Naposledy editováno 22.05.2018 14:02:33
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Takže, zákony a buzerace jsou špatný. Ať si každej jezdí na čem chce, bez ohledu na to jaký musel projít zkoušky, nebo aspoň tu základní laťku co stát určil. ÁÁÁÁLE ...na druhou stranu, vaše rodina a děti je něco jinýho... tam byste tedy zcela v souladu s výše uvdeným "působili osvětově" na vaše ratolesti, protože to zase asi tak úplně dobrej nápad není? Nebo proč byste tedy v tomto případě nekoupili svým dětem litra na začátek ? A proč byste to nechali každýmu jinýmu hejhulovi tedy na jeho libovůli.
Nechci se nikoho dotknout, ale argument typu " zákon, zámek, škola ...je nahovno, protože stejně ti co ho nerespektují, přeštípnou pákovkama, nebudou do ní chodit ... si budou dělat co chtějí" je trochu alibismus k nedělání ničeho. Tím dokážete znegovat cokoli. Negovat jakoukoli snahu o cokoli větou " stejně budou lidi co to budou porušovat" je absolutně nekonstruktivní a obhájíš tím jakoukoli hovadinu. Nemusíme mít zbrojáky, nemusíme mít daňový zákony, nemusíme mít zákon o rodině - stejně budou dál existovat lidi co děti mít nebudou, tak nač?
Prostě tu tak budem jeden vedle druhýho "koexistovat" a každej pojede na ten svůj pocit co je dobrý a co ne... prostě na pohodu ne?... Chceš litra? Vem si litra ... zabil si s tím spolujezdkyni, zavinil smrt dítěte někoho z fóra motorkáři.cz ? ...no jo, dostaneš tedy flastr ...tak 15-20let (bylo to poprvé, jinak je to dobrej kluk) ... nač ronit slzy, jdeme dál...
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Nevim jestli jsi pomalej nebo hloupej, ale jsi dokonale mimo.
Asi malo kafe.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Argumentace tím, že se stejně najde někdo, kdo respektovat nebude je v tomhle ohledu mimo.
Řekněme to asi takhle. Děti nemohou mít zbroják, resp. běžný smrtelník nemůže mít zbroják - musíš se něco málo naučit a proškolit se v zacházení se zbraní. Vaše argumentace říká " proč to omezovat, copak jsou ti lidi pitomci ?"
Ok, tedy čistě z matematický pravděpodobnosti. Udělej dvě skupiny lidí 100 a 100 - obeznámení, vycvičení a schopni projít proceduru pro získání zbrojáku a pravý opak těchto lidí.
Rozdej náboje a zbraně a nech je hrát - uvidíme z který skupiny přežije bez zranění víc jedinců po týdnu "zkoušení" si.
Naposledy editováno 23.05.2018 15:28:39
Naposledy editováno 23.05.2018 22:11:03
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Že tu nebol ešte nikto "pravidlá su od toho, aby sa porušovali!" ... alebo som len prehliadol príspevok? Neviem či v tomto konkrétnom prípade je to buzerácia od úradov. Buďme trošku realisti, kto mal sám seba pod kontrolou ked mu bolo násť. A koľkí z nás (rátam sem aj seba) sa stále ešte nemajú pod kontrolou. Kto je aspoň kúsok seba kritický, vidí vývoj osobnosti. Ako sa človek správal niekedy, ako je to teraz, a som si istý, že za pár rokov asi tiež nebudem rovnaký. Len tak mimochodom, moje profesné zameranie má niečo spoločné s psychickým vývojom človeka... Som si istý, že ak by som si momentálne moto kúpil 10 rokov dozadu, asi by som nejazdil tak ako teraz + v aute mám prejazdenú Európu, videl som už kde čo ...
Perlička - bol som "členom" diskusie, keď si 40-50 roční páni mysleli, že ich 400-600K najazdených z nich robí skúsených vodičov, a aké je to veľké číslo ...
Smerujem k tomu, že aj pokiaľ človek nejazdí v provoze, a vozidlo nemusí byť úplne ľahko ovladateľné, aj keď má v papieroch 25/35kw (ruku na srdce ) ... tak sa aj z jednoducho riešitelnej situácie môže stať pomerne nepríjemná.
Ďalej pohľad na motorkárov. "Štatisticky" ... 0.75 z 0.8 vodiča Octavie / Focusu / ... "RS" vidí motorku, a myslí, že sa s ňou môže predbiehať na acc... mladík na CBR 600, si prečítajú na motorke a už to ide, a keď raz náhodou človeku príde chuť, a tiež pridá, tak od ďalšej križovatky sa môžu začať "stávať" naschvály, lebo šak on / ona je v RS ... doplňte si značku podľa vkusu, znova zbytočný problém. Tuto už zachádzam trošku do extrému, ale vôbec nie ojedinelého.
A toto celé je úplne k h**** ... pretože áno, @Entry môže byť uvedomelý človek, ktorý by aj všetky ostatné situácie, ktoré som tu neopísal zvládol ľavou zadnou. Problém ale je, že zvyšných X percent jazdcov nie, a zákon s výnimkou kvôli veľmi, ale vážne veľmi veľmi malému percentu Y, nepočíta. Možno by sa to dalo vyriešiť ďalšími skúškami, nejaké nadstavbové ... ale ďalšie penízky, administratíva a ďalší úradníci.
VERDIKT ... vydrž to chvíľu na menšej, nemyslím, že Ti tie ostatné niekam utečú
@Kratzmar1 Zdá sa mi, že nechcete súhlasiť s @t_freedom ... to čo ste napísal ale skôr podporuje jeho pohľad na vec. To už aby išiel človek bez ŘP, pokiaľ nezložil skúšky, to už chce riadnu odvahu (a blbosť ešte väčšiu) ... to sa udeje myslím bez diskusie na fóre. Keď ale človeku nedáte reálne zo zákona šancu, nech už je to blbec akéhokoľvek razenia ... proste blbec na bicykli mi príde ako lepšia varianta ako blbec na s1000rr
-- a že zákony fungujú, aj keď sa nám to tak úplne nemusí javiť, je vidieť na tom, ako žijeme. Nemusí to byť vždy fér, ale nemyslím, žeby sme boli úplne v pr****
Pekný deň všetkým.
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
lidi musi sami za sebe vychovavat svoje deti, ne ze vse za ne udela stat svymi restrikcemi, ktere buzeruji i vychovany lidi.
Naposledy editováno 24.05.2018 03:13:52
Stejně tak pokud někdo popisuje právě a pouze jeden dílčí krok, který má dozajista určitý vliv na "zlepšení" tý situace, je absurdní ihned reagovat tím, že vyvrací aspekty týkající se jiných příčin. Resp. v popisu testu se zbraněma, kde je myslím dost neprůstřelná pravděpodobnost, tedy nebyla nalezena šance na průstřel ... označíme oponenta za vyvraceče teorie, že vliv výchovy a společnosti je zde taky - já přece opak nenapsal. Ale většina zde diskutujícíh naopak chce vyvrátit, vliv zákonných norem. A já myslím že tu je a že funguje, stejně jako to co tu píše Assassin. Jen ovšem ne každý má tu možnost toho fotra co lítal na motorkách a má zkušenosti, mít doma.
Otáčíte se tu na společnosti a její úrovni ... ale citát od Vybouřené mrkve
Cizí parchant ať si klidně doma prostřelí nohu, ale svým děckám jsem už dávno vysvětlil, že s těmito věcmi není úplně prdel a co se jim může stát, když s tím nebudou zacházet správně
nesvědčí příliš o nějaké společensko-sociální soudržnosti a empatii. Jakože já mám prostředky (mentální) si zřídit pohodu a mantinely - a to co mi není rovno, po tom je mi hovno ? Takhle to nefunguje a je to přesně ten obraz toho, že se tu sice teoretizuje o společnosti a její úrovni, ale nakonec stejně všechno končí u "JÁ " ... a ostatní ať mi políběj prdel.Každá fungující společnost, která kdy byla, je a někdy bude zatím fungovala na platformě pravidel a zákonů (ať psaných nebo v úzusu)
Nemyslím si, že by zrušení podobných limitů a restrikcí přineslo cokoliv lepšího ...resp. jakoukoli výhodu. Sami tu někteří, včetně mě, napsali že v 18letech na motorce přežili jen tak tak...a to i já jsem měl za sebou tátu, co věděl a snažil se to korigovat. Ale na mašině pak sedíme každej sám a každej z nás dělá hromadu píčovin.
Takže vliv společnosti, vliv rodiny je zcela relevantní součást toho všeho ... ale bylo by bláhový za každou cenu tvrdit, že pouze restrikce a zákony vliv nemaj, ale vše okolo ano. Jenže změna společnosti, dost možná i na základě toho co tu často čtu, je běh na dlouhou trať. Zatímco úprava zákonných norem na základě se rozvíjející realitě možností a variací je věcí daleko flexibilnější.
Nejabsurdnější je fakt, že většina z těch buřičů proti normám a limitům, by svým vlastním dětem litra na začátek nekoupila - dle vlastního úsudku. Tedy zastávají dost podobný "limitující" postup ... jen je hrozně prudí, že jim to nařídí někdo z vrchu a ne oni sami, bohrovní - protože výsledek je pro jejich ratolest úplně stejný - NEBUDE JEZDIT NA LITRU JAKO PRVNÍ MOTORCE.
A nakonec to nejlepší (zcela jasně to tu zobrazuje úroveň škatulkování na základě omezených představ a předsudků) ... Emánku27 : " Maso jím na mnoho způsobů"
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Na jedné straně to vede k postoji: "já za to nemůžu, von mi nikdo neřek" a státe postarej se", a na straně druhé k postihování banálních přestupků typu ztracené registrační značky až hraničící s brutalitou.
Neříkám, že regulace jsou špatné vždy. Lze však lidi motivovat i jinak, spoluúčast na odstranění následků, vyšší pojistky, bonusy , úlevy a pod.
Když nebude platit povinnost nosit helmu, tak ji nepřestanu nosit a pokud ano, případné léčení následků musím silně pocítit, můžu platit desateronásobnou pojistku abych ji nosit nemusel a tak dále.
To dá ale práci vymyslet, aby to fungovalo. Nejde potom postavit policajta na konec cyklostezky aby dával dýchnout. Mimochodem to by třeba v Německu nebo Rakousku bez vážného důvodu vůbec nepřicházelo v úvahu. A to nemluvím o USA.
Restrikce berou lidem možnost rozhodovat se a oni po pár srážkách se státem rezignují, ti slušní a zodpovědní. Následně se neangažují, nechodí volit, jsou znechucení. A kdo volí ten zbytek, ti nas.aní na celý svět a přátelé jednoduchých řešení - a plodí další nařízení
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
píšeš :
Když nebude platit povinnost nosit helmu, tak ji nepřestanu nosit a pokud ano, případné léčení následků musím silně pocítit, můžu platit desateronásobnou pojistku abych ji nosit nemusel a tak dále.
takže nebude zákonná povinnost nosit helmu, ale na druhý straně budeš muset udělat vyhlášku, nebo nařízení (nebo zákon) ...jak se tedy zachovat v případě, že se bez helmy rozbiju hlavu a mám být ošetřen a kdo to bude a jak hradit. Prostě neuděláš restriktivní, preventivní opatření, ale uděláš opatření s následným efektem (taky určitou formu byrokracie) A zatímco 67,7% lidí by si tu helmu vzalo, už jen z určitého strachu za problémy co můžou mít (ano, hodně lidí podle mě přemýšlí takhle) ...protože je to lehce rozeznatelný a zjistitelný (na rozdíl třeba od přítomnosti dokladů k vozidlu) ... bez povinnosti to udělá jen 59,4% a máš hned o cca. 8% vyšší možnost že budeš vytěžovat neurochirurgy a budou existovat následky, jež by s nařízením měly menší pravděpodobnost.
Ohledně zákonů, Německa a Rakouska ... obecně, je nutný rozdělit zákonný (zákonodárný ) systém a výkonnou moc. Bohužel, a to musím připustit, se tu zákony stále dost často neuplatňují formou rozumu, ale formou druhotného zdanění - souhlas, to zejména v případě městapa není vůbec "výchovné/nápravné" ...jde jen o to vybrat a zákon se bere jako rukojmí. NENÍ TO ALE PROBLÉM ZÁKONA JAKO TAKOVÉHO ... je to problém jeho uplatňování a vymáhání bez přihlédnutí k jeho podstatě.
To že by to v Rakousku a Německu nebylo možné... není až tak úplně pravda. Ale je to vždy se zaměřením na prevenci (bavíme-li se o cyklostezkách aj sportech) ...asi mi nebudeš věřit, ale v Rakousku jsem už na startovačce paraglidingu i dýchal Takže bych tak kategorickej zase nebyl. Ameriku bych do toho netahal, protože to je teprve policejní stát a projít "namátkovou " kiontrolou na základě toho, že 3x zavrtěl volantem a zašněroval na dálnici, je někdy o život, když nevíš jak se chovat (ruce na volantu a striktně postupovat dle toho co policajt říká ) běda jestli nerozumíš. Myslím, že tohle nejsou zrovna dobrý příklady, ale můžeš mít jiný zkušenosti... co člověk to zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Bubrak-ZX10R píše: 8314: presne tak. nejake restrikce musi byt pro zachovani urcite stability, ale to co tu mame je uz hodne silne za hranou a tendence ve state (potazmo v EU) ukazuje dalsi snahu o uskrcovani a to se mi hodne silne nelibi.
jenže doba se vyvíjí a komplikuje...krom toho hodně lidí se snaží, mezi těmi zákonnými normami dost kličkovat a využívat díry ...
Jednou z věcí co tvrdím je, že čím míň bude vychcanů co budou stávající zákony obcházet a vyjebávat (často ještě s arogantním výsměchem) tím míň bude následných rychlokvaškových a nesystémových opatření.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Naposledy editováno 24.05.2018 14:08:46
To narizovani ochrannych pomucek, zakazovani moc silnych stroju atd to proste do toho stavu, ze motorky zakazou uplne proste musi dojit... Je to proste jen hodne nebezpecna zabava a proc kdyz se vymeles by mel nekdo platit tvoje leceni ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
assassin> začali jsme o tom, jestli je rozumné, aby mladej pták začínal na litru. a o restrikcích k tomu určených. Tvrdíte že je to nahovno a já myslím, že ne... že podobný zákonný normy smysl maj, jinak si daleko víc lidí než doposud s normami, budou moc v zákonném rámci dělat co chtějí, postih bude až posléze, ale to škody nenapraví. Dnes se prostě část lidí "zastaví" a s vidinou problému svý rozhodnutí upraví dle zákona. V případě že nebude, bude logicky víc lidí, jež budou moci způsobit škodu v legálním rámci .
A nechme si ty řeči o tom, že maminka s kočárkem je patos ... prostě bez legislativního omezení Jan Novák v 18ti letech nebude mít CB500, koupí si litra zmrzlinu a nic na něm nebude umět a ačkoli je to super kluk, co je fajn a nefrajeří...potáhne za plyn a nezvládne to, bude litovat, bude charakterní a zpytovat svědomí, soud ho odsoudí... ale to nikomu dítě/tátu/ tetu/ strejdu nevrátí ... kdežto Jan Novák omezen legislativou si koupí 125ccm, lehkou, hravou mašinu co moc neváží a je zde daleko větší pravděpodobnost že nikomu neuškodí jak na hektolitru.
A já netvrdím, že se VŠECHNY zákony a omezení snaží jen o naše dobro ... ale, proč byl asi zaveden status odpovědnosti provozovatele vozidla? Ptej se spíš na to jak vznikl, když tu všichni píšete jak budem všichni odpovědní ...protože se hromada lidí PRÁVĚ TÝ ODPOVĚDNOSTI vyhýbala (s hořkým podotekem, že začal šef inspektorátu vozidel HK ožralej jak slíva)
O zbytek se nepřu, je to druhotný zdanění a zákon je použit jen jako páka ....ale opět ... TO NENÍ CHYBA ZÁKONA ale jeho uplatňování ... tím že ho zrušíš nic neřešíš ... samospráva, pokud je plná zmrdů, si najde jiný možnosti k tomu tě dostat a ojebat. Je to o lidech, systému a kultuře. ne o zákonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
t_freedom píše: jenže doba se vyvíjí a komplikuje...krom toho hodně lidí se snaží, mezi těmi zákonnými normami dost kličkovat a využívat díry ...
Jednou z věcí co tvrdím je, že čím míň bude vychcanů co budou stávající zákony obcházet a vyjebávat (často ještě s arogantním výsměchem) tím míň bude následných rychlokvaškových a nesystémových opatření.
a nebo je to uplne obracene, cim vic bude nesmyslne buzerace, tim vic lidi na to budou prdet. ja uz treba na nekolika mistech bezne jezdim na cerveou, protoze na motorce me to nezdetekuje vubec a autem z vedlejsi tam stojim jak trubka i 2min ackoliv na hlavni nic nejede za celou dobu. to samy cervena na zpomalovacim semaforu. cely to vygraduje tak, ze budou vsichni kaslat na vsechno. zakazu a regulaci ma byt naproste nutne minimum a porusovani ma byt dusledneji hlidano, ale zase ne jen dle litery ale dle smyslu zakona a drobne pochybeni resit pouze domluvou.
nedavno sem jel strahovskym tunelem, kde byla temer stojici kolona aut v obou pruzich, ja jel na skutru, takze mezi pruhama mezi autama, az sem dojel v levem pruhu policajta na motorce. tak abych neprovokoval, tak sem se zaradil za auto co popojizdelo za nim. nicmene behem chvile ten policajt sam vyjel mezi auta a cely strahovsky tunel projel mezi pruhama mezi autama a ja samozrejme za nim. dal sme pokracovali tunelem Blanka, kde svitila 50ka (jakoze omezena rychlost) a policajt jel 65 a ja za nim a klickoval na pohodu mezi autama. pak si vsiml ze jedno auto nesviti, tak ho predjel a ukazal mu rukou at si rozsviti a jel dal.
tohle mi presne prijde uplne v poradku a i drobne prekroceni taktez.
dal nize pises, ze kdyby lidi neporusovali narizeni, tak by se nemuselo pritvrzovat. to je uplna kravina. vzdy bude nekdo neco sem tam porusovat, pripadne permanentne (a ten obcas nebo casteji narazi). reseni ale neni zavadet dalsi zprisneni. protoze treba u rychlosti bychom se nakonec dostali timto stylem na 0 km/h, protoze kazdou rychlost bude sem tam nebo permanentne nekdo prekracovat. restrikce nejsou reseni.
dal pises o zneuzivani osoby blizke - dalsi kravina na entou (pardon ale fakt). v pravnim state soucasneho 'demokratickeho' typu je zakladni ustavni pravo moznost nevypovidat proti sobe samemu ci osobe blizke. to, ze se zavedl SPRDEL je ciste za ucelem vybirani penez, s bezpecnosti to nema vubec nic spolecneho a dusledkem je navic to, ze je mene policajtu v ulicich a nikdo neresi nedavani prednosti, nepouzivani blinkru a to ani kdyz uz ty policajty potkam - najizdelo na me auto do pruhu primo pred policajtama a ti neudelali vubec nic, ackoliv slo primo o ohrozeni me osoby. hlavne ze kdyz nekdo na prazdny silnici prekroci rychlost, tak je treba ho zkasirovat. vsechno je uplne spatne a soucasna buzerace neresi vubec nic.
kdyby byli policajti normalne v ulicich a resili skutecne zavazne veci, a i to prekroceni rychlosti by resili na miste okamzite, tak nereknu pul slova.
@Kratzmar1 Zdá sa mi, že nechcete súhlasiť s @t_freedom ... to čo ste napísal ale skôr podporuje jeho pohľad na vec. To už aby išiel človek bez ŘP, pokiaľ nezložil skúšky, to už chce riadnu odvahu (a blbosť ešte väčšiu) ... to sa udeje myslím bez diskusie na fóre. Keď ale človeku nedáte reálne zo zákona šancu, nech už je to blbec akéhokoľvek razenia ... proste blbec na bicykli mi príde ako lepšia varianta ako blbec na s1000rr
Já netvrdím že ŘP není potřeba,jen nechápu proč 18 letý majitel ŘP s 34,9 kw je ok ale s 35,6 je sebevrah, na to stačí zavést řidičský průkaz na zkoušku, jen s tím že za řidiče odpovídá taky ten kdo mu ten průkaz dal .z globálního aspektu je to principiální bazírování na mentalitu humánního kompromisu, a z toho vyplývá objektivní realita pro perspektivní kolegiální činnost,no
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
freedome...? ... maso...? ... nic...? tak nic,no.taky končím.
Se jako ptáš?... Jsi snad slepý?
t_freedom píše: 8314> ...ano, chápu, ale jak píšu, je to o výkonné moci... ne o zákonech samotných
assassin> začali jsme o tom, jestli je rozumné, aby mladej pták začínal na litru. a o restrikcích k tomu určených. Tvrdíte že je to nahovno a já myslím, že ne... že podobný zákonný normy smysl maj, jinak si daleko víc lidí než doposud s normami, budou moc v zákonném rámci dělat co chtějí, postih bude až posléze, ale to škody nenapraví. Dnes se prostě část lidí "zastaví" a s vidinou problému svý rozhodnutí upraví dle zákona. V případě že nebude, bude logicky víc lidí, jež budou moci způsobit škodu v legálním rámci .
A nechme si ty řeči o tom, že maminka s kočárkem je patos ... prostě bez legislativního omezení Jan Novák v 18ti letech nebude mít CB500, koupí si litra zmrzlinu a nic na něm nebude umět a ačkoli je to super kluk, co je fajn a nefrajeří...potáhne za plyn a nezvládne to, bude litovat, bude charakterní a zpytovat svědomí, soud ho odsoudí... ale to nikomu dítě/tátu/ tetu/ strejdu nevrátí ... kdežto Jan Novák omezen legislativou si koupí 125ccm, lehkou, hravou mašinu co moc neváží a je zde daleko větší pravděpodobnost že nikomu neuškodí jak na hektolitru.
A já netvrdím, že se VŠECHNY zákony a omezení snaží jen o naše dobro ... ale, proč byl asi zaveden status odpovědnosti provozovatele vozidla? Ptej se spíš na to jak vznikl, když tu všichni píšete jak budem všichni odpovědní ...protože se hromada lidí PRÁVĚ TÝ ODPOVĚDNOSTI vyhýbala (s hořkým podotekem, že začal šef inspektorátu vozidel HK ožralej jak slíva)
O zbytek se nepřu, je to druhotný zdanění a zákon je použit jen jako páka ....ale opět ... TO NENÍ CHYBA ZÁKONA ale jeho uplatňování ... tím že ho zrušíš nic neřešíš ... samospráva, pokud je plná zmrdů, si najde jiný možnosti k tomu tě dostat a ojebat. Je to o lidech, systému a kultuře. ne o zákonu
ta sprdel zacala tim, ze si z banalnich prestupku par vykuku zacalo delat byznys...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
t_freedom píše: 8314> ...ano, chápu, ale jak píšu, je to o výkonné moci... ne o zákonech samotných
assassin> začali jsme o tom, jestli je rozumné, aby mladej pták začínal na litru. a o restrikcích k tomu určených. Tvrdíte že je to nahovno a já myslím, že ne... že podobný zákonný normy smysl maj, jinak si daleko víc lidí než doposud s normami, budou moc v zákonném rámci dělat co chtějí, postih bude až posléze, ale to škody nenapraví. Dnes se prostě část lidí "zastaví" a s vidinou problému svý rozhodnutí upraví dle zákona. V případě že nebude, bude logicky víc lidí, jež budou moci způsobit škodu v legálním rámci .
A nechme si ty řeči o tom, že maminka s kočárkem je patos ... prostě bez legislativního omezení Jan Novák v 18ti letech nebude mít CB500, koupí si litra zmrzlinu a nic na něm nebude umět a ačkoli je to super kluk, co je fajn a nefrajeří...potáhne za plyn a nezvládne to, bude litovat, bude charakterní a zpytovat svědomí, soud ho odsoudí... ale to nikomu dítě/tátu/ tetu/ strejdu nevrátí ... kdežto Jan Novák omezen legislativou si koupí 125ccm, lehkou, hravou mašinu co moc neváží a je zde daleko větší pravděpodobnost že nikomu neuškodí jak na hektolitru.
A já netvrdím, že se VŠECHNY zákony a omezení snaží jen o naše dobro ... ale, proč byl asi zaveden status odpovědnosti provozovatele vozidla? Ptej se spíš na to jak vznikl, když tu všichni píšete jak budem všichni odpovědní ...protože se hromada lidí PRÁVĚ TÝ ODPOVĚDNOSTI vyhýbala (s hořkým podotekem, že začal šef inspektorátu vozidel HK ožralej jak slíva)
O zbytek se nepřu, je to druhotný zdanění a zákon je použit jen jako páka ....ale opět ... TO NENÍ CHYBA ZÁKONA ale jeho uplatňování ... tím že ho zrušíš nic neřešíš ... samospráva, pokud je plná zmrdů, si najde jiný možnosti k tomu tě dostat a ojebat. Je to o lidech, systému a kultuře. ne o zákonu
Já se obávám že jsi natolik jinak naladěnej, že prostě nemůžeš pochopit rozdíl mezi tím zvolit si dobrovolně a nechat si od někoho dikrovat. Prostě je to mimo tvoje chápání, já to respektuju.
t_freedom píše: 8314> ...ano, chápu, ale jak píšu, je to o výkonné moci... ne o zákonech samotných
assassin> začali jsme o tom, jestli je rozumné, aby mladej pták začínal na litru. a o restrikcích k tomu určených. Tvrdíte že je to nahovno a já myslím, že ne... že podobný zákonný normy smysl maj, jinak si daleko víc lidí než doposud s normami, budou moc v zákonném rámci dělat co chtějí, postih bude až posléze, ale to škody nenapraví. Dnes se prostě část lidí "zastaví" a s vidinou problému svý rozhodnutí upraví dle zákona. V případě že nebude, bude logicky víc lidí, jež budou moci způsobit škodu v legálním rámci .
A nechme si ty řeči o tom, že maminka s kočárkem je patos ... prostě bez legislativního omezení Jan Novák v 18ti letech nebude mít CB500, koupí si litra zmrzlinu a nic na něm nebude umět a ačkoli je to super kluk, co je fajn a nefrajeří...potáhne za plyn a nezvládne to, bude litovat, bude charakterní a zpytovat svědomí, soud ho odsoudí... ale to nikomu dítě/tátu/ tetu/ strejdu nevrátí ... kdežto Jan Novák omezen legislativou si koupí 125ccm, lehkou, hravou mašinu co moc neváží a je zde daleko větší pravděpodobnost že nikomu neuškodí jak na hektolitru.
A já netvrdím, že se VŠECHNY zákony a omezení snaží jen o naše dobro ... ale, proč byl asi zaveden status odpovědnosti provozovatele vozidla? Ptej se spíš na to jak vznikl, když tu všichni píšete jak budem všichni odpovědní ...protože se hromada lidí PRÁVĚ TÝ ODPOVĚDNOSTI vyhýbala (s hořkým podotekem, že začal šef inspektorátu vozidel HK ožralej jak slíva)
O zbytek se nepřu, je to druhotný zdanění a zákon je použit jen jako páka ....ale opět ... TO NENÍ CHYBA ZÁKONA ale jeho uplatňování ... tím že ho zrušíš nic neřešíš ... samospráva, pokud je plná zmrdů, si najde jiný možnosti k tomu tě dostat a ojebat. Je to o lidech, systému a kultuře. ne o zákonu
Status odpovědnosti provozovatele vozidla byl zaveden z jediného důvodu. Protože státu unikali prachy za pokuty. Jedinej důvod jsou prachy a byzyns, i když někteří slabší jedinci věří, že snad jde o bezpečnost silničního provozu.