globalmoto_duben_nolan





Téma: Stále rostoucí cena veteránů
(OMLOUVÁM SE JESTLI SE TO TU V POSLEDNÍ DOBĚ ŘEŠILO , ALE NENAŠEL JSEM TO)

Zdarec , chtěl bych znát váš názor na stále rostoucí ceny "pincků" , "slimáků" a dalších motorek , které se před pár lety daly sehnat za flašku rumu .
Dnes jsem narazil na simsona za téměř 40 tisíc a furt tomu nějak nemůžu uvěřit , že si za to někdo může říct tolik .
Povedlo se vám to někomu taky takhle draze prodat? Nebo to jsou jen nabídky na internetu , které nikdo nekupuje?
Předchozí
1 2 3
Následující

Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 11:07 | Nahoru | #1
pitat moze kolko chce len ci za to aj dakto tolko da no.

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 11:23 | Nahoru | #2
Dostane, vetsina lidi dostane co si rekne, driv nebo pozdeji.

(reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 11:28 | Nahoru | #3
KubaLC8> Takže bych vzal babettu vapkou a střelil jí tam za 10tku?

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 12:18 | Nahoru | #4
To je aj u nás. Proste motorky /japonské/ s papiermi nik nepredáva pod 1000 eur /bez ohľadu na vek/. A keď vidím, že napr. stará Honda dominátor je 2x drahšia ako Fazer či Hornet, tak to fakt nechápem. Ale asi to ide štýlom /proste podnikanie, niekto predáva aj počmáraný obraz za tisícky eur a vždy to niekto kúpi/, ľudia majú peniaze, niekto až moc, tak sa to predáva draho a dúfa sa, že to niekto kúpi.

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 12:23 | Nahoru | #5
Koukám, že jsi zjistil, že existuje něco jako auto a moto veteráni. Ceny zejména za Jawy se mi také zdají naprosto ulítlé, ale když se to prodá, proč ne.

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 15:12 | Nahoru | #6
Sháněl jsem pro mladýho pincka s papírama za rozumnou cenu....řekněme do 10tis. Sháněl jsem ho asi rok a pak se na to vykašlal. Skládám mu svého simsona od šroubku a momentálně mám složenej nalakovanej rám, nalakovaný plechy a stálo to asi 6 tis....zatím. Plus kola, pičoviny k tomu to bude tak za 5tis, následně přepínače, páčky, elektrika, něco sežere motor, výfuk atd....myslím, že když se vejdu celkem do dvaceti tak budu hodně rád. A potom ho za dvacet pět určitě neprodám.
e: mladej možná jo, protože se Simsonem asi moc parády nepodělá :)

Naposledy editováno 07.05.2018 15:12:54

(reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 18:16 | Nahoru | #7
nevo7> Joo , taky koukám na tyhle tupý endura a je to strašný co si za to lidi řeknou .. Proto přemýšlím , že asi koupím nějakýho horneta nebo do terénu zase 125tku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 18:21 | Nahoru | #8
vilemx> Tak to já vím , že veteráni stojej balík .. Ale ten simson dneska za 37 tis.. Ten mě fakt překvapil Mě to sice nijak nevadí , že ty ceny tak rostou ,ale když si to tak člověk veme , že před pár lety to mohl mít skoro zadarmo .. Tak nevím jestli se tomu dnes smát nebo brečet

(reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 18:25 | Nahoru | #9
Peřina> Jedině koupit od nějakýho starýho dědy / babči .. Ty nevědí , že ty ceny tak vylitly a nechaj to za 2 ticíce a i míň , ale je to poděl no .. Nevím jestli by mladej nebyl radši za 125tku .. Když od 15cti na tom stejně nemůže jezdit a od 16cti je k dispozici dváca

(reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 18:27 | Nahoru | #10

Matvik píše: vilemx> Tak to já vím , že veteráni stojej balík .. Ale ten simson dneska za 37 tis.. Ten mě fakt překvapil Mě to sice nijak nevadí , že ty ceny tak rostou ,ale když si to tak člověk veme , že před pár lety to mohl mít skoro zadarmo .. Tak nevím jestli se tomu dnes smát nebo brečet



Brečet, že jsi tím zavčasu nenaplnil sklepy a stodoly

Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 20:50 | Nahoru | #11
před 5 lety jsem pracně sháněl pro mladýho simála pro začátek na A1, nakonec jsem splašil mrdku a zrenovoval, za dva roky šel z domu udělal si A2 a zájem byl ještě větší, kupec byl rád že ho má. Retrovlna made in ČSSR, NDR ap. jen tak neskončí a doma jsou teď další stroje mého mládí velmi pracně renovované a nebo koupené za nemalý groš.

Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 21:09 | Nahoru | #12
přesně tak, retro vlna. Podívej se na ceny škodovek (stodvacítky). Před pár rokama se dobová kola, tzv otvíráky (kopretiny) těžko prodávaly za 4000kč sada a ještě se kupec ptal, jestli jsou na tom dobry gumy. Dnes je najdeš v předrenovačním stavu v inzerci za 5ti násobek.

Stále rostoucí cena veteránů

7.5.2018 v 22:23 | Nahoru | #13
to bych spíše s autama viděl na pseudošrotovné z dob kdy kalous tvrdil, že žádná krize neni, důsledek umělého zmlazení registru, tlaku čkp, stk ap., kdy se lidi těch tuctových aut raději zbavili. U nás v díře o 1000 duších vím jen o jednom žigulu, jedné š120M, stovka a tisícovka žádná, jeden favouš 1990 a jen pár mladších, bude hůř

Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 15:02 | Nahoru | #14
Tu ešte sa naskytuje ponuka, všetko dnes kupovať a zháňať, lebo za 5-10 rokov to bude zas mať 2-3x väčšiu hodnotu. Sú také typy, okolo domu smetisko, ale veď to sa môže ešte zísť. Nedávno som bol v jednom skanzene a fakt je tenká hranica medzi zbieraním dobových vecí a smetiskom na záhradke.

Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 15:36 | Nahoru | #15
No je fajn, ze se najdou lidi co za neco tak příšernýho jako je kejvacka, fichtl nebo snad dokonce stodvaca nebo favo daji balik, ale ja osobne bych si nekoupil jako "veterána" neco co je strasnej krap a sralo me v tom jezdit i kdyz to bylo novy. To fakt radsi neco "západního" co nezaziva tenhle boom poptávky po socikovejch krapech

Naposledy editováno 08.05.2018 15:36:29

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 16:59 | Nahoru | #16
po tom západním zázraku se na rozdíl od příšerného tuctového červeného smradlavého křápu nikdo nikdy neotočí ani po letech

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 17:04 | Nahoru | #17
jsou to předražené krámy.assassin to napsal dobře-když veterán,tak něco,co má koule,třeba nějakou starou ameriku s 5ti litrovým motorem,svézt se jednou za měsíc,ale ať to člověka potěší a né škodu 1000mb a pod.

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 17:21 | Nahoru | #18
máš možnost i tu MB vypiplat a ne jen závistivě kopat, ne všichni kdo mají geply made in ČSSR jsou kokoti

Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 17:29 | Nahoru | #19
Já se na jednom tuctovým červeným smradlavým křápu projel minulej týden...a je to světe div se jenom tuctovej smradlavej křáp. Vergl přesně v tom duchu co popisoval assassin. Škodovky atd do toho ani míchat netřeba...každej ví jak to jezdilo, kolik to vydrželo a jaká to byla "kvalita".

(reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 17:36 | Nahoru | #20
68732> o kokotách jsem nepsal,nekopu a už vůbec nezávidím.

líbí se mi věci co mají historii,ale když uděláš 1000MB do stavu jako sjelo z linky,pořád to bude krám co nejede,nebrzdí,zvukem ucho nepohladí.....,je to prostě jen takový český fenomén,jako je jawa,čz,škoda,taky třeba hodinky zn.prim.

tím předražené jsem chtěl říct,že to tu hodnotu má jenom pro čecha,pro zbytek světa většinou násobně nižší.prostě takový umělý a hodně malý trh.
dej na ebay fichtla a 95% zájemců bude z ČR. dej tam indiána a půjde po něm celý svět........

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 17:48 | Nahoru | #21
MB se dá vypiplat k čemu? Byl to křáp, už když to vyjelo z fabriky. Jestli z toho teda chceš dělat něco, co to nikdy nebylo, tak pak je to tunning. A jako základ pro tunning jsou vhodný úplně jiný káry. V tom MB jsem jako pasažér najel hodně kiláků a něco málo i jako řidič a nic pozitivního na tom autě nevidím. Nebrzdí, nejede, řve, (ten zvuk ventilátoru a motoru žádná rajská hudba není) většina měla obrovskou vůli v řízení, takže furt kroutíš volantem zleva doprava. No možná se někomu líbí design. Čistě objektivně jsou jiná, lepší auta z té doby. Jestli k tomu má někdo nějakou citovou vazbu, pak to auto nemůže hodnotit s nadhledem. Ty káry máme doma dvě 1000 mb 1968 a š 100 1970. Vůbec by mě nenapadlo si říct, udělám si radost a svezu se ve škodárně... To tak leda, když jsem měl čerstvý papíry a chtěl jsem jezdit a neměl v čem.
Jezdit třeba na 250 panelce mě vyloženě bavilo, pořád mám svou první čezetu, ale v porovnání s tím, co tenkrát jezdilo na západě, je ta čezeta taky pěknej křáp, ale je tu ta citová vazba.
Zbytek motorek co mám jsou italský jebky, ale když to miluješ a navíc víš, že to byla a je technologická špička, tak je to taková volba i srdce i rozumu. O designu se u Itala už vůbec nebavím

Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 17:48 | Nahoru | #22
dej na ebay fichtla a 95% zájemců bude z ČR. dej tam indiána a půjde po něm celý svět........

REALITA

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 17:50 | Nahoru | #23
To Dolph. Dej na ebay Jawku a Němec, nebo Holanďan to taky koupí. 350 a 250 jsou v Německu dražšší než u nás.

1 reakcí na tento příspěvek Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 18:00 | Nahoru | #24
Vidim to stejne. Z ceskych aut ma imho smysl jakakoliv tatra (i kdyz je jasne, ze pozdni 613 uz nebyly ve svy dobe zadny hit) a pak prvorepublikove znacky (aero, praga, skoda, wikov). Socikovske skodovky dobry z nostalgie, ale to je tak asi vsechno.

Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 18:06 | Nahoru | #25
Tak, z nostalgie od každý uchovat kus... pro výstrahu

(reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 18:12 | Nahoru | #26

mvmoto píše: To Dolph. Dej na ebay Jawku a Němec, nebo Holanďan to taky koupí. 350 a 250 jsou v Německu dražšší než u nás.



možná v top stavu.
a jak říkám možná......,veteráni jsou především hromada práce a normální němec nestráví stovky hodin zachraňováním panelky vytáhnuté ze stodoly.

na světě je peněz jako šlupek v bance je budoucnost nejistá,hromada nových sběratelů jsou spíše investoři,kteří skupují co se dá,protože je to jedna z možností jak uložit peníze se slušným úrokem.

Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 18:51 | Nahoru | #27
No ono se těch jawek do DDR vyvezlo celkem dost, je tam početná fanouškovská základna a ty stroje tam vídám celkem často na prodej. Jak ve stavu po hodně profi renovaci, tak scheunenfund. A kupují to zase Němci. Já bych je v tomhle nepodceňoval.

(reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 18:57 | Nahoru | #28

68732 píše: po tom západním zázraku se na rozdíl od příšerného tuctového červeného smradlavého křápu nikdo nikdy neotočí ani po letech



to si uplne nemyslim, z vlastni zkusenosti... a spis mi ta pozornost vadi :(

najdou se i cesky stroje, co jsou zajimave, svezeni si clovek pamatuje jeste nekolik let (treba ja si pamtuju svezeni na strycove OHV 350 doted), spis jen nechapu glorifikaci stroju jako stadion, fichtl, perak... jeste par let zpatky na tom nikdo nechtel jezdit, rezali jsme to na samodomo krosky po desitkach kusu... a snili alespon o MZete.

neberu nikomu, ze se mu to libi, ze to rad sbira a renovuje, ale kdyz se na tom svezu, je to porad stejnej krap :D

Naposledy editováno 08.05.2018 19:01:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 19:00 | Nahoru | #29
mvmoto>tuctovou panelku 250 po renovaci mám taky a je to proti podstatně méně rozšířené čezetě 250 a tu mám taky těžký, líný a neohrabaný křáp neviš co srovnáváš

(reakce na) Stále rostoucí cena veteránů

8.5.2018 v 19:03 | Nahoru | #30

68732 píše: mvmoto>tuctovou panelku 250 po renovaci mám taky a je to proti podstatně méně rozšířené čezetě 250 a tu mám taky těžký, líný a neohrabaný křáp neviš co srovnáváš



po jednovyfukove sportce (250) jsem touzil jako kluk, mel jsem 125 a 175 sportku. tu bych z nostalgie bral - po silnici je to taky o nicem (ikdyz i tak jinde nez jawa), ale da se s tim aspon do lesa na houby... ty velky kola udelaj strasne moc
ale ty prachy co to ted stoji bych za to fakt nedal...

Naposledy editováno 08.05.2018 19:03:45
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 Včera v 11:47 pavelgl1
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr Dominik07 7 1.4.2024 v 13:50 Dominik07
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist