Sám nevím, jestli neřeším kravinu, tak please o trocho shovívavosti Hledal jsem i na zahraničních fórech a moc toho nenašel a když, tak právě že s tím problémy jsou. Např. zde www.quora.com/As-a-motorcycle-rider-how-do-you-switch-to-riding-a-quad-without-steering-in-the-wrong-direction-due-to-your-brain-being-wired-to-counter-steer
O co jde - dva kámoši, které jsem za boha nikdy nepřesvědčil na moto, si koupili sportky čtyřkolky a na zimu mi to přijde jako supr náhrada za moto. Myšleno pole louky lesy ... Vyzkoušel jsem si to a zatáčím na tom jak na moto - takže se vykloním, automaticky použiju protisměrné řízení a kolka samozřejmě nezatáčí, páč je to dvoustopé vozidlo. Jezdíte tu někdo oboje? Přepne mozek mezi motorkou a kolkou? Nerad bych pak v kalupu na moto "přemýšlel", jak se vlastně zatáčí a rozvěsil se někde s veverkama ....
dík
PS: v avataru důvod, proč se mi na zimu exc už kupovat nechce
Tehdy jsem si řekl, že na čtyřkolkovou módu kašlu.
Odpovědi máš často dobrý, ale nemusíš bejt úplně morální autorita, když není dotaz dle Tvýho gusta no flame, fakt v poho, nechci se hádat
Naposledy editováno 03.05.2018 14:54:00
1 reakcí na tento příspěvek Motorka a čtyřkolka
Myslím, že hodně lidí by se divilo jak je 4kolka obratná v terénu, ano není to jako motorka, ale za mne je na ní v terénu více srandy. Např. jak tady někdo zmiňoval svah, tak je to klasika, kde klasicky platí fyzikální zákony, takže otočit se na svahu je jen otázkou rychlosti a správné ovladatelnosti (hlavně nejezdit krokem) a dalo by se pokračovat.
Za mne největší omezení je u sportovní 4k průchodnost a to myšleno výškou podvozku a šířkou, prostě mezi dva stromky s tím neprojedu jako moto a taky na velkých hrbech je to problém (který se dá řešit ale plynem :D )