chopper shop Přidat reklamu

Téma: Continental TKC70 vs RoadAttack - silnice
Koupil jsem moto s nazutýma TKC70 a k tomu dostal ještě sadu RoadAttack. Ty TKC tam dal bývalý majitel údajně pro jistotu, že nepichne při náhodném přejezdu přes šotolinu na dovolené.
Zatím se s motorkou pořád sžívám a co do přilnavosti nevidím problém. Četl jsem ale velkou kritiku na přední gumu, která se údajně rychle sjíždí, při vyšší rychlosti je nestabilní a způsobuje vibrace. Je pravda, že při vyšší rychlosti jsou vibrace patrné, ale doteď jsem hledal spíš příčinu jinde, protože se to zároveň kryje s otáčkama.
Chci si dát ale motoškolu, kde dosáhnu doufám větších náklonů, možná i okruh.
Do "terénu" se vůbec nechystám.
Má někdo přímé srovnání mezi těmato gumama? Ty TKC (kromě výše uvedeného) celkem chválí a RoadAttack jsou takový průměr, ale nevím, jestli ty TKC jsou dobře chválené na silnici v rámci "enduro" gum, nebo celkově. Prostě jestli si tím přezutím něco pomůžu. (nehledě na to, že v servisech je teď plno).

Naposledy editováno 22.05.2018 15:23:06

Continental TKC70 vs RoadAttack - silnice

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2018 v 14:55 | Nahoru | #1
Mám už starší Conti Road Attack, obě. Přední musí být natlakovaná o 0,2atm navíc, aby předek neplaval a zadní klouže jak svině. Vzorku mají dost, ale půjdou.


Přepiš si KTC správně na TKC.

Naposledy editováno 22.05.2018 14:58:02

Continental TKC70 vs RoadAttack - silnice

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2018 v 21:34 | Nahoru | #2
Tak já na velkém Stromu jsem na TKC nahrkal více jak 15 000 km, 100% asfalt, dlouhé trasy, naložená, nebo ve dvou.
Zadní vzorek na nule, na předku vzorek ještě byl, znatelně se ale více ojela jak bývá u přední zvykem.
Navíc, tím že to má hrubý vzorek, ojela se více v nájezdové straně vzorku z brždění - pak menší styčná plocha.
Tak se zadkem šla i ta přední. A koupil jsem si je opět.
Maximální spokojenost, žádné vlnění, v zatáčkách drží jak blbá.
Nazdar

Continental TKC70 vs RoadAttack - silnice

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2018 v 09:59 | Nahoru | #3
No, jezdil jsem oba druhy, bohužel však na různých motorkách, tak to možná nebude směroplatné .. . Podle mne jsou tyhle pryže kupodivu dost podobné.

RoadAttack je čistě silniční guma, dobrá až výborná v zatáčkách, slabší na vodě. Jako nevýhodu vidím slabší směrovou stabilitu, což u některých motorek může vést k vlnění ve vyšších rychlostech, nájezd je průměrný.
TKC70 je taková "enduro" guma z leknutí . Na šotolině je trochu lepší než silniční guma, ale tím to taky končí. Naopak na silnici mne příjemně překvapila. Slušná v zatáčkách, výborná na vodě, nejsou ani moc hlučné. K nevýhodám patří, že se dost chytá různých spár a asfaltu a kolejí, což může někomu dost vadit, směrová stabilita podobná jako RoadAttack, nájezd trošičku horší.

A jestli si pomůžeš když přezuješ? Podíval bych se na to takhle: Přezuj, pokud cítíš, že jde o bezpečnost nebo Ti na současných gumách něco echt vadí (vibrace a podobně). Jinak bych se na to vykašlal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 990 Adv. cuka KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Rambooo 22 20.9.2018 v 19:05 gugo
KTM 990 SM - na zadní jen plynem [1, 2, 3, 4] KTM 990 SM mmks 112 23.5.2018 v 18:26 Julip
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 41 20.4.2018 v 08:43 KubaLC8
KTM 990 - spojka KTM 990 SM mmks 13 27.3.2018 v 23:02 Peterka77
KTM 950 vs 990 vs Aprilia Dorsoduro... KTM 990 SM mmks 11 28.12.2017 v 15:08 mmks

TOPlist