Kocandak píše: Takže osobně moc historkám o motorce rozložený na díly na vozíku nevěřím, možná před lety...ale s dnešní buzerací a focením každýho prdu nevím nevím
V případě evidenční kontroly u vozidla, které je po dopravní nehodě (nebo opravovaných vozidel), kromě
toho, že dokumentace přítomnosti vozidla je prováděna vždy na kontrolní lince STK, se jako závada nehodnotí
stav, že vozidlo neodpovídá rozměrům uvedených vTP. V tomto případě však kontrolní technik do poznámky
protokolu o technické prohlídce uvede zápis: „vozidlo po dopravní nehodě, nehodnocen soulad rozměrů
vozidla uvedených v TP.“ a dále zaznamená skutečnost, zda je vozidlo pojízdné nebo nepojízdné, popřípadě
rozebrané. Ostatní kontrolní úkony se provádějí v plném rozsahu, tzn. kontrola identifikátorů, včetně
počítadla ujeté vzdálenosti a jejich řádné dokumentace. V případě poškození či upevnění tabulky s
registrační značkou do místa nebo způsobem, které neodpovídá předepsaným podmínkám, se tento stav nehodnotí jako závada.
Za účelem kontroly ostatních údajů zapsaných v TP nebo ORV a jejich skutečného souladu s vozidlem, musí
být na vozidle nebo v jeho blízkosti všechny podstatné součásti vozidla zejména motor, všechna kola,
odpovídající rozměrům uvedených v TP, včetně výbavy (tažné zařízení apod.).
U těchto vozidel lze, pokud to dovolují stavební a technické možnosti linky STK, evidenční kontrolu provést i tehdy, jsou
- li přepravovány na jiném vozidle, např. podvalníku nebo vozidlech odtahové služby apod.
Naposledy editováno 30.05.2018 23:00:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepis nepojízdné motky s technickou
CRF1000 píše: Byala> nepovídej, napiš mi sem tu právní úpravu, která to zrušila...a také kdo a kdy to zrušil a co bylo zrušeno, protokol vždy obsahuje " jméno a adresu nebo firmu a sídlo provozovatele vozidla"
To je možné.
Šlo mi o to, že jsi psal, že EK se dělá vždy na jméno. Tak tomu dříve skutečně bylo. Přišels na EK a první co bylo, chtěla baba v okýnku iniciály nového majitele.
Tomu tak dnes není, EK se dělá na vozidlo a budoucí majitel nikoho nezajímá.
Ministerstvo dopravy v minulosti vydalo mnoho různých pokynů stanicím technické kontroly, které v konečném důsledku dopadají na řadového občana ve formě různých požadavků techniků STK a ve formě postupů, které nejsou upraveny žádným zákonem ani vyhláškou a občan vůbec nemůže předpokládat a často ani netuší co jej na STK čeká
Když to zjednoduším aby to bylo pochopitelné, podle naší ústavy lze jakoukoliv povinnost občanům ukládat pouze zákonem, v české praxi si dvojice nebo trojice úředníků MDCR vymyslí nějaký postup pro STK, který otiskne ve Věstníku MDCR a uloží tím nepřímo nějakou povinnost všem občanům navštěvujícím STK, a to bez jakékoliv opory v zákoně....
V současnosti se jeden z poslanců snaží prosadit změnu zákona tak, aby všechny postupy STK muselo MDCR upravit minimálně vyhláškou...