rozhoduji se pro svou další moto. Pročítám tady témata ale to, co bych chtěla vědět, se vždycky jen tak naťuklo.
Jak je to s tím pohodlím?( mam na mysli starší zetka)
Mě se zetko strašně líbí, chci přejít ze své "lehačky" ( je to teda spíš cestovní moto ale už i to mi vadí co se týče posedu) na naháče a očekávám od toho hlavně zlepšení, co se vzpřímenosti posedu týče.
Kamarád mi půjčil litrové zetko, motorka super ale pocitově jakobych seděla na té svojí( pravda, kamarád tam má širší řidítka, tak mě to trošku víc natáhlo dopředu). Ale i to bych ještě odpustila. Co mě ale vadilo nejvíc bylo sedátko. Mě bolel zadek prakticky hned. Byla jsem zklamaná, protože prostě zetko je pro mě top. Jo taky mi přišlo, že se s tím do zatáček víc peru, ta zadní guma je dost široká.
Takže mě napadlo, že můj sen nemusí být ztracen, protože je tady ještě zetko 750. Je to stejné jako s litrem? Popřípadě, máte někdo srovnání se zetkem nahatým a zetkem s-kovým? To s-ko by byla ale úplně poslední možnost, není tak hezké.
Děkuji a kozy zde
Edit : jde mi o ty starší zetka.
Naposledy editováno 11.05.2018 10:24:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki z 750/750s/1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki z 750/750s/1000
Catchthem píše: parezi> díky. Asi takhle, já nejsem střelec, nikdy nebudu , takovéto brzdí blbě, měkký podvozek, to poznám až když je to hodně špatně. Jezdím spíš okolo komína a sem tam dál. Někdy si chci alezablbnout a hlavně stačit těm s litrama . Já si chci vybrat hlavně aby se mi už bezpodmínečně líbila a vydržela na dlooouho ne-li na furt. Na moji motorce mě prdel začne bolet tak nějak po těch 250 km přibližně. Takže abych neskučela už v Ostravě ( jsem z Karviné).
jednak si to tak trochu si to odporuje
druhak pokud budeš blbnout, nedokonalost podvozku poznáš velmi rychle, protože ho začneš díky intenzivnějšímu brždění, rychlejšímu průjezdu zatáčkou a i výjezdu daleko víc zatěžovat a dostávat se k limitům. Dtto platí pro "stíhání těch s litrama" - budeš je stíhat hlavně na rovině, takže to napálíš poté, co ti ujedou v zatáčkách a před dalším vinglem budeš viset na brzdách. POkud bys to poznala, až když je to hodně špatně, bylo by to na silnější motorce o to horší poznání. Proto už bych při tomhle výběru podvozek rozhodně bral v úvahu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 | Bedys85 | 10 | 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav |
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |
Z750 S za jízdy chcípá [1, 2] Kawasaki Z 750S | Jimmy_K | 52 | 19.11.2023 v 20:22 X-tra-X |
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 | AdamSnopek | 7 | 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR |
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 | Marťas410 | 24 | 20.8.2023 v 22:19 Martinek866 |