1) Platilo by mu oprávnění řídit 125 ccm moto s automatem i v zahraničí?? Jde nám o členské státy EU (konkrétně třeba: D, A, I, SLO, HR). V řidičáku to pokud vím přímo napsané není, není tam A1 a nějaký harmonizační kód, nebo ano?? [Vím, že třeba mamka má A1 s kódem 79 a za tím <= 50 ccm (což jsou staré dobré papíry na fichtla, neboli skupina M - nikoli Am - myšleno z hlediska povolených rychlostí, nikoli kubatury...)]. Nebo viděl někdo nějaký "čerstvý" béčkový řidičák, kde by to opravdu bylo zapsáno??
2) Lze si představit takový "dobrodružný" výlet na něčem, co by s tím mohl řídit, skútr, nebo jiné 125 ccm moto v automatu? Podle mě ano, když jsme chtěli jet na fichtlech (já ho mám ), tak tohle by bylo oproti tomu luxus (alespoň 50km/h do normálního kopce a tak ), nepočítám-li nějaký defekt, který by se asi řešil v nouzi snáze na Pionýrovi, než na moderním 125 skútru. Že by to bylo ploužení s uřvaným motorem si asi umím představit sám, ale i tak...
Díky
Ps.: Že si má udělat řidičák na moto mu říkám taky, to mi radit nemusíte
Naposledy editováno 06.05.2018 13:50:47
Řidičské oprávnění pro skupinu B dále opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny A1 s
automatickou převodovkou, avšak pouze na území České republiky, a mimo toto území i k řízení všech
vozidel zařazených do skupiny AM a B1.