bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záhada tajomného šróbu
Ahoj,
vie mi niekto prosím napísať, akú funkciu má šrób nad prevodovkou (Kymco Nexxon 50)? Info som nenašiel ani v podrobnom manuály pre servisákov.
Vďaka.


Záhada tajomného šróbu

4.5.2018 v 19:58 | Nahoru | #1
To je držák na pětikorunu.

1 reakcí na tento příspěvek Záhada tajomného šróbu

4.5.2018 v 20:10 | Nahoru | #2
Není to jen náhledové okénko pro značky umístěné na něčem otáčivém pod tím?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada tajomného šróbu

4.5.2018 v 21:53 | Nahoru | #3

udinar píše: Není to jen náhledové okénko pro značky umístěné na něčem otáčivém pod tím?

Bingo

(reakce na) Záhada tajomného šróbu

4.5.2018 v 22:35 | Nahoru | #4
dewwil> I kdepak, tím se dolévá chladicí kapalina. Vsadím se, že tam bude pasovat trychtýř!

1 reakcí na tento příspěvek Záhada tajomného šróbu

4.5.2018 v 23:41 | Nahoru | #5
Kurvítko? No dobře, povol ho, azjisti co je pod ním.

Naposledy editováno 04.05.2018 23:43:31

(reakce na) Záhada tajomného šróbu

5.5.2018 v 02:24 | Nahoru | #6
Kertézs> ..jen aby mu tou dirou pak neutekli vsechny kone (autorovy pardon, ale to se fakt nedalo..)

1 reakcí na tento příspěvek Záhada tajomného šróbu

5.5.2018 v 07:39 | Nahoru | #7
FiZzeR - dlžíš mi pětikorunu. Po desiatich metroch vypadla a zrovna do kanála

udinar & dewwil - dík. Asi to bude peepshow, ako obaja píšete.Čumí sa ním na kone, ktoré spomínal kerut. Neutečú, uhlídám, sú len dva a okrem toho, vzhľadom na výkon skútra, húpacie. Takže Kohlsteinov trychtýř na napájanie som ani neskúšal.

Záhada tajomného šróbu vyriešená. Dík.

Naposledy editováno 05.05.2018 10:10:38

1 reakcí na tento příspěvek Záhada tajomného šróbu

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2018 v 20:30 | Nahoru | #8
Koukám, že Ti nikdo nechce poradit. Po vyšroubování se s tím dá nastavit předstih.

(reakce na) Záhada tajomného šróbu

5.5.2018 v 20:56 | Nahoru | #9
kuldo>

FiZzeR - dlžíš mi pětikorunu. Po desiatich metroch vypadla a zrovna do kanála

Že tys to kupoval tam u vás, v té eurozóně, bude to na dvě éčka...

(reakce na) Záhada tajomného šróbu

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2018 v 16:42 | Nahoru | #10

Dušan_Sihelský píše: Koukám, že Ti nikdo nechce poradit. Po vyšroubování se s tím dá nastavit předstih.



Takovejch odpovědí a jediná rozumná

Jen dodám po odstranění toho šroubu na boku můžeš nastavovat polohu pístu a po odstranění onoho šroubu na který se ptáš si ho nastavíš pomocí rysky do správné polohy na seřízení vůle ventylů a předstihu.

2 reakcí na tento příspěvek Záhada tajomného šróbu

6.5.2018 v 18:13 | Nahoru | #11
Paradni odpověď. A další dotaz bude: Vysrouboval jsem šroub a po pokusech jak to vlastně funguje to ted neumím vrátit zpátky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada tajomného šróbu

6.5.2018 v 21:46 | Nahoru | #12

Julip píše: Paradni odpověď. A další dotaz bude: Vysrouboval jsem šroub a po pokusech jak to vlastně funguje to ted neumím vrátit zpátky.

Čau, mal som raz také niečo na opravu a majiteľ tam do tej diery namiesto toho tajomného šróbu naskrutkoval sviečku a tá úspešne drela po rotore, alebo rotor po nej, haha, čumel som jak výr. Pozn.: sviečku zapaľovaciu, takú čo má iskriť nie tú voskovicu, čo má svietiť.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada tajomného šróbu

7.5.2018 v 02:27 | Nahoru | #13

krokoš píše: Čau, mal som raz také niečo na opravu a majiteľ tam do tej diery namiesto toho tajomného šróbu naskrutkoval sviečku a tá úspešne drela po rotore, alebo rotor po nej, haha, čumel som jak výr. Pozn.: sviečku zapaľovaciu, takú čo má iskriť nie tú voskovicu, čo má svietiť.



teda jestli si z nas nedelas srandu, tak jsi asi vitezem vlakna lidi jsou obcas exoti, ale co je moc to je moc

(reakce na) Záhada tajomného šróbu

7.5.2018 v 08:09 | Nahoru | #14

Julip píše: Paradni odpověď. A další dotaz bude: Vysrouboval jsem šroub a po pokusech jak to vlastně funguje to ted neumím vrátit zpátky.



Když jsem před lety měl mopeda, co si myslel že je chopper, s podobným motorem, tak jsem ty ventily před repasí motoru dělal co týden, otevřít kryty ventilů (jsou na hlavě), šrouby na karteru a podle ventylů a rysky nastavíš píst do správné polohy, povolíš matku na ventilu, podle měrky nastavíš vůli, utáhneš, zavřeš a hotovo, jen si už nepamatuju ty polohy. To všechno jde, i když sundáš celej karter, ty šrouby tam jsou proto, abys ho nemusel sundavat. Co neumíš vrátit zpátky, ten šroub?

Zapoměl jsem dodat, že je dobrý vyndat svíčku, aby se ti s pístem líp hejbalo

Naposledy editováno 07.05.2018 08:10:45

Záhada tajomného šróbu

7.5.2018 v 15:02 | Nahoru | #15
Mě by jen zajímalo jak se tam nastavuje ten předstih? :D

(reakce na) Záhada tajomného šróbu

7.5.2018 v 21:57 | Nahoru | #16

kerut píše: teda jestli si z nas nedelas srandu, tak jsi asi vitezem vlakna lidi jsou obcas exoti, ale co je moc to je moc

, Je to fakt, skutočnosť. ale to si ešte nevidel, keď chlapík doviezol Korádo, že urobil GO , všetko dobre, len nejaká maličkosť, lebo nejde. Okrem toho, že namontoval naopak piest, to sa stáva, tak nevyčistil od karbónu drážky na piestne krúžky, tak sa mu tam nové nezmestili. Tak ich po obvode zvonku zobral flexkou, to bol tunning, hahahaha.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist