motopripravky Přidat reklamu

Téma: Continental TKC70 vs RoadAttack - silnice
Koupil jsem moto s nazutýma TKC70 a k tomu dostal ještě sadu RoadAttack. Ty TKC tam dal bývalý majitel údajně pro jistotu, že nepichne při náhodném přejezdu přes šotolinu na dovolené.
Zatím se s motorkou pořád sžívám a co do přilnavosti nevidím problém. Četl jsem ale velkou kritiku na přední gumu, která se údajně rychle sjíždí, při vyšší rychlosti je nestabilní a způsobuje vibrace. Je pravda, že při vyšší rychlosti jsou vibrace patrné, ale doteď jsem hledal spíš příčinu jinde, protože se to zároveň kryje s otáčkama.
Chci si dát ale motoškolu, kde dosáhnu doufám větších náklonů, možná i okruh.
Do "terénu" se vůbec nechystám.
Má někdo přímé srovnání mezi těmato gumama? Ty TKC (kromě výše uvedeného) celkem chválí a RoadAttack jsou takový průměr, ale nevím, jestli ty TKC jsou dobře chválené na silnici v rámci "enduro" gum, nebo celkově. Prostě jestli si tím přezutím něco pomůžu. (nehledě na to, že v servisech je teď plno).

Naposledy editováno 22.05.2018 15:23:06

Continental TKC70 vs RoadAttack - silnice

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2018 v 14:55 | Nahoru | #1
Mám už starší Conti Road Attack, obě. Přední musí být natlakovaná o 0,2atm navíc, aby předek neplaval a zadní klouže jak svině. Vzorku mají dost, ale půjdou.


Přepiš si KTC správně na TKC.

Naposledy editováno 22.05.2018 14:58:02

Continental TKC70 vs RoadAttack - silnice

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2018 v 21:34 | Nahoru | #2
Tak já na velkém Stromu jsem na TKC nahrkal více jak 15 000 km, 100% asfalt, dlouhé trasy, naložená, nebo ve dvou.
Zadní vzorek na nule, na předku vzorek ještě byl, znatelně se ale více ojela jak bývá u přední zvykem.
Navíc, tím že to má hrubý vzorek, ojela se více v nájezdové straně vzorku z brždění - pak menší styčná plocha.
Tak se zadkem šla i ta přední. A koupil jsem si je opět.
Maximální spokojenost, žádné vlnění, v zatáčkách drží jak blbá.
Nazdar

Continental TKC70 vs RoadAttack - silnice

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2018 v 09:59 | Nahoru | #3
No, jezdil jsem oba druhy, bohužel však na různých motorkách, tak to možná nebude směroplatné .. . Podle mne jsou tyhle pryže kupodivu dost podobné.

RoadAttack je čistě silniční guma, dobrá až výborná v zatáčkách, slabší na vodě. Jako nevýhodu vidím slabší směrovou stabilitu, což u některých motorek může vést k vlnění ve vyšších rychlostech, nájezd je průměrný.
TKC70 je taková "enduro" guma z leknutí . Na šotolině je trochu lepší než silniční guma, ale tím to taky končí. Naopak na silnici mne příjemně překvapila. Slušná v zatáčkách, výborná na vodě, nejsou ani moc hlučné. K nevýhodám patří, že se dost chytá různých spár a asfaltu a kolejí, což může někomu dost vadit, směrová stabilita podobná jako RoadAttack, nájezd trošičku horší.

A jestli si pomůžeš když přezuješ? Podíval bych se na to takhle: Přezuj, pokud cítíš, že jde o bezpečnost nebo Ti na současných gumách něco echt vadí (vibrace a podobně). Jinak bych se na to vykašlal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 990 SM - na zadní jen plynem [1, 2, 3, 4] KTM 990 SM mmks 112 23.5.2018 v 18:26 Julip
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 41 20.4.2018 v 08:43 KubaLC8
KTM 990 - spojka KTM 990 SM mmks 13 27.3.2018 v 23:02 Peterka77
KTM 990 Adv. cuka KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Rambooo 20 17.3.2018 v 07:53 Jafoun
KTM 950 vs 990 vs Aprilia Dorsoduro... KTM 990 SM mmks 11 28.12.2017 v 15:08 mmks

TOPlist