Dostala se ke mně starší ZZR 600 (1997) s tím, že od cca 5000 ot. nejde chvíli za plynem (výkonová díra) a pak se chytne a jede až k omezovači normálně. Motorka byla asi ve třech servisech, kde postupně vyměnili svíce, kabely a čistili karbce (ne ultrazvukem) a štelovali synchronizaci podtlaků. Bez výsledku, problém pořád stejný.
Majitel tvrdí, že se problém objevil náhle, že předtím motorka jela bez problémů.
Já jsem teda karburátory rozebral a (jako celek, nerozebral jsem je na jednotlivé) vyčistil v ultrazvuku, složil, udělal základní nastavení bohatosti směsi, zkontroloval hladiny a sladil podtlaky. Membrány šoupat jsou jako nové. Proběhla ještě kontrola funkce palivového čerpadla a palivového filtru - OK.
Po projetí při ohřátém motoru je výkonová díra pořád dost znatelná, i když průběh se mi zdá lepší.
Do 4500ot/min ta mašina jede perfektně i když jedu na jakýkoliv rychl. stupeň nebo motor třeba hodně podtočím.
Za studena díra od 4500 ot/min na chvilku (než se motor trochu zahřeje) není v podstatě znatelná na jakýkoliv rychl. stupeň.
Jakmile se motor ohřeje, začne se to od 4500ot na chvíli dusit a pak se to chytne.
Pokud překonám pásmo otáček s dírou a pak delší dobu jedu konstantně na třeba 8000 ot/min a prudce přidám plnej, objeví se někdy díra ve výkonu i v těchto vyšších otáčkách.
Co mně moc nejde do hlavy - i při ohřátém motoru to na 1. rychl stupeň nikdy neudělá - tedy myslím tím, že prostě na jedničku ať jedu jak jedu (klidné přidávání / prudké zrychlení) - díru ve výkonu nezaznamenám. Od 2-jky nahoru to začíná být znatelné. Nejznatelnější propad je na 6. rychl. stupeň.
Díky za případné tipy na co se ještě zaměřit...
Naposledy editováno 18.05.2018 11:49:01
1 reakcí na tento příspěvek kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min
Ale stala se me ted jedna vec na karbcich uplne jinyho typu a u uplne jinyho druhu provozu nez moto. Ale v principu se to muze dit asi kdykoliv a kdekoliv.
Proste plovak se normalne hybal jak ma, hladinu jsem nastavil byla ok. Ale nekdy pote co plovak spadnul dolu zustale jehlovej ventil natlacenej v sedle a gravitaci nespadnul dolu takze privod zustal uzavrenej a nepritejkal benal. Z povcatku se to projevovalo vykonovou dirou , ale ne pri akceleraci proste to jelo a najedou to udelalo hups a bud to chciplo nebo se to senbralo. Kazdopadne to vygradoval odo faze ze jsem to v tomhle okamziku nedokazal profouknout ani hubou a poklepy nepomohly , tak jsem to prelestil 800 smirglem a hotovo, od ty doby cajk.
Nemyslim si zeby to byl tvuj pripad, ale tak kdyz se nemas ceho chytit, tak muzes zkouset funkci plovaku a foukat do plniciho otvoru karbce jestli se jehlak vraci
1 reakcí na tento příspěvek kawasaki ZZR600E - pytel od 4500 ot/min
Naposledy editováno 18.05.2018 11:46:22
O víkendu jsem to nakonec pořešil a sám bych nevěřil, co všechno může způsobit prohození jehel v karburátoru (tohle ZZR má 2 typy jehel - 1. a 4. válec jiný než 2. a 3.) a špatně zapojený nápor. A do podávacího čerpadlo paliva taky nešlo vždy plný napětí (oxidace v konektoru). Teď už to tahá bez sebemenších děr...
Ještě jednou díky za tipy a třeba zase někomu někdy pomůže, že u tohoto ročníku nejsou všechny 4 jehly stejné... Je to teda rok 1997 (ZZR600E5).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 | Kory51 | 62 | 27.2.2024 v 21:36 bobasss |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 | ciman | 6 | 11.3.2023 v 19:16 _Michal |
Řídítka Kawasaki ZZR 600 | Ubuslav | 1 | 6.6.2022 v 19:52 2stroke |
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 | scorpio30 | 14 | 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__ |