3 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
A jinak mi to tak hrozne neprijde, do 20 let budes jezdit na necem slabsim. 35kw neni tak malo, drive to bylo jen 25kw a pak ve 20 uz muzes mit neomeznou, o rok drive nez pred zmenama. Neni kam spechat v 17cti, nic ti neutece...
Naposledy editováno 19.05.2018 19:52:44
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Naposledy editováno 19.05.2018 20:52:29
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
wáca píše: buzerace motorkářu která pak končí smrtí nebo nehodou mladých lidí co lítají jak hovada. Postih je takový že řídíš to co nemáš. Zavedl bych to i u aut, když vidím co ty cucáci v 18ti letech řídí a jak jezdí.
Myslíš že s 35kw motorkou se nedá zabít?
Vám přijde normální že u motorky mám věkové i výkonové omezení a do 500 koňového auta mužu sednout hned jak dostanu řidičák? Že kluci kteří řídí kamiony nemůžou na silnou motorku a musí čekat do 24 let, pokud na ničem zatím nejezdili? Mě to normální nepřijde. Zajímalo by mě zda existuje nějaká statistika zda podobná omezení snížila nehodovost a úmrtnost.
Naposledy editováno 19.05.2018 21:25:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Naposledy editováno 19.05.2018 21:51:37
stejný problém je i u aut ale tam to ještě nestihli regulovat...
Když si vzpomenu co jsem vyváděl v 18ti letech s blbými 130kw v autě,to si troufnu tvrdit že jsem nikoho krom sebe neohrozil,vzal bych si i průkazku pojišťovny...
Prostě v mládí člověk nemá ani ponětí o odpovědnosti vůči okolí nebo aspoň sobě samém...
Za mě omezit výkon klidně i u auta podobné jako u moto...
SVSkritek píše: Ručkazdravilka> Hele 500 konovy auta, to nemusi byt zadne drama. Kdyz posadis zacatecnika, do nejsilnejsiho BMW (760XI) tak s tim klidne dojede kam potrebuje. Kdyz posadis nekoho po autoskole na na BMW S1000RR, tak ho budes hledat v prvni, nebo druhe zatacce.
Chápu kam míříš,taky nejsem příznivce toho aby si začátečníci kupovali tak silný motorky ale ten člověk může dělat spoustu horších věcí než řídit motorku na které ohrožuje hlavně sám sebe.
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Ručkazdravilka píše: Já mám pocit že brzo budete potřebovat i regulaci na to jak si vytřít řiť. Mě už ty regulace štvou. Nikdo se nezamýšlí na tom jestli fungují, ale hlavně že se reguluje. Moje první motorka měla 150 koní a obsah 1250, krizovku jsem nikdy neměl.
Takže ses vlastně dodnes hovno naučil...
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Gahan37 píše: Mě to přijde jako snaha plošně zařadit současnou generaci s A2 do kolonky “blbci”
No myslím, ze do tý kolonky se zařazujou sami . Mileniálové se bojí sahat na maso. Obchody to stojí víc obalů
Ručkazdravilka> NIkdy jsi nemel krizovku ? Tak to asi budes vyjmecny jezdec. Na FB a i zde breci lidi jak se (nebo vetsinou to davaji za vinu jinym) malem zabili, 2x za vyjizdku
A ktem regulacim, lepsi jak ve francii. Kde byly (jsou ?) vsechny motorky skrceny na 100 koni..
Naposledy editováno 20.05.2018 09:10:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
t_freedom píše: SVSkritek> to s těma krizovkama je prostě zcela individuální. To že ji někdo nikdy neměl je docela možný. Jako většina chopperáků co jezděj 80km/h a myslej si jak jezděj bezpečně. Nikdy v životě neměli mašinu ve smyku a nikdy v životě si nezkusili odbourávat reflexivní úlekový reakce. Maj najeto hafo, ale ve svý podstatě to nemá na bezpečnost jejich jízdy žádnej vliv. Ochraňuje jen to, že jedou relativně pomalu, ale o nějakejch zkušenostech moc mluvit nejde. Neříkám jestli je to dobře nebo špatně... ale dávat do placu, že jsem v životě neměl krizovku svědčí o ledsčem... Jen ne o zkušenostech.
Všimni si prosím že mluvím pouze o první motorce. A asi, než začnete vynášet soudy by bylo dobré si ujasnit co to je pro vás krizovka. Že ti jde kolo smykem nepovažuju za krizovku. Podle vaší logiky jsou vlastně nejzkušenější jezdci ti co se pořád válej na zemi, nebo už jsou mrtví.
Nicméně podstatu mého příspěvku schválně přehlížíte a radši se do mě začnete navážet. Ale to je tu vlastně typické.
Naposledy editováno 20.05.2018 10:11:15
Na další sezóně to bude otevřený, dobré návyky to stejně nenaučí. Za mě, zákaz více než na půlku má jistotu logiku.
Nizkej výkon,na rozdíl od pitomého stylu jízdy,cti netratí. I malej kašpárek si dokáže sjednat respekt.
1 reakcí na tento příspěvek Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
1. pokud bude způsobena dopravní nehoda, motorka půjde na expertizu a tam zjistí, že v TP je menší obsah a "motorka je otevřená", je to pro majitele problém? Může být nehoda přičtena na vrub tohoto majitele?
2. Zjišťují na TK , jestli souhlasí údaje o výkonu v TP s realitou?
3. Může být opětovné "otevření výkonu" provedeno nekvalitně, pokud byl omezen, tak že by se motor choval "k hounu"?
1. Může, pokud je podezření na příčinnou souvislost. Kupříkladu, pokud má mít motorka maximálku do 45 km/h a maník se na ní přižene do křižovatky v obci sedmdesátkou a nedostane přednost kvůli vysoké rychlosti, může dostat spoluvinu nebo úplné zavinění.
2. Nezjišťují, výkon se prozatím neměří. Můžou leda zjišťovat, pokud bylo moto seškrceno dodatečně a zaplombováno, jestli není plomba porušená.
3. Může a v amatérských podmínkách bez přesné znalosti způsobu omezení výkonu je to spíše pravidlo než výjimka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
To, že se mi líbí sportovní motorky automaticky neznamená, že jsem vygumované hovado. Není jedno jestli bude mít 35kw cbr 600 rr nebo ducati monster (splňuje buzeraci) ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
To máš samozřejmě pravdu, ale nechce se mi po 2 letech řešit prodej motorky a zvykání si na jinou. Raději bych jezdil 2 roky na zablokované a potom si ji nechal odblokovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Osobně si myslím, že se dá v pohodě zabít i na Aprilii RS (VMax 170kmh). Asi by měli co se týká motorek zavést psychotesty a nevymýšlet pouze další a další omezení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcaná motorka z více než dvojnásobného výkonu
Já doufám, že né.