globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FZS1000 čerstvý majitel - dotazy
 
27.5.2018 v 20:06
Ahoj, přešel jsem z fz6 na FZS 1000. Mám pár dotazů pro zkušenější majitele těchto strojů:
1. Palivoměr - ukazuje podle toho jestli jedu do kopce nebo z kopce více nebo méně. Je to normální nebo mám shánět nový?
2. Palivo - do fz6 jsem přidával aditivum VIF. Přidávate něco do karburátorového stroje?
3. Volnoběh - při puštění plynu, např.když dojíždím k semaforu chvíli ješte motor točí vyšší otáčky poté skokem (neplynule) spadne do volnoběhu. Stává se to také při štelování volnoběhu tím kolečem - dlouho to nereaguje poté se zase otáčky rychle zvýší do poměrně vysokých. Bude stačit zkontrolovat a promazat bowdeny? Nebo vyměnit pružinu? Popř. něco s exup systémem?
Díky za odpovědi

Naposledy editováno 27.05.2018 20:48:33

FZS1000 čerstvý majitel - dotazy

27.5.2018 v 21:38 | Nahoru | #1
Palivoměr je vpořádku. Podle naklonění moto se ručička trochu pohybuje. A když nádrž nacvrkáš naplno, tak se ti zvýší dojezd a ručička prvních 50km ukazuje plnou.

Do paliva žádné aditivum nepřidávám, ale určitě tím nic nezkazíš. Před zimní odstávkou jen natankuju vervu 100.

Tohle už vpořádku nebude. Asi by chtělo ty karbce kapku poladit. Na volnoběh mi padá plynule. A táhne plynule už od volnoběhu. Zrovna tak přechody má můj fazer naprosto plynulý bez žádného cukání.

A ještě ti ušetřím infarktový stav až se ti rozsvítí kontrolka mazání. Fazer má hladinový snímač a když je hladina v cca 1/4 kontrolního okýnka tak se začne rozsvěcet. Stačí dolejt. Olej baští podle toho jak taháš. Já dolejvám celkem asi půl litru za interval. Tlak oleje kontroluj dle manuálu při výměně oleje.

K.

FZS1000 čerstvý majitel - dotazy

27.5.2018 v 22:13 | Nahoru | #2
1. OK
2. Verva 100
3. Zkusit stříknout na příruby karbců čistič brzd/ startovací sprej - jestli se zvší otáčky tak jsou příruby K.O.

FZS1000 čerstvý majitel - dotazy

28.5.2018 v 06:19 | Nahoru | #3
1.good
2.žádný aditiva -ob jedno tankování jsem dával dobrý béňo-Verva ,Shell V-Power
3.prdlá příruba asik

FZS1000 čerstvý majitel - dotazy

28.5.2018 v 09:58 | Nahoru | #4
1/OK
2/VIF aditiva jsou super a dával bych je dál (pokud nebereš Efectu 95 od Benziny)protože je odbornýma zkouškama (zde odkaz ) dokázaný, že čistěj ventily (ne vstřiky), hlavy válců a písty od karbonu; tady nezáleží jestli stříkačka nebo karbec...
3/není v cajku

FZS1000 čerstvý majitel - dotazy

28.5.2018 v 10:08 | Nahoru | #5
Kdyz nekupujes benzin bez BB [babisovejch biosragor], t. treba Shell V-Power tak rozhodne VIF davej. Jinak potom staci motorku na 3 tydny odstavit a z toho co je v plovakovejch komorach se Ti udela sedej slem... a davas karburace na UZ cisteni.

K tomu ostatnimu. Zacal bych kontrolou membran a prirb. Membrany jestli nejsou nekce praskele [vizualne], priruby jak tu nekdo psal pri volnobehu nastrikat cistic brzd. Kdyz se zvednou otacky, je dotycna priruba po smrti. Potom pochopitelne synchronizace.

FZS1000 čerstvý majitel - dotazy

28.5.2018 v 10:44 | Nahoru | #6
3) mrkni do airboxu, vůbec bych se nedivil, kdyby tam byl K&N a karbíky s origo setupem, pak šroubky bohatosti volnoběžné smesy (jestli je nějaký chuj moc nezašrouboval), moto byla chudá a tak volnoběžný systém obešel tím, že víc otevřel škrtící klapky, sřoubkem na štelování volnoběhu, začni ale těma membránama.

FZS1000 čerstvý majitel - dotazy

28.5.2018 v 15:32 | Nahoru | #7
Díky moc za odpovědi. Jsem rád že nebudu řešit palivoměr. O víkendu se podívám na ty karbece.

FZS1000 čerstvý majitel - dotazy

28.5.2018 v 16:39 | Nahoru | #8
3. Volnoběh - podobnou věc řešil Anti a jedním z posledních zjištění bylo, že v nízkých otáčkách nepálí jeden válec.
https://www.motorkari.cz/tema/?t=204253
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist