1. Palivoměr - ukazuje podle toho jestli jedu do kopce nebo z kopce více nebo méně. Je to normální nebo mám shánět nový?
2. Palivo - do fz6 jsem přidával aditivum VIF. Přidávate něco do karburátorového stroje?
3. Volnoběh - při puštění plynu, např.když dojíždím k semaforu chvíli ješte motor točí vyšší otáčky poté skokem (neplynule) spadne do volnoběhu. Stává se to také při štelování volnoběhu tím kolečem - dlouho to nereaguje poté se zase otáčky rychle zvýší do poměrně vysokých. Bude stačit zkontrolovat a promazat bowdeny? Nebo vyměnit pružinu? Popř. něco s exup systémem?
Díky za odpovědi
Naposledy editováno 27.05.2018 20:48:33
Do paliva žádné aditivum nepřidávám, ale určitě tím nic nezkazíš. Před zimní odstávkou jen natankuju vervu 100.
Tohle už vpořádku nebude. Asi by chtělo ty karbce kapku poladit. Na volnoběh mi padá plynule. A táhne plynule už od volnoběhu. Zrovna tak přechody má můj fazer naprosto plynulý bez žádného cukání.
A ještě ti ušetřím infarktový stav až se ti rozsvítí kontrolka mazání. Fazer má hladinový snímač a když je hladina v cca 1/4 kontrolního okýnka tak se začne rozsvěcet. Stačí dolejt. Olej baští podle toho jak taháš. Já dolejvám celkem asi půl litru za interval. Tlak oleje kontroluj dle manuálu při výměně oleje.
K.
2/VIF aditiva jsou super a dával bych je dál (pokud nebereš Efectu 95 od Benziny)protože je odbornýma zkouškama (zde odkaz ) dokázaný, že čistěj ventily (ne vstřiky), hlavy válců a písty od karbonu; tady nezáleží jestli stříkačka nebo karbec...
3/není v cajku
K tomu ostatnimu. Zacal bych kontrolou membran a prirb. Membrany jestli nejsou nekce praskele [vizualne], priruby jak tu nekdo psal pri volnobehu nastrikat cistic brzd. Kdyz se zvednou otacky, je dotycna priruba po smrti. Potom pochopitelne synchronizace.
https://www.motorkari.cz/tema/?t=204253