej se o retez, cistit, mazat, mit dobre napnuty..
Mit dostatek naplni, jednou za dva roky vymenit brzdovku, kazdej rok olej ve vidlich at to tlumi tak jak ma, mej dobre nafoukany gumy, hlidej brzdovy desky..
Jsou tu i obecne rady v sekci Clanky, hledej šmudlo a čti..
V něm nebude nic extra zvláštního, ale prostě normál servis po x-kilometrech.
To si najdi a dodržuj.
To je celé.
Je to normální, dost moderní motorka, tak asi těžko nějaké špeky nestandardní.Pokud to není napadené kutilem domácím.
Olej podle specifikace, filtry můžeš Hiflo, svíčky jsou nejlepší origo.
Foukat taky dle manuálu.
Mazat řetěz, občas čistit, správně napnutý s průvěsem dle manuálu.
Máš osvětlenou SPZ? A ten sklon trochu oprav, asi je to moc nahoru.
Taky ať máš homo výfuky.
Taky docela kope když ve větších otáčkách úplně zavřeš plyn (u mě to dělá nad 4000 otáček) a potom přidáš plyn. Zpočátku mě to vadilo ale časem na to zvykneš a přispůsobíš se.
Servis je klasika dle manuálu (který můžeš stáhnout)
Osobně jsem s ní spokojen (myslím že je spolehlivá i relativně levná) i když ji momentálně mám v servisu.
Může se jednat o nějakou vadu, nebo je toto chování v pořádku? Děkuju
Naposledy editováno 01.06.2018 18:26:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 | Ebčak | 31 | 15.10.2023 v 23:32 assassin |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 | Blackaligator | 2 | 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator |
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 | Hunterkill | 16 | 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill |